open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 лютого 2022 року Чернігів Справа № 620/18738/21

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» про визнання протиправними дій посадових осіб Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області», сектору із соціально-гуманітарних питань щодо не включення до довідки розмір грошове забезпечення від 11.05.2021 № 33/45/212 ОСОБА_1 доплати за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796 від 28.02.1991, в редакції Закону України від 06.06.1996 № 230/96 та Постанови КМУ № 831 від 10.09.2008 «Про доплати особам які працюють у зоні відчуження»; зобов`язання Державну установу «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області», сектор із соціально-гуманітарних питань видати ОСОБА_1 довідки про розмір грошового забезпечення, починаючи з 01.12.2019, з урахуванням зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, доплати за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» № 796 від 28.02.1991, в редакції Закону України від 06.06.1996 № 230/96 та Постанови Кабінету Міністрів України від № 831 від 10.09.2008 «Про доплати особам, які працюють у зоні відчуження» у розмірі 150% прожиткового мінімуму працездатних осіб.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідачем було виготовлено оновлену довідку про розмір грошового забезпечення для проведення перерахунку основного розміру пенсії без включення до неї доплати за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення.

Відповідачем було подано відзив, в якому просив відмовити в задоволенні позову та зазначив, що при призначенні пенсії позивачу доплата за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів не входила до грошового забезпечення та не входила до розрахунку пенсії, про що свідчить висновок про призначення пенсії. Вказує, що при проведенні перерахунку пенсії позивача у 2008, 2012, 2016 роках зазначена вище доплата не входила до грошового забезпечення, відповідно до якого були проведені перерахунки. Вказує, що доплата у розмірі 150% прожиткового мінімуму працездатних осіб проводиться лише постійно працюючим поліцейським та з 01 січня 2017 року, а позивач звільнений на пенсію з органів МВС у 2005 році, що свідчить про те, що позивач не має ніякого відношення до виплати даного виду доплати.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 є пенсіонером МВС України, з 13.12.2005 отримує пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (а.с. 35).

Державною установою «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» було виготовлено та направлено до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області довідку від 11.05.2021 №33/45-212 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на листопад 2019 року за прирівняною посадою поліцейського начальник відділення, що не входить до складу відділу (управління, відділи (відділення) поліції), в якій зазначено: посадовий оклад 2950,00 грн., оклад за спеціальним званням 2000,00 грн., надбавка за стаж служби в поліції 35% 1732,50 грн., надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 60,00% - 4009,50 грн., надбавка за службу в умовах режимних обмежень 10% 295,00 грн., премія 40,20% 4416,77 грн (а.с. 9).

Позивач, не погоджуючись з відсутністю у вищевказаній довідці доплати за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів, звернувся до суду за захистом своїх прав.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Згідно частин другої, третьої статті 9 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (далі Закон № 2011-ХІІ)до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця.

Так,частиною третьою статті 43 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі Закон № 2262-ХІІ)передбачено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку. Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону (частини перша, друга статті 63 Закону № 2262-XII).

Згідно частини третьої статті 63 Закону № 2262-XII перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Відповідно до частини четвертої статті 63 Закону № 2262-XII усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Пунктом 1 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно доЗакону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі Порядок № 45) передбачено, що пенсії, призначені відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Абзацами 1 та 2 пункту 5 Порядку № 45 в редакціїпостанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб»(далі по тексту - Постанова № 103) передбачено, що під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.

Особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) перерахунок пенсії з 01.01.2016 проводиться з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року. Подальші перерахунки здійснюються з урахуванням складових грошового забезпечення, передбачених абзацом першим цього пункту.

Частковим рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.05.2019 у справі № 826/12704/18, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2019, визнано протиправним та скасовано пункт 3 Постанови № 103.

Водночас алгоритм дій, який повинно вчинити Міністерство внутрішніх справ України у зв`язку із втратою чинності положеннями пунктів 1, 2 та 3 Постанови № 103 та змін до пункту 5 і додатку 2 Порядку № 45 не змінився.

Так, пункт 3 Порядку № 45 передбачає, що на підставі списків уповноважені органи готують довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій, для кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно з додатками 2 і 3 (далі - довідки) та у місячний строк подають їх головним управлінням Пенсійного фонду України.

Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком.

Отже, підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом № 2262-ХII, проведена на підставі рішення суб`єкта владних повноважень, наділеного правом установлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців та осіб, які мають право на пенсію за Законом № 2262-ХII.

Постановою Кабінету Міністрів України № 988 від 11.11.2015 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» (далі - Постанова № 988) визначено розміри посадових окладів поліцейських та встановлено, що їх грошове забезпечення складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. Крім того, затверджено схеми посадових окладів поліцейських та схему окладів за спеціальним званням поліцейських.

Згідно абзацу третього підпункту 1, підпункту 2 пункту 4 Постанови № 988 надано право керівникам органів, закладів та установ Національної поліції в межах затверджених для них асигнувань на грошове забезпечення: установлювати надбавку за специфічні умови проходження служби в поліції в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби; здійснювати преміювання поліцейських відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби.

Також, пунктом 5 Постанови № 988 постановлено виплачувати: 1) надбавку за стаж служби в поліції в розмірах згідно з додатком 11; 2) надбавку за виконання функцій державного експерта з питань таємниць та надбавку за службу в умовах режимних обмежень- у розмірах та порядку, визначених законодавством; 3) доплату за службу в нічний час - у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час; 4)надбавку за безперервний стаж на шифрувальній роботі - у розмірі до 20 відсотків посадового окладу. Надбавка виплачується особам, які безпосередньо зайняті на шифрувальній роботі; 5) доплату за науковий ступінь кандидата або доктора наук з відповідної спеціальності, якщо діяльність за профілем відповідає науковому ступеню, - у розмірі відповідно 5 і 10 відсотків посадового окладу. За наявності двох наукових ступенів доплата встановлюється за одним (вищим) науковим ступенем; 6) доплату за вчене звання у разі, коли особа займає посаду, що пов`язана з педагогічною або науковою діяльністю, і має вчене звання доцента (старшого наукового співробітника), - у розмірі 5, професора - 10 відсотків посадового окладу. За наявності двох або більше вчених звань доплата встановлюється за одним (вищим) званням; 7) надбавку за почесне звання "заслужений" - у розмірі 10 відсотків посадового окладу. Надбавка за почесне звання "заслужений" виплачується, коли виконання поліцейськими службових обов`язків згідно з посадами збігається за профілем з почесним званням; 8) підвищення на 25 відсотків посадових окладів курсантам за відмінне навчання або отримання відповідної кількості балів за шкалою ECTS за результатами екзаменаційної сесії.

Такожстаттею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»встановлено, що громадянам, які працюють у зоні відчуження, встановлюється доплата у порядку і розмірах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008 № 831 «Про доплати особам, які працюють у зоні відчуження»встановлено, що з 01.01.2017 особам, які постійно працюють, а також поліцейським, особам рядового та начальницького складу органів і підрозділів служби цивільного захисту Державної служби з надзвичайних ситуацій, Державного агентства з управління зоною відчуження, військовослужбовцям Національної гвардії, Служби безпеки, Державної прикордонної служби та Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, які постійно виконують службові обов`язки у зоні відчуження, встановлюється доплата у розмірі 150 відсотків прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

На момент проходження позивачем служби в органах внутрішніх справ виплата аналогічної доплати була передбачена Постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 137 «Про доплати і компенсації особам, які працюють у зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення після повного відселення жителів».

Постановою Чернігівського районного суду Чернігівської області від 26.10.2006 у справі № 2а-74/2006 було задоволено позов ОСОБА_1 , визнано незаконними дії посадових осіб Головного Управління МВС України в Київській області щодо нарахування ОСОБА_1 пенсії, як пенсіонеру МВС, без врахування доплати за виконання ним службових обов`язків в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення, визнано за ОСОБА_1 право на перерахунок пенсії з 12.12.2005 з врахуванням доплати за виконання ним службових обов`язків в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 за № 137 «Про доплати і компенсації особам, які працюють у зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення після повного відселення жителів»; зобов`язано Головне Управління МВС України в Київській області провести ОСОБА_1 з 12.12.2005 перерахунок пенсії з урахуванням доплати за виконання ним службових обов`язків в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення у розмірі передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 за № 137 «Про доплати і компенсації особам, які працюють у зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення після повного відселення жителів» (а.с. 4-5).

Вказаною постановою також встановлено, що позивач з березня 2003 року по грудень 2005 року отримував доплату відповідно до статті 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 137 «Про доплати і компенсації особам, які працюють у зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення після повного відселення жителів».

Відповідно до частин другої, третьої статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом (частина четверта статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України).

Таким чином, факти, встановлені вищенаведеним судовим рішенням, не потребують доказуванню.

Наведене дозволяє суду дійти висновку, що доплата за несення служби в зоні відчуження Чорнобильської АЕС є щомісячним додатковим видом грошового забезпечення, яку отримував позивач під час проходження служби в ОВС та яку з моменту утворення Національної поліції України отримують поліцейські. Ця доплата входить до грошового забезпечення та має постійний характер для поліцейських, які несуть службу в зоні радіоактивного забруднення Чорнобильської АЕС, а позивач перед звільненням отримував доплату, передбаченустаттею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Таким чином, відповідачем протиправно не включено до довідки про розмір грошове забезпечення від 11.05.2021 № 33/45/212 доплату за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів.

При цьому, суд звертає увагу, що оскільки чинним законодавством встановлено право позивача самостійно отримати від відповідача довідку про складові грошового забезпечення, у разі виникнення права на перерахунок пенсії, то відмова відповідача видати позивачу довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії є протиправною.

Враховуючи вищевикладене, на підставі зібраних та досліджених доказів, аналізу чинного законодавства, суд, обираючи належний та ефективний спосіб захисту порушеного права позивача, приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково шляхом визнання протиправними дій відповідача щодо не включення до довідки позивача про розмір грошове забезпечення від 11.05.2021 № 33/45/212 доплати за роботу в зоні відчуження, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008 № 831 «Про доплати особам які працюють у зоні відчуження»; зобов`язання відповідача видати позивачу довідку про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року з урахуванням доплати за роботу в зоні відчуження, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008 № 831 «Про доплати особам які працюють у зоні відчуження» у розмірі 150 відсотків прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання відповідача видати довідки про розмір грошового забезпечення, починаючи з 01.12.2019, з урахуванням зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, доплати за роботу в зоні відчуження і зоні безумовного (обов`язкового) відселення жителів, то суд зазначає, що предметом спору у даній справі є не включення відповідачем доплати за роботу в зоні відчуження до довідки про розмір грошове забезпечення від 11.05.2021 №33/45/212 станом саме на листопад 2019 року.

Суд звертає увагу, що підставою для перерахунку пенсії, а отже і видачі оновленої довідки для проведення такого перерахунку, є підвищення грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом № 2262-ХІІ, на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України, а не зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Так, позивачем не надано доказів, а судом не встановлено обставин виготовлення відповідачем інших довідок про розмір грошового забезпечення позивача, починаючи з 01.12.2019, у зв`язку з чим в задоволенні позовних вимог в цій частині необхідно відмовити.

У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За таких обставин, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 необхідно задовольнити частково.

Відповідно до частини третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» на користь ОСОБА_1 підлягає стягненню сплачений ним при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 681,00 грн.

Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» (просп. Миру, 217, м. Чернігів, 14029) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнання протиправними дії Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» щодо не включення до довідки ОСОБА_1 про розмір грошове забезпечення від 11.05.2021 № 33/45/212 доплати за роботу в зоні відчуження, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008 № 831 «Про доплати особам які працюють у зоні відчуження».

Зобов`язати Державну установу «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» видати ОСОБА_1 довідку про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2019 року з урахуванням доплати за роботу в зоні відчуження, передбачену статтею 39 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2008 № 831 «Про доплати особам які працюють у зоні відчуження» у розмірі 150 відсотків прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.

В решті позову відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 681,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 17.02.2022.

Суддя Н.М. Баргаміна

Джерело: ЄДРСР 103396537
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку