open
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинний
                             
                             
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
28.05.2004 N 21

Про стан роботи щодо ліцензування

господарської діяльності з надання послуг

з перевезення пасажирів, вантажів та багажу

автомобільним транспортом загального

користування та на таксі, забезпечення

контролю виконання Ліцензійних умов та

заходи щодо вдосконалення цієї діяльності

{ Рішення введено в дію Наказом Міністерства

транспорту

N 494 ( v0494361-04 ) від 10.06.2004 }

Колегія Міністерства транспорту України відзначає, що
Державним департаментом автомобільного транспорту створена
нормативно-правова база ліцензування автоперевізної діяльності.
Зокрема, розроблені, затверджені спільним наказом
Держпідприємництва та Мінтрансу, зареєстровані в Мін'юсті
Ліцензійні умови провадження зазначених видів господарської
діяльності та Порядок контролю за додержанням цих Ліцензійних
умов.
У структурі автоуправлінь сформовані підрозділи з
ліцензування внутрішніх автомобільних перевезень, забезпечений
добір керівників і спеціалістів цих підрозділів, створена
матеріально-технічна база, розроблено необхідне програмне
забезпечення.
Станом на 1 травня 2004 року на підставі діючих ліцензій на
ринку транспортних послуг провадять діяльність 54,1 тис.
ліцензіатів, які використовують 142,1 тис. транспортних засобів,
на які оформлені ліцензійні картки.
Із загальної кількості суб'єктів господарювання, які отримали
ліцензії, понад 41,5 тис., або 77% становлять фізичні особи, які
експлуатують понад 58,5 тис. транспортних засобів, або 41% із
загальної кількості автомобілів, на які видані ліцензійні картки.
Кожен такий підприємець використовує для надання послуг у
середньому 2 автомобілі.
Разом з тим, робота по здійсненню ліцензування автоперевезень
має ряд недоліків та невирішених питань, що негативно впливають на
показники якості надання перевізниками послуг, та не в повній мірі
дозволяють вирішувати завдання щодо забезпечення безпеки
перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом
загального користування.
Основним недоліком діяльності діючої системи ліцензування є
заявницький принцип видачі ліцензій, який без наявності механізму
передліцензійної перевірки заявника не дозволяє виявити
перевізників, які неспроможні належним чином організувати
діяльність, не мають відповідної виробничої бази, рухомого складу
та кваліфікованих спеціалістів.
У результаті до перевезення пасажирів і вантажів допускаються
суб'єкти господарювання, які не забезпечують дотримання вимог
щоденного технічного контролю та зберігання транспортних засобів,
передрейсового медичного огляду, стажування та інструктажів з
безпеки руху водіїв, що призводить до аварій з тяжкими наслідками.
Відсутність протягом довгого часу чинного порядку контролю за
додержанням Ліцензійних умов, а також механізму анулювання
ліцензій знизила протягом 2000-2003 років рівень впливу
Укравтотрансу на перевізників в частині виконання вимог, які
впливають на безпечність перевезень.
Державним департаментом автомобільного транспорту
запроваджено з березня цього року Порядок контролю за додержанням
Ліцензійних умов, який створює умови для проведення контролю за
діяльністю ліцензіатів.
З метою більш ефективної діяльності Державного департаменту
автомобільного транспорту щодо профілактики аварійності та на
виконання вимог Указу Президента України від 20 травня 2004 року
N 570/2004 ( 570/2004 ) "Про заходи щодо посилення безпеки
пасажирських перевезень автомобільним транспортом", колегія
В И Р І Ш И Л А:
1. Роботу Державного департаменту автомобільного транспорту
(Закіров Є.О.) з ліцензування господарської діяльності з надання
послуг з перевезення пасажирів, вантажів та багажу автомобільним
транспортом загального користування та на таксі, забезпечення
контролю за виконанням ліцензійних умов визнати неефективною.
2. Державному департаменту автомобільного транспорту
(Закіров Є.О.):
2.1. До 7 червня 2004 року розробити та затвердити План
реалізації вимог Указу Президента України від 20 травня 2004 року
N 570 ( 570/2004 ) "Про заходи щодо посилення безпеки пасажирських
перевезень автомобільним транспортом" та забезпечити його
безумовне виконання.
2.2. До 1 листопада 2004 року підготувати та подати в
установленому порядку зміни до постанови Кабінету Міністрів
України від 4 липня 2001 року N 756 ( 756-2001-п ) "Про
затвердження переліку документів, які додаються до заяви про
видачу ліцензії", які враховують вимоги Указу Президента України
від 20 травня 2004 року N 570 ( 570/2004 ) "Про заходи щодо
посилення безпеки пасажирських перевезень автомобільним
транспортом".
2.3. До 1 жовтня 2004 року забезпечити внесення змін до
постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року
N 1306 ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) "Про затвердження Правил
дорожнього руху" в частині обов'язкової наявності у водія
транспортного засобу загального користування ліцензійної картки.
2.4. Щоквартально організовувати проведення не менше
500 перевірок додержання Ліцензійних умов суб'єктами
господарювання усіх форм власності і забезпечувати анулювання
ліцензій виданих тим суб'єктам господарювання, які не забезпечують
вимоги щодо наявності та використання матеріально-технічної бази
для організації здійснення перевезень.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на
заступника Міністра транспорту України Кроля С.С.
Голова колегії Г.Кірпа

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: