open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 167 від 01.09.2000

м.Київ
vd20000901 vn167

Про Державний технологічний

центр охорони родючості грунтів
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства

аграрної політики

N 13 ( v0013555-07 ) від 13.01.2007 }

Відповідно до Указу Президента України від 7 червня 2000 р.
N 772/2000 ( 772/2000 ) "Питання Міністерства аграрної політики
України", постанов Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2000 р.
N 1218 ( 1218-2000-п ) "Про Державний технологічний центр охорони
родючості грунтів" і від 19 лютого 1996 р. N 226 ( 226-96-п ) "Про
державний нагляд і державний контроль за додержанням законодавства
про пестициди і агрохімікати" та керуючись Декретом Кабінету
Міністрів України від 15 грудня 1992 р. N 8-92 ( 8-92 ) "Про
управління майном, що є у загальнодержавній власності",
Н А К А З У Ю:
1. Реорганізувати Державний центр охорони родючості грунтів і
якості продукції "Центрдержродючість" Міністерства аграрної
політики шляхом перетворення в Державний технологічний центр
охорони родючості грунтів Міністерства аграрної політики в межах
штатної чисельності і бюджетних асигнувань, які виділяються на
утримання бюджетних організацій, що належать до сфери управління
Міністерства аграрної політики. 2. Затвердити Положення про Державний технологічний центр
охорони родючості грунтів, що додається. 3. Призначити Бенцаровського Дмитра Миколайовича директором
Державного технологічного центру охорони родючості грунтів -
Головним державним інспектором з моніторингу та підвищення
родючості грунтів України з наступним укладенням з ним контракту. 4. Управлінню реформування АПК та соціально-трудових відносин
(Савицька) підготувати у встановленому порядку пропозиції про
умови оплати праці працівників Державного технологічного центру
охорони родючості грунтів відповідно до розділу другого додатка 1
до постанови Кабінету Міністрів України від 29 травня 1996 р.
N 565 ( 565-96-п ). 5. Державному технологічному центру охорони родючості грунтів
(Бенцаровський) подати у встановленому порядку на затвердження
проекти штатного розпису, кошторису доходів та видатків на
утримання Державного технологічного центру охорони родючості
грунтів. 6. Державному технологічному центру охорони родючості грунтів
в місячний термін подати Юридичному управлінню (Бочковська)
пропозиції щодо приведення нормативно-правових актів міністерства
у відповідність до цього наказу. 7. Департаменту ринків продукції рослинництва та розвитку
насінництва (Сорока) забезпечити координацію діяльності Державного
технологічного центру охорони родючості грунтів. 8. Управлінню справами (Сосновський) надати допомогу у
вирішенні питання щодо службового приміщення для розміщення
Державного технологічного центру охорони родючості грунтів. 9. Визнати таким, що втратило чинність Положення про
Державний центр охорони родючості грунтів і якості продукції,
затверджене наказом Міністерства агропромислового комплексу
України від 3 листопада 1999 р. N 339 "Про створення Головної
державної інспекції захисту рослин та Державного центру охорони
родючості грунтів і якості продукції". 10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра С.М. Рижука.
Міністр І.Кириленко
Затверджено

Наказ Мінагрополітики України

01.09.2000 N 167
Положення

про Державний технологічний центр охорони

родючості грунтів "Центрдержродючість"
1. Державний технологічний центр охорони родючості грунтів
Міністерства аграрної політики України (надалі -
Центрдержродючість) є державною бюджетною організацією, яка
здійснює науково-методичне забезпечення, розробляє та впроваджує
науково-технічну політику у сфері ведення державного моніторингу,
збереження, відтворення та охорони родючості грунтів, поліпшення
якості рослинницької продукції, кормів та сировини, а також готує
експертні висновки щодо додержання законодавства про пестициди і
агрохімікати в галузі рослинництва, охорони та відтворення
родючості грунтів. 2. Центрдержродючість керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної Ради
України, актами Президента та Кабінету Міністрів України, наказами
Міністерства аграрної політики України та цим Положенням. 3. Основними завданнями Центрдержродючості є: розроблення пропозицій та здійснення єдиної науково-технічної
політики у сфері охорони родючості грунтів, раціонального
використання та екологічної безпеки земель сільськогосподарського
призначення; науково-методичне та організаційне забезпечення проведення
державного моніторингу грунтів і агрохімічної паспортизації земель
сільськогосподарського призначення, заходів щодо збереження,
відтворення, охорони родючості грунтів, а також визначення якості
та безпечності рослинницької продукції, кормів та сировини; участь у розробленні та здійсненні контролю за виконанням
державних, міждержавних, регіональних цільових програм з
моніторингу, збереження, відтворення та охорони родючості грунтів,
агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського
призначення, застосування агрохімікатів і забезпечення якості
рослинницької продукції, кормів та сировини; участь у координації науково-дослідних робіт, пов'язаних із
створенням технологій екологічно безпечного та раціонального
застосування агрохімікатів хімічного та біологічного походження; розроблення та впровадження науково обгрунтованих
рекомендацій щодо забезпечення родючості грунтів і застосування
агрохімікатів у сільському господарстві; вивчення стану радіоактивного забруднення
сільськогосподарських угідь та продукції рослинництва на
територіях, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи, та в
зонах впливу діючих атомних електростанцій; участь у складанні прогнозних розрахунків потреб сільського
господарства, садівництва, виноградарства в мінеральних добривах; підготовка експертних висновків щодо додержання законодавства
про пестициди і агрохімікати, безпечного використання регуляторів
росту рослин. 4. Центрдержродючість відповідно до покладених на неї
завдань: узагальнює практику застосування актів законодавства з
питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо
їх вдосконалення та вносить на розгляд Міністерству аграрної
політики України; бере участь у розробленні та здійснює контроль за виконанням
державних, міждержавних, регіональних програм наукових досліджень
з моніторингу, збереження, відтворення та охорони родючості
грунтів, агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського
призначення, застосування агрохімікатів і забезпечення якості
рослинницької продукції, кормів та сировини; здійснює науково-методичне та організаційне забезпечення
ведення державного моніторингу земель сільськогосподарського
призначення з метою виявлення і узагальнення тенденцій та
характеру змін показників родючості грунтів та їх забруднення
залишковими кількостями пестицидів, агрохімікатів, важкими
металами та радіонуклідами; організовує проведення агрохімічної паспортизації земель
сільськогосподарського призначення на території України з метою
визначення показників їх родючості, рівня забруднення токсичними
речовинами, зміни цих показників внаслідок господарської
діяльності, а також спеціальних сировинних зон вирощування
сільськогосподарських культур для виробництва продуктів дитячого
харчування, участь у проведенні грошової оцінки землі та
диференціації плати за неї; координує проведення досліджень стану радіоактивного
забруднення сільськогосподарських угідь і продукції рослинництва
на територіях, забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи, та
в зонах впливу діючих атомних електростанцій, а також готує
пропозиції щодо його зменшення до нормативних рівнів; розраховує науково обгрунтовану потребу
сільгосптоваровиробників у агрохімікатах, узагальнює матеріали та
готує пропозиції щодо балансу потреби і надходження агрохімікатів
в Україну; координує науково-дослідні роботи з розроблення технологій
екологічно безпечного застосування агрохімікатів хімічного та
біологічного походження; організовує моніторинг забруднення поверхневих вод,
призначених для сільськогосподарських потреб, залишковими
кількостями пестицидів, агрохімікатів, важкими металами та
радіонуклідами; здійснює наукову експертизу та погоджує технічні умови
виробництва і застосування агрохімікатів; організовує проведення діагностики мінерального живлення
рослин; координує підготовку та проводить підвищення кваліфікації
спеціалістів агрохіміків, грунтознавців в системі Мінагрополітики
України; організовує наукове керівництво та науково-методичне
забезпечення проведення державними проектно-технологічними
центрами охорони родючості грунтів і якості продукції Автономної
Республіки Крим і областей аналітичних робіт з визначення
показників якісного стану грунту для агрохімічного паспорта поля
(земельної ділянки); визначення якості та безпечності
сільськогосподарської продукції для видачі відповідного свідоцтва,
в тому числі при проведенні експортно-імпортних операцій; визначення якості і безпечності агрохімікатів, їх арбітражних
аналізів; сприяє впровадженню в практику досягнень науки і передового
досвіду з питань моніторингу, збереження, відтворення та охорони
родючості грунтів, агрохімічної паспортизації земель
сільськогосподарського призначення, застосування агрохімікатів,
поліпшення якості та безпечності рослинницької продукції, кормів
та сировини; здійснює наукове забезпечення та готує пропозиції щодо
поліпшення стану додержання підприємствами, установами,
організаціями усіх форм власності правил надходження та
застосування агрохімікатів, технологічного та авторського нагляду
за якістю агрохімічних робіт та використанням засобів хімізації
згідно з проектно-кошторисною документацією, а також забруднення
залишковими кількостями пестицидів, агрохімікатів, важкими
металами та радіонуклідами рослинницької продукції, кормів та
сировини; залучає на договірних засадах до розроблення проектів
державних та інших програм з питань охорони родючості грунтів та
використання агрохімікатів науково-дослідні установи, навчальні
заклади та провідних вчених і висококваліфікованих фахівців; готує пропозиції щодо фінансування державних
проектно-технологічних центрів охорони родючості грунтів і якості
продукції Автономної Республіки Крим і областей; затверджує штатний розпис та кошторис доходів і видатків
державних проектно-технологічних центрів охорони родючості грунтів
і якості продукції Автономної Республіки Крим і областей; здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде
статистичну звітність згідно з чинним законодавством; погоджує призначення та звільнення заступників директорів
державних проектно-технологічних центрів охорони родючості ґрунтів
і якості продукції Автономної Республіки Крим і областей; { Абзац
перший пункту 4 доповнено позицією згідно з Наказом Міністерства
аграрної політики N 13 ( v0013555-07 ) від 13.01.2007 } затверджує положення про обласні (Кримський республіканський)
державні проектно-технологічні центри охорони родючості ґрунтів і
якості продукції. { Абзац перший пункту 4 доповнено позицією
згідно з Наказом Міністерства аграрної політики N 13
( v0013555-07 ) від 13.01.2007 } Директор Центрдержродючості та головний бухгалтер несуть
персональну відповідальність за додержання порядку ведення і
достовірність обліку та статистичної звітності. 5. Центр держродючість має право: відвідувати підприємства, установи, організації всіх форм
власності діяльність яких пов'язана з надходженням і застосуванням
агрохімікатів, з метою вивчення стану додержання законодавства про
пестициди і агрохімікати та відбору зразків необхідних матеріалів
для агрохімічних та інших аналізів і досліджень та вносити
пропозиції міністерству щодо його поліпшення; вносити пропозиції міністерству щодо обмеження, тимчасового
припинення робіт з порушенням технології із застосування
агрохімікатів у порядку, передбаченому законодавством; вносити пропозиції міністерству щодо заборонення ввезення і
застосування агрохімікатів, які не відповідають вимогам щодо їх
якості, а також постачання рослинницької продукції, кормів та
сировини у разі забруднення їх радіонуклідами, залишками
пестицидів і агрохімікатів у кількостях, що перевищують
встановлені нормативи; вимагати усунення від роботи з агрохімікатами осіб, які не
мають відповідного посвідчення у порядку, передбаченому
законодавством; одержувати безоплатно від міністерств, інших центральних
органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій усіх
форм власності інформацію, необхідну для вивчення стану додержання
законодавства про пестициди і агрохімікати в галузі рослинництва; готувати експертні висновки та брати участь у розгляді справ
щодо порушень законодавства про пестициди і агрохімікати в галузі
рослинництва, охорони та відтворення родючості грунтів. 6. Центрдержродючість очолює директор, який призначається на
посаду і звільняється з посади Міністром аграрної політики України
у встановленому порядку. На правах дорадчого органу при директорі Центрдержродючості
функціонує Науково-технічна рада, чисельність і склад якої
визначає директор. Для підвищення компетентності Ради, в неї
можуть входити вчені та практики інших установ. Директор Центрдержродючості має заступників, яких він
призначає і звільняє у порядку, встановленому чинним
законодавством. Директор Центрдержродючості: здійснює загальне керівництво Центрдержродючістю і несе
персональну відповідальність за виконання покладених на неї
завдань, призначає на посаду і звільняє з посади її працівників
згідно з чинним законодавством, а також визначає ступінь їх
відповідальності; є розпорядником кредитів; видає накази з питань, що відносяться до діяльності
Центрдержродючості; вносить пропозиції Міністерству аграрної політики України
щодо призначення та звільнення з посади директорів державних
проектно-технологічних центрів охорони родючості грунтів і якості
продукції Автономної Республіки Крим і областей у порядку,
встановленому чинним законодавством; виступає представником з питань, які входять до компетенції
Центрдержродючості, у державних і громадських установах,
підприємствах і організаціях, в суді без особливого на це
доручення. 7. Директор Центрдержродючості одночасно за посадою є
головним державним інспектором з моніторингу та підвищення
родючості грунтів України, а його заступники - заступниками
головного державного інспектора з моніторингу та підвищення
родючості грунтів України, начальники відділів, головні, провідні
спеціалісти - державними інспекторами з моніторингу та підвищення
родючості грунтів України. 8. Організаційна структура, штатний розпис, кошторис доходів
і видатків Центрдержродючості затверджуються Міністерством
аграрної політики України у встановленому порядку. 9. Центрдержродючість утримується та проводить фінансування
заходів, передбачених цим Положенням, за рахунок коштів Державного
бюджету України, відрахувань із спеціального фонду державних
проектно-технологічних центрів охорони родючості грунтів і якості
продукції Автономної Республіки Крим і областей, а також інших, не
заборонених чинним законодавством джерел. Обсяги відрахувань та
пропозиції щодо використання коштів із спеціального фонду
встановлюються Радою директорів державних проектно-технологічних
центрів охорони родючості грунтів і якості продукції Автономної
Республіки Крим і областей у встановленому порядку. 10. Центрдержродючість є юридичною особою, має самостійний
баланс, рахунки в банку, гербову печатку, кутовий штамп та бланки
зі своїм найменуванням. 11. Центрдержродючість ліквідується в порядку, встановленому
чинним законодавством.
Начальник Державного
технологічного центру
охорони родючості грунтів Д.М.Бенцаровський

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: