154/1173/20
3/154/596/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 квітня 2020 року. Суддя Володимир-Волинського міського суду Волинської області Вітер І.Р., розглянувши матеріали, які надійшли від Володимир-Волинського відділу поліції ГУНП у Волинській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , фізична особа підприємець, за ст.44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
ВСТАНОВИВ:
22.04.2020 року до суду надійшов адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності за ст.44-3 КУпАП ОСОБА_1 , з якого вбачається, що 03.04.2020 року близько 11 год. 40 хв. в місті Володимир-Волинський, а саме у магазині «Осіріс», що по вулиці Луцькій,78, фізична особа підприємець ОСОБА_1 порушила дотримання санітарних та протиепідемічних заходів, а саме не створила умови для дотримання особистої гігієни персоналу, чим порушила п.3 Постанови КМУ від 16.03.2020 р. №215 «Про внесення змін до постанови КМУ від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню та території України коронавірусу COVID-19» та ст.7 Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
ОСОБА_1 в судовому засіданні з протоколом погодилася, свою вину у скоєному визнала повністю, просила суд не застосовувати до неї адміністративне стягнення, запевнила, що подібних правопорушень вчиняти не буде, щиро розкаялася. Зазначила, що порушення стосувалися у незабезпеченні персоналу на час проведення перевірки антисептичними засобами. Вказане порушення було нею відразу ж усунуте, проте поліцейським складено протокол.
Згідно ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності тощо.
Відповідно до ст.245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є, зокрема, повне, всебічне і об`єктивне з`ясування обставин справи, а також виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законнності.
Статтею 44-3 КУпАП передбачена відповідальність за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.
Пп.3 п.2 Постанови КМУ «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з внесеними до неї змінами постановою КМУ від 16.03.2020 року № 215 заборонено з 00 год. 01 хв. 17 березня 2020р. до 3 квітня 2020р. роботу суб`єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім роздрібної торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами зв`язку, провадження банківської та страхової діяльності, а також торговельної діяльності і діяльності з надання послуг з громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту.
Матеріали адміністративного протоколу містять докази, відповідно до ст.251 КУпАП, що підтверджують скоєння ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ст.44-3 КУпАП у формі неналежного забезпечення персоналу закладу торговельного обслуговування населення засобами індивідуального захисту.
Разом з тим, розглядаючи справу, суд враховує, як того вимагає ст. 33 КУпАП, характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Так, ОСОБА_1 будучи фізичною особою підприємцем не створила умови для дотримання особистої гігієни персоналу, умислу на порушення умов карантину в неї не було, раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась, порушення усунула відразу ж під час перевірки.
Дані факти суд визнає обставинами, що пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення відповідно до ст.34 КУпАП; обтяжуючих обставин, визначених ст.35 КУпАП судом не встановлено.
Згідно ст.22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
Враховуючи малозначність вчиненого ОСОБА_1 правопорушення, вважаю можливим звільнити її від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 22, 34-35, 280, 283-285, 287-288 КУпАП, суддя -
ПОСТАНОВИВ :
У зв?язкуіз малозначністювчиненого звільнити ОСОБА_1 відадміністративної відповідальностіза ст.44-3 КУпАП, обмежившись усним зауваженням.
Провадження у справі закрити.
Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Волинської області протягом десяти днів з дня її винесення та набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.
Суддя (підпис).
Суддя Володимир-Волинського міського суду І.Р. Вітер