open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Номер справи 703/5312/13-к

1-в/703/88/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2021 року м. Сміла

Смілянський міськрайонний суд Черкаської області у складі:

головуючого - судді ОСОБА_1 ,

за участю

секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

представника ВП №2 ЧРУП ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 ,

особи, щодо якого розглядається подання ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Сміла подання начальника відділу поліції №2 Черкаського РУП ГУНП в Черкаській області про встановлення адміністративного нагляду відносно

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Сміла Черкаської області, громадянина України, не працюючого, не одруженого, проживаючого у АДРЕСА_1 , раніше судимого:

- 05.09.2012 Смілянським міськрайонним судом Черкаської області за ч. 3 ст. 185 КК України до 3 років позбавлення волі, з вільненого від відбування покарання з іспитовим строком на 2 роки;

- 30.12.2013 Смілянським міськрайонним судом Черкаської області за ст. 295 КК України до 4 місяців арешту та на підставі ч. 1 ст. 71 КК України за сукупністю вироків остаточно до відбуття призначене покарання у виді 3 років 2 місяців позбавлення волі; звільнений 09.02.2016 уомовно- достроково з зневідбутим строком 7 місяців 28 днів,

у с т а н о в и в :

Начальник відділу поліції №2 Черкаського РУП ГУНП у Черкаській області звернувся до суду з поданням про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 з огляду на те, що останній після звільнення з місць позбавлення волі на шлях виправлення не став та продовжує вести антигромадський спосіб життя, скоює адміністративні правопорушення, після проведення профілактичних бесід знову скоїв адміністративні правопорушення.

У зв`язку з цим просив встановити відносно нього адміністративний нагляд та встановити певні обмеження.

У судовому засіданні представник відділу поліції №2 Черкаського РУП ГУНП у Черкаській області подання підтримав та просив його задовольнити.

ОСОБА_4 проти задоволення подання не заперечував.

Суд, заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали додані до подання, приходить до наступного.

Відповідно до ст.1,2 ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд - це система тимчасових примусових профілактичних заходів спостереження і контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з місць позбавлення волі, що здійснюються органами Національної поліції.Адміністративний нагляд встановлюється з метою запобігання вчиненню кримінальних правопорушень окремими особами, звільненими з місць позбавлення волі, і здійснення виховного впливу на них.

Згідно з пунктом «в» статті 3 ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Статтею 4 вказаного Закону передбачено, що підставами для встановлення адміністративного нагляду є матеріали органів Національної поліції - щодо осіб, зазначених у пункті "в" статті 3 цього Закону.

Адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості та для піднаглядних встановлююються обмеження частково або у повному обсязі, визначені ст.10 Закону.

Як вбачається з довідки про судимість ОСОБА_4 засуджений вироком Смілянського міськрайонного суду Черкаської області від 05 вересня 2012 року за ч.3 ст.185 КК України на 3 роки позбавлення волі, на підставі ст. 75 КК України звільненого від відбування призначеного покарання з випробуванням та встановленням іспитового строку тривалістю 2 роки.

Ухвалою Смілянського міськрайонного суду Черкаської області від 25 липня 2013 року скасовано звільнення ОСОБА_4 від відбування покарання з випробуванням та направлено засудженого для відбуття призначеного вироком суду від 05 вересня 2012 року.

Як вбачається з вироку Смілянського міськрайонного суду Черкаської області від 30 грудня 2013 року ОСОБА_4 засуджено за ст.395 КК України до 4 місяців арешту, що в перерахунку складає 4 місяці позбавлення волі. На підставі ч.1 ст.71 КК України за сукупністю вироків, до призначеного покарання із невідбутого за вироком Смілянського міськрайонного суду від 05 вересня 2012 року 3 років позбавлення волі, частково приєднати 2 роки 10 місяців позбавлення волі і остаточно визначити до відбуття 3 роки 2 місяці позбавлення волі.

Відповідно до довідки про судимість ОСОБА_4 на підставі ухвали Уманського міськрайонного суду Черкаської області від 27 січня 2016 року звільнений умовно-достроково на 7 місяців 28 днів.

Статтею 89 КК України встановлено, що такими, що не мають судимості, визнаються особи, засуджені до позбавлення волі або основного покарання у виді штрафу за тяжкий злочин, якщо вони протягом шести років з дня відбуття покарання (основного та додаткового) не вчинять нового кримінального правопорушення.

В судовому засіданні встановлено, що судимість ОСОБА_4 за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 185 КК України, яке відповідно до ст. 12 КК України є тяжким злочином, не погашена.

У даний час ОСОБА_4 мешкає за адресою: АДРЕСА_1 .

Як вбачається з карток обліку адміністративних правопорушень ОСОБА_4 тричі притягувався до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.175-1 КУпАП, ч.3 ст.109 КУпАП та 1 ст.178 КУпАП., за що йому неодноразово оголошувалися попередження.

Таким чином, судом встановлено, що ОСОБА_4 , будучи особою, яка має судимість за скоєння тяжкого злочину, продовжує вчиняти дії, що порушують права інших осіб, порушує громадський порядок, відтак відносно нього можуть бути встановлені обмеження, передбачені ЗУ «ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі».

Керуючись Законом України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», ст.392 КПК України, суд

п о с т а н о в и в :

Подання начальника відділу поліції №2 Черкаського РУП ГУНП в Черкаській області про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_5 - задовольнити.

Встановити відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративний нагляд строком на один рік з наступними обмеженнями:

1) заборонити перебування в ресторанах, кафе, барах та інших місць, де реалізуються спиртні напої, з метою проведення часу;

2) заборонити виїзд за межі Черкаського району без дозволу ВП №2 ЧРУП ГУНП в Черкаській області.

Ухвалу направити до відділу поліції №2 Черкаського РУП ГУНП в Черкаській області для виконання.

Постанова може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду через Смілянський міськрайонний суд Черкаської області протягом 7 днів з дня її проголошення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на її оскарження, у разі її оскарження - після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 101337330
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку