open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

25.06.2015  № 379

Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 22 квітня 2015 року № 234

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, з метою організації впровадження проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" відповідно до Угоди про позику між Україною і Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 19 березня 2015 року № 8475-UA НАКАЗУЮ:

1. Пункт 1 наказу Міністерства охорони здоров'я України від 22 квітня 2015 року № 234 "Про організацію впровадження спільного зі Світовим банком проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" доповнити підпунктами 3 та 4 такого змісту:

"3) Склад Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей", що додається;

4) Положення про Комісію з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей", що додається.".

2. Унести зміни до:

1) Складу Групи координації проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей", затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 22 квітня 2015 року № 234, виклавши його у редакції, що додається;

2) Положення про Групу координації проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей", затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 22 квітня 2015 року № 234, виклавши його у редакції, що додається.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Перегінця І.Б.

Міністр

О. Квіташвілі


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
25.06.2015 № 379

СКЛАД
Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей"


Перегінець
Ігор Богданович

-

заступник Міністра охорони здоров'я України, голова Комісії;


Купліванчук
Анжела Володимирівна

-

в.о. директора Фінансово-економічного департаменту, заступник голови Комісії;


Голованчук
Інна Олександрівна

-

начальник Відділу міжнародних зв'язків та європейської інтеграції;


Левченко
Олена Миколаївна

-

завідувач Сектору з питань запобігання та виявлення корупції;


Димитренко
Марія Костянтинівна

-

головний спеціаліст відділу реформування Управління реформ системи охорони здоров'я, секретар Комісії.

В.о. начальника
Управління реформ
системи охорони здоров'я





Л. Карпінська


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
25.06.2015 № 379

ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей"

I. Загальні положення

1. Це Положення про Комісією з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" (далі - Комісія з відбору) розроблено з метою проведення Міністерством охорони здоров'я України (далі - МОЗ) закупівель товарів, робіт і послуг, у тому числі відбору консультантів, пов'язаних із впровадженням компонентів 2 та 3 інвестиційного проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" (далі - Проект), що фінансується за рахунок коштів позики Міжнародного банку реконструкції та розвитку (далі - МБРР).

2. Положення визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності Комісії з відбору для здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в рамках Проекту, а також права, обов'язки та відповідальність її членів.

3. Комісія з відбору у своїй діяльності керується Угодою про позику (Проект "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей") між Україною та МБРР від 19 березня 2015 року № 8475-UA (далі - Угода про позику), Керівництвом із закупівлі позичальниками Світового банку товарів, робіт і неконсультаційних послуг за позиками МБРР й кредитами та грантами МАР, датованим січнем 2011 року (переглянутим у липні 2014 р.), Керівництвом з відбору та залучення консультантів за позиками МБРР, кредитами та грантами МАР позичальниками Світового банку", затвердженим в січні 2011 року (переглянутим у липні 2014 р.), Операційним посібником проекту, затвердженим наказом МОЗ від 15 червня 2015 року № 338, законодавством України, тендерною документацією та рішеннями, які приймаються самою Комісією з відбору, а також цим Положенням.

II. Склад і порядок створення Комісії з відбору

4. Рішення про створення Комісії з відбору та її персональний склад затверджується наказом МОЗ.

За рішенням Міністра охорони здоров'я для закупівель за окремими напрямками закупівель товарів, робіт і послуг можуть створюватися окремі Комісії з відбору.

5. Комісія з відбору затверджується у складі не більше 7 осіб з числа посадових осіб структурних підрозділів МОЗ. До складу Комісії з відбору входять: голова Комісії, заступник голови Комісії, секретар Комісії, члени Комісії.

Зміни до складу Комісії з відбору вносяться наказом МОЗ за поданням Голови Комісії з відбору.

6. Головою Комісії з відбору призначається Заступник Міністра охорони здоров'я України - Координатор Проекту.

В разі відсутності Голови Комісії з відбору його функції та обов'язки виконує заступник Голови Комісії з відбору.

III. Основні функції Комісії з відбору

7. Комісія з відбору виконує такі функції:

- погодження конкурсної документації для проведення закупівель в залежності від методу закупівель, включаючи технічні завдання та специфікації;

- організація проведення публічного розкриття тендерних пропозицій;

- проведення оцінки конкурсних пропозицій, в тому числі консультантів та резюме кандидатів при відборі індивідуальних консультантів, забезпечення вибору найбільш вигідної конкурсної пропозиції виключно на підставі критеріїв та методів оцінки конкурсних пропозицій, визначених у конкурсній документації;

- розгляд, погодження та підписання звітів з оцінки конкурсних торгів;

- проведення переговорів з постачальниками консультаційних послуг, товарів, робіт та не консультаційних послуг щодо умов договорів (в разі наявності законодавчих підстав):

- ведення та підписання протоколів засідання Комісії з відбору (протокол складається у довільній формі) та необхідної звітності щодо закупівель згідно з процедурами закупівель МБРР.

IV. Функції членів Комісії з відбору

8. До функцій Голови комісії з відбору входить:

- здійснення планування засідань Комісії з відбору та їх проведення;

- здійснення організації засідань Комісії з відбору, забезпечення діяльності Комісії з відбору;

- затвердження конкурсної документації, технічних завдань та специфікацій, погоджених Комісією з відбору та МБРР;

- участь в публічному розкритті конкурсних пропозицій;

- затвердження звітів з оцінки конкурсних торгів, погоджених Комісією з відбору та МБРР.

9. В разі відсутності Голови Комісії з відбору його функції та обов'язки виконує заступник Голови Комісії з відбору.

10. До функцій Секретаря комісії з відбору входить:

- веде та оформлює протоколи засідань Комісії з відбору;

- забезпечує оперативне інформування членів Комісії з відбору стосовно організаційних питань її діяльності;

- забезпечує зберігання документів, пов'язаних із закупівлями в рамках Проекту, дотримання вимог нормативно-правових та інших актів з питань діловодства при роботі з документами;

- бере участь в публічному розкритті конкурсних пропозицій;

- забезпечує прийом та технічну підготовку (копіювання тощо) відповідних документів до засідань Комісії з відбору;

- за дорученням Голови Комісії з відбору вирішує іншу організаційну роботу щодо проведення закупівель за Проектом.

11. Голова Комісії з відберу в разі відсутності секретаря Комісії з відбору доручає тимчасово виконувати його функції іншому члену Комісії з відбору.

12. До функцій Членів Комісії з відбору входить:

- беруть участь у всіх засіданнях Комісії з відбору та формують її рішення;

- ознайомлюються з усіма документами, які стосуються проведення закупівель;

- виносять питання на розгляд Комісії з відбору;

- беруть участь в публічному розкритті конкурсних пропозицій;

- мають право на занесення своєї окремої думки до протокол в засідань Комісії з відбору.

13. Консультативну підтримку Комісії з відбору у частині дотримання правил та процедур МБРР по проведенню закупівель надає Консультант з питань закупівель Групи консультаційної підтримки проекту (далі - ГКПП).

V. Організація діяльності Комісії з відбору

14. Формою роботи Комісії з відбору є засідання. Засідання Комісії з відбору скликаються Головою Комісії з відбору по мірі необхідності та згідно з планом закупівель.

15. Рішення Комісії з відбору приймаються у присутності не менше двох третин членів Комісії з відбору на засадах колегіальності, відсутності конфлікту інтересів та їх неупередженості. Рішення стосовно звітів з оцінки та присудження контрактів приймаються виключно на основі критеріїв оцінки, визначених у конкурсній документації.

16. Секретар Комісії з відбору за дорученням голови Комісії з відбору засобами електронної пошти і телефонного зв'язку заздалегідь повідомляє членів Комісії з відбору про час і місце проведення засідання.

17. Секретар Комісії з відбору надсилає членам Комісії з відбору електронною поштою завчасно, не пізніше, ніж за 1 день до планованої дати засідання, матеріали до засідання Комісії з відбору, підготовлені спеціалістом з питань закупівель ГКПП. У виняткових випадках за рішенням голови Комісії з відбору матеріали до засідання Комісії з відбору можуть бути надіслані членам Комісії з відбору в інший строк.

18. Комісія з відбору може створювати експертні робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів МОЗ, інших органів (організацій, установ, підприємств), що підпорядковані або знаходяться у сфері управління МОЗ, для надання експертної допомоги при проведенні технічної оцінки конкурсних пропозицій учасників торгів (за необхідністю).

19. Члени експертних робочих груп проводять технічну оцінку конкурсних пропозицій учасників торгів згідно із процедурами МБРР і з врахуванням критеріїв оцінки, визначених в тендерній документації. Після завершення технічної оцінки експертна робоча група подає звіт про її результати Комісії з відбору.

20. Рішення Комісії з відбору оформлюється у вигляді протоколу, який підписується всіма членами Комісії з відбору, які брали участь у засіданні.

VI. Етичні норми членів Комісії з відбору та членів експертних робочих груп

21. Члени Комісії з відбору та члени експертних робочих груп зобов'язані додержуватись правил та процедур закупівель МБРР в рамках Проекту, норм законодавства України у сфері державних закупівель, Положення Комісії з відбору, положень тендерної документації, об'єктивно та неупереджено розглядати тендерні пропозиції учасників закупівель, убезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується предмета діяльності Комісії з відбору та експертних робочих груп, запобігати шахрайству та корупції.

22. Політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів визначена в Керівництві із закупівель та Керівництві із закупівлі послуг консультантів та детально описана в частині 2 Операційного посібника проекту.

23. Політика Світового банку стосовно шахрайства та корупції визначена в Керівництві щодо запобігання шахрайству й корупції та їх подолання на проектах, що фінансуються за рахунок позик МБРР та кредитів і грантів МАР, затвердженому 15 жовтня 2006 року та переглянутому в січні 2011 року, та детально описана в частині 2 Операційного посібника проекту.

24. У випадку, якщо при розгляді конкретної закупівлі виникає конфлікт інтересів з боку члена Комісії з відбору або експертної робочої групи, пов'язаний з його майновими, організаційними, родинними чи іншими відносинами, з претендентом на виконання закупівель, його участь в роботі Комісії з відбору або експертної робочої групи призупиняється на час розгляду та прийняття рішення щодо даної закупівлі.

Рішення про це приймається Комісією з відбору на підставі письмової заяви члена Комісії з відбору або експертної робочої групи.

25. Всі члени Комісії з відбору і експертної робочої групи перед початком роботи мають підписати Декларацію щодо конфлікту інтересів, шахрайству, корупції як один з інструментів запобігання потенційним ризикам.

26. Комісія з відбору та експертні робочі групи зобов'язані зберігати конфіденційність інформації. Всі члени Комісії з відбору та експертних робочих груп перед початком своєї роботи мають підписати форму щодо зберігання конфіденційності, наведену у частині 2 Операційного посібника проекту.

В.о. начальника
Управління реформ
системи охорони здоров'я





Л. Карпінська


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
25.06.2015 № 379

СКЛАД
Групи координації проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей"


Перегінець
Ігор Богданович

-

заступник Міністра охорони здоров'я України, голова Групи координації проекту - координатор проекту;


Карпінська
Леся Григорівна

-

в.о. начальника Управління реформ системи охорони здоров'я, заступник голови Групи координації проекту;


Правило
Олександр Іванович

-

в.о. директора Департаменту правового забезпечення діяльності Міністерства;


Коломейчук
Валентина Миколаївна

-

в.о. директора Департаменту медичної допомоги;


Ємець
Петро Володимирович

-

заступник директора Фінансово-економічного департаменту;


Островська
Анастасія Петрівна

-

заступник начальника Відділу міжнародних зв'язків та європейської інтеграції;


Бутильська
Неля Олександрівна

-

заступник начальника Управління громадського здоров'я - начальник відділу профілактики неінфекційних захворювань та здорового способу життя;


Піскун
Андрій Михайлович

-

директор ДП "Український інформаційно-обчислювальний центр" МОЗ України"


Голубчиков
Михайло Васильович

-

директор ДЗ "Центр медичної статистики МОЗ України";


Парій
Валентин Дмитрович

-

завідувач кафедри менеджменту охорони здоров'я Національного медичного університету імені О.О. Богомольця;


Соколов
Максим Юрійович

-

провідний науковий співробітник відділу інтервенційної кардіології ДУ "Національний науковий центр "Інститут кардіології ім. академіка М.Д. Стражеска НАМН України", головний позаштатний спеціаліст МОЗ України зі спеціальності "Кардіологія";


Чешук
Валерій Євгенович

-

професор кафедри онкології Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця, головний позаштатний спеціаліст МОЗ України зі спеціальності "Онкологія";


Зозовська
Людмила Павлівна

-

головний спеціаліст відділу реформування Управління реформ системи охорони здоров'я, секретар Групи координації проекту.

В.о. начальника
Управління реформ
системи охорони здоров'я





Л. Карпінська


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
25.06.2015 № 379

ПОЛОЖЕННЯ
про Групу координації проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей"

1. Група координації проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" (далі - ГКП) є постійно діючим наглядовим органом, утвореним Міністерством охорони здоров'я України (далі - МОЗ) з метою забезпечення реалізації спільного зі Світовим банком проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" (далі - Проект), з якою будуть проводитись консультації та яка відповідає за ухвалення стратегічних рішень стосовно Компонентів 2 та 3 Проекту.

2. У своїй діяльності ГКП керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Операційним посібником проекту (далі - ОПП), затвердженим наказом МОЗ від 15 червня 2015 № 338, наказами МОЗ, дорученнями Міністра охорони здоров'я України, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями ГКП є забезпечення:

1) координації роботи щодо обговорення та аналізу політики реформування системи охорони здоров'я;

2) відповідності заходів Проекту напрямам державної політики та міжнародної технічної допомоги у сфері громадського здоров'я;

3) розгляду та погодження стратегічних документів та проектів нормативних актів, підготовлених у рамках Проекту;

4) нагляду за фінансовою та закупівельною діяльністю та її відповідністю Угоді про позику у рамках другого та третього компонентів Проекту;

5) ухвалення стратегічних рішень стосовно Компонентів 2 та 3 Проекту.

4. Відповідно до покладених на неї завдань ГКП:

1) бере участь у розробці та розгляді стратегічних документів та проектів нормативних актів, підготовлених у рамках Проекту, готує відповідні пропозиції;

2) бере участь у проведенні роз'яснювальної роботи з питань реалізації Проекту, в тому числі у засобах масової інформації;

3) під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє в рамках наданих повноважень зі Світовим банком, міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

5. ГКП для виконання покладених на неї завдань має право:

1) за погодженням із заінтересованими міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, та науковими установами залучати для роботи їх працівників;

2) готувати пропозиції з питань у межах своєї компетенції, які мають подаватися на розгляд до Кабінету Міністрів України;

3) заслуховує на своїх засіданнях інформацію Групи консультаційної підтримки (далі - ГКПП) щодо стану реалізації Проекту.

6. ГКП очолює заступник Міністра охорони здоров'я України - Координатор Проекту, а заступником керівника ГКП визначається керівник структурного підрозділу МОЗ, який відповідає за реформування системи охорони здоров'я.

7. Координатор Проекту забезпечує організацію, нагляд і контроль за роботою з реалізації Проекту, підписує документи, пов'язані з реалізацією Проекту, несе персональну відповідальність за його реалізацію та забезпечує виконання умов Угоди про позику.

8. Координатор Проекту відповідно до наказу МОЗ одночасно виконує функції Голови ГКП та Голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

До його функціональних обов'язків належить:

1) нагляд за реалізацією Проекту і за роботою ГКПП та Груп управління субпроектами (далі - ГУС), зокрема шляхом спостереження за ходом виконання Плану заходів з реалізації проекту (далі - ПЗРП), Плану закупівлі та бюджету Проекту, підготовки фінансової звітності та оцінки досягнення показників результативності;

2) загальна координація заходів Проекту на загальнодержавному та регіональному рівнях для забезпечення їх відповідності цілям реалізації проекту (далі - ЦРП).

3) підписання документів, пов'язаних з реалізацією Проекту;

4) координація діяльності ГКПП;

5) забезпечення комунікації зі Світовим банком, Міністерством фінансів, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, а також іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності задля забезпечення виконання Проекту;

6) забезпечення реалізації заходів та управління коштами в рамках другого і третього компонентів Проекту;

7) забезпечення організації роботи з підготовки заявок на зняття коштів з рахунку позики, ведення документів та рахунків в рамках Проекту, здійснення внутрішнього контролю за використанням коштів Проекту;

8) забезпечення організації роботи з управління процесом закупівель в рамках Проекту, в тому числі підготовки Плану закупівель та внесення змін до нього;

9) забезпечення організації роботи з опрацювання пакетів із закупівель, координації процесу оцінювання тендерних пропозицій, укладення договорів та контроль за їх виконанням в рамках 2 і 3 компонентів Проекту;

10) координація та контроль за своєчасною підготовкою та поданням до Світового банку і відповідних органів державної влади річних звітів про аудит пов'язаних із Проектом витрат;

11) координація та контроль щодо забезпечення, і, за потреби, оновлення ОПП;

12) забезпечення підготовки та подання до Світового банку та відповідних органів державної влади звітів про хід реалізації Проекту, звіту про завершення впровадження Проекту;

13) затвердження звітів консультантів ГКПП, підписання контрактів на закупівлю товарів, робіт та послуг, пов'язаних з реалізацією Проекту, актів виконаних/наданих товарів, робіт та послуг, підписання заявок на поповнення рахунку позики;

14) підписання банківських, платіжних та інших фінансових документів, що стосуються реалізації Проекту;

15) презентації Проекту для зовнішніх зацікавлених організацій.

9. До складу ГКП входить керівник ГКПП.

10. Організаційною формою роботи ГКП є засідання. Засідання ГКП проводяться в міру потреби, але не рідше ніж раз на квартал.

11. ГКП правомочна вирішувати питання, якщо на засіданні присутні не менше половини її членів.

12. Рішення ГКП приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів і оформляються протоколом, який підписують Координатор проекту та секретар ГКП.

13. Протокол засідання ГКП надсилається її членам у десятиденний строк після проведення засідання.

14. Організаційно-технічне забезпечення діяльності ГКП покладається на структурний підрозділ МОЗ, який відповідає за реформування системи охорони здоров'я.

В.о. начальника
Управління реформ
системи охорони здоров'я





Л. Карпінська

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: