Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 716 від 14.07.2023
№ 417 від 12.04.2024
№ 1265 від 05.11.2024}
Відповідно до частини другої статті 97, частини шостої статті 108 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, що додаються.
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
2. Здійснити розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році згідно з додатком.
3. Міністерству фінансів забезпечити внесення змін до розпису державного бюджету.
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту
{Назва Порядку та умов із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання та використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (далі - субвенція).
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
2. Головним розпорядником субвенції є МОН.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
3. Субвенція спрямовується на:
1) реалізацію проектів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти;
2) реконструкцію, капітальний ремонт інших об’єктів, у тому числі тих, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти, за умови подальшої можливості їх використання як споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційних укриттів, протирадіаційних укриттів або сховищ відповідно до вимог статті 32 Кодексу цивільного захисту України, ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту”, Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 138 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 24, ст. 682; 2023 р., № 23, ст. 1298), та наказу МВС від 9 липня 2018 р. № 579 “Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту”;
3) завершення реалізації розпочатих у попередньому періоді проектів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти, які були профінансовані згідно з розподілом субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти”, за умови готовності таких проектів не менш як на 40 відсотків їх загальної вартості.
Під час реалізації проектів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту та реконструкцією чи капітальним ремонтом інших об’єктів, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту, у закладах загальної середньої освіти (далі - проекти), необхідно дотримуватися вимог містобудівного законодавства, екологічних та соціальних норм, будівельних норм, нормативних документів, обов’язковість застосування яких встановлена законодавством, щодо забезпечення доступності і безпеки об’єктів для маломобільних груп населення, зокрема осіб з інвалідністю, енергоефективності, укриття населення в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 417 від 12.04.2024}
4. Субвенція спрямовується виключно для закладів загальної середньої освіти, у яких освітній процес здійснюється за дистанційною та/або змішаною формою навчання.
Субвенція спрямовується на реалізацію проектів у разі дотримання таких умов:
загальна чисельність учнів закладів загальної середньої освіти (без урахування їх чисельності у філіях) становить не менш як 200 осіб;
реалізація проекту здійснюється на засадах співфінансування з місцевих бюджетів, визначених пунктом 5 цих Порядку та умов, при цьому джерелами співфінансування з місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетних трансфертів із державного бюджету місцевим бюджетам;
реалізація проекту спрямована на збільшення кількості здобувачів освіти, які можуть навчатися за очною, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти в закладі та для яких можна забезпечити одночасне укриття в захисній споруді цивільного захисту у разі виникнення надзвичайної ситуації, а також приведення існуючих об’єктів, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту, які не використовуються закладами загальної середньої освіти, у відповідність з вимогами нормативно-правових актів у сфері регулювання містобудівної діяльності та у сфері цивільного захисту з урахуванням положень цих Порядку та умов;
заклад загальної середньої освіти, в якому планується будівництво, реконструкція, реставрація або капітальний ремонт об’єктів, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту, чи інших об’єктів, не має захисних споруд цивільного захисту чи найпростіших укриттів або має такі споруди, які потребують капітального ремонту чи реконструкції;
наявність проектно-кошторисної документації;
завершення реконструкції, реставрації або капітального ремонту об’єкта фонду захисних споруд цивільного захисту (іншого об’єкта) дасть можливість їх використання як протирадіаційного укриття, споруди подвійного призначення із властивостями протирадіаційного укриття чи сховища закладу загальної середньої освіти відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 “Захисні споруди цивільного захисту”;
завершення реалізації проекту до кінця поточного року.
Обов’язковою умовою фінансування за рахунок субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням у частині співфінансування.
Відповідні органи місцевого самоврядування зобов’язані завершити реалізацію розпочатих у попередньому періоді проектів за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством, і ввести їх в експлуатацію до кінця 2024 року.
{Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 417 від 12.04.2024}
5. Використання субвенції здійснюється на засадах співфінансування:
для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад з індексом податкоспроможності більше 1,1: не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
{Абзац третій пункту 5 виключено на підставі Постанови КМ № 417 від 12.04.2024}
для бюджетів сільських та селищних територіальних громад з індексом податкоспроможності більше 1,1: не більш як 80 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів місцевого самоврядування з індексом податкоспроможності 1,1 та менше: не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів місцевого самоврядування, з яких здійснюється фінансування закладів, що розташовані в селах (селищах), які мають статус гірських населених пунктів: не більш як 95 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Співфінансування з місцевих бюджетів здійснюється згідно з розписом місцевих бюджетів.
Рівень співфінансування з місцевих бюджетів для завершення реалізації проектів нового будівництва, яке було розпочато у попередньому періоді за рахунок субвенції, визначається комісією, що утворюється МОН, з урахуванням рівня податкоспроможності бюджету територіальної громади, рівня готовності об’єкта, планових строків введення об’єкта в експлуатацію.
{Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
6. Місцеві ради та військові адміністрації населених пунктів (далі - місцеві ради) не пізніше ніж протягом семи робочих днів з дня опублікування МОН оголошення про проведення відбору проектів подають до облдержадміністрацій (військових адміністрацій) проектні заявки за формою згідно з додатком 1. Проектні заявки подаються за допомогою Єдиної цифрової системи, яка функціонує відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2022 р. № 1286 “Про реалізацію експериментального проекту із створення, впровадження та забезпечення функціонування Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 92, ст. 5738; 2023 р., № 48, ст. 2654) та наказу Мінінфрастуктури від 23 січня 2024 р. № 65 “Про затвердження Положення про Єдину цифрову інтегровану інформаційно-аналітичну систему управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури”, шляхом заповнення інформації та завантаження документів у відповідних розділах електронного кабінету користувача Єдиної цифрової системи.
{Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 716 від 14.07.2023; в редакції Постанови КМ № 417 від 12.04.2024}
До проектних заявок додаються:
гарантійний лист місцевої ради про дотримання нею умов щодо забезпечення реалізації проекту на умовах співфінансування з місцевого бюджету в обсязі не менш як визначено пунктом 5 цих Порядку та умов, своєчасного використання субвенції в повному обсязі, завершення реалізації проекту до кінця поточного року та забезпечення архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
{Абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 716 від 14.07.2023, № 417 від 12.04.2024}
копія акта (наказу, розпорядження, рішення) про затвердження проектної документації;
{Абзац четвертий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
картка закладу загальної середньої освіти згідно з додатком 2;
фотографії, що фіксують поточний стан будівлі (її частини), споруди закладу загальної середньої освіти, що потребують облаштування.
Проектна заявка та гарантійний лист підписуються сільським, селищним, міським головою, керівником відповідної місцевої ради, начальником військової адміністрації чи керівником уповноваженого структурного підрозділу обласної держадміністрації чи уповноваженою особою. Копія документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи підписувати проектну заявку та гарантійний лист, додається до проектної заявки.
{Абзац сьомий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 716 від 14.07.2023, № 417 від 12.04.2024}
61. Облдержадміністрації (військові адміністрації) не пізніше ніж протягом 14 робочих днів з дня опублікування МОН оголошення про проведення відбору проектів за допомогою засобів Єдиної цифрової системи подають МОН загальний перелік проектів, реалізація яких пропонується за рахунок субвенції і які відповідають умовам, визначеним цими Порядком та умовами, із визначенням їх пріоритетності відповідно до критеріїв згідно з додатком 6 та забезпечують його оприлюднення на своїх офіційних веб-сайтах.
Перелік проектів, які відповідають умовам, визначеним пунктом 4 цих Порядку та умов, формується з урахуванням пропозицій щодо пріоритетних проектів.
У загальному переліку проектів, які пропонуються на розгляд, облдержадміністрації (військові адміністрації) зазначають загальну кошторисну вартість проекту, а також суму фінансування, яка може бути освоєна до кінця поточного року за кожним проектом.
Під час розгляду поданих пропозицій комісія, що утворюється МОН, здійснює відбір проектів для фінансування за рахунок субвенції у межах граничних обсягів, визначених згідно з додатком 5.
Під час формування пропозицій облдержадміністрації (військові адміністрації) враховують:
ступінь безбар’єрності закладу загальної середньої освіти;
загальну чисельність учнів закладу загальної середньої освіти;
чисельність учнів, які зможуть навчатися за очною формою навчання;
наявність затвердженої проектно-кошторисної документації;
обсяг співфінансування з місцевого бюджету.
Під час формування переліку проектів у Єдиній цифровій системі облдержадміністрації (військові адміністрації) можуть звертатися до місцевих рад з пропозицією щодо збільшення обсягу співфінансування з місцевого бюджету.
Оголошення про проведення відбору проектів розміщується на офіційному веб-сайті МОН.
В оголошенні зазначається, зокрема:
перелік документів, що подаються, та порядок їх подання;
контактні особи та номер телефону для отримання додаткової інформації;
Додаткові відбори проектів (у разі потреби) здійснюються у порядку, передбаченому для відбору проектів.
Критерії відбору проектів та граничні обсяги надання субвенції оприлюднюються на офіційному веб-сайті МОН.
Розгляд пропозицій та здійснення відбору проектів для формування переліку об’єктів відповідно до цих Порядку та умов здійснюються комісією, яка утворюється МОН.
Персональний склад комісії та умови її роботи затверджуються МОН.
Кількість членів комісії не може бути менш як п’ять осіб та більш як 13 осіб.
До складу комісії включаються представники МОН, інших центральних органів виконавчої влади за згодою.
До складу комісії можуть включатися за згодою представники громадських об’єднань, державних установ, якщо у їх статуті передбачено діяльність із сприяння реалізації антикорупційних практик.
До роботи комісії під час прийняття рішень не допускаються особи, які відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” є особами, що можуть мати реальний чи потенційний конфлікт інтересів.
Головою комісії є заступник Міністра освіти і науки.
Формою роботи комісії є засідання у режимі оф-лайн або у режимі реального часу (он-лайн).
Голова (заступник голови) може прийняти рішення про проведення засідання комісії у режимі реального часу (он-лайн) з використанням технічних засобів електронних комунікацій або про участь у засіданні комісії в такому режимі окремого її члена.
Засідання комісії є правоможним, якщо в його роботі бере участь більш як половина членів від її затвердженого складу.
Рішення комісії приймається більшістю голосів від її затвердженого складу, оформляється протоколом, який підписується головою (головуючим на засіданні) та оприлюднюється на веб-сайті МОН не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після його підписання.
Комісія відбирає проекти, що відповідають вимогам, визначеним у пунктах 3-5 цих Порядку та умов, і формує пропозиції щодо переліку об’єктів для розподілу субвенції.
МОН формує перелік об’єктів, згідно з яким готує пропозиції щодо розподілу субвенції, які в установленому порядку подає Кабінетові Міністрів України.
Проведення засідань комісії може оголошуватися її головою для розгляду пропозицій щодо внесення змін і доповнень до переліку об’єктів та обсягів розподілу субвенції за проектами, відбір яких здійснено.
Комісія може формувати пропозиції щодо переліку об’єктів для здійснення перерозподілу невикористаного обсягу субвенції між проектами, що відповідають вимогам, визначеним у пунктах 3-5 цих Порядку та умов.
Пропозиції щодо перерозподілу субвенції за об’єктами готуються комісією за рішенням МОН відповідно до цих Порядку та умов за умови відсутності зареєстрованих в установленому порядку в органах Казначейства бюджетних фінансових зобов’язань, кредиторської заборгованості за відповідними проектами, реалізація яких розпочата відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України розподілу субвенції.
{Порядок та умови доповнено пунктом 61 згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
7. Розподіл субвенції між місцевими бюджетами затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням МОН.
Розподіл субвенції між місцевими бюджетами повинен містити коди та назви місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, обсяги субвенції.
{Пункт 7 в редакції Постанови КМ № 417 від 12.04.2024}
8. Видатки, пов’язані з фінансуванням за рахунок субвенції об’єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359; 2015 р., № 78, ст. 2599).
9. Проектна документація готується відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674).
Титули об’єктів затверджуються відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2015 р., № 97, ст. 3320).
Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399; 2015 р., № 7, ст. 161), і Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24 грудня 2012 р. № 1407.
10. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за рахунок субвенції, здійснюється у порядку, передбаченому законодавством.
11. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття та закриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.
{Пункт 11 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
12. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
13. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами подають обласним держадміністраціям (військовим адміністраціям):
{Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
звіт про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування) і фотографії, в яких зафіксовано стан реалізації проектів, - щомісяця до 5 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року;
звіт про завершення реалізації проектів, що включає інформацію про проведення оплати за отримані товари, виконані роботи і надані послуги та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації (для проектів, пов’язаних із проведенням капітального ремонту, реконструкції), - не пізніше 25 грудня звітного року.
МОН за допомогою програмних засобів Єдиної цифрової системи здійснює моніторинг використання субвенції розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами та виконання робіт, які фінансуються за рахунок субвенції.
{Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами забезпечують внесення інформації про стан реалізації проектів, яка здійснюється за рахунок субвенції, до Єдиної цифрової системи відповідно до рекомендацій МОН.
{Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
Невнесення, несвоєчасне внесення інформації в Єдину цифрову систему або невикористання чи несвоєчасне використання субвенції чи порушення строку реалізації проекту є підставою для перегляду розподілу субвенції та надання пропозицій щодо її перерозподілу, крім випадків, визначених цими Порядком та умовами.
{Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
14. Обласні держадміністрації (військові адміністрації) подають щомісяця до 10 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року МОН звіт про використання субвенції за формою згідно з додатком 4.
{Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
15. МОН інформує щомісяця до 30 числа наступного місяця починаючи з червня звітного року Мінфін про кількість об’єктів, що планується облаштувати захисними спорудами цивільного захисту до кінця звітного року, про кількість завершених об’єктів, а також про використання субвенції та коштів місцевих бюджетів (на умовах співфінансування).
КАРТКА
закладу загальної середньої освіти
ПЕРЕЛІК
проектів, передбачених пунктом 3 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти
ЗВІТ
департаменту про використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти
Додаток 5 |
ГРАНИЧНІ ОБСЯГИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році
Харківська область | 541 428,997 тис. гривень | |
Дніпропетровська область | 499 999,868 тис. гривень | |
Запорізька область | 500 000 тис. гривень | |
Миколаївська область | 200 000 тис. гривень | |
Херсонська область | 196 578,09 тис. гривень | |
Одеська область | 150 000 тис. гривень | |
Сумська область | 150 000 тис. гривень | |
Чернігівська область | 150 000 тис. гривень | |
Проекти, пов’язані з новим будівництвом об’єктів, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту, які були профінансовані згідно з розподілом субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році згідно з пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 “Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту”, - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2024 р. № 417, за умови готовності таких проектів не менш як на 40 відсотків їх загальної вартості | 111 993,045 тис. гривень | |
Усього | 2 500 000 тис. гривень |
{Порядок та умови доповнено додатком 5 згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024; в редакції Постанови КМ № 1265 від 05.11.2024}
КРИТЕРІЇ
визначення пріоритетності відбору проектів, пов’язаних із новим будівництвом захисних споруд цивільного захисту та реконструкцією чи капітальним ремонтом інших об’єктів, що становлять фонд захисних споруд цивільного захисту, у закладах загальної середньої освіти
1. Наявність статусу опорного закладу освіти.
2. Надання засновником закладу освіти гарантії щодо організації в закладі загальної середньої освіти навчання за очною формою, поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти.
3. Наявність рішення розпорядника коштів за місцевим бюджетом щодо співфінансування проекту в межах не нижче, ніж визначені Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419, - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2024 р. № 417.
4. Вартість проекту із розрахунку на одного здобувача освіти, працівника закладу освіти, для яких буде забезпечено укриття.
5. Передбачення в проектній (проектно-кошторисній) документації розділу “Устаткування, меблі та інвентар”.
6. Кількість здобувачів освіти, для яких після завершення реалізації проекту буде забезпечено навчання у закладі освіти за очною формою (з урахуванням змінності навчання, організації змішаного навчання).
{Порядок та умови доповнено додатком 6 згідно з Постановою КМ № 417 від 12.04.2024}
РОЗПОДІЛ
обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти у 2023 році
Код бюджету | Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці | Обсяг субвенції (тис. гривень) |
0210000000 | Обласний бюджет Вінницької області | 30 820 |
0310000000 | Обласний бюджет Волинської області | 47 163 |
0410000000 | Обласний бюджет Дніпропетровської області | 154 744 |
0510000000 | Обласний бюджет Донецької області | 23 624 |
0610000000 | Обласний бюджет Житомирської області | 45 011 |
0710000000 | Обласний бюджет Закарпатської області | 17 470 |
0810000000 | Обласний бюджет Запорізької області | 34 865 |
0910000000 | Обласний бюджет Івано-Франківської області | 20 887 |
1010000000 | Обласний бюджет Київської області | 163 427 |
1110000000 | Обласний бюджет Кіровоградської області | 31 090 |
1210000000 | Обласний бюджет Луганської області | 6 031 |
1310000000 | Обласний бюджет Львівської області | 29 878 |
1410000000 | Обласний бюджет Миколаївської області | 102 147 |
1510000000 | Обласний бюджет Одеської області | 100 922 |
1610000000 | Обласний бюджет Полтавської області | 54 996 |
1710000000 | Обласний бюджет Рівненської області | 50 574 |
1810000000 | Обласний бюджет Сумської області | 72 305 |
1910000000 | Обласний бюджет Тернопільської області | 21 272 |
2010000000 | Обласний бюджет Харківської області | 224 676 |
2110000000 | Обласний бюджет Херсонської області | 15 499 |
2210000000 | Обласний бюджет Хмельницької області | 47 790 |
2310000000 | Обласний бюджет Черкаської області | 40 391 |
2410000000 | Обласний бюджет Чернівецької області | 25 037 |
2510000000 | Обласний бюджет Чернігівської області | 57 747 |
2600000000 | Бюджет м. Києва | 81 634 |
_______ |
|