open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.11.2006 N 139

Щодо встановлення порядку здійснення

виплат за виконавчими листами

з виконання судових рішень
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом

Державної судової адміністрації

N 8 ( v0008750-07 ) від 23.01.2007 }

З метою вдосконалення організації роботи щодо здійснення
виплат за виконавчими листами з виконання судових рішень про
стягнення грошових коштів на користь суддів Н А К А З У Ю:
1. Управлінню планово-фінансової діяльності
(Сидоренко І.Л.):
1.1. Встановити черговість виплат за виконавчими листами
відповідно до дати набрання рішенням законної сили.
1.2. Забезпечити суворе дотримання черговості виплат, не
допускати позачергової виплати грошових коштів за виконавчими
листами та самовільне перенесення черговості крім випадків,
викликаних необхідністю позачергового виконання рішень
Європейського суду з прав людини у справах проти України.
{ Підпункт 1.2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Державної судової адміністрації N 8 ( v0008750-07 ) від
23.01.2007 }
1.3. Здійснювати одночасне погашення заборгованості за всіма
виконавчими листами у справах про стягнення додаткових коштів на
придбання житла відповідно до дати набрання законної сили основним
рішенням суду з метою уникнення збільшення кількості позовів про
стягнення додаткових коштів.
1.4. Забезпечити ведення в електронному вигляді Реєстру
виконавчих проваджень з виконання судових рішень у справах
категорії "Житло" окремо від Реєстру виконавчих проваджень за
іншими категоріями справ.
1.5. Сформувати справи за алфавітним показником на кожного
стягувача, в яких зберігати повний пакет документів з виконання
рішень суду: копії виконавчих листів, постанови про відкриття
виконавчого провадження, документи, що підтверджують факт
отримання коштів суддею, заяви про закриття виконавчого
провадження, постанови про закриття виконавчого провадження тощо.
1.6. Щоквартально аналізувати стан виплат та проводити
перереєстрацію стягувачів за виконавчими листами, в ході якої
перевіряти їх облікові дані. За виявленими недоліками вживати
заходів щодо їх усунення.
1.7. Виключати стягувачів зі списку осіб, що потребують
виплат за виконавчими листами, шляхом внесення відомостей про
отримання коштів із зазначенням дати перерахування в графу "Дата
перерахування коштів" електронних реєстрів.
1.8. Встановити термін зберігання виконавчих листів та
відповідних документів протягом 3 років з моменту погашення
заборгованості за рішенням суду. Після закінчення терміну їх
зберігання знищувати в установленому порядку. Начальнику управління планово-фінансової діяльності
забезпечити персональну відповідальність за ведення реєстрів та
здійснення контролю.
2. Управлінню матеріально-технічного та господарського
забезпечення (Слоніцький О.Є.) надати обмежений доступ (без права
коригування) до Реєстру виконавчих проваджень з виконання судових
рішень у справах категорії "Житло" та Реєстру виконавчих
проваджень за іншими категоріями справ працівникам відділу
претензійно-позовної та договірної роботи юридичного управління.
3. Юридичному управлінню (Мягкоход Ю.В.) негайно повідомляти
управління планово-фінансової діяльності про кожний випадок
неможливості виконання рішення суду на користь стягувачів,
внесених до Реєстру виконавчих проваджень з виконання судових
рішень у справах категорії "Житло" та Реєстру виконавчих
проваджень за іншими категоріями справ за наявності правових
підстав.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Державної судової адміністрації України Лощихіна О.М.
Голова І.Балаклицький

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: