open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2010 N 1337

Про затвердження Стандарту надання

Міністерством економіки України адміністративної

послуги щодо погодження застосування процедури

закупівлі в одного учасника

З метою виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету
Міністрів України від 17.07.2009 N 737 ( 737-2009-п ) "Про заходи
щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних
послуг" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Стандарт надання Міністерством економіки
України адміністративної послуги щодо погодження застосування
процедури закупівлі в одного учасника, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства
економіки України від 28.05.2009 N 510 ( v0510665-09 ) "Про
затвердження Стандарту надання Міністерством економіки України
адміністративної послуги щодо погодження застосування процедури
торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного
учасника".
3. Департаменту інформатизації розмістити Стандарт надання
Міністерством економіки України адміністративної послуги щодо
погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника на
веб-сайті Міністерства.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Сухомлина О.А.
Міністр В.П.Цушко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства економіки

України

26.10.2010 N 1337

СТАНДАРТ

надання Міністерством економіки України

адміністративної послуги щодо погодження застосування

процедури закупівлі в одного учасника

1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що
здійснює послугу Міністерство економіки України: 01008, м. Київ,
вул. М.Грушевського, 12/2; департамент державних закупівель та
державного замовлення: 01103, м. Київ, бульв. Дружби народів, 28,
тел. (044) 286-02-97. Сторінка веб-сайта Мінекономіки: /http://me.kmu.gov.ua/.
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги Замовник - розпорядник державних коштів, який здійснює
закупівлю в порядку, визначеному Законом України "Про здійснення
державних закупівель" ( 2289-17 ) (далі - Закон).
3. Перелік документів, необхідних для надання
адміністративної послуги Відповідно до пункту 3 Порядку погодження застосування
процедури закупівлі в одного учасника, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 N 668 ( 668-2010-п )
(далі - Порядок), для погодження застосування процедури закупівлі
в одного учасника замовник у разі застосування процедури закупівлі
в одного учасника подає Мінекономіки: лист-звернення; копію протоколу (протоколів) засідання комітету з конкурсних
торгів щодо прийняття рішення про застосування процедури закупівлі
в одного учасника із зазначенням підстав для застосування такої
процедури відповідно до статті 39 Закону ( 2289-17 ), предмета
закупівлі, конкретного найменування товару, роботи і послуги,
очікуваної вартості предмета закупівлі, джерела фінансування
закупівлі, засвідчену підписом уповноваженої особи замовника,
скріпленим печаткою, із зазначенням посади і дати підпису; копію інформації про застосування процедури закупівлі в
одного учасника, яка оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону
( 2289-17 ), з проставленням дати та номера реєстрації у
державному офіційному друкованому виданні з питань державних
закупівель; проект договору про закупівлю товарів, робіт і послуг; обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного
учасника; копію річного плану закупівель, засвідчену підписом
уповноваженої особи замовника, скріпленим печаткою, із зазначенням
посади і дати підпису; оригінали або засвідчені підписом уповноваженої особи
замовника, скріпленим печаткою, із зазначенням посади і дати
підпису копії експертних, нормативних, технічних та інших
документів, прийнятих у поточному році, що підтверджують наявність
підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника
відповідно до частини другої статті 39 Закону ( 2289-17 ). У разі
закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті 39 Закону
( 2289-17 ) подаються копії не менше ніж двох повідомлень про
відміну процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю достатньої
кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі
товари, роботи і послуги, що є предметом закупівлі в одного
учасника, застосування процедури якої передбачається погодити, із
зазначенням дати та номера реєстрації у державному офіційному
друкованому виданні з питань державних закупівель, та звітів про
результати проведення такої процедури закупівлі; копії установчих документів учасника, свідоцтва про державну
реєстрацію, ліцензії (дозволу) на провадження певного виду
господарської діяльності, засвідчені підписом уповноваженої особи
учасника, скріпленим печаткою, із зазначенням посади і дати
підпису, якщо отримання ліцензії (дозволу) на провадження виду
діяльності, необхідного для виконання договору про закупівлю,
передбачено законодавством (для юридичних осіб); копії паспорта, а у разі його відсутності іншого документа,
що посвідчує особу, та документа про присвоєння ідентифікаційного
номера (для фізичних осіб); копії паспорта, а у разі його відсутності іншого документа,
що посвідчує особу, свідоцтва про державну реєстрацію, ліцензії
(дозволу) на провадження певного виду господарської діяльності,
якщо отримання ліцензії (дозволу) на провадження виду діяльності,
необхідного для виконання договору про закупівлю, передбачено
законодавством (для фізичних осіб - підприємців).
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, опис етапів надання послуги Видача листа-погодження або листа-відмови адміністративним
органом передбачає такі дії: для одержувача адміністративної послуги: подання до Мінекономіки повного пакета документів, визначених
у пункті 3 Порядку ( 668-2010-п ); отримання рішення про погодження або відмову в погодженні
застосування процедури закупівлі в одного учасника разом із
супровідним листом; усунення причин відмови у видачі рішення про погодження в
установленому законодавством порядку та повторне звернення до
Мінекономіки з пакетом документів щодо погодження застосування
процедури закупівлі в одного учасника після усунення причин
відмови (у разі можливості); для адміністративного органу: розгляд звернення та документів, які додані до нього; підготовка проекту рішення про погодження або відмову в
погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника; прийняття рішення про погодження застосування процедури
закупівлі в одного учасника для закупівлі товарів, робіт і послуг
або про відмову в погодженні застосування процедури закупівлі в
одного учасника для закупівлі товарів, робіт і послуг; видача рішення про погодження або відмову в погодженні
застосування процедури закупівлі в одного учасника разом із
супровідним листом.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також
до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання
адміністративної послуги Відповідно до пункту 5 Порядку ( 668-2010-п ): рішення про погодження або відмову в погодженні застосування
процедури закупівлі в одного учасника Мінекономіки приймає
протягом 15 робочих днів після реєстрації поданих замовником
документів; розгляд звернень замовників щодо погодження застосування
процедури закупівлі в одного учасника у разі виникнення термінової
потреби в товарах, роботах чи послугах, у тому числі необхідних
для оперативної негайної ліквідації наслідків надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру, обмежених у часі та
непідконтрольних замовнику, яких не можна було уникнути,
здійснюється Мінекономіки протягом п'яти робочих днів.
6. Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної
послуги Рішення про відмову в застосуванні процедури закупівлі в
одного учасника може бути прийняте в разі: подання документів не в повному обсязі; коли подані документи в частині обґрунтування застосування
процедури закупівлі в одного учасника не підтверджують наявності
підстав, передбачених статтею 39 Закону ( 2289-17 ); виявлення в поданих документах недостовірної інформації; застосування до замовника або учасника-нерезидента
спеціальних санкцій у вигляді режиму індивідуального ліцензування
або тимчасового зупинення зовнішньоекономічної діяльності згідно
із статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"
( 959-12 ).
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач Рішення про погодження застосування процедури закупівлі в
одного учасника оформляється листом за формою згідно з додатком 1
до Порядку ( 668-2010-п ), рішення про відмову в погодженні
застосування процедури закупівлі оформляється листом за формою
згідно з додатком 2 до Порядку ( 668-2010-п ). Рішення про погодження або відмову в погодженні застосування
процедури закупівлі в одного учасника оформляється листом за
підписом Міністра економіки або уповноваженої ним особи. Лист готується у двох примірниках, один з яких надсилається
замовнику, а другий разом з пакетом поданих документів для
здійснення погодження застосування процедури закупівлі
зберігається в Мінекономіки протягом трьох років. Рішення про погодження або відмову в погодженні застосування
процедури закупівлі в одного учасника видається разом із
супровідним листом безпосередньо уповноваженій особі замовника за
умови пред'явлення нею документа, що посвідчує її особу та
підтверджує наявність повноважень від замовника на отримання
зазначених документів, або надсилається поштою протягом трьох
робочих днів після його прийняття. У супровідному листі можуть зазначатись, зокрема, пропозиції
до проекту договору, що враховуються замовником самостійно до
укладення договору про закупівлю.
8. Інформація про платність або безоплатність надання
адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата
передбачена Адміністративна послуга надається на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх
кваліфікації Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання
адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту відповідного
професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем
магістра, спеціаліста.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з
урахуванням його транспортної і пішохідної доступності Прийом документів, поданих поштовим відправленням,
здійснюється в Мінекономіки за адресою: 01008, м. Київ,
вул. М.Грушевського, 12/2 (найближча станція метро "Хрещатик") або
01103, м. Київ, бульв. Дружби народів, 28 (найближча станція
метро "Дружби народів"). Подання документів може здійснюватися
безпосередньо до поштової скриньки, яка розташована за адресою:
01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 12/2. Видача документів адміністративним органом здійснюється в
Мінекономіки за адресою: 01103, м. Київ, бульв. Дружби народів,
28.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому
одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про
надання адміністративної послуги та їх реєстрації Прийом та видача документів здійснюються відповідно до
робочого графіка Мінекономіки: понеділок - 9.00-13.00 та 14.00-18.00; вівторок - 9.00-13.00 та 14.00-18.00; середа - 9.00-13.00 та 14.00-18.00; четвер - 9.00-13.00 та 14.00-18.00; п'ятниця - 9.00-13.00 та 14.00-16.45.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення
дій та прийняття рішень) у разі перевищення попиту на
адміністративну послугу над можливістю надання без очікування, у
тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної
послуги Послуга надається в міру надходження звернень та документів у
повному обсязі у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при
зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги На веб-сайті Мінекономіки розміщено Порядок погодження
застосування процедури закупівлі в одного учасника, затверджений
постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 N 668
( 668-2010-п ).
14. Особливості надання адміністративної послуги особам
похилого віку та інвалідам Послуга надається на загальних підставах.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на
недотримання Стандарту У разі звернення особи з письмовою заявою (скаргою) на
дії/бездіяльність працівників адміністративного органу щодо
недотримання Стандарту Мінекономіки розглядає заяву (скаргу) в
установленому законодавством порядку і повідомляє заявнику
рішення, прийняте за наслідками розгляду скарги.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої
адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу Виправлення допущених помилок у листі, яким оформлюється
рішення про погодження або відмову в погодженні застосування
процедури закупівлі в одного учасника, не передбачено.
17. Інше Перелік нормативно-правових актів: постанова Кабінету Міністрів України від 26.05.2007 N 777
( 777-2007-п ) "Про затвердження Положення про Міністерство
економіки України"; постанова Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737
( 737-2009-п ) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому
числі адміністративних послуг"; постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2010 N 668
( 668-2010-п ) "Про затвердження Порядку погодження застосування
процедури закупівлі в одного учасника"; Закон України "Про здійснення державних закупівель"
( 2289-17 ).
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення О.В.Сосновський

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: