open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.10.2021 Справа №607/3232/21

Суддя Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області Ромазан В.В. розглянувши матеріали, які надійшли від Управління патрульної поліції в Тернопільській області Департаменту патрульної поліції про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,-

В С Т А Н О В И В:

Управлінням патрульної поліції в Тернопільській області Департаменту патрульної поліції направлено в суд матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ознаками ст. 124 КУпАП.

Як вбачається із протоколу про адміністративні правопорушення серії ДПР 18 №138621 від 18 лютого 2021 року, 18 лютого 2021 року близько 17 год. 00 хв., громадянин ОСОБА_1 , керуючи транспортним засобом марки Dacia Logan, номерний знак НОМЕР_1 , рухаючись автомобілем на перехресті вулиць Бойківська,6 Заміська, не був уважний, не врахував обстановки, рухаючись по другорядній дорозі не надав переваги в русі транспортному засобу марки «Volkswagen Tоuareg» д.н.з. НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_2 , який рухався по головній дорозі, внаслідок чого допустив зіткнення, а транспортні засоби отримали механічні пошкодження, чим порушив вимоги п.п. 2.3 (б), 16.11 Правил дорожнього руху України.

Постановою Тернопільського міськрайонного суду від 13 жовтня 2021 року адміністративну справу відносно ОСОБА_1 за ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення закрито за відсутністю у його діях складу адміністративного правопорушення.

Під час з`ясування обставин справи судом було встановлено, що відповідно до інформації Управління патрульної поліції в Тернопільській області ДПП від 05.04.2021 року №4/аз/41/33/01-2021, Управлінням патрульної поліції в Тернопільській області ДПП не погоджувалась схема організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бойківська,6 та Заміська в місті Тернополі.

Відповідно до інформації наданої відділом технічного нагляду виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 14.06.2021 року на запит начальника управління патрульної поліції в Тернопільській області ДПП, у відділі технічного нагляду схеми організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бойківська-Заміська не має.

Проте, на місці події відповідно до План-схеми даної дорожньо-транспортної пригоди, складеної працівниками поліції за участю учасників дорожнього руху було зафіксовано встановлення дорожнього знаку 2.3 «Головна дорога» та 7.8 «Напрямок головної дороги», розташування якого не погоджувалось з організацією дорожнього руху.

Згідно зі статтею 1 Закону України «Про дорожній рух» від 30 червня 1993 року № 3353-XII, передбачено, що вказаний нормативний акт регулює суспільні відносини у сфері дорожнього руху та його безпеки, визначає права, обов`язки і відповідальність суб`єктів - учасників дорожнього руху, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, об`єднань, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання (далі - міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та об`єднань).

Відповідно до частини 1 статті 6 Закону № 3353-XII до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій у сфері дорожнього руху належить, у тому числі, організація дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами; контроль за виявленням дорожньо-транспортних пригод та впровадженням заходів у місцях їх концентрації, на аварійно-небезпечних ділянках вулиць, доріг та залізничних переїздах

За частиною 1 статті 24 Закону № 3353-XII власники доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважені ними органи несуть відповідальність за створення безпечних умов руху на дорогах, вулицях та залізничних переїздах, що знаходяться у їх віданні.

Частинами 1, 2 статті 27 Закону № 3353-XII визначено, що організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється із застосуванням технічних засобів, інформаційно-телекомунікаційних та автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом відповідно до правил і стандартів, а також на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції. Організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, що створюються відповідними органами: на автомобільних дорогах, що перебувають у власності територіальних громад, органами місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 16 Закону України Про благоустрій населених пунктів на об`єктах благоустрою забороняється встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Національної поліції.

Пунктом 1 частини 1 статті 19 Закону України «Про автомобільні дороги» від 8 вересня 2005 року № 2862-IV встановлено, що основними обов`язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів.

Відповідно до п. 8. Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 за № 1306 регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, а також регулювальниками.

В силу вимог ст..282 КУпАП, орган (посадова особа), який розглядає справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить у відповідний державний орган чи орган місцевого самоврядування, громадську організацію або посадовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено орган (посадову особу), який вніс пропозицію.

Оскільки, під час розгляду зазначеної адміністративної справи судом встановлено, що організація дорожнього руху на перехресті вулиць Бойківська-Заміська у місті Тернополі відсутня, а також не погоджувалась в органах Національної поліції України, що створює незручності учасникам дорожнього руху, у тому числі призводить до виникнення дорожньо-транспортних пригод, суд вважає за необхідне відділу технічного нагляду виконавчого комітету Тернопільської міської ради розробити та встановити за погодженням з управлінням патрульної поліції в Тернопільській області схему організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бойківська-Заміська у місті Тернополі.

Враховуючи наведене, керуючись ст..282 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

П О С Т А Н О В И В:

З метою усунення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, Відділу технічного нагляду виконавчого комітету Тернопільської міської ради вжити заходів щодо розроблення та затвердження із погодженням з Управлінням патрульної поліції в Тернопільській області Схеми організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бойківська Заміська у місті Тернополі.

Про вжиті заходи повідомити у строк протягом одного місця з дня надходження постанови.

СуддяВ. В. Ромазан

Джерело: ЄДРСР 100379677
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку