open
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Чинний
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2009 N 493

Про рішення щодо скарги товариства

з обмеженою відповідальністю "Торговий

дім "Запчастина-Сервіс"

Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 17.10.2008 N 921 ( 921-2008-п ) (зі змінами), наказу
Міністерства економіки України від 30.01.2009 N 65 ( z0222-09 )
"Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до
моменту укладення договору про закупівлю" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з
обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Запчастина-Сервіс"
стосовно організації та здійснення державною організацією
медичного автотранспорту м. Києва "Київмедавтотранс" процедур
закупівель за державні кошти: вузлів та деталей для двигунів
внутрішнього згорання (згідно з оголошенням N 07310 в
інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 10(346)
від 10.03.2009); вузлів та деталей для автомобілів (згідно з
оголошенням N 07320 в інформаційному бюлетені "Вісник державних
закупівель" N 10(346) від 10.03.2009), що додається.
2. Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю
"Торговий дім "Запчастина-Сервіс" у задоволенні скарги.
3. Державній організації медичного автотранспорту м. Києва
"Київмедавтотранс" продовжити процедури закупівель відповідно до
вимог законодавства з урахуванням затвердженого висновку.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до
відома товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім
"Запчастина-Сервіс", державної організації медичного
автотранспорту м. Києва "Київмедавтотранс" та Державного
казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його
прийняття.
Міністр економіки
України Б.М.Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки України

26.05.2009 N 493

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги товариства з обмеженою

відповідальністю "Торговий дім "Запчастина-Сервіс"

стосовно організації та здійснення державною

організацією медичного автотранспорту м. Києва

"Київмедавтотранс" процедур закупівель за державні

кошти: вузлів та деталей для двигунів внутрішнього

згорання; вузлів та деталей для автомобілів

За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою
відповідальністю "Торговий дім "Запчастина-Сервіс" (далі -
Скаржник) від 22.04.2009 N 22/4 стосовно організації та здійснення
державною організацією медичного автотранспорту м. Києва
"Київмедавтотранс" (далі - Замовник) процедур закупівель за
державні кошти: вузлів та деталей для двигунів внутрішнього
згорання; вузлів та деталей для автомобілів, на підставі наданих
Скаржником і Замовником матеріалів та з урахуванням пояснень,
наданих уповноваженими представниками Скаржника, Замовника та
товариства з обмеженою відповідальністю "Авто Тех-Союз"
(переможець) під час розгляду скарги установлено.
1. Відповідно до абзацу третього пункту 6 Положення про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921
( 921-2008-п ) (зі змінами) (далі - Положення), закупівля товарів,
робіт і послуг здійснюється виключно у безпосередніх виробників
товарів, виконавців робіт і надавачів послуг або їх офіційних
представників (дилерів, агентів, дистриб'юторів тощо). Пунктами 4.1 додатків 2 "Перелік документів, які вимагаються
для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим
вимогам замовника" (далі - додатки 2) тендерної документації на
закупівлю вузлів та деталей для двигунів внутрішнього згорання і
тендерної документації на закупівлю вузлів та деталей для
автомобілів, затверджених рішенням тендерного комітету Замовника
від 26.02.2009 (далі - тендерні документації), вимагався оригінал
або нотаріально завірена копія документа, який підтверджує, що
учасник є виробником товару або його офіційним представником. Згідно з тендерними пропозиціями Скаржника та письмовими
поясненнями Замовника, надісланими Замовником Мінекономіки (лист
від 06.05.2009 N 401), Скаржник не надав у складі своїх тендерних
пропозицій документів, які передбачені пунктами 4.1 додатків 2
тендерних документацій. При цьому відповідно до пункту 2 розділу II "Прикінцеві
положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законів
України щодо мінімізації впливу фінансової кризи на розвиток
вітчизняної промисловості" ( 694-17 ) з метою захисту вітчизняної
економіки від наслідків світової фінансово-економічної кризи
тимчасово, до 01.01.2011, встановлено, що закупівля товарів, робіт
і послуг за державні кошти здійснюється у вітчизняних виробників
цих товарів, робіт і послуг (юридичних і фізичних осіб), крім
товарів, які не виробляються в Україні.
2. Відповідно до зазначених тендерних пропозицій Скаржника та
пояснень Замовника Скаржником не запропоновано найменування товару
що передбачалося пунктами 47, 59, 60, 61, 150, 283, 285, 286, 287,
292, 309, 315, 321, 322, 323, 351, 359, 396, 414 і 416 згідно з
технічними вимогами тендерної документації на закупівлю вузлів та
деталей для двигунів внутрішнього згорання та пунктами 292 і 600
згідно з технічними вимогами тендерної документації на закупівлю
вузлів та деталей для автомобілів. При цьому Скаржником не
доведено, що вказаних найменувань товару в зазначених марках авто
не існує та не надано відповідного документального підтвердження.
3. Згідно з умовами тендерних документацій учасник подає
тендерну пропозицію у формі, яка передбачена додатками 3 до
тендерних документацій "Тендерна форма "Пропозиція" (далі -
додатки 3), при цьому учасник не повинен відступати від даної
форми. Водночас тендерні пропозиції Скаржника містять таблиці з
назвою "Технічні вимоги на закупівлю вузлів та деталей для
автомобілів", що не передбачені додатком 3 та при цьому не містять
окремо цінових пропозицій, які є невід'ємними частинами
"Пропозицій" (згідно з додатками 3).
4. Крім того, копії свідоцтва про державну реєстрацію
юридичної особи та довідки з Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), що були подані в
складі тендерних пропозицій Скаржника на виконання вимоги
пункту 5.1 тендерних документацій, не містять відбитків печатки
учасника та підпису уповноваженої особи (осіб) на зворотному боці
аркуша, що є порушенням пункту 10.2 тендерних документацій, згідно
з яким на всіх сторінках пропозиції повинні міститися відбитки
печатки учасника та підпис уповноваженої особи (осіб). Таким чином, відповідно до протоколів оцінки тендерних
(цінових) пропозицій від 06.04.2009, листів Замовника до Скаржника
від 09.04.2009 N 304 і N 307 та пояснень Замовника тендерні
пропозиції Скаржника було відхилено на підставі пункту 61
Положення ( 921-2008-п ) та не було допущено до оцінки тендерних
пропозицій. Ураховуючи викладене, Скаржником не доведено наявності з боку
Замовника порушень установленого порядку проведення процедури
закупівлі, які вплинули на об'єктивність вибору переможця або
призвели до дискримінації Скаржника. Одночасно відповідно до статті 19 Конституції України
( 254к/96-ВР ), згідно з пунктами 89 і 90 Положення ( 921-2008-п )
Мінекономіки не має правових підстав для оголошення торгів такими,
що не відбулися. Згідно з пунктом 89 Положення ( 921-2008-п ), пунктом 13
Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення
договору про закупівлю, затвердженого наказом Мінекономіки від
30.01.2009 N 65 ( z0222-09 ), зареєстрованим у Мін'юсті 10.03.2009
за N 222/16238, та з урахуванням зазначеного скаргу товариства з
обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Запчастина-Сервіс" не
задоволено.
Директор департаменту
державних закупівель В.А.Новик

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу