open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 225/2/18-0610 від 23.06.99

м.Київ
vd990623 vn225/2/18-0610

Державна податкова адміністрація України розглянула лист щодо
роз'яснення дії статей 2 та 3 Закону України "Про фіксований
сільськогосподарський податок" в частині визначення суб'єктів
оподаткування і повідомляє наступне.

Дочірнє підприємство американської компанії займається
вирощуванням та переробкою сільськогосподарських культур і
відповідає вимогам ст. 2 Закону України від 17 грудня 1998 року
N 320 ( 320-14 ) "Про фіксований сільськогосподарський податок".
Проте свою діяльність підприємство здійснює на орендованих у
платника фіксованого сільськогосподарського податку
сільськогосподарських угіддях, тому згідно з п. 9 Положення про
порядок справляння фіксованого сільськогосподарського податку,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня
1999 року N 658 ( 658-99-п ), орендовані площі не можуть
включатися в розрахунок суми фіксованого податку орендаря. Названі
площі повинні бути включені до розрахунку орендодавця, який в
термін до 1 лютого поточного року вже подав його до органу
державної податкової служби за місцем свого знаходження. Дочірнє підприємство американської компанії займається
вирощуванням та переробкою сільськогосподарських культур і
відповідає вимогам ст. 2 Закону України від 17 грудня 1998 року
N 320 ( 320-14 ) "Про фіксований сільськогосподарський податок".
Проте свою діяльність підприємство здійснює на орендованих у
платника фіксованого сільськогосподарського податку
сільськогосподарських угіддях, тому згідно з п. 9 Положення про
порядок справляння фіксованого сільськогосподарського податку,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня
1999 року N 658 ( 658-99-п ), орендовані площі не можуть
включатися в розрахунок суми фіксованого податку орендаря. Названі
площі повинні бути включені до розрахунку орендодавця, який в
термін до 1 лютого поточного року вже подав його до органу
державної податкової служби за місцем свого знаходження. Абзац 6 надісланого запиту сформульований не зовсім коректно,
оскільки відповідно до Закону України від 6 жовтня 1998 року N 161
( 161-14 ) "Про оренду землі" оренда землі здійснюється з метою
створення умов для раціонального користування земельною ділянкою.
Оренда землі - це засноване на договорі строкове, платне володіння
і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для
здійснення підприємницької та іншої діяльності. При цьому орендна
плата - це платіж, а не податок, який орендар вносить
орендодавцеві за користування земельною ділянкою. У разі
збільшення відповідно до законів України розміру земельного
податку орендодавець має право вимагати збільшення орендної плати. На підставі наведеного власник земельної ділянки
(орендодавець) є платником податку.

Дочірнє підприємство американської компанії не може
бути платником фіксованого сільськогосподарського податку,
оскільки не має об'єкту оподаткування (власних продуктивних
сільськогосподарських угідь, або взятих в оренду у не платника
фіксованого сільськогосподарського податку).
Перший заступник Голови Державної
податкової адміністрації України Ф.Ярошенко
"Юридичний вісник України", N 30/99
Дочірнє підприємство американської компанії не може
бути платником фіксованого сільськогосподарського податку,
оскільки не має об'єкту оподаткування (власних продуктивних
сільськогосподарських угідь, або взятих в оренду у не платника
фіксованого сільськогосподарського податку).
Перший заступник Голови Державної
податкової адміністрації України Ф.Ярошенко
"Юридичний вісник України", N 30/99

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: