open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 158/2666/21

Провадження № 1-в/0158/71/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 жовтня 2021 року м. Ківерці

Суддя Ківерцівського районного суду Волинської області ОСОБА_1 ,

з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши подання начальника Відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області про встановлення адміністративного нагляду щодо ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше судимого, востаннє вироком Ківерцівського районного суду Волинської області від 09 лютого 2007 року за ч. 1 ст. 115 КК України до 14 років позбавлення волі, звільненого з місць позбавлення волі 03 березня 2020 року у зв`язку із умовно-достроковим звільненням від відбування покарання від відбування покарання на строк 11 місяців 25 днів,

В С Т А Н О В И Л А:

Начальник Відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області звернувся до Ківерцівського районного суду Волинської області із поданням про встановлення адміністративного нагляду щодо ОСОБА_3 .

Подання обґрунтоване тим, що після звільнення з місць позбавлення волі ОСОБА_3 постійно порушує громадський порядок, незважаючи на неодноразові попередження про припинення протиправної поведінки.

ОСОБА_3 в судове засідання не прибув, у поданій до суду заяві просив проводити розгляд подання без його участі.

Представник органу поліції в судове засідання не прибув, подав до суду заяву, у якій просив проводити розгляд подання без його участі.

Дослідивши матеріали подання, суддя дійшла наступних висновків.

Умови і порядок встановлення та здійснення адміністративного нагляду за окремими категоріями раніше судимих осіб та їх обов`язки визначаються Законом України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12.1994 №264/94-ВР (далі Закон №264/94-ВР).

Так, частина друга статті 2 вказаного Закону передбачає, що адміністративний нагляд встановлюється з метою запобігання вчиненню кримінальних правопорушень окремими особами, звільненими з місць позбавлення волі, і здійснення виховного впливу на них.

Відповідно до пункту «в» статті 3 Закону №264/94-ВР адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Таким чином, наведена норма передбачає чіткий перелік умов, за наявності яких закон допускає встановлення адміністративного нагляду, а саме: 1) особа повинна бути засудженою до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засудженою два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини; 2) після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушує громадський порядок і права інших громадян, вчиняє інші правопорушення.

Суддею встановлено, що ОСОБА_3 раніше неодноразово судимий, востаннє вироком Ківерцівського районного суду Волинської області від 09.02.2007 за ч. 1 ст. 115 КК України до 14 років позбавлення волі.

Відповідно до довідки про звільнення від 03.03.2020 серії ХАР №01060, виданої ДУ «Дергачівська ВК №109», ОСОБА_3 03.03.2020 звільнений із місць позбавлення волі умовно-достроково на невідбутий строк 11 місяців 25 днів.

Як слідує із доданих до подання документів, ОСОБА_3 притягувався до адміністративної відповідальності, а саме: 23.12.2020 за частиною третьою статті 109 КУпАП; 13.08.2021 за частиною першою статті 178 КУпАП; 21.09.2021 за частиною першою статті 175-1 КУпАП, що підтверджується копіями постанов по справі про адміністративне правопорушення від 23.12.2020 ГАА №948768, від 13.08.2021 ГАБ №585715, від 21.09.2021 ГАБ №585714.

Разом з тим, враховуючи суть вказаних правопорушень та їх суспільну небезпеку, суд не вважає доведеним «поза розумним сумнівом» факту систематичного порушення ОСОБА_3 громадського порядку та його суспільну небезпечність.

Крім того, суд звертає увагу, абзац четвертий статті 5 Закону №264/94-ВР передбачає, що у поданні мають бути визначені обмеження, які пропонує встановити на підставі статті 10 цього Закону відповідно начальник установи виконання покарань чи начальник органу Національної поліції щодо поведінки піднаглядного, та обґрунтування доцільності таких заходів.

Так, у поданні органу поліції не наведеного жодного належного обґрунтування для підставності звернення до суду з поданням про встановлення адміністративного нагляду, окрім формального посилання та формального складення адміністративних протоколів та накладення адміністративних стягнень.

Отже, враховуючи вищевикладене, подання начальника відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області про встановлення адміністративного нагляду щодо ОСОБА_3 задоволенню не підлягає.

Керуючись Законом України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі», суддя

П О С Т А Н О В И Л А:

У задоволенні подання начальника відділення поліції №1 (м. Ківерці) Луцького РУП ГУНП у Волинській області про встановлення адміністративного нагляду щодо ОСОБА_3 відмовити.

Постанова може бути оскаржена в установленому законом порядку.

Суддя Ківерцівського районного суду ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 100192115
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку