open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2011 N 307

Про створення Моніторингового центру

(підрозділу швидкого реагування)

Державної митної служби України

На виконання статті 40 Конституції України ( 254к/96-ВР )
та статті 1 Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996
N 393/96-ВР ( 393/96-ВР ) (зі змінами) Н А К А З У Ю:
1. Створити Моніторинговий центр (підрозділ швидкого
реагування) Державної митної служби України для оперативного
реагування на звернення, які надходять від фізичних та юридичних
осіб.
2. Затвердити Порядок роботи Моніторингового центру
(підрозділу швидкого реагування) Державної митної служби України,
що додається.
3. Сектору з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю
(Мочалова-Колесник О.С.) забезпечити оприлюднення цього наказу в
засобах масової інформації та розміщення його на відомчому
веб-сайті Держмитслужби в мережі Інтернет. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Державної
митної служби України І.Г.Калєтнік

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державної митної

служби України

13.04.2011 N 307

ПОРЯДОК

роботи Моніторингового центру

(підрозділу швидкого реагування)

Державної митної служби України

1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40
Конституції України ( 254к/96-ВР ), Закону України "Про звернення
громадян" від 02.10.96 N 393/96-ВР ( 393/96-ВР ), зі змінами та
доповненнями.
1.2. Порядок визначає послідовність дій при отриманні,
опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка
надходить від фізичних і юридичних осіб (далі - заявник) до
Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування)
Держмитслужби (далі - Центр).
1.3. Центром приймаються повідомлення про: а) можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності,
корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з
боку працівників митної служби; б) нетактовну поведінку посадових осіб митної служби при
виконанні службових обов'язків щодо громадян, приниження їх честі
та гідності; в) затримки під час здійснення митного контролю й митного
оформлення товарів і транспортних засобів, у тому числі про
можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб
митної служби; г) замах на контрабанду й порушення митних правил або
вчинення цих правопорушень; ґ) черги в пунктах пропуску через державний кордон України; д) пропозиції (зауваження) щодо організації роботи митних
органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі -
митні органи); е) пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з
питань митної справи; є) виникнення проблемних питань під час здійснення митних
процедур щодо товарів та транспортних засобів суб'єктів
зовнішньоекономічної діяльності, внесених до Реєстру підприємств,
до товарів і транспортних засобів яких установлено спрощений
порядок застосування процедур митного контролю та митного
оформлення, визначених нормативно-правовими актами Держмитслужби.
2. Забезпечення функціонування Центру
2.1. Робота Центру базується на таких засадах: обов'язковість прийняття повідомлення невідкладність реагування повнота, об'єктивність та достовірність перевірки
повідомлення якість надання інформації заявнику
2.2. Основним завданням Центру є: організація роботи телефону довіри Держмитслужби,
забезпечення опрацювання інформації, що за ними надходить, а також
вжиття відповідних заходів реагування.
2.3. Центр має право: запитувати й одержувати від структурних підрозділів
Держмитслужби та митних органів інформацію, матеріали,
консультації, висновки фахівців, а також запитувати й отримувати
зазначене від державних органів, установ і організацій, суб'єктів
господарювання, фізичних осіб з питань, необхідних для виконання
покладених на Центр завдань; залучати посадових осіб структурних підрозділів Держмитслужби
та митних органів за погодженням з їх керівниками для опрацювання
повідомлень, що надійшли від заявників, та надання їм повної,
всебічної та об'єктивної відповіді; вивчати й оцінювати матеріали перевірок повідомлень від
заявників, проведених митними органами, у разі потреби вносити
необхідні пропозиції Голові Служби; користуватися при виконанні службових обов'язків всіма
необхідними ресурсами Єдиної автоматизованої інформаційної системи
Держмитслужби, системами телевізійного спостереження, зв'язком,
автотранспортом, оргтехнікою та іншими технічними засобами митної
служби, створювати й використовувати в інтересах забезпечення
виконання покладених на Центр завдань власні бази даних; зв'язуватись в разі потреби із заявником для уточнення
інформації.
2.4. Центр очолює керівник, який: здійснює загальне керівництво роботою Центру; розподіляє обов'язки між працівниками Центру; забезпечує взаємодію Центру з структурними підрозділами
Держмитслужби та митними органами з питань, що належать до
компетенції Центру; інформує керівництво Держмитслужби про випадки неподання або
несвоєчасного подання митними органами та їх посадовими особами
інформації та матеріалів, щодо завдань діяльності Центру; дає обов'язкові до виконання доручення з питань діяльності
Центру; відповідно до компетенції виконує доручення, визначені
керівництвом Держмитслужби.
3. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень,

що надійшли до Центру
3.1. Порядок роботи Центру з повідомленнями, що надходять від
заявників на телефон довіри Держмитслужби здійснюється відповідно
до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном
довіри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби від
25.01.2011 N 46 ( z0184-11 ), зареєстрованому в Міністерстві
юстиції України 11.02.2011 за N 184/18922.
3.2. Центром приймаються повідомлення від заявників, що
надходять телефонним, факсимільним зв'язком, а також на відомчу
електронну скриньку Держмитслужби шляхом заповнення спеціальної
форми, що додається. Прийом таких повідомлень здійснюється цілодобово: з 9:00 по
18:00 - уповноваженими особами Центру, а з 18:00 по 9:00 -
оперативними черговими Держмитслужби. Звітна доба починається й
закінчується о 09:00 годині.
3.3. Прийняття, облік і опрацювання звернень з питань митної
справи здійснюються уповноваженими особами Центру.
3.4. З метою надання заявнику повної, достовірної та
об'єктивної інформації з питань митної справи уповноваженими
особами можуть залучатись фахівці структурних підрозділів
Держмитслужби та митних органів (спеціалізованих митних установ).
3.5. Для надання інформації заявнику, що потребує залучення
фахівців інших структурних підрозділів Держмитслужби, уповноважена
особа повідомляє керівництво відповідного підрозділу, яке
призначає відповідального виконавця. Підготовлена належним чином інформація передається до Центру
для подальшого інформування заявника. У разі необхідності опрацювання складних питань, що
потребують спеціальних знань, таку інформацію заявнику надає
безпосередньо відповідальний виконавець. Про результати надання
інформації заявнику невідкладно повідомляється Центр. Термін опрацювання повідомлення не може перевищувати
восьмигодинного робочого дня. За рішенням члена колегії
Держмитслужби термін розгляду може бути продовжений із
обов'язковим визначенням кінцевого строку опрацювання
повідомлення.
3.6. Центр здійснює облік повідомлень, що надходять від
заявників, за необхідності формує відповідні бази даних.
3.7. Уповноважена особа при прийнятті інформації пропонує
заявникові повідомити: інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові,
громадянство - для фізичної особи; реквізити - для юридичної
особи; контактний телефон тощо); іншу інформацію, що має значення для вирішення конкретного
питання.
3.8. При висловленні заявником бажання надіслати письмове
звернення уповноважена особа повідомляє йому поштову адресу
Держмитслужби. Розгляд письмових звернень громадян здійснюється відповідно
до вимог Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР )
3.9. Заявник може звернутися до Центру для отримання усної
інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі
дні з 09:00 до 18:00 години (у п'ятницю - з 09:00 до 17:45).
3.10. Забороняється розголошення відомостей про заявників і
повідомленої ними до Центру інформації особам, які не мають
відношення до вирішення справи по суті.
3.11. Контактна інформація про Центр та порядок його роботи
розміщується на наочних стендах у місцях розташування митних
органів та їх підрозділів і в пунктах пропуску через державний
кордон України.
Директор Департаменту організації
митного контролю та оформлення,
член колегії Держмитслужби С.М.Сьомка

Додаток

до Порядку роботи

Моніторингового центру

(підрозділу швидкого

реагування) Державної митної

служби України
Форма
__.__.__ N _______

ДОВІДКА

про надходження повідомлень

до Моніторингового центру Держмитслужби

---------------------------------------------------------------------------- | N | Час | Посадова | Інформація | Зміст || Кому ||Результати| |з/п|дзвінка| особа, |про заявника|повідомлення|| передано ||реагування| | | |яка прийняла| (прізвище, | ||інформацію|| | | | |повідомлення| ім'я, по | || для || | | | | (прізвище, | батькові, | ||реагування|| | | | | ініціали, |громадянство| || (посада, || | | | | посада) | фізичної | ||прізвище, || | | | | | особи; | ||ініціали, || | | | | | реквізити | || номер || | | | | | юридичної | ||телефону, || | | | | | особи; | || дата, || | | | | | контактний | || час) || | | | | | телефон | || || | | | | | тощо) | || || | |---+-------+------------+------------+------------++----------++----------| | 1 | 2 | 2 | 4 | 5 || 6 || 7 | ----------------------------------------------------------------------------
Керівник Моніторингового
центру Держмитслужби __________ ____________________

(підпис) (ініціали, прізвище)
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: