Про внесення змін до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління
Відповідно до пунктів 4 та 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до Міністерства юстиції України та підвищення ефективності роботи Міністерства юстиції України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:
1. Внести до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 лютого 2017 року № 388/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2017 року за № 229/30097 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26 жовтня 2018 року № 3371/5), такі зміни:
1) абзаци другий - шостий пункту 12 розділу I викласти в такій редакції:
«Організація діловодства за зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації у Міністерстві юстиції України покладається на Управління забезпечення та документообігу, яке забезпечує:
організацію роботи зі зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації;
надання інформаційно-довідкових послуг фізичним та/або юридичним особам з питань, що стосуються діяльності Міністерства юстиції України, які надходять на єдиний багатоканальний телефонний номер та електронну адресу Міністерства юстиції України;
особистий прийом громадян, які звернулись до Міністерства юстиції України;
надання роз’яснень у межах повноважень.»;
2) у розділі II:
пункт 11 викласти в такій редакції:
«11. У разі відсутності додатків, зазначених у зверненні, запиті на отримання публічної інформації, або окремих аркушів складається акт про повернення документів (додаток 4) у двох примірниках, один з яких надсилається заявнику, а другий - зберігається в Управлінні забезпечення та документообігу.»;
у пункті 17 слова «Управління комунікації» виключити;
3) у розділі VI:
в абзацах першому та другому пункту 1, пункті 2, абзацах першому та другому пункту 6, пункті 17 слова «заступник Міністра - Уповноважений у справах Європейського суду з прав людини, заступник Міністра з питань державної реєстрації» в усіх відмінках замінити словами «заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Уповноважений у справах Європейського суду з прав людини» у відповідних відмінках;
у пункті 6:
після абзацу другого доповнити абзацом третім такого змісту:
«Запис громадян на прийом до директорів Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту державної реєстрації, Департаменту нотаріату, Офісу протидії рейдерству (на правах департаменту) проводиться, у разі якщо порушене питання залишилось невирішеним по суті після особистого прийому посадовою особою структурного підрозділу апарату Міністерства юстиції України відповідно до компетенції.».
У зв’язку з цим абзаци третій, четвертий вважати абзацами четвертим, п’ятим;
абзац четвертий викласти в такій редакції:
«Попередній запис на особистий прийом до керівництва Міністерства юстиції України та зазначених директорів департаментів здійснюється Управлінням забезпечення та документообігу не пізніше ніж за сім днів до дня особистого прийому.»;
абзац перший пункту 9 викласти в такій редакції:
«9. Управління забезпечення та документообігу, структурний підрозділ органу, установи юстиції, відповідальний за організацію особистого прийому, складає списки громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва Міністерства юстиції України, зазначених директорів департаментів, органу, установи юстиції. Матеріали, викладені у зверненнях громадян, що увійшли до цього списку, передаються для вивчення та опрацювання до структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції України, органу, установи юстиції відповідно до їх компетенції не пізніше ніж за сім днів до прийому.»;
пункт 10 виключити.
У зв’язку з цим пункти 11-21 вважати відповідно пунктами 10-20;
4) у тексті Порядку слова «Департамент комунікації, документообігу та контролю» в усіх відмінках замінити словами «Управління забезпечення та документообігу» у відповідних відмінках.
2. Управлінню забезпечення та документообігу (Воловик М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства юстиції України в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.