open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №127/33827/21

Провадження №1-кс/127/14494/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 грудня 2021 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) ТУ ДБР, розташованого у місті Хмельницькому, майора ДБР ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №62020240000000583 від 28.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.,-

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького міського суду Вінницької області надійшло клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) ТУ ДБР, розташованого у місті Хмельницькому, майора ДБР ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №62020240000000583 від 28.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Клопотання мотивовано тим, що Четвертим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №62020240000000583, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань 28.05.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, службові особи ГУ ДФС у Вінницькій області, зловживаючи владою та службовим становищем, умисно, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи, умисно допустили стягнення з державного бюджету України пені за несвоєчасне бюджетне відшкодування у сумі 5 025 342 грн.

Так, ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» (код ЄДРПОУ 37085210) в податковій декларації з податку на додану вартість за квітень 2014 року заявило бюджетне відшкодування у сумі 5 199 112 грн. Вінницькою ОДПІ проведено позапланову документальну перевірку з питань достовірності нарахування бюджетного відшкодування ПДВ на рахунок платника у банку за квітень 2014 року, якою встановлено завищення суми бюджетного відшкодування на 5 199 112 грн. За результатами перевірки винесено податкове рішення-повідомлення від 29.07.2014 року №0018661502 про зменшення суми бюджетного відшкодування з ПДВ в розмірі 5 199 112 грн. ТОВ «Вінницька будівельна компанія» зазначене рішення-повідомлення оскаржене у судовому порядку.

Згідно постанови судді Вінницького окружного адміністративного суду ОСОБА_4 № 802/3636/14-а від 12.02.2015 скасовано рішення-повідомлення визнане протиправним і скасоване, тобто правомірність заявлення позивачем суми бюджетного відшкодування в розмірі 5 199 112 грн. було підтверджено судовими рішеннями, які набрали законної сили.

Проте, всупереч вимог пунктів 200.23 та 200.15 статті 200 Податкового кодексу України ГУ ДФС у Вінницькій області виплату даної суми бюджетного відшкодування не здійснило.

Згідно пункту 200.23 статті 200 Податкового кодексу України на суму заборгованості бюджету з відшкодування ПДВ нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки НБУ, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 28.12.2017 по справі №802/2365/17-а задоволено адміністративний позов ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до ГУ ДФС у Вінницькій області та вирішено стягнути з державного бюджету України на користь ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» суму бюджетного відшкодування з ПДВ за квітень 2014 року в розмірі 5 199 112 грн. та пені за несвоєчасне повернення бюджетного відшкодування в розмірі 5 025 342 грн.

У травні 2018 року рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28.12.2017 виконано, на рахунок ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» з державного бюджету України перераховано грошові кошти у розмірі 5 199 112 грн., як суму бюджетного відшкодування, та у розмірі 5 025 342 грн., як суму пені за несвоєчасне повернення даного бюджетного відшкодування. Таким чином в наслідок протиправних дій службових осіб ГУ ДФС у Вінницькій області , державі спричинено збитки в сумі 5 025 342 грн.

21.09.2021 слідчим четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, майором Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 отримано ухвали слідчих суддів Вінницького міського суду на проведення обшуку у адміністративній будівлі Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21 та вул. Хмельницьке шосе, 7.

23.09.2021 на підставі вказаних ухвал слідчим ОСОБА_3 проведено обшуки у адміністративних будівлях Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21 та вул. Хмельницьке шосе, 7.

В ході проведення обшуку вилучено:

Ухвала ВАСУ № К/800/18823/15 від 24.04.2015 на якій міститься оригінал резолюції ОСОБА_5 з підписом останньої на ОСОБА_6 та міститься копія резолюції ОСОБА_7 з підписом останнього на ОСОБА_8 та ОСОБА_9 на 1 арк.;

Лист Вінницької ОДПІ №7178/8/10 від 20.10.2014 до управління правової роботи ГУ Міндоходів у Вінницькій області щодо передачі матеріалів позовних заяв та ухвал на супроводження, в тому числі справу №802/3636-14 по ТОВ «Вінницька будівельна компанія» на 1 арк.;

Супровідний лист Вінницької ОДПІ №2709/8/02-28-10-403 від 13.05.2015 відповідно до якого, у п. 19 вказаного листа, на адресу управління роботи ГУ ДФС у Вінницькій області направлено ухвалу ВАСУ від 24.04.15 року про відкриття касаційного провадження по справі №802/3636/14-а за позовом ТОВ ТОВ «Вінницька будівельна компанія» на якому міститься оригінал підпису про отримання за прізвищем ОСОБА_10 від 13.05.2015 на 1 арк.;

Журнал обліку справ за позовами платників податків до податкового органу 10-029/5, розпочато 2012, прошитий та пронумерований на 198 арк. та скріплено печаткою Вінницької ОДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області за підписом ОСОБА_7 ;

Журнал гр. 10 реєстрації вхідної кореспонденції від підприємств, установ та організацій з №17365/10 по №19209/10, розпочатого 07.05.2015, закінчено 20.05.2015 в якому міститься на п`ятнадцятому аркуші у 6 стрічці надрукований текст «Вищий адміністративний суд України, К/800/18823/15, вх. №17504/10 від 07.05.2015, Ухвала по ТОВ «Вінницька будівельна компанія» з прізвищами виконавців документа 10 Мазур, 15 Красіліч та з підписами невстановлених осіб про їх отримання на 199 арк.;

Журнал реєстрації вхідної кореспонденції за 2015 рік, розпочато з 09.04.2015, закінчено 21.08.2015 в якому на 51 арк. під вх. №3059 від 12.05.2015 відображена інформація про надходження ухвали ВАСУ № К/800/18823/15 від 24.04.2015 по ТОВ «Вінницька будівельна компанія» та прізвище виконавця ОСОБА_6 , а також підпис останньої про її отримання на 209 арк;

Особова справа №37085210/2204 ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» на 114 арк.;

Справа Матеріали документальної позапланової виїзної перевірки правомірності формування від`ємного значення та бюджетного відшкодування ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» на 227 арк.;

Наказ №44 від 17.04.2013р. «Про затвердження положень про Територіальні органи Міндоходів у Вінницькій області» на 12 аркушах;

Наказ №63 від 21.08.2014 р. «Про затвердження положень про територіальні органи ДФС у Вінницькій області» на 12 аркушах;

Наказ №753 від 06.10.2015 р. «Про внесення змін до положень про територіальні органи ДФС у Вінницькій області» на 4 аркушах;

Наказ №313 від 13.04.2016 року «Про затвердження у новій редакції положень про деякі територіальні органи ДФС у Вінницькій області» на 13 аркушах;

Наказ №503 від 08.06.2016 р. «Про внесення змін до деяких наказів ДФС» на 3 аркушах.

Наказ №202 від 27.03.2017 р. «Про затвердження у новій редакції положень про податкові територіальні органи ДФС» на 17 аркушах;

Наказ №278 від 10.05.2018 року «Про реорганізацію територіальних органів ДФС у Вінницькій області» на 3 аркушах;

Наказ №348 від 05.02.2014 р. «Про розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 4аркушах;

Наказ №380 від 07.02.2014. « Про тимчасове покладання обов`язків» на 2 аркушах;

Наказ №387 від 10.02.2014 р. «Про розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 4 аркушах;

Наказ №728 від 05.03.2014 р. «Про тимчасове покладення обов`язків » на 2 аркушах;

Наказ №969 від 31.03.2014 р. «Про тимчасове покладення обов`язків» на 2 аркушах;

Наказ №1966 від 08.07.2014 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 4 аркушах;

Наказ №2207 від 31.07.2014 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 4 аркушах;

Наказ №298 від 15.12.2014 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №97 від 20.01.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №451 від 13.02.2015 р. «Про внесення змін до наказу Вінницької ОДПІ від 20.01.15 р. №97» на 2 аркушах;

Наказ №1394 від 06.05.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №1481 від 18.05.2015 р. «Про внесення змін до наказу Вінницької ОДПІ від 06.05.15 р. №1394» на 2 аркушах;

Наказ №1543 від 21.05.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №1638 від 28.05.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №1854 від 17.06.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи окремих структурних підрозділів» на 1 аркуші;

Наказ №2380 від 26.08.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи окремих структурних підрозділів» на 2 аркушах;

Наказ №2240 від 07.08.2015 р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №12 від 14.01.2016р. «Про тимчасове покладання обов`язків по координації роботи структурних підрозділів» на 1 аркуші;

Наказ №192 від 22.02.2016р. «Про тимчасове покладання обов`язків по координації роботи структурних підрозділів» на 2 аркуші;

Наказ №23 від 29.02.2016р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 3 аркушах;

Наказ №275 від 09.03.2016р. «Про внесення змін до наказу Вінницької ОДПІ від 29.02.16р. №238 на 2 аркушах;

Наказ №897 від 11.07.2016р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 2 аркушах;

Наказ №904 від 12.07.2016р. «Про внесення змін до наказу Вінницької ОДПІ від 11.07.16р. №897» на 2 аркушах;

Наказ №24 від 31.03.2017р. «Про внесення змін до наказу Вінницької ОДПІ від 11.07.16р. №897» на 2 аркушах;

Наказ №33 від 21.03.2017р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 2 аркушах;

Наказ №62 від 12.09.2017р. «Про розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 2 аркушах;

Наказ №79 від 01.11.2017р. «Про тимчасовий розподіл обов`язків між керівництвом Вінницької ОДПІ по координації роботи структурних підрозділів» на 2 аркушах;

Наказ №1308 від 12.03.2018 р. «Про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів Головного управління ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ» на 3 аркушах;

Наказ №1117 від 27.02.2018 р. «Про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів Головного управління ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ» на 3 аркушах;

Наказ №1139 від 01.03.2018 р. «Про розподіл обов`язків по координації роботи структурних підрозділів Головного управління ДФС у Вінницькій області та підпорядкованих ОДПІ» на 3 аркушах;

Положення про відділ відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 03.08.2015р. на 11 аркушах;

Положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 10.11.2016р. на 9 аркушах;

Положення про відділ камеральних перевірок податкової звітності території обслуговування Вінницької ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області від 27.04.2017р. на 22 аркушах;

Положення про управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 10.11.2016р. на 16 аркушах;

Положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 16.06.2016р. на 10 аркушах;

Положення про управління оподаткування юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 03.08.2015р. на 15 аркушах;

Положення про відділ контролю за відшкодуванням ПДВ управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Вінницькій області від 06.03.2018р. на 14 аркушах;

Тимчасове положення про управління оподаткування юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 22.12.2014р. на 17 аркушах;

Тимчасове положення про відділ відшкодування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 23.12.2014р. на 10 аркушах;

Положення про управління податків і зборів з юридичних осіб Вінницької об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Вінницькій області від 16.06.2016р. на 10 аркушах;

Особова справа юридичного управління №802/3636/14-А за позовом ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до Вінницької ОДПІ від 14.10.2014 р. у якій міститься:

лист Вінницької ОДПІ № 2650/8/02-28-10-403 від 08.05.2015, яким адресовано ухвалу ВАСУ від 24.04.15 про відкриття касаційного провадження по справі №802/3636/14- на 2 арк;

ухвала ВАСУ від 24.04.15 про відкриття касаційного провадження по справі №802/3636/14 на якій міститься штамп Вінницької ОДПІ з вх.№ 17507/10 від 07.05.15. на 1 арк;

оригінал касаційної скарги ОСОБА_11 з чеком Укрпошти. на 8 арк;

ухвала Вінницького апеляційного адміністративного суду від 24.03.2015 у справі №802/3636/14, за участю представників відповідача ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , якою постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 12.02.2015 залишено без змін на 6 аркушах;

лист слідчого СУ ФР ГУ Міндоходів у Вінницькій області щодо надання інформації у кримінальному провадженні № 320130100000000220 від 22.11.2013 з додатками на 8 аркушах;

повістка Вінницького апеляційного адміністративного суду від 17.03.2015 на 1 арк;

ухвала про відкриття апеляційного провадження від 27.02.2015 та повістка Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.03.2015 на 2 аркушах;

апеляційна скарга на постанову Вінницького окружного адміністративного суду на 8 арк;

лист прокуратури Вінницької області № 14-62-14 від 14.02.2015 на 1 арк;

постанова Вінницького окружного адміністративного суду від 12.02.2015 якою позов ТОВ «Вінницька будівельна каипанія» задоволено в повному обсязі на 7 аркушах у 2 примірниках;

клопотання ОСОБА_11 до суду про витребовування у кримінальному провадженні №320130100000000220 від 22.11.2013 на 1 аркуші;

заперечення юриста - представника Вінницької ОДПІ ОСОБА_14 на адміністративний позов на 5 арк;

ухвала Вінницького окружного адміністративного суду від 31.01.2015 про поновлення провадження в адміністративній справі у 2 екз. на 3 арк;

письмові нотатки ОСОБА_14 на 1 арк;

клопотання від 11.12.2014 ОСОБА_14 до Вінницького окружного адміністративного суду про заміну відповідача з Вінницької ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області на Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області на 1 арк;

повістка Вінницького окружного адміністративного від 02.12.2014 на 1 арк;

ухвала Вінницького окружного адміністративного суду від 10.11.2014 про зупинення провадження в адміністративній справі на 3 арк;

повістки Вінницького окружного адміністративного від 02.12.2014 на 2 арк;

ухвала Вінницького окружного адміністративного суду від 14.10.2014 про відкриття провадження у адміністративній справі з резолюцією ОСОБА_11 до ОСОБА_14 на 1 арк;

позовна заява Вих №26/09 від 26.09.2014 ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» за підписом ОСОБА_15 на 2 арк;

копія листа до ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» № 3187 від 01.04.2014 за підписом ОСОБА_7 на 2 арк;

копія рішення про повторний розгляд скарги ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» на 9 арк;

скарга № 27-08/2014 ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до ДФС України на 3 арк;

копія рішення про результати розгляду первинної скарги «Вінницька будівельна кампанія» № 13030/10/02-32-10-02-11 від 21.08.2014 за підписом ОСОБА_16 на 5 арк;

скарга ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до ГУ Міндоходів у Вінницькій області № 04/08-14 від 04.08.2014;

додатки до позовної заяви ТОВ «Вінницька будівельна каипанія» з додаткаим на 175 аркушах;

інформація з картки платника ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» з АІС (податковий блок) за період 31.12.2013 по 31.12.2018 років на 12 аркушах;

інформація в электронному вигляді з картки платника ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» з АІС (податковий блок) за період 31.12.2013 по 31.12.2018 років, яка записана на СД-К диск Рідата 52х світло сірого кольору;

скріншоти з системи програми за допомогою якої здійснювався в 2015 році електронний документообіг між територіальними ОДПІ ГУ ДФС у Вінницької області та ГУ ДФС у Вінницькій області, з яких вбаччається надходження файла кодованого під номером 10080528.doc,

де 10 - код підрозділу до якого адресовано файл, 0805- дата файлу, 28 - код інспекції з якої надійшов файл. Код 28 ідентифікує Вінницьку ОДПІ. В даному файлі міститься лист Вінницької ОДПІ № 2650/8/02-28-10-403 від 08.05.2015, яким адресовано ухвалу ВАСУ від 24.04.15 про відкриття касаційного провадження по справі №802/3636/14- на 3 арк;

скріншоти з аналітичної системи АІС суди на яких міститься інформація про відображення судової справи № №802/3636/14-А за позовом ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до Вінницької ОДПІ на 35 арк;

скріншоти з аналітичної системи АІС суди на яких міститься інформація про відображення судової справи №802/2365/17-А за позовом ТОВ «Вінницька будівельна кампанія» до Вінницької ОДПІ на 5 арк;

оригінал журналу обліку вхідної кореспонденції управління правової роботи ГУ ДФС у Вінницькій області в 1 томі.

24.09.2021 постановами слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 вилучені документи під час обшуку визнано у рамках вказаного кримінального провадження речовим доказом.

Під час досудового розслідування, після проведення обшуків, оглядів вилучених документів, проведених допитів свідків, вже слідчим шляхом встановлено коло осіб, які не подавали та не підписували вчасно відповідні документи що в подальшому призвело до нарахування та сплати грошових коштів в сумі 5 025 342 грн. з державного бюджету у вигляді пені, які підлягають притягненню до кримінальної відповідальності у відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 276 КПК України.

19.12.2021 спливає строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62020240000000583 від 28.05.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України, встановлений кримінальним процесуальним законодавством, проте на даний час виконані не всі слідчі та процесуальні дії, спрямовані на встановлення всіх обставин кримінального правопорушення та осіб, які його вчинили, з урахуванням результатів відпрацювання робочих версій вчинення вказаного кримінального правопорушення та осіб причетних до його вчинення.

З метою доказування та належної правової оцінки доказів у їх сукупності у кримінальному провадженні виникла необхідність у виконанні вимог ст. 276, ст. 277, ст. 278 КПК України.

Крім того, для завершення досудового розслідування необхідно провести ряд слідчих та процесуальних дій, а саме: допитати в якості свідка начальника координаційно-моніторингового управління Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_17 , яка перебувала на вказаній посаді у 2015 році, допитати в якості свідка заступника начальника координаційно-моніторингового управління начальника відділу обліку та звітності бюджетних та інших надходжень Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_18 , яка перебувала на вказаній посаді у 2015 році, допитати в якості свідка начальника відділу аналізу та моніторингу забезпечення доходів і зборів координаційно-моніторингового управління Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області ОСОБА_19 , яка перебувала на вказаній посаді у 2015 році, провести одночасний допит свідка ОСОБА_7 з свідком ОСОБА_9 , провести одночасний допит між свідком ОСОБА_7 та ОСОБА_6 , призначити та отримати висновок судово-бухгалтерської експертизи щодо підтвердження суми збитків завданих державі.

Строк досудового розслідування у зазначеному кримінальному провадженні закінчується 19.12.2021, однак для проведення та завершення перелічених слідчих (розшукових) та процесуальних дій, які мають важливе значення для встановлення об`єктивної істини у кримінальному провадженні, необхідний додатковий строк не менше як ще додатково три місяці.

Обставинами, що перешкоджали здійсненню зазначених процесуальних та слідчих дії раніше, є значний обсяг необхідних слідчих (розшукових) та процесуальних дій, тривалість та складність призначених експертиз, виконання експертиз в порядку черговості та вилучення інформації у порядку тимчасового доступу, необхідність проведення значного обсягу слідчих дій з великим об`ємом документації.

Результати вищевказаних слідчих та процесуальних дій мають значення для отримання доказів, які в сукупності будуть підтверджувати наявність в діях посадових осіб Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області кримінальних правопорушень, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

Закінчити досудове розслідування в межах строків, визначених п. 2 ч. 1 ст. 219 КПК України видалося неможливим внаслідок виняткової складності кримінального провадження, специфікою процесуальних дій, необхідних для забезпечення належної якості досудового розслідування.

Враховуючи, що для завершення проведення експертизи, допиту свідків, одночасних допитів свідків а також проведення інших слідчих та процесуальних дій, спрямованих на підтвердження доказів, які будуть використані під час судового розгляду та перевірки вже зібраних необхідний додатковий строк досудового розслідування 3 місяці, тому слідчий просить клопотання задовольнити.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність у якій підтримав вимоги клопотання та просив їх задовольнити.

Слідчий суддя, вивчивши матеріали клопотання слідчого, матеріали кримінального провадження, прийшов до наступного висновку.

Згідно ч. 1 ст. 294 КПК України, якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1-3 частини другої статті 219 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 4 ст. 294 КПК України строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців - внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців - внаслідок виняткової складності провадження.

Згідно ч. 2 ст. 294 КПК України, якщо внаслідок складності провадження неможливо закінчити досудове розслідування з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку (дізнання) у строк, зазначений у пункті 1 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строку, встановленого пунктом 1 частини другої статті 219 цього Кодексу, районним (міським) або іншим прирівняним до нього прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 294 КПК України, клопотання про продовження строку досудового розслідування подається не пізніше п`яти днів до спливу строку досудового розслідування, встановленого статтею 219 цього Кодексу. Строк досудового розслідування, що закінчився, поновленню не підлягає.

Згідно ст. 295-1 КПК України, у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

У клопотанні про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру зазначаються: 1) найменування (номер) кримінального провадження; 2) всі слідчі (розшукові) та інші процесуальні дії, проведені під час кримінального провадження; 3) обставини, що перешкоджали здійснити інші необхідні процесуальні дії раніше; 4) строк, необхідний для проведення або завершення процесуальних дій; 5) інші відомості, що обґрунтовують необхідність продовження строку досудового розслідування.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання. При цьому слідчий, прокурор зобов`язані зазначити у відповідному клопотанні найкоротший строк, достатній для потреб досудового розслідування.

Слідчий суддя зобов`язаний розглянути клопотання про продовження строку досудового розслідування протягом трьох днів з дня його одержання, але в будь-якому разі до спливу строку досудового розслідування, за участю слідчого або прокурора, а також підозрюваного та його захисника, у разі розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру.

Слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування до повідомлення особі про підозру у разі його протиправності та необґрунтованості.

Крім підстав, передбачених частиною четвертою цієї статті, слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування після повідомлення особі про підозру, якщо слідчий не доведе, що додатковий строк необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, або для проведення чи завершення проведення експертизи, за умови що ці дії не могли бути здійснені чи завершені раніше з об`єктивних причин, а також якщо досліджені під час вирішення цього питання обставини свідчать про відсутність достатніх підстав вважати, що сталася подія кримінального правопорушення, яка дала підстави для повідомлення про підозру, та/або підозрюваний причетний до цієї події кримінального правопорушення.

Про відмову у задоволенні клопотання про продовження строку досудового розслідування слідчим суддею постановляється вмотивована ухвала.

Ухвала слідчого судді про продовження строку досудового розслідування повинна відповідати загальним вимогам до судових рішень, передбачених цим Кодексом, а також містити новий визначений строк досудового розслідування.

Ухвала слідчого судді, прийнята за результатами розгляду клопотання про продовження строку досудового розслідування, оскарженню не підлягає.

Враховуючи доводи клопотання, а також те, що строк досудового розслідування кримінального провадження закінчується 19.12.2021, слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого підлягає задоволенню та вважає за необхідне продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62020240000000583 від 28.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України, на 3 місяці, тобто до 19.03.2022.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 294, 295-1, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Вінниці) ТУ ДБР, розташованого у місті Хмельницькому, майора ДБР ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №62020240000000583 від 28.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні за №62020240000000583 від 28.05.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України, на 3 місяці, тобто до 19.03.2022.

Ухвала слідчого судді остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Джерело: ЄДРСР 101960579
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку