open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 465 від 02.11.92

м.Київ

( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду

державного майна

N 1778 ( v1778224-02 ) від 09.10.2002 )
Про Типове положення про органи приватизації

адміністративно-територіальних одиниць
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом

Фонду майна

N 33 ( v0033224-93 ) від 18.01.93 )
( Додатково див. Наказ Фонду державного майна

N 235 ( v0235224-95 ) від 06.03.95 )

На виконання Державної програми приватизації майна державних
підприємств на 1992 рік ( 2545-12 ) Н А К А З У Ю:
1. Типове Положення про органи приватизації
адміністративно-територіальних одиниць, погоджене Міністерством
юстиції України, затвердити (додається).
2. Типове Положення про органи приватизації
адміністративно-територіальних одиниць надіслати обласним
державним адміністраціям та обласним Радам народних депутатів для
проведення в життя.

Голова Фонду В.Прядко

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Голови

Фонду державного майна України

від 2 листопада 1992 року

N 465

ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про органи приватизації

адміністративно-територіальних одиниць
Типове Положення про органи приватизації
адміністративно-територіальних одиниць (далі - Положення)
розроблене відповідно до Законів України "Про приватизацію майна
державних підприємств" ( 2163-12 ), "Про приватизацію невеликих
державних підприємств (малу приватизацію)" ( 2171-12 ), "Про
внесення змін до Закону Української РСР "Про місцеві Ради
народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування"
( 2414-12 ), постанов Верховної Ради України "Про Державну
програму приватизації майна державних підприємств" ( 2545-12 ),
"Про Тимчасове Положення про Фонд державного майна України"
( 2558-12 ), Указу Президента України від 24 липня 1992 р.
( 394/92 ) "Про внесення змін і доповнень до Положення про
місцеву державну адміністрацію" та інших нормативних актів.
1. Органами приватизації адміністративно-територіальних
одиниць в Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, містах
обласного і районного підпорядкування, районах, районах у містах є
фонди комунального майна, які утворюються Верховною Радою
Республіки Крим, місцевими Радами народних депутатів і відповідно
до чинного законодавства України здійснюють державну політику в
сфері приватизації комунальної власності, виступають орендодавцями
майнових комплексів, що є комунальною власністю. До структури місцевих органів приватизації входить також
апарат позабюджетного фонду приватизації комунальної власності.
2. ( Вилучено згідно з Наказом N 33 ( v0033224-93 ) від
18.01.93 )
3. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
є юридичними особами, мають самостійні баланси, розрахункові та
інші рахунки в установах банків, печатки із зображенням Державного
герба України і своїм найменуванням.
4. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, містах
обласного і районного підпорядкування, районах, районах у містах
підпорядковані і підзвітні Верховні Раді Республіки Крим, обласним
і районним, міським, районним у містах Радам народних депутатів.
5. Положення про органи приватизації
адміністративно-територіальних одиниць затверджуються
відповіджними Радами народних депутатів
адміністративно-територіальних одиниць.
6. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
в своїй діяльності керуються Конституцією ( 888-09 ) і законами
України, постановами Верховної Ради України, указами і
розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями
Кабінету Міністрів, актами місцевих Рад народних депутатів і
місцевих органів державної виконавчої влади в межах їх
повноважень, нормативно-методичними рекомендаціями Фонду
державного майна України з питань приваттизації, а також цим
Положенням.
7. Органи приватизації адміністративнол-територіальних
одиниць при виконанні покладених на них завдань діють у взаємодії
з регіональними відділеннями Фонду державного майна України.
8. Основними завданнями органів привватизації
адміністративно-територіальних одиниць є:
- здійснення за дорученням місцевих Рад народних депутатів
повноважень власника комунального майна, що приватизується; -здійснення повноважень орендодавця комунального майна; - підготовка місцевих програм приватизації, організація та
контроль їх виконання; - сприяння процесові демонополізації економіки та переведенню
місцевого господарства на ринкові умови господарювання.
9. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
відповідно до покладених на них завдань:
- розробляють проекти програм приватизації комунального майна
адміністративно-територіальних одиниць, подають їх на затвердження
відповідним Радам народних депутатів; - змінюють організаційно-правову форму державних підприємств,
які є комунальною власністю шляхом перетворення їх у господарські
товариства; - здійснюють методичне керівництво щодо реалізації проектів
місцевих програм приватизації, організують і контролюють їх
виконання; - розглядають у відповідності з чиним законодавством України
заяви про приватизацію, про результати розгляду повідомляють
заявника та трудовий колектив; в разі відмови в приватизації
повідомляють заявників про мотиви відмови; - створюють комісії з приватизації об'єктів комунальної
власності адміністративно-територіальних одиниць, затверджують
склад цих комісій; - затверджують плани приватизації підприємств і організацій
адміністративно-територіальних одиниць, що є комунальною
власністю; - публікують інформацію про прийняття рішення щодо
приватизації об'єктів і створення відповідної комісії по
приватизації; - здійснюють за дорученням місцевих Рад народних депутатів
повноваження власника комунального майна, що приватизується; - ( вилучено згідно з Наказом N 33 ( v0033224-93 ) від
18.01.93 ) - організують проведення інвентаризації майна об'єктів
комунальної власності, що підлягають приватизації відповідно
проектів місцевих програм приватизації комунальної власності; - здійснюють оцінку майна об'єктів комунальної власності, що
підлягають приватизації, залучаючи при необхідності для цього
спеціалістів відповідно до законодавства України; - створюють комісії по оцінці майна, призначають голів
комісій, затверджують акти інвентаризації та оцінки майна об'єкта
приватизації; - визначають початкову ціну продажу на аукціоні, за конкурсом
або ціну продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу; - продають об'єкти приватизації комунальної власності та
незавершеного будівництва на аукціоні, за конкурсом; - створюють і координують діяльність конкурсних комісій по
продажу об'єктів приватизації комунального майна, затверджують їх
склад, призначають голів комісій; - укладають угоди з посередниками щодо організації підготовки
до приватизації та продажу об'єктів приватизації; - надають в оренду майно цілісних майнових комплексів
підприємств, організацій, їх структурних підрозділів, що є
комунальною власністю, дають дозвіл підприємствам, організаціям на
передачу в оренду майнових комплексів їх структурних підрозділів,
контролюють виконання договору оренди щодо збереження та руху
комунального майна адміністративно-територіальних одиниць; - залучають до процесу приватизації іноземних інвесторів; - беруть участь у створенні спільних підприємств, до
статутного фонду яких передається майно, що є комунальною
власністю; - ( вилучено згідно з Наказом N 33 ( v0033224-93 ) від
18.01.93 ) - здійснюють контроль за ефективністю використання і
охоронністю довіреного їм державного майна; - ( вилучено згідно з Наказом N 33 ( v0033224-93 ) від
18.01.93 ) - ( вилучено згідно з Наказом N 33 ( v0033224-93 ) від
18.01.93 ) - сприяють створенню та функціонуванню мережі холдінгів,
інвестиційних фондів, довірчих товариств та інших недержавних
фінансових посередників, комерційних банків, страхових компаній,
бірж, консультаційних, експертних, аудиторських фірм тощо; - організують підготовку та передподговку спеціалістів для
здійснення процесу приватизації комунального майна; - забезпечують систематичне інформування населення, органів
державної виконавчої влади, місцевого і регіонального
самоврядування про хід приватизації комунальної власності; - складають щорічно звіт про хід приватизації, надходження
грошових коштів до позабюджетних фондів
адміністративно-територіальних одиниць і їх використання та
подають їх на затвердження відповідних Рад народних депутатів; - складають переліки об'єктів не проданих, або знятих з
аукціонів, конкурсів та приймають рішення про приватизацію шляхом
викупу іншими покупцями, продажу часток (акцій, паїв), ліквідації
тощо; - виконують інші завдання, передбачені чинним законодавством
України.
10. Органи приватизації адміністративно-територіальних
одиниць мають право: - одержувати від підприємств, організацій, установ, що
перебувають у комунальній власності, інформаційні, довідкові
матеріали, неохідні для здійснення повноважень власника
комунального майна, що приватизується; - одержувати інформацію від відділів, управлінь і організацій
місцевої державної адміністрації, їх структурних підрозділів,
необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань і
функцій; - укладати у встановленому порядку договори, набувати
майнових і немайнових прав, бути позивачем та відповідачем у суді
та арбітражному суді з питань, що належать до їх компетенції; - проводити інвентарізацію комунального майна, що підлягає
приватизації, а також здійснювати аудиторські перевірки
ефективності його використання; - видавати в межах своєї компетенції документи обов'язкові
для виконання органами місцевої державної виконавчої влади,
підприємствами, організаціями і установами, що належать до
комунальної власності.
11. Органи приватизації адміністративно-територіальних
одиниць в Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі,
районах, районах у містах, містах обласного і районного
підпорядкування очолюють керівники, які призначаються і
звільняються з посади Верховною Радою Республіки Крим, місцевим
Радам народних депутатів.
12. Заступники керівників органів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць, керівники позабюджетних
фондів приватизації комунальної власності в Республіці Крим,
областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах,
містах обласного і районного підпорядкування призначаються і
звільняються з посади керівниками місцевих органів приватизації за
погодженням з головами відповідних місцевих Рад народних
депутатів.
13. Керівники органів приватизації
адміністративно-теритоаріальних одиниць: - організують роботу місцевих органів приватизації відповідно
до чинного законодавства України і цього Положення; - розподіляють обов'язки між заступниками керівників місцевих
органів приватизації; - затверджують структуру та штатний розпис місцевих оранів
приватизації; - затверджують положення про структурні підрозділи місцевих
органів приватизації; - вживають заходи заохочення працівників та притягнення їх в
разі неохідності до дисциплінарної відповідальності; - діють без довіренності та представляють органи приватизації
адміністативно-територіальних одиниць у всіх установах,
підприємствах, організаціях; - несуть персональну відповідальність за виконання покладених
на органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
завдань та здійснення ними своїх функцій.
14. Працівники оранів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць призначаються і
звільняються з посади керівниками відповідних органів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць згідно з нормами чинного
законодавства України.
15. Для погодження вирішення питань реалізації державної
політики у сфері приватизації і оренди майна, що є власністю
адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю),
розгляду найважливіших напрямів діяльностї в місцевих оранах
приватизації може утворюватись консультативно-дорадчий
орган-правління - у складі їх керівників, заступників керівників,
відповідальних працівників. Рішення правління провадяться в життя
відповідними наказами керівників місцевих органів приватизації.
16. Органи приватизації адміністративно-територіальних
одиниць не мають права втручатися у господарську діяльність
підприємств, організацій і установ, що належать до комунальної
власності, за винятком випадків, передбачених законодавством і
установчими документами цих підприємств. 17. Керівники органів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць, відповідальні працівники
цих органів не можуть здійснювати підприємницьку (комерційну)
діяльність, займати посади в інших державних, господарських,
громадських органах і організаціях, кооперативах. Керівники органів приватизації адміністративно-територіальних
одиниць не можуть бути депутатами відповідних Рад народних
депутатів адміністративно-територіальних одиниць. Працівники органів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць згідно з чинним
законодавством не можуть бути покупцями об'єктів приватизації
(крім випадків використання ними приватизаційних паперів).
18. Фінансування витрат на утримання органів приватизації
адміністративно-територіальних одиниць Республіки Крим, областей,
міст Києва і Севастополя, районів, міст обласного і районного
підпорядкування, районів у містах здійснюється за рахунок бюджету
Республіки Крим, відповідних місцевих бюджетів. ( В редакції
Наказу N 33 ( v0033224-93 ) від 18.01.93 ) 19. Структура, штати та фонд оплати праці працівників
органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць
Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, районів у
містах визначаються відповідно Верховною Радою Республіки Крим,
місцевими Радами народних депутатів. ( В редакції Наказу N 33
( v0033224-93 ) від 18.01.93 )
20. За порушення законодавства про приватизацію, до посадових
осіб органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць,
застосовується кримінальна, адміністративна, дисциплінарна,
цивільно-правова відповідальність відповідно до законодавства
України.

Голова Фонду державного майна України В.Прядко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: