open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

29.11.2021

Справа № 522/14996/21

Провадження 1-кс/522/12151/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2021 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання- ОСОБА_2 ,

розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ Відділу поліції № 2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене ззаступником керівника Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020160000000157 від 12.02.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України про продовження строку досудового розслідування,

за участю сторін кримінального провадження:

прокурора - ОСОБА_5 ,

захисника - ОСОБА_6 ,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ Відділу поліції № 2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням, про продовження строку досудового розслідування кримінального провадження № 42020160000000157 до 5 (п`яти) місяців.

Згідно клопотання, в провадженні СВ Відділу поліції № 2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області перебуває кримінальне провадження №42020160000000157 відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13 лютого 2020 року, за ознаками вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України за підозрою ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України.

Підозрюваним у кримінальному провадженні є ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

04 жовтня 2021 року ОСОБА_7 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України.

Так, ОСОБА_7 підозрюється у тому що він, будучи військовослужбовцем контрактної військової служби та проходячи військову службу у військовому званні «капітан 3 рангу» на посаді командир корабля морської охорони 3 рангу проекту 205П « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (корабля « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») Одеського загону морської охорони тобто являючись відповідно до примітки 1 ст. 425 КК України військовою службовою особою, 16.11.2019 близько 15 години 00 хвили перебуваючи у пункті постійної дислокації на кораблі морської охорони « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яке 16.11.2019 несло бойове чергування у акваторії Чорного моря поблизу Одеського морського порту, у порушення вимог п. 28 ст. 20 Закону України «Про Державну прикордонну службу України», ст. 29 Закону України «Про Державний кордон», ст. 35 Кодексу Торговельного Мореплавства України, ст. 3 Закону України «Про прилеглу зону», п.п. 17, 19, 29 ст. 76 Наказу Міністра оборони України №415 від 25.11.2003 «Про затвердження Положення про корабельну службу у ІНФОРМАЦІЯ_4 », достеменно знаючи про наявні порушення у танкера - бункерувальником «Delfi» (IMO НОМЕР_1 ), внаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків, вчинив недбале ставлення до військової служби, в умовах особливого періоду, крім воєнного стану, а саме не вжив заходів, щодо затримання та конвоювання до найближчого порту танкера - бункерувальника «Delfi» (IMO НОМЕР_1 ), що призвело до істотної шкоди нематеріального характеру у виді підриву авторитету органів Державної влади в особі Державної прикордонної служби України при здійсненні охорони суверенних прав України в її виключній морській економічній зоні, а також до аварійної морської події, в якій судно «Delfi» (IMO 8866266) потрапило на мілину в акваторії морського порту Одеса на території пляжу «Дельфін» у межах траверсів 10 та 10А внаслідок якого стався витік нафтопродуктів які створили загрозу життю та здоров`ю громадян під час перебування останніх на водній поверхні в небезпечній відстані від судна, що призвело до закриття вищевказаного пляжу у тому числі заподіяння збитків державі внаслідок забруднення внутрішніх морських вод України на суму 16 тис. 310 доларів США (станом на 22.11.2019 за курсом НБУ складало 394 тис. 297 грн.) тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України недбале ставлення військової службової особи до служби, що заподіяло істотну шкоду, вчинене в умовах особливого періоду, крім воєнного стану.

Згідно ст. 1 Закону України «Про оборону України» особливий період період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.

Відповідно до Указу виконувача обов`язків Президента України №303/2014 від 17 березня 2014 року «Про часткову мобілізацію» на території України почав діяти особливий період, який триває дотепер.

ОСОБА_7 відповідно до наказу начальника командира військової частини НОМЕР_2 №253-ос від 10.07.2009 призначено на посаду командира бойової частини (штурманського, зв`язку та радіотехнічної служби) корабля морської охорони 3 рангу « ІНФОРМАЦІЯ_5 » НОМЕР_3 загону морської охорони ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Згідно положень ч. 1 п. 2 ст. 24 Закону України «Про військовий обов`язок військову службу» початком проходження військової служби для громадян, прийнятих на військову службу за контрактом для військовозобов`язаних вважається день зарахування до списків особового складу військової частини.

Відтак, з 10.07.2009, з моменту зарахування ОСОБА_7 до списків особового складу військової частини він набув статусу військовослужбовця - особи, яка проходить військову службу та з цього ж дня розпочав виконання військового обов`язку - проходження військової служби.

В подальшому наказом начальника ІНФОРМАЦІЯ_7 №137-ос від 18 квітня 2017 року ОСОБА_7 призначено командиром корабля морської охорони проекту 205П « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (корабля « ІНФОРМАЦІЯ_3 »).

Під час проходження військової служби ОСОБА_7 відповідно до вимог ст. ст. 11, 16 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про статут внутрішньої служби Збройних Сил України», згідно займаної посади зобов`язаний додержуватись Конституції України, законів України, належно виконувати службові обов`язки визначені статутами ЗС України, відповідними посібниками, порадниками, положеннями, інструкціями.

Згідно ст. ст. 1, 4, 6 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, військова дисципліна зобов`язує кожного військовослужбовця бездоганно та неухильно додержуватися всіх порядків і правил, встановлених військовими статутами та іншим законодавством України.

Відповідно до примітки 1 ст. 425 КК України під військовими службовими особами розуміються військові начальники, а також інші військовослужбовці, які обіймають постійно чи тимчасово посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських обов`язків, або виконують такі обов`язки за спеціальним дорученням повноважного командування. З урахуванням викладеного ОСОБА_7 є військовою службовою особою.

Відповідно до положень п.п. 17, 19, 29 ст. 76 Наказу Міністра оборони України №415 від 25.11.2003 «Про затвердження Положення про корабельну службу у Військово-Морських Силах Збройних Сил України» Командир корабля зобов`язаний:

- досконально знати норми міжнародного морського та

гуманітарного права й додержуватись їх;

- уживати заходів щодо попередження та ліквідації наслідків

забруднення довкілля, а також проводити заходи виховного та

освітнього характеру з питань екологічної безпеки;

- у випадках, які не передбачені військовими статутами Збройних Сил України ( НОМЕР_4 , 549-14, 550-14, 551-14 ), цим Положенням та наказами, командир корабля відповідно до обстановки діє на власний розсуд, додержуючи інтереси та гідність держави.

Окрім того, відповідно до ст. 29 Закону України «Про Державний кордон»: «Підстави затримання органами Державної прикордонної служби України іноземних та українських невійськових суден.

Іноземне невійськове судно, яке перебуває в територіальному морі і внутрішніх водах України, затримується органами Державної прикордонної служби України та конвоюється в найближчий порт або інший відповідний пункт у випадках, якщо:

1) судно на шкоду безпеці України займається збиранням інформації або чинить будь-який інший акт, ворожий Україні;

2) судно перебуває у районі, оголошеному компетентними органами України у встановленому порядку тимчасово закритим для плавання;

3) судно незаконно займається будь-якою промисловою, дослідницькою або пошуковою діяльністю, скиданням і захороненням речовин, шкідливих для здоров`я людей або живих ресурсів вод, чи інших відходів і матеріалів;

4) судно провадить висадку чи посадку людей, вивантаження чи навантаження вантажів у не встановлених для цього місцях або у встановлених місцях, але без дозволу компетентних органів України;

5) судно здійснює без дозволу компетентних органів України підняття в повітря або прийняття на борт літальних апаратів;

6) члени екіпажу або інші особи, які перебувають на судні, пошкоджують прикордонні знаки, засоби навігаційного огородження, кабелі зв`язку, інші підводні або надводні об`єкти, що належать Україні;

7) капітан судна не пред`явив необхідних суднових і вантажних документів;

8) судно не підкоряється розпорядженням представників органів Державної прикордонної служби України або інших компетентних органів України;

9) судно перебуває в територіальному морі України, внутрішніх водах України на порушення правил, встановлених цим Законом, міжнародних договорів України або загальновизнаних принципів і норм міжнародного права.

Рішення про затримання іноземного невійськового судна приймається Державною прикордонною службою України після його огляду. При цьому судно, яке допустило порушення, зазначені впунктах 2-9частини першої цієї статті, затримується органами Державної прикордонної служби України, якщо встановлено факт навмисного порушення або якщо судно завдає шкоди безпеці чи іншим інтересам України. Органи Державної прикордонної служби України мають право затримати і українське невійськове судно, яке допустило порушення, передбачені пунктами 2-9 частини першої цієї статті, і конвоювати його до найближчого порту або іншого відповідного пункту».

Відповідно до п. 3 ст. 2 Закону України «Про Державну прикордонну службу України» основними функціями Державної прикордонної служби України є: охорона суверенних прав України в її виключній (морській) економічній зоні та контроль за реалізацією прав і виконанням зобов`язань у цій зоні інших держав, українських та іноземних юридичних і фізичних осіб, міжнародних організацій;

Водночас, для виконання покладених на Державну прикордонну службу України завдань надається право відповідно до п. 28 ст. 20 Закону України «Про Державну прикордонну службу України» затримувати судна, що допускають порушення законодавства про виключну (морську) економічну зону України, прилеглу зону України або норм міжнародного права, і доставляти їх в один з відкритих для заходження іноземних невійськових суден портів України;

Відповідно до п. 1 ч. 1, ч. 2 ст. 3 Закону України «Про прилеглу зону» запобігання порушенням митного, фіскального (податкового), імміграційного (міграційного), санітарного законодавства України у межах території України, включаючи її внутрішні води або територіальне море.

З метоюзапобігання порушеннямзаконодавства України,зазначеного упункті 1частини першоїцієї статті,або притягненнядо відповідальностіза йогопорушення уповноваженийорган,який забезпечуєнедоторканність державногокордону таохорону сувереннихправ Українив їїприлеглій тавиключній (морській)економічній зонах(далі-уповноважений орган),може здійснюватитакі заходи: 1)зупинення суден; 2)огляд суден; 3) затримання чи арешт суден та/або членів їх екіпажу, крім військових кораблів та інших державних суден, які використовуються з некомерційною метою.

Згідно ст.35Кодексу ТорговельногоМореплавства України судно повинно мати такі основні суднові документи:

свідоцтво проправо плаванняпід Державнимпрапором України(судновийпатент); свідоцтвопро правовласності насудно; класифікаційнесвідоцтво; обмірнесвідоцтво (длясуден,що підлягаютьтехнічному наглядукласифікаційного товариства); свідоцтвопро мінімальнийсклад екіпажу; списокосіб судновогоекіпажу (судновароль); списокпасажирів,що перебуваютьна судні; судновийжурнал; машиннийжурнал (длясуден змеханічним двигуном); санітарнийжурнал; судновесанітарне свідоцтво; пасажирськесвідоцтво,якщо судноперевозить більше12пасажирів; дозвілна правокористування судновоюрадіостанцією,журнал (щоденникрадіослужби)та іншідокументи відповіднодо Регламентурадіозв`язку; свідоцтво про вантажну марку, якщо судно використовується для цілей, передбачених пунктами 1, 3 частинипершої статті15цього Кодексу; журнал реєстрації заходів щодо запобігання забрудненню моря.

Так, 15.11.2019 командир корабля морської охорони 3 рангу проекту 205П « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (корабля « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») Одеського загону морської охорони ОСОБА_7 отримавши розпорядження Адміністрації Державної прикордонної служби України, відповідно до листа начальника Головного Управління контррозвідувального захисту інтересів у сфері економічної діяльності 16.11.2019 направив оглядову групу в район 46?30N північної широти, 31?04E східної довготи, що знаходиться в районі Одеської Банки поблизу порту « ІНФОРМАЦІЯ_8 » з метою здійснення огляду танкера - бункерувальника «Delfi» (IMO 8866266).

У той же день, близько 15 години 00 хвили перебуваючи у пункті постійної дислокації на кораблі морської охорони «Поділля», яке 16.11.2019 несло бойове чергування у акваторії Чорного моря поблизу порту «Южний», за результатом отриманої доповіді від командира оглядової групи було встановлено, що на танкері - бункерувальнику «Delfi» (IMO 8866266) у порушення вимог ст. 35 Кодексу Торговельного Мореплавства України відсутні наступні документи: свідоцтво про право плавання під державним прапором, свідоцтво про право власності на судно, свідоцтво про мінімальний склад екіпажу, суднове санітарне свідоцтво, дозвіл на право користування судновою радіостанцією, журнал щоденних радіослужб, свідоцтво про вантажну марку.

Окрім того, оглядовою групою було встановлено, що стан вказаного судна не задовільний, а саме несправність двигунів, обірваний якір, не стабільно працюючи системи зв`язку, палива та провізії на танкері - бункерувальнику «Delfi» (IMO 8866266) залишилось до 18.11.2019, що створювало передумови до загрози життю та здоров`ю екіпажу судна.

У подальшому 20.11.2019 о 18:47:37 год. технічно несправне судно «Delfi» (IMO 8866266), на борту якого знаходилося менша кількість екіпажу за мінімальну, з непрацюючими головними двигунами, знаходячись в точці з координатами 463000 Півн. та 310505 Сх., в районі Одеської Банки поблизу порту «Южний», на 16 каналі УКХ надав сигнал «Лихо».

21.11.2019 о 18 год. 59 хв. некероване з неконтрольованим дрейфом судно «Delfi» (IMO 8866266) вийшло з зони Пункту регулювання руху суден (ПРРС) «Южний» в зону контроля ПРРС «Одеса» та почало дрейфувати через якірну стоянку №356 в напрямку якірної стоянки №354.

22.11.2019 о 09 год. 22 хв. сталася аварія, в якій судно «Delfi» (IMO 8866266) потрапило на мілину в акваторії морського порту Одеса на території пляжу «Дельфін» у межах траверсів 10 та 10А внаслідок якого стався витік нафтопродуктів що призвів до екологічної катастрофи.

Так, відповідно до протоколу «Позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Одеської міської ради» №26 від 25 червня 2020 року у зв`язку з витоком нафтопродуктів на території пляжу «Дельфін» у межах траверсів 10 та 10А в результаті аварійної морської події з судном «Delfi» (IMO 8866266) створена загроза життю та здоров`ю громадян під час перебування на вказаному пляжі вирішено закрити доступ громадян до пляжу «Дельфін» у межах траверсів 10 та 10А.

Таким чином, командир корабля морської охорони 3 рангу проекту 205П « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (корабля « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») Одеського загону морської охорони ОСОБА_7 внаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків, вчинив недбале ставлення до військової служби, в умовах особливого періоду, крім воєнного стану, а саме 16.11.2019 близько 15 години 00 хвили перебуваючи у пункті постійної дислокації на кораблі морської охорони « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яке 16.11.2019 несло бойове чергування у акваторії Чорного моря поблизу Одеського морського порту не вжив заходів, щодо затримання та конвоювання до найближчого порту танкера - бункерувальника «Delfi» (IMO НОМЕР_1 ), що призвело до істотної шкоди нематеріального характеру у виді підриву авторитету органів Державної влади в особі Державної прикордонної служби України при здійсненні охорони суверенних прав України в її виключній морській економічній зоні, а також до аварійної морської події, в якій судно «Delfi» (IMO 8866266) потрапило на мілину в акваторії морського порту Одеса на території пляжу «Дельфін» у межах траверсів 10 та 10А внаслідок якого стався витік нафтопродуктів які створили загрозу життю та здоров`ю громадян під час перебування останніх на водній поверхні в небезпечній відстані від судна, що призвело до закриття вищевказаного пляжу у тому числі заподіяння збитків державі внаслідок забруднення внутрішніх морських вод України на суму 16 тис. 310 доларів США (станом на 22.11.2019 за курсом НБУ складало 394 тис. 297 грн.) тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України недбале ставлення військової службової особи до служби, що заподіяло істотну шкоду, вчинене в умовах особливого періоду, крім воєнного стану.

За викладених вище обставин дії, ОСОБА_7 кваліфіковано за ч. 3 ст. 425 КК України недбале ставлення військової службової особи до служби, що заподіяло істотну шкоду, вчинене в умовах особливого періоду, крім воєнного стану.

Таким чином ОСОБА_7 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення передбаченого ч.3 ст. 425 КК України недбале ставлення військової службової особи до служби, що заподіяло істотну шкоду, вчинене в умовах особливого періоду, крім воєнного стану.

Докази, якими обґрунтовується підозра:

?Актом розслідування морської події судна «Delfi» проведеним Державною службою морського та річкового транспорту України

?якому зазначено причинно наслідковий зв`язок дій посадових осіб Державної прикордонної служби України.

?Протоколом про зупинку і огляд судна від 16.11.2019 в якому міститься перелік документальних порушень судна «Delfi» та стан судна в цілому на момент проведення огляду.

?Листом Одеського Загону морської охорони від 16.11.2019 в якому зазначено перелік порушень судна «Delfi» та зазначено відсутність підстав на думку посадових осіб Державної прикордонної служби України про затримку судна «Delfi».

?Наказ на призначення командиром корабля «Поділля» ОСОБА_7

?Послужний список ОСОБА_7

?Посадова інструкція командира корабля «Поділля» ОСОБА_7

?Висновок експерта від 30.06.2021 №21-2236 у якому зазначено причинно-наслідковий зв`язок у діях посадових осіб Державної прикордонної служби України та аварії судна «Delfi»

?Акт екологічної оцінки суми збитків спричиненої аварією судна «Delfi» Державі Україна.

?Стинограмою радіо-переговорів капітана морського порту «Південний» з капітаном судна «Delfi», з якої вбачається, що технічний стан судна у незадовільному стані, а саме зламані двигуни, обірваний якір, не працюючи генератори, провізії станом на 16.11.2019 залишилось на 2 дні, електроенергія на судні відсутня, у зв`язку з відсутністю опалення, можливе обмороження у екіпажу.

?Допитом як свідка військовослужбовця який входив до складу оглядової групи судна Делфі ОСОБА_8 який показав, що проводив огляд у складі оглядової групи, разом з ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 близько 13 год. 00 хв. 16.11.2019 судна «Delfi» виявили відповідні порушення у технічному стані та наявності необхідних документів, склали акт огляду та доповів командиру корабля «Поділля» ОСОБА_7 про виявлені порушення та зазначив, що саме ОСОБА_7 приймає рішення, щодо затримання та конвоювання судна.

?Допитами свідків з числа військовослужбовців які входили до складу оглядової групи на судні Делфі ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 підтвердили покази ОСОБА_8 .

Процесуальні дії, проведення або завершення яких потребує додаткового часу та обставини, що перешкоджали здійснити ці процесуальні дії раніше:

Завершити досудове розслідування до закінчення строку досудового розслідування стосовно ОСОБА_7 неможливо у зв`язку з необхідністю проведення слідчих дій, які не виконанні в зв`язку із особливою складністю кримінального провадження, а саме необхідне проведення експертного дослідження по судово-екологічній експертизі, проведення якої буде доручено експертам Одеського науково-дослідницького інституту судових експертиз (ОНДІСЕ) та подальшого долучення її висновку до матеріалів кримінального провадження.

Крім того, необхідно виконати вимоги ст. ст. 289, 290 КПК України, здійснити інші слідчі дії та оперативно-розшукові заходи, необхідність в яких може виникнути у ході досудового слідства.

Зробити вищезазначене у двомісячний строк не вдалось за можливе, у зв`язку із особливою складністю кримінального провадження.

Відомості, які будуть отримані в результаті перелічених слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій, мають значення доказів у кримінальному провадженні, оскільки підтвердять або спростують причетність підозрюваного до вчинення кримінального правопорушення.

Для проведення та завершення вищевказаних слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій, у зв`язку з особливою складністю кримінального провадження, необхідно 5 (п`ять) місяців досудового розслідування. При цьому, двомісячний строк досудового розслідування у кримінальному провадженні спливає 04.12.2021.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Підозрюваний ОСОБА_7 у судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі. Проти продовження строку досудового розслідування не заперечував.

Захисник ОСОБА_6 не заперечував проти задоволення клопотання.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, заслухавши сторін крмінального провадження слідчий суддя приходить до висновку про те, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до ч.1ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження.

Досудове розслідування повинно бути закінчено: 1) протягом одного місяця з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку; 2) протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.

Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4глави 24 цього Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати: 1) двох місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку; 2) шести місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину невеликої або середньої тяжкості; 3) дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч.3ст. 294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першоїстатті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другоїстатті 219 цього Кодексу: 1) до трьох місяців - керівником місцевої прокуратури, заступником Генерального прокурора; 2) до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; 3) до дванадцяти місяців - слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками.

Вивчивши матеріали, які обґрунтовують доводи клопотання, вислухавши думку учасників процесу, приходжу до висновку, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, посилаючись на те, що закінчити досудове розслідування у передбачений строк не представляється можливим.

Відомості, які будуть отримані в результаті проведених слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій, мають значення доказів у кримінальному провадженні, оскільки підтвердять або спростують причетність підозрюваних до вчинення кримінальних правопорушень за обставинами кримінального провадження та інших кримінальних правопорушень, про підозру у вчиненні яких їм не повідомлялось.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.219, 294,295-1,372, 376 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Відділу поліції № 2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене ззаступником керівника Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020160000000157 від 12.02.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України про продовження строку досудового розслідування - задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розлідувань за №42020160000000157 від 12.02.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 425 КК України, до 5 (п`яти) місяців, тобто до 04.03.2022 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

Джерело: ЄДРСР 101449292
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку