open
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.05.2009 N 503

Про рішення щодо скарги малого

приватного підприємства "Діва"

Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 17.10.2008 N 921 ( 921-2008-п ) (зі змінами), наказу
Міністерства економіки України від 14.04.2008 N 126 ( z0373-08 )
"Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до
моменту укладення договору про закупівлю" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги малого приватного
підприємства "Діва" стосовно організації та здійснення управлінням
капітального будівництва Сімферопольської міської ради процедури
закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції покрівлі будинку
харчоблоку (оголошення N 08763 в інформаційному бюлетені "Вісник
державних закупівель" N 12 (348)/03.2009), що додається.
2. Відмовити малому приватному підприємству "Діва" у
задоволенні скарги.
3. Управлінню капітального будівництва Сімферопольської
міської ради продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог
законодавства з урахуванням затвердженого висновку.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до
відома малого приватного підприємства "Діва", управління
капітального будівництва Сімферопольської міської ради та
Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня
його прийняття.
Міністр економіки України Б.М.Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки України

27.05.2009 N 503

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги малого приватного

підприємства "Діва" стосовно організації

та здійснення управлінням капітального

будівництва Сімферопольської міської ради

процедури закупівлі за державні кошти робіт

з реконструкції покрівлі будинку харчоблоку

За результатом розгляду скарги малого приватного підприємства
"Діва" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення
управлінням капітального будівництва Сімферопольської міської ради
(далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти робіт з
реконструкції покрівлі будинку харчоблоку на підставі наданих
Скаржником і Замовником матеріалів, з урахуванням пояснень,
наданих уповноваженими представниками Замовника і Скаржника
під час розгляду скаргу, установлено.
1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 53 Положення про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921
( 921-2008-п ) (із змінами) (далі - Положення), під час розкриття
тендерних пропозицій перевіряється наявність усіх необхідних
документів, передбачених тендерною документацією, а також
оголошується найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної
тендерної пропозиції. При цьому згідно з формою протоколу про
розкриття тендерних (цінових) пропозицій, затвердженою наказом
Міністерства економіки України від 30.01.2009 N 61 ( z0211-09 )
(зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.03.2009 за
N 211/16227), зазначення інформації щодо правильності оформлення
всіх необхідних документів, визначених тендерною документацією, не
передбачено. Так, згідно з поясненнями Замовника, наданими до Мінекономіки
листом від 07.05.2009 N 38/01-07-448 (далі - пояснення Замовника),
під час розкриття тендерних пропозицій Замовник перевіряв
наявність усіх необхідних документів, передбачених тендерною
документацією на закупівлю робіт з реконструкції покрівлі будинку
харчоблоку, затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол
від 11.03.2009 N 1/1) (далі - тендерна документація). При цьому в
тендерних пропозиціях двох учасників (приватне підприємство
"Компанія "Тріумф" та комунальне підприємство "Альянс") були
відсутні необхідні документи, передбачені тендерною документацією,
що відображено у протоколі про розкриття тендерних (цінових)
пропозицій (від 14.04.2009 N 1/1). Водночас відповідно до пункту 18 тендерної документації у
складі тендерної пропозиції передбачається надання копій
документів, які засвідчують особу представника учасника, а не
документів, що підтверджують повноваження осіб, як стверджує
Скаржник. Разом з тим згідно з поясненнями Замовника на дату подання
скарги та зупинення процедури закупівлі тендерним комітетом не
здійснювався розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників, не
приймалось рішення щодо відхилення тендерних пропозицій.
2. Згідно з підпунктом 4 пункту 38 Положення ( 921-2008-п )
тендерна документація повинна містити інформацію про характер і
необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Водночас тендерна документація передбачає "Технічні вимоги" до
предмета закупівлі. Відповідно до пункту 7.6 тендерної
документації ціну тендерної пропозиції слід визначити відповідно
до вимог проекту. При цьому в "Технічних вимогах" до тендерної
документації зазначено, зокрема, що з робочим проектом щодо
об'єкта можна ознайомитися в управлінні капітального будівництва
Сімферопольської міської ради, та вказано адресу та телефони. Згідно з поясненнями Замовника Скаржник не звертався до
Замовника для надання необхідних матеріалів стосовно проекту
реконструкції покрівлі будинку харчоблоку. З огляду на зазначене Скаржник не довів наявність з боку
Замовника порушень установленого порядку проведення процедури
закупівлі, що вплинуло на об'єктивність вибору переможця процедури
закупівлі або призвело до його дискримінації. Відповідно до пункту 89 Положення ( 921-2008-п ), пункту 13
Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення
договору про закупівлю, затвердженого наказом Мінекономіки
від 30.01.2009 N 65 ( z0222-09 ), та з урахуванням зазначеного
скаргу малого приватного підприємства "Діва" не задоволено.
Заступник директора
департаменту державних
закупівель С.С.Пересунько

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: