open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

308/12776/21

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.10.2021 м. Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області - ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Ужгороді подання начальника Ужгородського РУП Головного управління Національної поліції в Закарпатській області про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , мешканця АДРЕСА_1 , не працюючого, раніше судимого за ст.307 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Начальник Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області звернувся до Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області з даним поданням зазначивши, що громадянин ОСОБА_2 після звільнення з місць позбавлення волі прибувши для постійного місця проживання в м. Ужгород, на шлях виправлення не став, систематично порушує вимоги адміністративного законодавства України. Не дивлячись на отримані зауваження та попередження, ОСОБА_2 продовжує порушувати громадський порядок, що є підставою для встановлення щодо нього адміністративного нагляду.

Зважаючи на викладене, начальник Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області, просить вирішити питання про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_2 згідно ЗУ "Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі " ст. 3 п. "В" від 01.12.1994 р. з наступними обмеженнями :

1. Заборонити вихід з квартири АДРЕСА_2 з 22 год. 00 хв. до 06 год. 00 хв. наступної доби.

2. Заборонити відвідування кафе, барів, ресторанів, та спеціалізованих відділів по реалізації спиртних напоїв.

3. Заборонити виїзд за межі Ужгорода в особистих справах, без дозволу Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області.

4. З`являтися для реєстрації в Ужгородський РУП ГУНП в Закарпатській області чотири рази на місяць.

У судовому засіданні представник Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області ОСОБА_3 подання підтримала та просила його задовольнити.

ОСОБА_2 в судовому засіданні не заперечив щодо встановлення відносно нього адміністративного нагляду.

Дослідивши матеріали подання, заслухавши пояснення сторін, суд приходить до наступного висновку.

Встановлено, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , після звільнення з місць позбавлення волі 21.07.2017 року та прибувши для постійного місця проживання в м. Ужгород, на шлях виправлення не став, систематично порушує вимоги адміністративного законодавства України, а саме:

1. 10.02.2021 року о 00.10 год. гр. ОСОБА_2 по вул. Заньковецької в м. Ужгороді розпивав алкогольні напої в громадському місці при значному скупченню людей, за що був притягнутий до адміністративної відповідальності по ч.2 ст.178 КУпАП у вигляді штрафу 51 гривня, а також йому було винесено офіційне попередження про можливість встановлення відносно нього адміністративного нагляду.

2. Не дивлячись на це, гр. ОСОБА_2 09.04.2021 року близько 11.45 год. на ринку по вул. Бєлінського, в м. Ужгород, перебував без засобів індивідуального захисту, чим порушив карантинні вимоги, за що був притягнутий до адміністративної відповідальності по ч.2 ст.44-3 КУпАП у вигляді штрафу 350 гривень.

3. Втретє порушення адміністративного законодавства громадянин ОСОБА_2 допустив 21.05.2021 року близько 02.05 год., а саме, перебуваючи в торговому центрі «Вопак», за адресою: м. Ужгород^ вул. Капушанська, 35, вчинив сварку з знайомою гр. ОСОБА_4 , висловлювався нецензурною лайкою, погрожував та вдарив її, за що був притягнутий до адміністративної відповідальності за ст. 173 КУпАП Ужгородським міськрайонним судом у вигляді штрафу 68 гривень, а також йому було винесено офіційне попередження про можливість встановлення відносно нього адміністративного нагляду.

Незважаючи на винесені йому два офіційні письмові попередження 12.02.2021 року та 22.05.2021 року про термінове припинення антигромадського способу життя і роз`яснено йому про те, що відносно нього буде встановлено адміністративний нагляд із застосуванням встановлених обмежень, його антигромадська поведінка в громадських місцях свідчить про вперте небажання стати на шлях виправлення, про що свідчать 10.02.2021 року протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 44-3 КУпАП, постанови за ч. 2 ст. 178 КУпАП та ч. 2 ст. 44-3 КУпАП та ч. 1 ст. 175-1 КУпАП, 09.04.2021 року за ч. 2 ст.44-3 КУпАП, 21.05.2021 року за ст. 173 КУпАП, 09.06.2021 року був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 178 КУпАП, 13.04.2021 року за ст. 178 КУпАП, 21.08.2021 року за ч. 3 ст. 109 КУпАП, внаслідок чого гр. ОСОБА_2 залишається небезпечним для суспільства та може скоювати злочини, про що свідчить те, що 05.01.2021 року за ч. 2 ст. 185 ККУ було зареєстровано в ЄРДР №12021070030000036, гр. ОСОБА_2 діючи умисно здійснив викрадення грошових коштів, шляхом придбання товару в магазині «Аптека ДС», розрахувавшись безготівковим способом за допомогою раніше знайденої картки, чим спричинив матеріальну шкоду гр. ОСОБА_5 .

Відповідно до п. «в» ст.3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12.1994 року із змінами та доповненнями, адміністративний нагляд встановлюється щодо осіб засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Статтею 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» встановлено, що адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.

У разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу внутрішніх справ може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості. Термін адміністративного нагляду починається з дня оголошення особі постанови судді про встановлення адміністративного нагляду.

Відповідно до ст.8 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд припиняється постановою судді за поданням начальника органу внутрішніх справ; у разі погашення або зняття судимості з особи, яка перебуває під наглядом; достроково, якщо піднаглядний перестав бути небезпечним для суспільства і позитивно характеризується за місцем роботи і проживання. В інших випадках адміністративний нагляд автоматично припиняється: після закінчення терміну, на який його встановлено, якщо органом внутрішніх справ не подано клопотання про продовження нагляду або суддя відмовив у продовженні нагляду; у разі засудження піднаглядного до позбавлення волі і направлення його до місця відбування покарання; у разі смерті піднаглядного.

Враховуючи вищенаведене та те, що не дивлячись на отримані зауваження та попередження ОСОБА_2 продовжує систематично порушувати громадський порядок, вважаю, що подання є обґрунтованим та підлягає до задоволення.

На підставі наведеного, керуючись ст. 3 п. «В» Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», ст.ст. 372, 537, 539 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В:

Подання задовольнити.

Встановити відносно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , мешканця АДРЕСА_1 , адміністративний нагляд строком на один рік.

Встановити ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , наступні обмеження:

1. Заборонити вихід з квартири АДРЕСА_2 з 22 год. 00 хв. до 06 год. 00 хв. наступної доби.

2. Заборонити відвідування кафе, барів, ресторанів, та спеціалізованих відділів по реалізації спиртних напоїв.

3. Заборонити виїзд за межі Ужгорода в особистих справах, без дозволу Ужгородського РУП ГУНП в Закарпатській області.

4. З`являтися для реєстрації в Ужгородський РУП ГУНП в Закарпатській області один раз на місяць.

Копію постанови надіслати начальнику Ужгородського РУП Головного управління Національної поліції в Закарпатській області для виконання.

Строк звернення постанови для виконання - три місяці з моменту її винесення, якщо інше не встановлено КУпАП та іншими законами України.

Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, щодо якої її винесено, потерпілим, прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 цього Кодексу, протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга подається до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Суддя Ужгородського

міськрайонного суду ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 100328770
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку