open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 333/5784/21

Провадження № 1-в/333/233/21

УХВАЛА

Іменем України

07 жовтня 2021 року м. Запоріжжя

Комунарський районний суд м. Запоріжжяу складі: судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

інспектор сектору превенції ОСОБА_3

особи, стосовно якої розглядається подання ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі Комунарського районного суду м. Запоріжжя, подання т.в.о. начальника Відділу поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області НПУ ОСОБА_5 про продовження адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 , -

В С Т А Н О В И В:

До Комунарського районного суду м. Запоріжжя надійшло подання т.в.о. начальника Відділу поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області НПУ ОСОБА_5 про продовження адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 .

Зазначене подання обґрунтовано тим, що ОСОБА_4 , перебуває па профілактичному обліку в Відділі поліції №4 Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області з 17.05.2019 року по теперішній час. Після звільнення у відношенні ОСОБА_6 адміністративний нагляд не встановлювався. Дата погашення судимості 17.05.2025 р. У даний час перебуває під формальним адміністративним наглядом. Під час перебування під формальним адміністративним наглядом вчинив адміністративні правопорушення передбачені ч. 2 ст. 44-3 КУпАП від 12.05.2021 року, ч. 1 ст. 175-1 КУпАП від 15.05.2021 р., ч. 1 ст.178 КУпАП від 12.05.2021 р., По теперішній час офіційно не працевлаштувався, має нестабільні матеріальні доходи. Зі слів сусідів веде аморальний спосіб життя. Усі ці факти викликають занепокоєння, поведінка ОСОБА_4 свідчить про те, що він вперто не бажає ставати на шлях виправлення. Враховуючи те, що останній був засуджений за умисні злочини, корисливого характеру, він потребує з боку працівників поліції подальших примусових заходів спостереження і контролю за його поведінкою.

В судовому засіданні інспектор сектору превенції ОСОБА_3 підтримала подання з підстав, викладених у ньому, та просила суд його задовольнити.

ОСОБА_4 в судовому засіданні не заперечував проти задоволення зазначеного подання, суду пояснив, що він звільнився умовно-достроково 17.05.2019 року. Також підтвердив скоєнні правопорушення.

Вислухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали подання, суд приходить до висновку про його задоволення з наступних підстав.

Відповідно до п. «в»ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»,адміністративний наглядвстановлюється щодоповнолітніх осіб,засуджених допозбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Згідно з п. «в»ст. 4 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», підставою для встановлення адміністративного нагляду щодо осіб, вказаних вище, є матеріали органів Національної поліції.

Статтею 5 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»визначено, що адміністративний нагляд встановлюється щодо осіб, зазначених у пункті "в" статті 3 цього Закону, - в судовому засіданні одноособово суддею районного у місті суду за місцем проживання особи, звільненої з місць позбавлення волі, за поданням начальника органу Національної поліції.

Відповідно дост. 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється у визначеномустаттею 5 цього Законупорядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості. У разі, коли є підстава вважати, що особа, щодо якої встановлено адміністративний нагляд, залишається небезпечною для суспільства, адміністративний нагляд за поданням відповідного органу внутрішніх справ може бути продовжено у визначеному цим Законом порядку кожного разу ще на шість місяців, але не більше терміну, передбаченого законом для погашення або зняття судимості. Термін адміністративного нагляду починається з дня оголошення особі постанови судді про встановлення адміністративного нагляду.

Згідно зст.7 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд здійснюється поліцією. Працівники поліції зобов`язані систематично контролювати поведінку цих осіб, запобігати порушенням ними громадського порядку та прав інших громадян і припиняти їх, проводити розшук осіб, які уникають адміністративного нагляду.

Пунктом 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду» від 28.03.1986 року №3 передбачено, що перевіряючи обґрунтованість подання про встановлення адміністративного нагляду щодо осіб, зазначених у п «в»ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»належить перевіряти дані про вчинені ними правопорушення, а також законність та обґрунтованість застосування до них заходів стягнення. При цьому слід мати на увазі, що адміністративний нагляд може бути встановлений за умови, що після звільнення з місць позбавлення волі особа, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушує громадський порядок, права інших громадян чи вчиняє інші правопорушення і за кожне правопорушення притягувалась до відповідальності у встановленому Законом порядку.

Судом встановлено, наступне.

Вироком Шевченківського районного суду м.Запоріжжя від 04.12.2015 року ОСОБА_4 визнано винним у скоєнні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 2 ст. 186 КК України, на підставі якої, з урахуванням застосування ст. 70, ч.4 ст.72 КК України, шляхом поглинання невідбутого покарання за вироком Комунарського районного суду м.Запоріжжя від 27.03.2015 року призначено йому покарання у вигляді 4 років позбавлення волі.

Відповідно до довідки про звільнення серії ЗАП № 03635 ОСОБА_4 відбував покарання в Кам?янській виправній колонії (№101) в період з 17.06.2016 року по 17.05.2019 рік. Був звільнений по відбуттю строку покарання.

Після звільнення ОСОБА_4 на шлях виправлення не став.

Так, відповідно до довідок з АРМОР, ОСОБА_4 неодноразово був притягнутий до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 44-3 КУпАП від 12.05.2021 року, ч. 1 ст. 175-1 КУпАП від 15.05.2021 р., ч. 1 ст.178 КУпАП від 12.05.2021 р.

З огляду на те, що ОСОБА_4 , після звільнення з місця позбавлення волі, як вбачається з досліджених в судовому засіданні доказів, на шлях виправлення не став, притягувався до адміністративної відповідальності, суд приходить до висновку про задоволення подання та встановлення відносно ОСОБА_4 адміністративного нагляду.

На підставі викладеного, керуючисьЗаконом України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі», ст.ст.369,370,372 КПК України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Подання т.в.о. начальника Відділу поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області НПУ ОСОБА_5 про продовження адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 - задовольнити.

Встановити відносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 , адміністративний нагляд строком на 12 місяців.

Встановити наступні обмеження:

- заборонити виїзд за межі населеного пункту (місця проживання) з особистих справ без дозволу посадових осіб, які здійснюють адміністративний нагляд;

- зобов`язати з`являтися на реєстрацію до органу Національної поліції за місцем проживання в призначений день один раз на місяць протягом терміну адміністративного нагляду;

- не залишати місця мешкання з 23-00 годин до 05-00 годин наступного дня.

Покластина ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,який мешкаєза адресою: АДРЕСА_1 , наступніобов`язки:

- прибувати по виклику поліції у вказаний строк та давати усні і письмові пояснення з питань, пов`язаних з виконанням правил адміністративного нагляду;

- повідомляти працівників поліції, які здійснюють адміністративний нагляд, про зміну місця проживання, роботи, а також про виїзд за межі населеного пункту в службових справах;

- у разі виїзду в особистих справах з дозволу поліції в інший населений пункт і перебування там більше доби, зареєструватися у відповідному органі Національної поліції.

- з`являтися на реєстрацію до Відділу поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області НПУ в призначений день один раз на місяць протягом терміну адміністративного нагляду.

Контроль за здійсненням адміністративного нагляду покласти на Відділ поліції №4 Запорізького районного управління поліції ГУНП в Запорізькій області НПУ.

Ухвала суду може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду через Комунарський районний суд м. Запоріжжя протягом семи днів з моменту її проголошення.

Суддя Комунарського районного суду

м.Запоріжжя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 100197502
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку