open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 15 серпня 2011 р. N 870

Київ
Про затвердження Державної цільової

соціальної програми розвитку виробництва продуктів

дитячого харчування на 2012-2016 роки

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму розвитку
виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки
(далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати
щороку за поданням Міністерства аграрної політики та продовольства
визначені Програмою завдання, заходи та показники до розділів
проекту Державної програми економічного і соціального розвитку
України на відповідний рік.
3. Міністерству аграрної політики та продовольства разом з
Міністерством фінансів передбачати під час складання проекту
Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для
виконання визначених Програмою завдань і заходів, виходячи з
фінансових можливостей бюджету.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку
до 1 березня Міністерству аграрної політики та продовольства
інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та
подання до 15 квітня Кабінетові Міністрів України та Міністерству
економічного розвитку і торгівлі.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 15 серпня 2011 р. N 870
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА

розвитку виробництва продуктів дитячого харчування

на 2012-2016 роки

Мета Програми
Метою Програми є створення сприятливих умов для розвитку
виробництва безпечних та якісних продуктів дитячого харчування.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язати проблему, пов'язану з виробництвом продуктів
дитячого харчування, можливо двома способами, що передбачають:
перший - оновлення виробничих потужностей та збільшення
обсягу виробництва і асортименту продуктів дитячого харчування за
рахунок власних коштів підприємств, які виготовляють зазначені
продукти, що не дасть змоги розв'язати проблему комплексно;
другий, оптимальний - здійснення заходів із стимулювання
розвитку виробництва продуктів дитячого харчування та спеціальних
сировинних зон для виготовлення зазначених продуктів.
Проблему передбачається розв'язати шляхом:
надання державної підтримки технічного переоснащення
підприємств - виробників продуктів дитячого харчування;
створення нових виробничих потужностей та лабораторного
обладнання;
розроблення:
- стандартів і технічних регламентів позначення, пакування,
маркування та етикетування продуктів дитячого харчування;
- медико-біологічних вимог до безпечності та якості сировини
і продуктів дитячого харчування;
гармонізації вітчизняного законодавства у сфері безпечності
та якості продуктів дитячого харчування з міжнародним
законодавством відповідно до вимог Кодексу аліментаріус.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у
додатку 1.
Завдання і заходи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
збільшити обсяг:
- виробництва безпечних та якісних продуктів дитячого
харчування;
- експорту продуктів дитячого харчування;
створити нові виробничі потужності;
розширити виробництво рідких та пастоподібних молочних
продуктів дитячого харчування, плодоовочевих консервів;
відновити виробництво консервів на основі м'яса та риби;
знизити енергоємність та зменшити втрати паливно-енергетичних
ресурсів під час виробництва продуктів дитячого харчування.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить
643,43 млн. гривень, у тому числі за рахунок державного бюджету -
457,78 млн., місцевих бюджетів - 12,3 млн., інших джерел -
173,35 млн. гривень.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час
складання проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний
рік.

Додаток 1

до Програми
ПАСПОРТ

Державної цільової соціальної програми

розвитку виробництва продуктів дитячого харчування

на 2012-2016 роки

1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 13 січня 2010 р. N 82 ( 82-2010-р )
(Офіційний вісник України, 2010 р., N 3, ст. 109).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2011 р. N 870.
3. Державний замовник - Мінагрополітики.
4. Керівник Програми - Міністр аграрної політики та
продовольства.
5. Виконавці заходів Програми - Мінагрополітики, МОЗ, Рада
міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання: 2012-2016 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
------------------------------------------------------------------ | Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | | фінансування | фінансування, |------------------------------| | | млн. гривень |2012 |2013 |2014 | 2015 |2016 | |----------------+----------------+-----+-----+-----+------+-----| |Державний бюджет| 457,78 |83,35|95,15|93,35|91,33 |94,6 | |----------------+----------------+-----+-----+-----+------+-----| |Місцеві бюджети | 12,3 | 2 | 2,8 | 2,5 | 2 | 3 | |----------------+----------------+-----+-----+-----+------+-----| |Інші джерела | 173,35 |28,35|44,85|44,65| 29 |26,5 | |----------------+----------------+-----+-----+-----+------+-----| |Усього | 643,43 |113,7|142,8|140,5|122,33|124,1| ------------------------------------------------------------------

Додаток 2

до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової соціальної програми

розвитку виробництва продуктів дитячого харчування

на 2012-2016 роки

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |Найменування |Найменування | Значення показника |Найменування заходу |Головний розпорядник| Джерела |Прогнозний| У тому числі за роками | | завдання | показника |-------------------------------| | бюджетних коштів |фінансування| обсяг |-----------------------------------| | | |усього| в тому числі за роками | | |(державний, |фінансових| 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | | | | | | | | місцевий |ресурсів | | | | | | | | | |------------------------| | | бюджет, | для | | | | | | | | | |2012|2013|2014|2015|2016| | | інші) |виконання | | | | | | | | | | | | | | | | | | завдань, | | | | | | | | | | | | | | | | | | млн. | | | | | | | | | | | | | | | | | | гривень | | | | | | |----------------+-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |1. Удосконалення|кількість | 2 | | 2 | | | |1) приведення вимог |МОЗ |державний | 0,5 | 0,4 | 0,1 | | | | |нормативної |розроблених | | | | | | |до безпечності та | |бюджет | | | | | | | |та науково- |нормативних | | | | | | |якості продуктів | | | | | | | | | |методичної |актів | | | | | | |дитячого харчування | | | | | | | | | |бази для | | | | | | | |у відповідність з | | | | | | | | | |розвитку | | | | | | | |вимогами Кодексу | | | | | | | | | |виробництва | | | | | | | |аліментаріус | | | | | | | | | |продуктів |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |дитячого | - " - | 1 | 1 | | | | |2) розроблення та |Мінагрополітики, МОЗ| - " - | 0,2 | 0,1 | 0,1 | | | | |харчування | | | | | | | |затвердження | | | | | | | | | | | | | | | | | |переліку пестицидів | | | | | | | | | | | | | | | | | |і агрохімікатів, | | | | | | | | | | | | | | | | | |дозволених до | | | | | | | | | | | | | | | | | |використання у | | | | | | | | | | | | | | | | | |спеціальній | | | | | | | | | | | | | | | | | |сировинній зоні | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |3) розроблення: | | - " - | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | | - " - | 1 | 1 | | | | |екологічного | - " - | | 0,2 | 0,1 | 0,1 | | | | | | | | | | | | |паспорта суб'єктів | | | | | | | | | | | | | | | | | |господарювання, які | | | | | | | | | | | | | | | | | |провадять | | | | | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарську| | | | | | | | | | | | | | | | | |діяльність на | | | | | | | | | | | | | | | | | |територіях, що мають| | | | | | | | | | | | | | | | | |статус спеціальної | | | | | | | | | | | | | | | | | |сировинної зони | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 3 | 3 | | | | |науково-методичних |Мінагрополітики | | 0,6 | 0,2 | 0,4 | | | | | |розроблених | | | | | | |рекомендацій щодо | | | | | | | | | | |науково- | | | | | | |визначення | | | | | | | | | | |методичних | | | | | | |територій, придатних| | | | | | | | | | |рекомендацій | | | | | | |для створення | | | | | | | | | | | | | | | | | |спеціальних | | | | | | | | | | | | | | | | | |сировинних зон | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 6 | 2 | 2 | 1 | 1 | |стандартів та |Мінагрополітики, МОЗ| | 1,53 | 0,6 | 0,6 | 0,2 | 0,13 | | | |розроблених | | | | | | |регламентів | | | | | | | | | | |стандартів та| | | | | | |виробництва | | | | | | | | | | |регламентів | | | | | | |продуктів дитячого | | | | | | | | | | | | | | | | | |харчування | | | | | | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | | | | | | |європейських вимог | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 2 | | | 2 | | |методичних | - " - | | 0,9 | 0,2 | 0,3 | 0,4 | | | | |розроблених | | | | | | |рекомендацій щодо | | | | | | | | | | |методичних | | | | | | |проведення | | | | | | | | | | |рекомендацій | | | | | | |моніторингу | | | | | | | | | | | | | | | | | |безпечності та | | | | | | | | | | | | | | | | | |якості продуктів | | | | | | | | | | | | | | | | | |дитячого харчування,| | | | | | | | | | | | | | | | | |а також | | | | | | | | | | | | | | | | | |екологічного | | | | | | | | | | | | | | | | | |моніторингу | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 23 | 3 | 6 | 7 | 4 | 3 |4) розроблення та | - " - |державний | 3,5 | 0,5 | 1,1 | 0,7 | 0,8 | 0,4 | | |розроблених | | | | | | |впровадження | |бюджет | | | | | | | | |технологічних| | | | | | |сучасних технологій | | | | | | | | | | |інструкцій та| | | | | | |виробництва та | | | | | | | | | | |рецептур | | | | | | |рецептур продуктів | | | | | | | | | | |продуктів | | | | | | |дитячого харчування,| | | | | | | | | | |дитячого | | | | | | |в тому числі | | | | | | | | | | |харчування | | | | | | |функціонального | | | | | | | | | | | | | | | | | |дитячого харчування | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 10 | | 4 | 6 | | |5) впровадження на | - " - |державний | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | | | | |впроваджених | | | | | | |виробництві | |бюджет | | | | | | | | |систем | | | | | | |продуктів дитячого | | | | | | | | | | | | | | | | | |харчування Системи | | | | | | | | | | | | | | | | | |аналізу ризиків та | | | | | | | | | | | | | | | | | |контролю | | | | | | | | | | | | | | | | | |(регулювання) у | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |критичних точках | |інші джерела| 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | | | | | | | | | | | |(НАССР) або | | | | | | | | | | | | | | | | | |аналогічних систем | | | | | | | | | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | | | | | | | | | |безпечності та | | | | | | | | | | | | | | | | | |якості харчових | | | | | | | | | | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |Разом за завданням 1 | | 8,03 | 2,3 | 2,9 | 1,5 | 0,93 | 0,4 | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |у тому числі |державний | 7,73 | 2,2 | 2,8 | 1,4 | 0,93 | 0,4 | | |бюджет | | | | | | | | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |інші джерела| 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |2. Матеріально- | | | | | | | |1) реконструкція | | | | | | | | | |технічне та | | | | | | | |підприємств з | | | | | | | | | |технологічне | | | | | | | |виробництва | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | |продуктів дитячого | | | | | | | | | |виробництва | | | | | | | |харчування та | | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | |впровадження: | | | | | | | | | |дитячого |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |харчування |кількість | 14 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 |технологій зниження |Мінагрополітики |державний | 22 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | |шляхом |впроваджених | | | | | | |енергоємності на | |бюджет | | | | | | | |здешевлення |технологій | | | | | | |одиницю продукції | | | | | | | | | |кредитів | | | | | | | |(на 20 відсотків) | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |шляхом модернізації | |інші джерела| 98 | 15 | 30 | 30 | 13 | 10 | | | | | | | | | |або заміни | | | | | | | | | | | | | | | | | |енергоємного | | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнання на | | | | | | | | | | | | | | | | | |енергоефективне | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 10 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 |сучасних |Мінагрополітики, |державний | 243,25 | 45,15| 51,6 | 50,9 | 47,4 | 48,2 | | |впроваджених | | | | | | |технологічних ліній |Рада міністрів |бюджет | | | | | | | | |технологічних| | | | | | |для виробництва та |Автономної | | | | | | | | | |ліній | | | | | | |пакування продуктів |Республіки Крим | | | | | | | | | | | | | | | | |дитячого харчування,|--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |в тому числі |Рада міністрів |місцевий | 1,8 | 0,5 | 0,8 | 0,5 | | | | | | | | | | | |консервів на основі |Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |м'яса, молока та |Республіки Крим, |------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |риби, плодоовочевих |облдержадміністрації|інші джерела| 68,45 | 11,75| 13,2 | 13 | 14,5 | 16 | | | | | | | | | |консервів, води | | | | | | | | | | |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 14 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |2) забезпечення |Мінагрополітики, |державний | 5,5 | 1 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | | |лабораторій, | | | | | | |спеціальним |Рада міністрів |бюджет | | | | | | | | |забезпечених | | | | | | |обладнанням |Автономної | | | | | | | | | |спеціальним | | | | | | |лабораторій |Республіки Крим | | | | | | | | | |обладнанням | | | | | | |підприємств з |--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |виробництва |обласні, Київська та|місцевий | 10,5 | 1,5 | 2 | 2 | 2 | 3 | | | | | | | | | |продуктів дитячого |Севастопольська |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |харчування, а також |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |наукових установ, |держадміністрації |------------+----------+------+------+------+-------+------| | | | | | | | | |які проводять | |інші джерела| 6,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 0,5 | | | | | | | | | |експертну оцінку | | | | | | | | | | | | | | | | | |зазначених продуктів| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |Разом за завданням 2 | | 456 | 79,4 | 105,6| 103,9| 83,4 | 83,7 | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |у тому числі |державний | 270,75 | 49,15| 58,1 | 56,9 | 52,4 | 54,2 | | |бюджет | | | | | | | | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |місцевий | 12,3 | 2 | 2,8 | 2,5 | 2 | 3 | | |бюджет | | | | | | | | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |інші джерела| 172,95 | 28,25| 44,7 | 44,5 | 29 | 26,5 | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |3. Створення |кількість | 12 | 6 | 6 | | | |1) впровадження |Мінагрополітики |державний | 4,2 | 2 | 2,2 | | | | |сировинної |впроваджених | | | | | | |новітніх технологій | |бюджет | | | | | | | |бази для |технологій | | | | | | |виробництва сировини| | | | | | | | | |виробництва | | | | | | | |рослинного і | | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | |тваринного | | | | | | | | | |дитячого | | | | | | | |походження | | | | | | | | | |харчування |-------------+------+----+----+----+----+----+--------------------+--------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| | |кількість | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |2) надання державної|Мінагрополітики, | - " - | 175 | 30 | 32 | 35 | 38 | 40 | | |сировинних | | | | | | |підтримки |Рада міністрів | | | | | | | | | |зон | | | | | | |виробництва |Автономної | | | | | | | | | | | | | | | | |безпечної та якісної|Республіки Крим | | | | | | | | | | | | | | | | |сировини для | | | | | | | | | | | | | | | | | |виготовлення | | | | | | | | | | | | | | | | | |продуктів дитячого | | | | | | | | | | | | | | | | | |харчування | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |Разом за завданням 3 | - " - | 179,2 | 32 | 34,2 | 35 | 38 | 40 | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |4. Підвищення |відсоток | 100 | | 50 | 50 | | |підвищення |Мінагрополітики |державний | 0,1 | | 0,05 | 0,05 | | | |професійного |осіб, які | | | | | | |кваліфікації | |бюджет | | | | | | | |рівня |підвищили | | | | | | |лаборантів, | | | | | | | | | |працівників |кваліфікацію | | | | | | | експертів- | |------------+----------+------+------+------+-------+------| |сфери | | | | | | | |аналітиків з питань | |інші джерела| 0,1 | | 0,05 | 0,05 | | | |виробництва | | | | | | | |проведення | | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | |досліджень продуктів| | | | | | | | | |дитячого | | | | | | | |дитячого харчування | | | | | | | | | |харчування | | | | | | | | | | | | | | | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |Разом за завданням 4 | | 0,2 | | 0,1 | 0,1 | | | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------+------------+----------+------+------+------+-------+------| |Разом за Програмою | | 643,43 | 113,7| 142,8| 140,5| 122,33| 124,1| | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |державний | 457,78 | 83,35| 95,15| 93,35| 91,33 | 94,6 | | |бюджет | | | | | | | | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |місцевий | 12,3 | 2 | 2,8 | 2,5 | 2 | 3 | | |бюджет | | | | | | | | |------------+----------+------+------+------+-------+------| | |інші джерела| 173,35 | 28,35| 44,85| 44,65| 29 | 26,5 | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3

до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової соціальної програми

розвитку виробництва продуктів дитячого харчування

на 2012-2016 роки

------------------------------------------------------------------ | Найменування | Найменування | Значення показника | | завдання | показників |-------------------------------| | |виконання |усього| в тому числі за роками | | | завдання | |------------------------| | | | |2012|2013|2014|2015|2016| |----------------+---------------+------+----+----+----+----+----| |1. Удосконалення|кількість | 4 | | 4 | | | | |нормативної та |розроблених | | | | | | | |науково- |нормативних | | | | | | | |методичної бази |актів | | | | | | | |для розвитку |---------------+------+----+----+----+----+----| |виробництва |кількість | 23 | 3 | 6 | 7 | 4 | 3 | |продуктів |розроблених | | | | | | | |дитячого |технологічних | | | | | | | |харчування |інструкцій та | | | | | | | | |рецептур | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | | |дитячого | | | | | | | | |харчування | | | | | | | | |---------------+------+----+----+----+----+----| | |кількість | 10 | | 4 | 6 | | | | |впроваджених | | | | | | | | |систем | | | | | | | | |---------------+------+----+----+----+----+----| | |кількість | 6 | 2 | 2 | 1 | 1 | | | |розроблених | | | | | | | | |стандартів та | | | | | | | | |регламентів | | | | | | | | |---------------+------+----+----+----+----+----| | |кількість | 2 | | | 2 | | | | |розроблених | | | | | | | | |методичних | | | | | | | | |рекомендацій | | | | | | | | |---------------+------+----+----+----+----+----| | |кількість | 3 | | 3 | | | | | |розроблених | | | | | | | | |науково- | | | | | | | | |методичних | | | | | | | | |рекомендацій | | | | | | | |----------------+---------------+------+----+----+----+----+----| |2. Матеріально- |кількість | 14 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | |технічне та |впроваджених | | | | | | | |технологічне |технологій | | | | | | | |забезпечення |---------------+------+----+----+----+----+----| |виробництва |кількість | 10 | | 4 | 2 | 2 | 2 | |продуктів |впроваджених | | | | | | | |дитячого |сучасних | | | | | | | |харчування |технологічних | | | | | | | |шляхом |ліній | | | | | | | |здешевлення |---------------+------+----+----+----+----+----| |кредитів |кількість | 14 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | | |лабораторій, | | | | | | | | |забезпечених | | | | | | | | |спеціальним | | | | | | | | |обладнанням | | | | | | | |----------------+---------------+------+----+----+----+----+----| |3. Створення |кількість | 12 | 6 | 6 | | | | |сировинної бази |впроваджених | | | | | | | |для виробництва |технологій | | | | | | | |продуктів |---------------+------+----+----+----+----+----| |дитячого |кількість | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 | |харчування |сировинних зон | | | | | | | |----------------+---------------+------+----+----+----+----+----| |4. Підвищення |відсоток осіб, | 100 | | 50 | 50 | | | |професійного |які підвищили | | | | | | | |рівня |кваліфікацію | | | | | | | |працівників | | | | | | | | |сфери | | | | | | | | |виробництва | | | | | | | | |продуктів | | | | | | | | |дитячого | | | | | | | | |харчування | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: