ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗМІНИ
до Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти України в 2019 році
1. У розділі II:
1) пункт 4 викласти у такій редакції:
«4. Паперова заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована закладом вищої освіти на підставі рішення приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на навчання для заяв у паперовій формі за умови допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі.
Електронна заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована Технічним адміністратором Єдиної бази на підставі рішення Розпорядника Єдиної бази не пізніш як за день до закінчення подання електронних заяв для електронних заяв за умови виявлення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі.
Технічний адміністратор засобами мобільного зв’язку або електронного зв’язку повідомляє вступника про скасування заяви в день її скасування, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю»;
2) у пункті 5:
після слів «дата народження» доповнити словом «тощо»;
після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
«Якщо в Єдиній базі вже наявна інформація щодо особи з такими самими даними, вступник додатково зазначає дані одного із документів, що містяться в Єдиній базі (серію (за наявності) та номер документа про освіту або документа, що посвідчує особу).».
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім.
2. У тексті Порядку слово «атестат» в усіх відмінках і числах замінити словом «документ» у відповідних відмінках і числах.