open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
19.04.2011 N 560

Про затвердження форми облікової картки

суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності

та Тимчасового порядку дій посадових осіб

Київської регіональної митниці щодо здійснення

обліку суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності,

які розташовані у зоні діяльності митниці
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Київської

регіональної митниці

N 1060 ( v1060483-11 ) від 30.06.2011 }

Відповідно до статей 45, 71, 72, 81, 86 та 91 Митного кодексу
України ( 92-15 ), Постанови Кабінету Міністрів України від
01.02.06 N 80 ( 80-2006-п ) "Про перелік документів, необхідних
для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і
транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон
України" (зі змінами та доповненнями), з метою впорядкування
ведення обліку суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності у
Київській регіональній митниці та реалізації Концепції
реформування діяльності митної служби України "Обличчям до людей"
( n0019342-10, na019342-10, nb019342-10 ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити форму облікової картки суб'єкта
зовнішньоекономічної діяльності у Київській регіональній митниці,
що додається.
2. Затвердити Тимчасовий порядок дій посадових осіб Київської
регіональної митниці щодо здійснення обліку суб'єктів
зовнішньоекономічної діяльності, які розташовані у зоні діяльності
митниці, що додається.
3. Начальнику відділу організаційного та документального
забезпечення Бурі З.М. довести даний наказ до відома структурних
підрозділів Київської регіональної митниці згідно з розрахунком
розсилки.
4. Начальникам структурних підрозділів митниці довести цей
наказ до відома особового складу, фізичних та юридичних осіб - у
частині, що їх стосується.
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на
заступників начальника Київської регіональної митниці відповідно
до тимчасового розподілу обов'язків. Загальний контроль залишаю за собою.
Начальник Київської
регіональної митниці Г.В.Романенко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Київської регіональної

митниці

19.04.2011 N 560
Форма

ОБЛІКОВА КАРТКА N

суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності, взятого

на облік у _____________________________________

"назва підрозділу митного оформлення"

Київської регіональної митниці

Ідентифікаційний номер особи:
Назва підприємства: ____________________________________________
Код ЄДРПОУ: Код КОАТУУ:
Адреса місцезнаходження, індекс (згідно свідоцтва про державну
реєстрацію):
Додаткова "фактична адреса", індекс (заповнюється за наявності
додаткової адреси):
Свідоцтво про державну реєстрацію: (місце, дата проведення
державної реєстрації, номер запису про державну реєстрацію)
Виписка з Єдиного державного реєстру: (дата та номер запису в
Єдиному державному реєстрі, ким видана).
Прізвище, ім'я, по батькові керівника підприємства, тел./факс.,
підпис ____________
Паспорт (N, серія, ким та коли видано, реєстрація та місце
постійного проживання) _________________________________________________________________
Прізвище, ім'я, по батькові головного бухгалтера, тел.,
підпис ____________
Паспорт (N, серія, ким та коли видано, реєстрація та місце
постійного проживання) _________________________________________________________________
Податкова інспекція (назва, адреса, тел., код ЄДРПОУ) ___________
Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (N, ким та коли видано) _________________________________________________________________
Індивідуальний податковий номер:
Свідоцтво про сплату єдиного податку:
Розрахунковий рахунок у національній валюті України:
Валютний розрахунковий рахунок (з обов'язковим переліком валют):
Назва банку:
код ЄДРПОУ: МФО:
Прізвище, ім'я, по батькові осіб, уповноважених на роботу з
митницею, тел., підпис паспортні дані, реєстрація та місце
постійного проживання: _________________________________________________________________
При зміні даних, зазначених у обліковій картці та документах,
наданих для здійснення обліку, зобов'язуюсь у тижневий строк
здійснити переоблік у КРМ. Попереджений, що у разі нездійснення
переобліку у встановлений термін, облікова картка буде анульована
___________________________ підпис керівника підприємства.

"___" __________________ 20 р. "___" ____________________ 20 р.
Основна печатка ______________ ОНП ___________________________
підпис керівника підприємства, підпис посадової особи митниці,
дата дата
Облік розпочато з

ОБЛІКОВА КАРТКА N

представництва іноземного суб'єкта

господарської діяльності, взятого на облік

у _____________________________________

"назва підрозділу митного оформлення"

Київської регіональної митниці

Ідентифікаційний номер особи:
Назва представництва: ___________________________________________
Код ЄДРПОУ ____________ Код КОАТУУ: ___________
Адреса місцезнаходження, індекс (згідно свідоцтва про державну
реєстрацію):
Додаткова "фактична адреса", індекс (заповнюється за наявності
додаткової адреси):
Свідоцтво МЗЕЗіТ України про реєстрацію _________________________
ПІБ керівника представництва, тел./факс, підпис _________________________________________________________________
Паспорт (N, серія, ким та коли виданий, місце постійного
проживання) _________________________________________________________________
ПІБ головного бухгалтера, тел., підпис _________________________________________________________________
Паспорт (N, серія, ким та коли виданий, реєстрація та місце
постійного проживання) _________________________________________________________________
Податкова інспекція (назва, адреса, тел., код ЄДРПОУ) ___________ _________________________________________________________________
Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (N, ким та коли видано)
Індивідуальний податковий номер:
Розрахунковий рахунок у національній валюті України:
Валютний розрахунковий рахунок (з обов'язковим переліком валют):
Назва банку:
код ЄДРПОУ: МФО:
ПІБ осіб, уповноважених на роботу з митницею, тел., підпис,
паспортні дані, реєстрація та місце постійного проживання _________________________________________________________________
При зміні даних, зазначених у обліковій картці та документах,
наданих для здійснення обліку, зобов'язуюсь у тижневий строк
здійснити переоблік у КРМ. Попереджений, що у разі нездійснення
переобліку у встановлений термін, облікова картка буде анульована
_______________________ підпис керівника представництва.

"___" __________________ 20 р. "___" ____________________ 20 р.
Основна печатка ______________ ОНП ___________________________
підпис керівника підприємства, підпис посадової особи митниці,
дата дата
Облік розпочато з
{ Форма облікової картки із змінами, внесеними згідно з Наказом
Київської регіональної митниці N 1060 ( v1060483-11 ) від
30.06.2011 }
Т.в.о. начальника ВІТ та МС В.І.Кузнік

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Київської регіональної

митниці

19.04.2011 N 560

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК

дій посадових осіб Київської регіональної митниці

щодо здійснення обліку

суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності,

які розташовані у зоні діяльності митниці

I. Загальні положення
1.1. Тимчасовий Порядок ведення обліку суб'єктів
зовнішньоекономічної діяльності (далі Порядок) у Київській
регіональній митниці (далі КРМ) розроблений відповідно до
вимог законів України "Про зовнішньоекономічну діяльність" від
16.04.91 N 959-XII ( 959-12 ) (зі змінами та доповненнями),"Про
державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців" від
15.05.03 N 755-IV ( 755-15 ) (із змінами та доповненнями),
Цивільного кодексу України від 16.01.03 N 435-IV ( 435-15 ),
Господарського кодексу України від 16.01.03 N 436-IV ( 436-15 ),
Митного кодексу України від 11.07.02 N 92-IV ( 92-15 ), постанови
Кабінету Міністрів України від 01.02.06 N 80 ( 80-2006-п ) "Про
перелік документів, необхідних для здійснення митного контролю та
митного оформлення товарів і транспортних засобів, що
переміщуються через митний кордон України" (зі змінами та
доповненнями) та інших нормативно-правових актів України.
1.2. Цей Порядок регламентує дії посадових осіб КРМ щодо
здійснення обліку суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності (далі
суб'єкти ЗЕД), які розташовані у зоні діяльності КРМ.
1.3. Суб'єкти ЗЕД, які розташовані у зоні діяльності КРМ за
своєю адресою місцезнаходження, вказаною у свідоцтві про державну
реєстрацію/виписці з Єдиного державного реєстру, до моменту
подання документів та відомостей, необхідних для здійснення
митного контролю, при декларуванні товарів або повідомленні про
намір здійснити переміщення товарів і транспортних засобів через
митний кордон України, звертаються до КРМ для оформлення облікової
картки.{ Пункт 1.3 в редакції Наказу Київської регіональної митниці
N 1060 ( v1060483-11 ) від 30.06.2011 }
1.4. Оформити облікову картку можуть суб'єкти ЗЕД, які
пройшли державну реєстрацію відповідно до Закону України "Про
державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців" від
15.05.03 N 755-IV ( 755-15 ) (із змінами та доповненнями), а саме: 1.4.1 юридичні особи, зареєстровані як такі в Україні та які
мають постійне місцезнаходження на території України; 1.4.2 фізичні особи - підприємці (громадяни України, іноземні
громадяни та особи без громадянства, які мають цивільну
правоздатність і дієздатність згідно з законами України та
постійно проживають на території України); 1.4.3 зареєстровані в установленому порядку представництва
іноземних суб'єктів господарської діяльності, які не є юридичними
особами згідно із законами України (філії, відділення тощо), але
мають постійне місцезнаходження на території України.
1.5. Облік здійснюється шляхом заповнення суб'єктом ЗЕД всіх
граф облікової картки за формою, затвердженою цим наказом, та
підтвердження даних, зазначених у обліковій картці документами,
перелік яких наведено у додатку 1 до цього Порядку. На час подання
документи повинні бути чинними згідно з діючим законодавством.
Облікова картка заповнюється українською мовою з використанням
ПЕОМ та завіряється завіряється печаткою юридичної або фізичної
особи (у разі наявності). Облікові картки, заповнені від руки, з виправленнями,
підчистками й помилками, факсимільними підписами або кліше до
оформлення не приймаються.
1.6. Перебування суб'єкта ЗЕД на обліку у тому чи іншому
підрозділі митного оформлення (далі ПМО) не є підставою для
відмови у митному оформленні у будь-якому ПМО КРМ. Виключно у тому
ПМО, де зберігаються оригінали дозвільних документів, здійснюється
митне оформлення наступних категорій товарів: 1.6.1. Що підпадають під режим ліцензування та квотування; 1.6.2. Що переміщуються через митний кордон України за
контрактами, які підлягають реєстрації в Міністерстві економіки
України; 1.6.3. Заявлених із застосуванням тимчасової або неповної
декларації; 1.6.4. Що надходять в якості іноземних інвестицій; 1.6.5. Згідно з режимом тимчасового ввезення (вивезення) (за
винятком тих, що підлягають експортному контролю або надійшли
(відправляються) залізничним транспортом у (з) митного поста
"Київ-східний" (далі - м/п "Київ-східний"), авіаційним транспортом
на (з) м/п "Київ-аеропорт", річковим транспортом на (з) м/п
"Київ-західний";{ Пункт 1.6.5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Київської
регіональної митниці N 1060 ( v1060483-11 ) від 30.06.2011 } 1.6.6. Давальницької сировини та готової продукції (за
винятком тих, що підлягають експортному контролю або надійшли
(відправляються) залізничним транспортом у (з) м/п "Київ-східний",
авіаційним транспортом на (з) м/п "Київ-аеропорт", річковим
транспортом на (з) м/п "Київ-західний".{ Пункт 1.6.6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Київської
регіональної митниці N 1060 ( v1060483-11 ) від 30.06.2011 }
II. Подання, використання, зберігання облікової картки

суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності
2.1. Облік суб'єктів ЗЕД у митниці здійснюється сектором
обліку суб'єктів ЗЕД відділу інформаційних технологій та митної
статистики (далі ВІТ та МС) за адресою: м. Київ, бул. Івана Лепсе,
8-а. Рішення про можливість здійснення обліку суб'єктів ЗЕД у КРМ
приймає уповноважена посадова особа сектору обліку (відповідно до
своїх посадових обов'язків).
2.2. Для оформлення облікової картки суб'єкта ЗЕД особа, яка
в ній вказана або особа, визначена ст. 26 Митного кодексу України
( 92-15 ), звертається до КРМ та подає: 2.2.1. Два примірники облікової картки, заповнені згідно з
формою, затвердженою даним наказом; 2.2.2. Електронну копію облікової картки відповідного формату
(при первинному зверненні); 2.2.3. Оригінали та завірені належним чином копії документів,
згідно з переліком, наведеним у додатку 1 до цього Порядку;
2.3. Посадова особа сектору обліку виконує наступні дії: 2.3.1. Перевіряє відповідність електронної копії паперовому
примірнику облікової картки; 2.3.2. Перевіряє комплектність документів, згідно з
переліком, наведеним у додатку 2 до цього Порядку; перевіряє
відповідність даних облікової картки даним, зазначеними у поданих
документах; звіряє копії з оригіналами поданих документів; 2.3.3. Перевіряє інформацію про суб'єкта ЗЕД в електронній
базі даних учасників ЗЕД КРМ та в Єдиній автоматизованій
інформаційній системі Держмитслужби України (далі ЄАІС ДМСУ). У
разі відсутності подвійного обліку у іншому митному органі (окрім
випадків, визначених Держмитслужбою України) посадова особа
сектору обліку присвоює обліковій картці унікальний номер та
проставляє його на двох примірниках облікової картки суб'єкта ЗЕД.
2.4. Формування номера здійснюється наступним чином:
10000/PP/RR/NNNNN, де PP - цифровий індекс ПМО (ПМО визначається
відповідно до Розподілу території та компетенції, в межах яких
здійснюють функції митні пости Київської регіональної митниці та
відділи митного оформлення митних постів Київської регіональної
митниці, затверджений окремим наказом митниці); RR - останні цифри
року первинного обліку; NNNNN - порядковий номер реєстрації в
журналі обліку суб'єктів ЗЕД. Посадова особа сектору обліку
завіряє всі примірники облікової картки підписом та особистою
номерною печаткою (далі ОНП). На звороті облікової картки, у разі
потреби, зазначається інформація про документи облікової справи з
обмеженим терміном дії (договір оренди та інше).
2.5. Перший примірник облікової картки разом з копіями
документів, поданих для оформлення, залишається в архіві облікових
справ суб'єктів ЗЕД КРМ. Другий примірник надається заявникові для
засвідчення факту його обліку в митниці, про що ним вчиняється
запис на звороті першого екземпляра облікової картки: "Документи
надав, облікову картку отримав, дата, ПІБ, підпис".
2.6. Облікова картка суб'єкта ЗЕД реєструється посадовою
особою сектору обліку в журналі реєстрації облікових карток
суб'єктів ЗЕД. Журнал реєстрації облікових карток суб'єктів ЗЕД за
формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, ведеться у
паперовому вигляді, прошнурований та пронумерований.
2.7. Електронна копія облікової картки суб'єкта ЗЕД
заноситься до електронної бази даних обліку суб'єктів ЗЕД КРМ.
2.8. Інформація щодо обліку суб'єктів ЗЕД передається до ЄАІС
ДМСУ. Переданню підлягають електронні копії облікових карток, що
були оформлені або анульовані. Формат електронної копії облікової
картки, порядок та строки передання встановлюються Держмитслужбою
України.
2.9. Відмова у проведенні обліку суб'єкта ЗЕД здійснюється у
наступних випадках: 2.9.1. Відсутність повного пакету документів відповідно до
додатку 1; 2.9.2. Невідповідність відомостей, зазначених у документах,
відомостям, зазначеним у обліковій картці та її електронній копії; 2.9.3. Заповнення облікової картки та її електронної копії з
порушенням цього Порядку; 2.9.4. Подання документів особою, яка не має на це
повноважень; 2.9.5. Невідповідність документів вимогам чинного
законодавства України.
III. Внесення змін до облікової картки суб'єкта

зовнішньоекономічної діяльності
3.1. Суб'єкт ЗЕД у разі будь-яких змін або доповнень до
відомостей, які були заявлені (крім зміни назви підприємства),
звертається до КРМ для внесення відповідних змін до облікової
картки.
3.2. При поданні нової облікової картки у суб'єкта ЗЕД
вилучається попередня облікова картка, яка зберігатиметься в
архіві облікових справ суб'єктів ЗЕД КРМ. При внесенні змін
реєстраційний номер облікової картки не змінюється.
3.3. Зміни до облікової картки вносяться у порядку
передбаченому пунктом 2.2. розділу II цього Порядку. При внесенні
змін реєстраційний номер облікової картки не змінюється.
3.4. У разі виникнення необхідності внесення змін в облікову
картку у випадках її втрати, переходу з одного ПМО до іншого,
зміни назви переоблік проводиться на підставі нової облікової
картки відповідно до пункту 2.2. розділу II цього Порядку та
документів в яких відбулися зміни або доповнення. Дане питання погоджується з керівництвом митниці шляхом
надання суб'єктом ЗЕД листа-звернення, зареєстрованого у відділі
організаційного та документального забезпечення (далі ВО та ДЗ).
На листі повинні бути відмітки про відсутність боргів у ПМО. У
випадках втрати облікової картки або зміни назви питання
погоджується з керівництвом ВІТ та МС шляхом надання суб'єктом ЗЕД
листа-звернення, зареєстрованого у ВІТ та МС. На листі повинні
бути відмітки про відсутність боргів у ПМО.
IV. Анулювання облікової картки суб'єкта

зовнішньоекономічної діяльності
4.1. Анулювання обліку здійснюється у таких випадках: 4.1.1. За зверненням суб'єкта ЗЕД; 4.1.2. У разі втрати облікової картки, зміни назви або зміни
ПМО; 4.1.3. У разі виявлення підроблених документів або
недостовірних даних про суб'єкта ЗЕД; 4.1.4. При виявленні невідповідності даних облікової картки
поданим документам, а також завершення дії наданих для проведення
обліку документів; 4.1.5. У разі зміни місцезнаходження суб'єкта ЗЕД, якщо ця
зміна тягне за собою зміну зони діяльності КРМ; 4.1.6. Здійснення обліку в іншому митному органі (окрім
випадків, визначених Держмитслужбою України); 4.1.7. Якщо з дати останнього звернення суб'єкта ЗЕД до
митниці щодо обліку минуло 3 роки (рахувати з дати, яка
зазначається на ОНП, проставленій у обліковій картці); 4.1.8. У інших випадках.
4.2. Рішення про анулювання облікової картки приймає
керівництво митниці або керівництво ВІТ та МС у випадках,
визначених окремим наказом митниці. Анулювання обліку суб'єкта ЗЕД на КРМ (визначене підпунктом
4.1.7) здійснюється за окремим наказом митниці.
4.3. У разі скасування обліку на підставі службової записки
служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил (далі
СБК та ПМП) поновлення відбувається за умови погодження з
керівником СБК та ПМП (шляхом накладання відповідної резолюції на
листі-зверненні суб'єкта ЗЕД).
4.4. Анулювання обліку здійснюється наступним чином: 4.4.1. Посадові особи ПМО здійснюють перевірку на наявність
боргів і порушень митного законодавства України відповідним
суб'єктом ЗЕД, про що на листі суб'єкта ЗЕД проставляються
відповідні відмітки. Керівництво ПМО у листі зазначає пропозиції
щодо можливості анулювання обліку суб'єкта ЗЕД та направляє
зазначений лист до ВО та ДЗ. 4.4.2. Посадова особа ВО та ДЗ, після реєстрації даного
листа, передає його на підпис керівництву митниці для прийняття
остаточного рішення щодо можливості анулювання обліку суб'єкта ЗЕД
на КРМ. 4.4.3. Після отримання із ВО та ДЗ зазначеного листа із
резолюцією керівництва митниці щодо анулювання обліку суб'єкта
ЗЕД, посадова особа сектору обліку вилучає другий примірник
облікової картки суб'єкта ЗЕД (за наявності) та робить запис на
листі: "Анульовано. Причина анулювання. Дата. ПІБ. Підпис".
Посадова особа сектору обліку анулює облікову картку в електронній
базі обліку суб'єктів ЗЕД КРМ та ЄАІС ДМСУ в терміни визначені
чинним законодавством. 4.4.4. Анульована облікова картка зберігається в архіві
митниці разом із комплектом документів, на підставі яких
здійснювався облік даного суб'єкта ЗЕД на митниці (строки
зберігання визначаються чинним законодавством).
V. Заключні положення
5.1. Відповідальність за достовірність наданих документів і
заявлених в обліковій картці відомостей несе керівник суб'єкта
підприємницької діяльності/ фізична особа-підприємець.
5.2. Відповідальність за наявність зазначених в обліковій
картці відомостей, відповідність їх поданим документам, несе
посадова особа сектору обліку, яка здійснює облік.
5.3. У разі здійснення виїмки правоохоронними органами
України облікової справи суб'єкта ЗЕД в архіві митниці залишаються
копії відповідних документів, копія постанови або протоколу про
виїмку. В цих випадках переоблік здійснюється за умови надання
суб'єктом ЗЕД оригіналів та завірених відповідним чином копій
документів, згідно з переліком, наведеним у додатку 1 до цього
Порядку.
5.4. У разі внесення змін до нормативно - правових актів,
відповідно до яких розроблено даний Порядок, він застосовується у
частині, що не суперечить чинному законодавству України.
5.5. Облікові картки суб'єктів ЗЕД, в яких зазначені
попередні назви ПМО, діють до 31.12.11.
5.6. Процедура митного оформлення товарів у ПМО поза місцем
обліку визначається окремим порядком, який затверджується наказом
митниці.
Т.в.о. начальника ВІТ та МС В.І.Кузнік

Додаток 1

до Тимчасового порядку дій

посадових осіб Київської

регіональної митниці

щодо здійснення обліку

суб'єктів

зовнішньоекономічної

діяльності, які розташовані

у зоні діяльності митниці

ПЕРЕЛІК

документів, які необхідні

для оформлення облікової картки

у Київській регіональній митниці

1. Облікова картка (в двох примірниках). 2. Установчі документи - оригінали та нотаріально завірені
копії: установчий договір, статут, положення, рішення про створення
підприємства (якщо відповідно до законодавства це необхідно для
створюваної організаційно-правової форми суб'єкта підприємницької
діяльності). 3. Протокол зборів (рішення, наказ) про призначення керівника
підприємства - оригінал та копія, завірена основною печаткою. 4. Доручення, яке видане керівнику представництва для
виконання ним своїх обов'язків (легалізоване дипломатичними
установами України за межами України у встановленому порядку) -
копія, завірена нотаріально. 5. Виписка з торгового реєстру щодо рішення інопартнера
відкрити представництво свого підприємства на території України
(легалізоване дипломатичними установами України за межами України
у встановленому порядку, якщо відповідно до законодавства це
необхідно) - копія, завірена нотаріально. 6. Свідоцтво про державну реєстрацію/виписка з Єдиного
державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у
міській держадміністрації - оригінал та копія, завірена
нотаріально; свідоцтво про реєстрацію представництва іноземного
суб'єкта господарської діяльності в Україні (отриманого в
Міністерстві економіки та з питань європейської інтеграції
України) - оригінал та копія, завірена нотаріально. 7. Довідка органів статистики про внесення суб'єкта
підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України - оригінал та копія, завірена
основною печаткою. 8. Довідка з банку про наявність рахунків (у валюті України
та у іноземній валюті) - оригінал. 9. Наказ про призначення головного бухгалтера (якщо посада
передбачена) - оригінал та копія, завірена основною печаткою. 10. Наказ підприємства про призначення осіб, уповноважених на
роботу з митницею - оригінал. Якщо це керівник, то наказ
необов'язковий, але обов'язкове заповнення даних у відповідній
графі облікової картки. За наявності додаткових печаток надається
лист у довільній формі про використання цих печаток при митному
оформленні. Додаткові печатки обов'язково проставляються у
обліковій картці. 11. Оригінали та копії паспортів (завірені основною печаткою)
усіх осіб, вказаних в обліковій картці; службова картка, дозвіл на
використання праці (дозвіл на працевлаштування), посвідка на
тимчасове/постійне проживання (якщо це необхідно згідно із
законодавством України) - оригінал та копія, завірена основною
печаткою. 12. Свідоцтво платника податку на додану вартість (далі ПДВ),
або свідоцтво про сплату єдиного податку - оригінал та копія,
завірена основною печаткою, або гарантійний лист, що суб'єкт
підприємницької діяльності не є платником ПДВ - оригінал. 13. Договір оренди приміщення на додаткову фактичну адресу
(за наявності такої адреси) - оригінал та копія, завірена основною
печаткою, або документ, що підтверджує право власності - копія,
завірена основною печаткою. 14. При наданні документів для здійснення обліку митним
брокером - підтвердження повноважень (копії завірені відповідним
чином); уповноваженою особою (оригінал та копія, завірена основною
печаткою юридичної особи, з нотаріально посвідченої
довіреності/доручення).
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Київської
регіональні митниці N 1060 ( v1060483-11 ) від 30.06.2011 }
Т.в.о. начальника ВІТ та МС В.І.Кузнік

Додаток 2

до Тимчасового порядку дій

посадових осіб Київської

регіональної митниці

щодо здійснення обліку

суб'єктів

зовнішньоекономічної

діяльності, які розташовані

у зоні діяльності митниці

ЖУРНАЛ

реєстрації облікових карток суб'єктів ЗЕД

--------------------------------------------------------------------- | N | Номер | Дата | Назва | Код | П.І.Б. | Підпис |Примітки| |п/п|облікової|обліку|суб'єкта|ЄДРПОУ|інспектора|інспектора| | | | картки | | ЗЕД | | | | | |---+---------+------+--------+------+----------+----------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |---+---------+------+--------+------+----------+----------+--------| | | | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------
Т.в.о. начальника ВІТ та МС В.І.Кузнік
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: