open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПРОМИСЛОВОЇ

БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ГІРНИЧОГО НАГЛЯДУ
Л И С Т
20.02.2007 N 01/02-02/1070
Всеукраїнській газеті

"Охорона праці та соціальне

страхування від нещасних

випадків на виробництві"

Про роз'яснення вимог постанови КМУ

від 25 серпня 2004 р. N 1112

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про охорону праці"
( 2694-12 ) державна політика в галузі охорони праці базується на
принципах забезпечення координації діяльності органів державної
влади, установ, організацій, об'єднань громадян, що вирішують
проблеми охорони здоров'я, гігієни та безпеки праці, а також
співробітництва і проведення консультацій між роботодавцями та
працівниками (їх представниками), між усіма соціальними групами
під час прийняття рішень з охорони праці на місцевому та
державному рівнях.
Громадський контроль за додержанням законодавства про охорону
праці на підприємстві здійснюють профспілки, у разі відсутності
таких, громадський контроль здійснює уповноважена найманими
працівниками особа. Тобто, ця норма є обов'язковою для виконання
всіма підприємствами та суб'єктами підприємницької діяльності
незалежно від форм власності та видів діяльності, оскільки
визначена державною політикою в галузі охорони праці.
Відповідно до зазначеного, на підприємстві в разі відсутності
професійної спілки, повинні бути уповноважені найманими
працівниками особи з питань охорони праці.
Запитання: Якщо на підприємстві відсутня профспілка та
уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці,
чи мають право на цих підставах відповідно до п. 37 Порядку
( 1112-2004-п ) органи державного управління, органи державного
нагляду за охороною праці, виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві та її робочих
органів, а також профспілки через свої виборні органи "вимагати
від роботодавця проведення повторного (додаткового) розслідування
нещасного випадку, затвердження чи перегляду затвердженого акта
форми Н-5, акта форми Н-1 (або форми НПВ)"?
Відповідь: Стосовно проведення повторного розслідування, то
згідно з п. 37 Порядку ( 1112-2004-п ) розслідування та ведення
обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на
виробництві органи державного управління, органи державного
нагляду за охороною праці, виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві та їх робочих
органів, а також профспілки через свої виборні органи в межах
своєї компетенції мають право вимагати проведення повторного
розслідування нещасного випадку, затвердження чи перегляду
затвердженого акта форми Н-5, акта форми Н-1 (або форми НПВ),
визнання нещасного випадку пов'язаним з виробництвом і складання
акта форми Н-1, якщо ними виявлено порушення вимог цього порядку
чи інших нормативно-правових актів з охорони праці.
Запитання: Чи мають право зазначені у попередньому запитанні
посадові особи та органи вимагати обрання уповноваженої найманими
працівниками особи з питань охорони праці саме з метою проведення
розслідування нещасного випадку?
Відповідь відсутня.
Запитання: Який має бути склад комісії з розслідування
(спеціального розслідування) нещасного випадку, якщо на
підприємстві відсутня профспілка та уповноважена найманими
працівниками особа з питань охорони праці?
Відповідь: Склад комісії з розслідування нещасного випадку на
виробництві регулюється п. 11 Порядку ( 1112-2004-п )
розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних
захворювань і аварій на виробництві.
Перший заступник
Голови Держгірпромнагляду Г.М.Суслов

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: