open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2021 р. Справа № 520/7070/21Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Кононенко З.О.,

Суддів: Мінаєвої О.М. , Калиновського В.А. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної служби України з надзвичайних ситуацій на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 01.06.2021, головуючий суддя І інстанції: Панов М.М., майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022, повний текст складено 01.06.21 по справі № 520/7070/21

за позовом ОСОБА_1

до Державної служби України з надзвичайних ситуацій

третя особа: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області

про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, ОСОБА_1 , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державної служби України з надзвичайних ситуацій, третя особа Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області, в якому просив суд:

- визнати протиправною бездіяльність посадових осіб Державної Служби України з Надзвичайних Ситуацій, яка полягає у неприйняті рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 , відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту";

- зобов`язати посадових осіб Державної Служби України з Надзвичайних Ситуацій прийняти рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту".

В обґрунтування позову позивач зазначив, що оскаржувані дії відповідача незаконними, оскільки вони порушують право позивача.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 01.06.2021 року адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної служби України з надзвичайних ситуацій, третя особа - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задоволено частково.

Визнано протиправною бездіяльність Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо не прийняття рішення про призначення ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) одноразової грошової допомоги відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту".

Зобов`язано Державну службу України з надзвичайних ситуацій розглянути подані ОСОБА_1 заяву та документи щодо призначення йому одноразової грошової допомоги відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" та прийняти відповідне рішення.

В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.

Відповідач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції при прийнятті рішення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного, на його думку, вирішення спору судом першої інстанції.

Так, відповідач в апеляційній скарзі зазначає, що абз. 3 пункту 6 Порядку КМУ № 908 встановлено, що одноразова грошова допомога особам виплачується не пізніше ніж протягом двох місяців з дня прийняття відповідного рішення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі цілі, шляхом її перерахування на рахунок в установі банку, відкритий отримувачем допомоги.

Отже, одноразова грошова допомога виплачується не пізніше ніж протягом двох місяттів з дня прийняття відповідного рішення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі цілі, шляхом її перерахування на рахунок в установі банку, відкритий отримувачем допомоги;

Разом з цим, слід звернути увагу Другого апеляційного адміністративного суду на те, що абзацом другим пункту 6 Порядку КМУ № 908 не визначено строк ДСНС для прийняття рішення про призначення одноразової грошової допомоги.

У той же час, абзацом третім пункту 6 Порядку КМУ № 908 визначено, що одноразова грошова допомога виплачується не ніж протягом двох місяців з дня прийняття рішення про виплату та у межах коштів, передбачених у державному бюджеті та такі цілі.

Отже, строк для розгляду комісією ДСНС документів для призначення одноразової грошової допомоги Порядком КМУ № 908 не встановлено, встановлено лише для виплати такої допомоги протягом двох місяців.

Відповідач зазначає, що призначення та виплата одноразової грошової вимоги у разі настання інвалідності врегульована спеціальним законодавством, яке передбачає обов`язкову умову - наявність коштів на зазначені цілі.

Разом з цим помісячним планом асигнувань на 2021 рік кошти розподілені рівномірно до кінця року, починаючи з квітня місяця.

Відповідач вважає, що прийняття рішення щодо виплати одноразової грошової допомоги ОСОБА_1 (перебуває у черзі на таку виплату за № 170) буде здійснено до кінця 2021 року у порядку черговості розгляду справ в межах помісячних асигнувань на зазначені цілі.

Відповідач звертає увагу, що суд першої інстанції, задовольнивши позовні вимоги в частині зобов`язання ДСНС прийняти рішення про призначення ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги поза чергою потягло за собою порушення прав та інтересів інших осіб (179 осіб), по яких рішення ДСНС не прийнято з тих же самих підстав, як і позивача по даній справі, але будуть прийняті за наявності бюджетних асигнувань на ці цілі.

У зв`язку з відсутністю реальної можливості реалізації повноважень ДСНС щодо виплати одноразової грошової допомоги позивачу через відсутність достатнього фінансування на ці цілі та значним обсягом по даних документів для її призначення, бездіяльність ДСНС не може вважатися проти правною. Вищезазначені обставини судом першої інстанції не розглядалися, не перевірялися встановлені судом обставини, подані ДСНС докази не ставилися під сумнів, не витребовувалися нові докази тощо.

На думку відповідача, суд першої інстанції формально і однобічно підійшов по вивчення справи, не повною мірою з`ясовані обставини, шо мають значення для справи.

Позивач скориставшись своїм правом подав до Другого апеляційного адміністративного суду відзив на апеляційну скаргу відповідача в якому зазначає, що необхідність додаткових гарантій соціальної захищеності цієї категорії громадян як під час проходження служби, так і після її закінчення зумовлена насамперед тим, що служба у Збройних Силах України, інших військових формуваннях та правоохоронних органах держави пов`язана з ризиком для життя і здоров`я, підвищеними вимогами до дисципліни, професійної придатності, фахових, фізичних, вольових та інших якостей.

Позивач зазначає, що сама собою відсутність бюджетних коштів не є підставою для звільнення боржника від виконання зобов`язання викладено, отже рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим.

На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що у період з 24.10.1996 по 18.05.2020 ОСОБА_1 проходив службу в підрозділах МВС України, МНС України та ДСНС України на різних посадах, що підтверджується копією трудової книжки НОМЕР_2 .

В квітні 2020 року старшим прапорщиком служби цивільного захисту ОСОБА_1 було пройдено лікарсько-експертну комісію ГУ ДСНС України у Харківській області за результатами якої було складено свідоцтво про хворобу №72 від 21.04.2020.

Відповідно до вказаного свідоцтва про хворобу ОСОБА_1 не придатний до військової служби на основі статей 39-б, 41-б, 64-б, 66-в, 23-в, 30-г, гр. II, внаслідок захворювання пов`язаного з проходженням служби.

18 травня 2020 року наказом №158 о/с ГУ ДСНС України у Харківській області від 18.05.2020 старший прапорщик служби цивільного захисту ОСОБА_1 був звільнений зі служби в ДСНС України, за п. 173 (визнаний лікарсько-експертною комісією ГУ ДСНС України у Харківській області непридатним до військової служби в мирний час, обмежено придатним у воєнний час), п. 176 п.п 3 (за станом здоров`я).

03 червня 2020 року рішенням Обласної медико-соціальної експертної комісії №3 м. Харкова ОСОБА_1 було встановлено 3 (третю) групу інвалідності у зв`язку із захворюванням пов`язаним з проходженням служби, що підтверджується довідкою до акту огляду медико-соціальною комісією серія 12ААБ №293063.

25 червня 2020 року ОСОБА_1 звернувся до ГУ ДСНС України у Харківській області із заявою про виплату одноразової грошової допомоги у зв`язку із установлення інвалідності, що настала внаслідок захворювання, що мали місце в період проходження служби цивільного захисту. До вказаної заяви було додано всі передбачені пункті 5 постанови Кабінету Міністрів України №908 від 11.07.2007 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" документи.

03.07.2020 ГУ ДСНС України у Харківській області направило всі необхідні документи до ДСНС України для прийняття рішення про виплату одноразової грошової допомоги, що підтверджується відповіддю №65020-364/65066 від 27.01.2021.

Відповідно до відповіді №02-2057/201 від 12.02.2021 матеріали про призначення ОСОБА_1 , належно оформлені надійшли 03.07.2020 на адресу ДСНС України, однак дані матеріали на розгляд комісії про призначення одноразової грошової допомоги не виносилися у зв`язку з обмеженими фінансовими можливостями.

Вважаючи вказану бездіяльність відповідача протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом для захистом своїх прав.

Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з того, що у разі наявності в особи права на отримання одноразової грошової допомоги та отримання висновку щодо можливості такої виплати, Державна служба України з надзвичайних ситуацій має обов`язок прийняти рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги, отже у відповідача відсутні підстави для не прийняття рішення щодо можливості призначення позивачу одноразової грошової допомоги відповідно до вимог Порядку №908.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про часткове задоволення позову з наступних підстав.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Статтею 101 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що служба цивільного захисту це державна служба особливого характеру, покликана забезпечувати пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідацію їх наслідків у мирний час та в особливий період. Порядок проходження громадянами України служби цивільного захисту визначається цим Кодексом та положенням про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу, що затверджується Кабінетом Міністрів України. На рядовий і начальницький склад служби цивільного захисту поширюється дія Дисциплінарного статуту, затвердженого законом.

На виконання статті 118 Кодексу, Кабінет Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року № 908, затверджено "Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" (далі-Порядок 908).

Відповідно до п. 1 Порядку № 908, у разі загибелі (смерті) осіб рядового і начальницького складу органів та підрозділів цивільного захисту під час виконання службових обов`язків сім`ям загиблих (померлих), а за відсутності сім`ї батькам та утриманцям таких осіб виплачується одноразова грошова допомога в розмірі десятирічного грошового забезпечення загиблих (померлих) за останніми посадами, які вони займали.

Згідно підпункту 2 пункту 2 Порядку №908 особам рядового і начальницького складу у разі настання інвалідності в період проходження служби та особам, звільненим із служби, у разі настання інвалідності не пізніше ніж через три місяці після звільнення, а якщо інвалідність настала внаслідок захворювання або нещасного випадку, що мали місце в період проходження служби, незалежно від строку, який минув після звільнення із служби, грошова допомога інвалідам III групи виплачується у розмірі 36-місячного грошового забезпечення.

Згідно пункту 3 Порядку № 908, розмір одноразової грошової допомоги визначається виходячи з окладу за спеціальним званням, відсоткової надбавки за вислугу років, посадового окладу за останньою посадою, яку займала особа рядового або начальницького складу на день загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання, установлення інвалідності, а особа, звільнена із служби, - на день звільнення.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем не заперечується право позивача на виплату вказаної допомоги або її розміру.

Пунктом 5 Порядку №908 встановлено, що для виплати одноразової грошової допомоги у разі травми або поранення, захворювання чи інвалідності особи, зазначені у пункті 2 цього Порядку, подають до підрозділу або його правонаступника такі документи: заяву про виплату одноразової грошової допомоги; довідку медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності або ступінь втрати працездатності разом з рішенням відповідної військово-медичної установи про визнання травми або поранення, захворювання; постанову центральної лікарсько-експертної комісії ДСНС про придатність до служби і причинно-наслідковий зв`язок травми або поранення, захворювання з виконанням службових обов`язків або проходженням служби; копію сторінок паспорта з даними про прізвище, ім`я, по батькові та місце реєстрації; довідку про те, що їм не провадилися інші передбачені законами виплати у разі травми або поранення, захворювання чи настання інвалідності; копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

За приписами пункту 6 Порядку №908 підрозділ подає ДСНС висновок щодо можливості виплати грошової допомоги, до якого додаються документи, зазначені в пунктах 4 і 5 цього Порядку, а також довідку про грошове забезпечення та копію документа, що свідчить про обставини загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання, чи нещасного випадку, який трапився з особою рядового або начальницького складу.

Служба приймає на підставі поданих документів рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги та надсилає його разом із зазначеними документами підрозділу для видання наказу про виплату такої допомоги особам, які мають право на її отримання.

Відповідно до частини другої статті 118 Кодексу цивільного захисту України у разі травми або поранення, заподіяного особі рядового чи начальницького складу служби цивільного захисту під час виконання службових обов`язків, а також інвалідності, що настала у період проходження служби або не пізніше ніж через три місяці після звільнення із служби, чи після закінчення цього строку, але внаслідок захворювання або нещасного випадку, що стався у період проходження служби, пов`язаного з виконанням службових обов`язків, залежно від ступеня втрати працездатності такій особі виплачується одноразова грошова допомога у розмірі до п`ятирічного грошового забезпечення за останньою посадою у порядку та на умовах, встановлених Кабінетом Міністрів України. Визначення ступеня втрати працездатності особою рядового чи начальницького складу служби цивільного захисту у період проходження служби у кожному випадку ушкодження здоров`я здійснюється в індивідуальному порядку відповідно до законодавства.

Колегією суддів встановлено, що Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Харківській області дотримано вимоги абзацу 1 пункту 6 Порядку №908, та направлено документи відповідачу, про що свідчить копія листа від 03.07.2020 №65020-2493/65066.

Аналізуючи наведені норми права, колегія суддів дійшла висновку, що у разі наявності в особи права на отримання одноразової грошової допомоги та отримання висновку щодо можливості такої виплати, Державна служба України з надзвичайних ситуацій має обов`язок прийняти рішення щодо призначення одноразової грошової допомоги.

Водночас, в порушення вимог Порядку №908 Державною службою України з надзвичайних ситуацій не прийнято рішення ані про виплату позивачу одноразової грошової допомоги, ані про відмову у виплаті такої допомоги.

Абзацом 3 пункту 6 Порядку №908 встановлено, що одноразова грошова допомога виплачується не пізніше ніж протягом двох місяців з дня прийняття відповідного рішення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі цілі, шляхом її перерахування на рахунок в установі банку, відкритий отримувачем допомоги.

Отже, наявність бюджетних асигнувань може вплинути на факт повної виплати одноразової грошової допомоги та не впливає на обов`язок прийняти рішення щодо вказаних питань.

Конституційний Суд України неодноразово висловлював правову позицію щодо неможливості поставити гарантовані законом виплати, пільги тощо в залежність від видатків бюджету (рішення від 20.03.2002 №5-рп/2002, від 17.03.2004 №7-рп/2004, від 01.12.2004 №20-рп/2004, від 09.07.2007 № 6-рп/2007).

В Рішенні від 09.07.2007 №6-рп/2007 Конституційний Суд України вказав на те, що невиконання державою своїх соціальних зобов`язань щодо окремих осіб ставить громадян у нерівні умови, підриває принцип довіри особи до держави, що закономірно призводить до порушення принципів соціальної, правової держави. Держава, запроваджуючи певний механізм правового регулювання відносин, зобов`язана забезпечити його реалізацію. Інакше всі негативні наслідки відсутності такого механізму покладаються на державу.

ЄСПЛ у рішенні в справі "Кечко проти України" (заява № 63134/00) зауважив, що держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату надбавок з державного бюджету. Однак свідома відмова в цих виплатах не допускається, доки відповідні положення є чинними (пункт 23). У пункті 26 рішення зазначено, що органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань.

Колегія суддів не бере до уваги, що доводи апеляційної скарги відповідача про відсутність в чинному законодавстві приписів щодо строку прийняття рішення про призначення такої допомоги, оскільки не встановлення законодавцем строку призначення допомоги не позбавляє суб`єкта владних повноважень обов`язку прийняти рішення за заявою та документами, поданими особою, у разі наявності у такої особи права на таку допомогу.

Доводи відповідача про те, що рішення про виплату допомоги позивачу Державна служба України з надзвичайних ситуацій прийме у порядку черговості розгляду справ також є необґрунтованими.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що у відповідача відсутні підстави для не прийняття рішення щодо можливості призначення позивачу одноразової грошової допомоги відповідно до вимог Порядку №908, отже бездіяльність Державної служби України з надзвичайних ситуацій є протиправною, та такою, що обмежує права та законі інтереси позивача.

Колегія суддів також враховує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів апелянта), сформовану у справі Серявін та інші проти України (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (RuizTorijav. Spain) № 303-A, пункт 29).

Також згідно з п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Відповідно до ч.2 ст.6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, а ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" передбачає, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Отже, обраний судом спосіб захисту порушеного права має бути ефективним та забезпечити реальне відновлення порушеного права.

Згідно Рішення ЄСПЛ по справі "Рисовський проти України" (Rysovskyyv. Ukraine) від 20.10.2011 року (заява № 29979/04), принцип "належного урядування", як правило, не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість.

З урахуванням визначеного статтею 8 Конституції України принципу верховенства права та встановлених статтею 2 КАС України завдань суду як державної правозахисної інституції, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що з метою повного захисту порушених прав та інтересів особи, необхідним є зобов`язання Державну службу України з надзвичайних ситуацій розглянути заяву та документи про призначення позивачу одноразової грошової допомоги та прийняти відповідне рішення.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню частково, шляхом визнання протиправною бездіяльності Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо не прийняття рішення про призначення позивачу одноразової грошової допомоги відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" та зобов`язання Державної служби України з надзвичайних ситуацій розглянути подані позивачем заяву та документи щодо призначення йому одноразової грошової допомоги відповідно до абзацу 2 п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №908 "Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" та прийняти відповідне рішення.

Суд першої інстанції належним чином оцінив надані докази і на підставі встановленого, обґрунтовано частково задовольнив адміністративний позов.

Відповідно до ч.1 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Колегія суддів вважає, що рішення Харківського окружного адміністративного суду від 01.06.2021 року по справі № 520/7070/21 відповідає вимогам ст. 242 КАС України, а тому відсутні підстави для його скасування та задоволення апеляційних вимог відповідача.

Згідно ч. 1 ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 311, 315, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Державної служби України з надзвичайних ситуацій - залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 01.06.2021 по справі № 520/7070/21 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя (підпис)З.О. Кононенко Судді(підпис) (підпис) О.М. Мінаєва В.А. Калиновський

Джерело: ЄДРСР 100186972
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку