open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2006 N 669

Про затвердження нової редакції

статуту Луганського державного

медичного університету
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства

охорони здоров'я

N 556 ( v0556282-07 ) від 17.09.2007 }
{ Нову редакцію Статуту Державного закладу "Луганський

державний медичний університет" див. в Наказі Міністерства

охорони здоров'я

N 5 ( v0005282-15 ) від 14.01.2015 }

З метою приведення у відповідність до вимог чинного
законодавства України статуту Луганського державного медичного
університету Н А К А З У Ю:
1. Затвердити нову редакцію статуту Луганського державного
медичного університету (додається).
2. Ректору Луганського державного медичного університету
забезпечити реєстрацію нової редакції статуту Луганського
державного медичного університету в установленому чинним
законодавством України порядку.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра Гайдаєва Ю.О.
Міністр Ю.В.Поляченко

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Міністерство освіти Наказ Міністерства
і науки України охорони здоров'я України
Заступник міністра 09.10.2006 N 669 _____________________ Міністр
"____"___________ 2006 р. _____________ Ю.В. Поляченко

СТАТУТ

Луганського державного медичного університету
(нова редакція)

Прийнято:

Конференцією трудового

колективу

Луганського державного

медичного університету

від 01 вересня 2006 р.

1. Загальна частина
1.1. Даний Статут вищого навчального закладу розроблено
відповідно до чинного законодавства України, і є документом, який
регламентує діяльність Луганського державного медичного
університуту, далі Університету, створеного на базі Луганського
медичного інституту відповідно до постанови Кабінету Міністрів
України від 29 серпня 1994 року за N 592 ( 592-94-п ). Університет заснований на державній формі власності і
підпорядкований Міністерству охорони здоров'я і є неприбутковою
організацією.
1.2. Місце знаходження університету: 91045, м. Луганськ, квартал імені 50 річчя Оборони Луганська,
1 тел./факс: +38 (0642) 53-20-36, електронна пошта: E-mail: kanc@lsmu.lg.ua Повна офіційна назва Університету: українською мовою - "Луганський державний медичний
університет" російською мовою - "Луганский государственный медицинский
университет" англійською мовою - The Lugansk State medical university.
1.3. Основними напрямками діяльності університету є:
підготовка, спеціалістів, магістрів та бакалаврів, підготовка до
вступу у вищі навчальні заклади з правом підготовки іноземних
громадян, первинна післядипломна підготовка лікарів, удосконалення
лікарів згідно з державним замовленням і договірними
зобов'язаннями висококваліфікованих фахівців за напрямом
"Медицина" та за напрямом "Фармація".
1.4. Головними завданнями Університету є: - здійснення освітньої діяльності напряму "Медицина",
"Фармація", яка забезпечує підготовку фахівців
освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр", "спеціаліст",
"магістр" і відповідає стандартам вищої освіти; - здійснення наукової та науково-практичної діяльності; - забезпечення виконання державного замовлення та угод на
підготовку фахівців з вищою медичною та фармацевтичною освітою; - здійснення підготовки наукових і науково-педагогічних
кадрів; - вивчення попиту на окремі спеціальності на ринку праці і
сприяння працевлаштуванню випускників; - забезпечення культурного і духовного розвитку особистості,
виховання осіб, які навчаються в університеті, в дусі українського
патріотизму і поваги до Конституції України.
1.5. Відповідно до рішення Державної акредитаційної комісії
України від 09.12.1997 р., протокол N 11, Університет визнаний
акредитованим за статусом вищого закладу IV (четвертого) рівня
акредитації, має право готувати фахівців за такими
освітньо-кваліфікаційними рівнями за спеціальністю: - 7.110101, 8.110101 "Лікувальна справа"; - 7.110104, 8.110104 "Педіатрія"; - 7.110106, 8.110106 "Стоматологія"; - 6.110100 "Сестринська справа"; - 7.110201, 8.110201 "Фармація". З правом підготовки іноземних громадян з кожної
спеціальності. Університет здійснює післядипломну підготовку спеціалістів
шляхом навчання в інтернатурі випускників вищих медичних
навчальних закладів, медичних факультетів університетів за
переліком спеціальностей, встановлених чинним законодавством.
1.6. Університет є юридичною особою, має відокремлене майно,
фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, може
від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав і
мати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, веде
самостійний баланс, має поточний рахунок в Державному казначействі
України, валютний та депозитний рахунки в банківських установах,
гербову печатку і штампи зі своїм найменуванням, бланки тощо.
1.7. Університет здійснює свою діяльність відповідно до
чинного законодавства України та цього Статуту.
1.8. Структурні підрозділи Університету створюються
відповідно до законодавства та головних завдань діяльності
Університету і функціонують згідно з окремими положеннями, що
розробляються навчальним закладом та затверджуються ректором
Університету. Структурними підрозділами Університету є: факультети,
кафедри, навчальний, науковий, фінансово-економічний,
адміністративно-господарський відділи та інші структурні
підрозділи. Факультет створюється рішенням Вченої ради Університету за
умови, якщо до його складу входить не менше ніж три кафедри і на
ньому навчається не менше ніж 200 студентів денної форми навчання.
Факультети діють на підставі Положень, які після рекомендації
Вченої ради Університету затверджуються ректором. Керівництво факультету здійснює декан, який обирається
таємним голосуванням Вченою радою факультету з числа
науково-педагогічних працівників, які мають вчене звання
професора, доцента і науковий ступінь та працює на постійній
основі. Декан факультету після обрання Вченою радою факультету
призначається ректором Університету строком на 5 років. Заступники декана призначаються ректором Університету за
пропозицією Вченої ради факультету на строк повноважень декана. Кафедра - базовий структурний підрозділ, що проводить
навчально-виховну методичну діяльність з однієї або кількох
споріднених спеціальностей чи навчальних дисциплін і здійснює
наукову, науково-дослідну діяльність за певним напрямом. Кафедра
створюється рішенням Вченої ради Університету за умови, якщо до її
складу входять не менше ніж п'ять науково-педагогічних
працівників, для яких кафедра є основним місцем роботи, і не менш
ніж три з яких мають науковий ступінь або вчене звання. Керівництво кафедрою здійснює завідувач кафедри, який
обирається за конкурсом Вченою радою Університету строком на п'ять
років. Завідувач кафедри призначається ректором Університету на
умовах контракту. Бібліотека Університету є навчально-допоміжним, інформаційним
та культурно-освітнім підрозділом, який діє на підставі Положення,
затвердженого ректором. Директор бібліотеки обирається Вченою
радою Університету строком на п'ять років. Інші структурні підрозділи утворюються рішенням Вченої ради і
діють на підставі Положень, затверджених ректором університету.
Основними структурними підрозділами Університету є: - медичний факультет N 1 (спеціальність "лікувальна справа"); - медичний факультет N 2 (спеціальність "педіатрія"); - медичний факультет N 3 з підготовки іноземних громадян; - стоматологічний факультет; - фармацевтичний факультет; - факультет післядипломної освіти; - підготовче відділення для іноземних громадян.
До навчальних, навчально-виховних та навчально-допоміжних
підрозділів, які входять до структури Університету, належать: - навчальний відділ; - навчально-методичний кабінет; - студентська канцелярія; - відділ виробничої практики; - центр сімейної медицини; - інформаційно-аналітичний відділ.{ Абзац 11 пункту 1.8 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства охорони здоров'я N 556 ( v0556282-07 ) від
17.09.2007 }
Науковими структурними підрозділами Університету є: - науковий відділ; - науково-дослідний центр; - віварій; - лікувальний відділ.
Для організації діяльності всіх напрямків роботи Університету
діють такі адміністративно-господарські підрозділи: - відділ кадрів; - планово-фінансовий відділ; - бухгалтерія; - канцелярія; - архів; - штаб цивільної оборони; - видавничий відділ; - господарська частина.
До складу Університету також входять: - санаторій-профілакторій; - їдальня; - кафе; - стадіон.
2. Повноваження

Міністерства охорони здоров'я України
Університет підпорядкований Міністерству охорони здоров'я
України (далі - МОЗ України), яке відповідно до чинного
законодавства: - делегує повноваження ректору згідно з чинним законодавством
для безпосереднього управління діяльністю Університету; - здійснює фінансове забезпечення Університету; - бере участь в акредитації та ліцензуванні Університету; - затверджує за погодженням з Міністерством освіти і науки
України Статут Університету; - здійснює контрольні функції за дотриманням вимог стандартів
вищої медичної та фармацевтичної освіти; - формує і розміщує державне замовлення на підготовку
фахівців з вищою медичною та фармацевтичною освітою в
Університеті; - погоджує Правила прийому на навчання до Університету; - сприяє працевлаштуванню випускників Університету; - організує вибори, затверджує та звільняє з посади ректора
Університету; - здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю
Університету; - затверджує кошторис доходів і видатків та штатний розпис
Університету; - здійснює інші повноваження, передбачені чинним
законодавством.
3. Обсяг цивільної правоздатності
3.1. Цивільна правоздатність Університету виникає з моменту
реєстрації цього Статуту і складається із його прав та обов'язків.
3.2. Університет має право: - визначати зміст освіти з урахуванням державних стандартів
та освітньо-професійних програм, установлених для вищих навчальних
закладів освіти IV рівня акредитації; - визначати форми та засоби проведення навчально-виховного
процесу відповідно до ліцензованої освітньої діяльності; - присвоювати вчені звання доцента, професора, старшого
наукового співробітника; - відкривати нові спеціальності; - розвивати матеріально-технічну базу навчання і наукових
досліджень, розробляти підручники, навчально-методичні посібники,
наукову та навчально-методичну літературу; - здійснювати капітальне будівництво, реконструкцію та
капітальний ремонт основних фондів; - проводити науково-дослідні роботи, спрямовані на вирішення
актуальних проблем медицини та охорони здоров'я, проблем вищої
школи; - залучати кваліфіковані науково-педагогічні кадри з інших
медичних та фармацевтичних установ для поліпшення якості
підготовки фахівців; - проводити спільну освітню діяльність разом із
спеціалізованими школами, коледжами, з якими Університет
встановлює зв'язки відповідно до чинного законодавства на підставі
відповідних угод; - надавати освітні платні послуги, перелік яких затверджений
постановами Кабінету Міністрів України; - виступати орендодавцем майна, що належить Університету
відповідно до чинного законодавства України; - визначати та встановлювати власні форми морального та
матеріального заохочення працівників Університету; - здійснювати наукову і науково-дослідну діяльність на
підставі договорів; - отримувати кошти і матеріальні цінності (будинки, споруди,
обладнання, транспортні засоби тощо) від органів державної влади,
підприємств, установ, організацій (в тому числі благодійних) та
фізичних осіб; - самостійно розпоряджатися доходами, одержаними від надання
дозволених законодавством платних послуг в межах затвердженого
кошторису; - відкривати рахунки в іноземній валюті в банках відповідно
до чинного законодавства; - відкривати депозитні рахунки в банках відповідно до чинного
законодавства; - здійснювати міжнародне співробітництво, укладати договори
про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з вищими
навчальними закладами іноземних держав, міжнародними
організаціями, фондами тощо відповідно до законодавства; - брати участь у програмах двостороннього та
багатостороннього міждержавного обміну студентами, аспірантами,
педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками; - організовувати міжнародні конференції, симпозіуми, конгреси
та інші заходи; - брати участь у міжнародних освітніх та наукових програмах; - надавати послуги, пов'язані із здобуттям вищої та
післядипломної освіти, іноземним громадянам в Україні; - здійснювати навчання іноземних громадян на англійській
мові; - здійснювати зовнішньоекономічну діяльність відповідно до
чинного законодавства шляхом укладення договорів з іноземними
юридичними та фізичними особами; провадити освітню діяльність,
пов'язану з навчанням іноземних студентів, а також підготовку
кадрів для іноземних держав; - використовувати валютні та матеріальні надходження від
зовнішньоекономічної діяльності Університетом для забезпечення
виконання статутних завдань; - створювати в установленому чинним законодавством порядку
структурні підрозділи, навчально-наукові-виробничі комплекси,
лікувально-діагностичні центри (клінічні бази); на підставі
отриманих ліцензій здійснювати медичну практику, а також
придбання, перевезення, зберігання, відпуск, знищення наркотичних
засобів, психотропних речовин і прекурсорів для навчальних і
наукових цілей Університету.
3.3. Університет зобов'язаний: дотримуватись: - вимог чинного законодавства України; - державних стандартів освіти; - безпечних умов проведення освітньої діяльності; - фінансової дисципліни та збереження державного майна; забезпечувати: - соціальний захист членів трудового колективу та інших
учасників навчально-виховного процесу; - умови для отримання особою вищої освіти; - проведення освітньої діяльності, яка включає навчальну,
методичну, лікувальну, наукову, культурну діяльність; - умови для оволодіння системою знань про людину, природу і
суспільство, формування зрілої творчої особистості, виховання
морально, психічно і фізично здорового покоління громадян,
формування громадської позиції, почуття патріотизму, власної
гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за
свою долю, долю суспільства, держави і людства; - дотримання високих етичних норм, атмосфери доброзичливості
й взаємної поваги у стосунках між працівниками, викладачами та
студентами; - умови для набуття знань у галузі медицини та фармації,
підготовку висококваліфікованих фахівців згідно із ступеневою
системою освіти і державними стандартами, затвердженими
Міністерством освіти і науки України за погодженням МОЗ України; - виконання умов державного контракту та інших угод на
підготовку фахівців з вищою медичною та фармацевтичною освітою; - проведення наукових досліджень як основи підготовки
майбутніх фахівців; - підготовку молоді до викладацької, самостійної наукової
діяльності; - інформування абітурієнтів і студентів про ситуацію, що
склалася на ринку зайнятості; - підготовку наукових і педагогічних кадрів вищої
кваліфікації в магістратурі, аспірантурі та докторантурі; - первинну підготовку асистентів, перепідготовку та
підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу та
лікарів на факультетах післядипломної підготовки; - підвищення професійної кваліфікації лікарів через клінічну
ординатуру.
3.4. Права та обов'язки педагогічних, науково-педагогічних
працівників та осіб, що навчаються в Університеті визначаються
відповідно до законодавчих та нормативних актів з питань вищої
освіти.
3.5. За рішенням вищого колегіального органу самоврядування
Університету педагогічним, науково-педагогічним працівникам та
особам, що навчаються можуть бути надані додатково права та
обов'язки згідно з чинним законодавством.
4. Управління Університетом,

права та обов'язки ректора Університету
4.1. Управління Університетом здійснюється на основі
принципів: - автономії та самоврядування; - розмежування прав, повноважень та відповідальності МОЗ
України, органів управління вищою освітою, керівництва
Університету та структурних підрозділів; - поєднання колегіальних та єдиноначальних засад; - незалежності від політичних партій, громадських та
релігійних організацій.
4.2. Автономія та самоврядування Університетом реалізується
відповідно до законодавства і передбачає право: - самостійно визначати форми навчання, форми та види
організації навчального процесу; - приймати на роботу педагогічних, науково-педагогічних та
інших працівників за конкурсом та на умовах контракту згідно з
чинним законодавством; - надавати додаткові освітні, медичні послуги; - самостійно розробляти та запроваджувати власні програми
наукової і науково-виробничої діяльності; - мати у своєму складі, у порядку, встановленому Кабінетом
Міністрів України: підготовче відділення, підрозділи
перепідготовки та підвищення кадрів, інститути, факультети,
відділення, філії, навчальні, методичні, наукові, науково-дослідні
центри та лабораторії, територіально відокремлені та інші
структурні підрозділи; - здійснювати самостійну видавничу діяльність у встановленому
порядку, розвивати власну поліграфічну базу; - на підставі відповідних угод провадити спільну діяльність з
іншими вищими навчальними закладами, підприємствами, установами та
організаціями; - брати участь у роботі міжнародних організацій; - запроваджувати власну символіку та атрибутику; - звертатися з ініціативою до органів управління вищою
освітою про внесення змін до чинних або розроблених нових
нормативно-правових актів у галузі вищої освіти, а також брати
участь у роботі над проектами щодо їх удосконалення; - користуватися земельними ділянками у порядку, встановленому
Земельним кодексом України ( 2768-14 ).
4.3. Безпосереднє управління діяльністю Університету здійснює
його керівник - ректор, який діє на засадах єдиноначальності і
несе повну відповідальність за результати роботи університету. Ректор Університету обирається і рекомендується на посаду
Міністру охорони здоров'я України конференцією трудового колективу
за наслідками конкурсу у порядку, встановленому Законом України
"Про вищу освіту" ( 2984-14 ). Ректор призначається на посаду і звільняється з посади
Міністром охорони здоров'я України. Кандидат на посаду ректора повинен бути громадянином України,
вільно володіти українською мовою, мати вчене звання професора,
науковий ступінь доктора наук, стаж науково-педагогічної
діяльності не менше ніж десять років. Ректор Університету відповідно до чинного законодавства діє
від імені Університету, представляє без доручення в усіх органах,
організаціях, установах, розпоряджається майном Університету,
укладає угоди (контракти), дає доручення, відкриває в установах
банків рахунки.
4.4. Ректор Університету в межах наданих йому повноважень: - вирішує питання діяльності університету, затверджує його
структуру і штатний розпис; - видає накази і розпорядження з усіх напрямків діяльності
Університету; - є розпорядником майна і коштів; - призначає проректорів, визначає їх службові обов'язки,
делегує їм частину своїх повноважень; - виконує кошторис доходів і видатків; - затверджує рішення Вченої ради Університету; - подає МОЗ України на затвердження Статут Університету,
зміни та доповнення до нього; - приймає на роботу та звільняє працівників Університету; - забезпечує охорону праці, дотримання законодавства, Статуту
Університету, правил внутрішнього розпорядку; - визначає функціональні обов'язки працівників Університету; - затверджує правила прийому до Університету за погодженням з
МОЗ України; - формує контингент осіб, які навчаються в університеті; - відраховує та поновлює на навчання осіб, які навчаються в
університеті; - контролює виконання навчальних планів і програм; - контролює дотримання всіма підрозділами штатно-фінансової
дисципліни; - забезпечує дотримання службової та державної таємниць; - здійснює контроль за якістю роботи викладачів, організацією
навчально-виховної роботи та культурно-масової роботи, станом
фізичного виховання і здоров'я, організує побутове обслуговування
учасників навчально-виховного процесу та інших працівників
університету; - разом із профспілковим комітетом подає на затвердження
конференції трудового колективу правила внутрішнього трудового
розпорядку; - укладає з трудовим колективом колективний договір; - відповідає за проведення освітньої діяльності в
університеті, за результати фінансово-господарської діяльності,
стан і збереження будівель та іншого майна; - для вирішення основних питань діяльності відповідно до
Статуту створює робочі та дорадчі органи, а також визначає їх
повноваження; - щороку звітує перед Міністерством охорони здоров'я України
та конференцією трудового колективу Університету; - відміняє розпорядження деканів, які суперечать
законодавству, Статутові університету чи завдають шкоди інтересам
університету; - здійснює інші повноваження відповідно до закону України
"Про вищу освіту" ( 2984-14 ) та інших актів законодавства. У разі виходу на пенсію ректор, який пропрацював на цій
посаді не менше двох термінів підряд, має право у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України, бути призначеним на
посаду почесного ректора зі збереженням грошового утримання за
рахунок університету в розмірі заробітної плати, яку він отримував
перед виходом на пенсію.
4.5. В Університеті діють Вчена рада Університету, Вчені ради
факультетів та робочі органи: ректорат, деканати, приймальна
комісія. 4.5.1. Вчена рада університету. Вчена рада Університету створюється для розгляду
найважливіших питань діяльності Університету, не менше
75 відсотків якої становлять науково-педагогічні працівники. Вчена рада є колегіальним органом Університету і створюється
на термін до п'яти років. Вчену раду Університету очолює її голова - ректор
Університету. До складу Вченої ради Університету входять за
посадами проректори, декани, головний бухгалтер, керівники органів
самоврядування, голова профспілкового комітету, а також виборні
представники, які представляють науково-педагогічних працівників і
обираються із числа завідуючих кафедрами, професорів, докторів
наук за квотою: одна особа від кожної кафедри; виборні
представники, які представляють інших працівників Університету і
працюють на постійній основі, обираються за квотою 1:45. Виборні
представники обираються конференцією трудового колективу
університету за поданням структурних підрозділів, в яких вони
працюють. Засідання Вченої ради вважаються правомочними, якщо на ньому
були присутні дві третини від загальної кількості членів Вченої
ради. Рішення приймаються, якщо проголосувало більше половини
присутніх членів Вченої ради Університету. У випадку незгоди
ректора з рішенням Вченої ради, питання виноситься на конференцію
трудового колективу університету, рішення якої є остаточним. До компетенції Вченої ради належить: - подання до конференції трудового колективу університету
проекту Статуту, а також змін і доповнень до нього; - ухвалення фінансових плану і звіту університету; - подання пропозицій ректору щодо призначення та звільнення з
посади проректорів, головного бухгалтера, директора бібліотеки; - обрання на посаду таємним голосуванням завідуючих кафедрами
і професорів; - ухвалення навчальних програм та навчальних планів та
внесених змін до них; - ухвалення рішень з питань організації навчально-виховного
процесу; - ухвалення основних напрямків наукових досліджень; - оцінка науково-педагогічної діяльності структурних
підрозділів Університету; - прийняття рішень щодо кандидатур вчених Університету та
інших навчальних закладів для присвоєння їм почесних звань; - прийняття рішень щодо присвоєння вчених звань професора,
доцента, старшого наукового співробітника; - рекомендувати до присвоєння іменних стипендій Вченої ради і
затвердження персональних стипендіатів; - прийняття рішень щодо кандидатур для обрання академіками та
членами-кореспондентами НАН та АМН України. Вчена рада розглядає й інші питання діяльності Університету
відповідно до цього Статуту. Розгляд питань Вченою радою і прийняті рішення фіксуються в
протоколах засідань, які підписують голова та секретар Вченої
ради. Рішення Вченої ради вводяться в дію рішеннями ректора
Університету. 4.5.2. Вчена рада факультету. Для розгляду питань навчально-виховної та наукової діяльності
факультету створюється вчена рада факультету, яка є його
колегіальним органом. Вчену раду факультету очолює її голова - декан факультету. До
складу вченої ради факультету входять за посадами: декан, його
заступники, завідувачі кафедр, голова профспілкового комітету,
керівники органів самоврядування студентів, а також виборні
представники, які обираються з числа професорів, докторів наук,
(не менше 75% від загальної чисельності її складу), виборні
представники, які представляють інших працівників і які працюють
на постійній основі. Виборні представники обираються органом громадського
самоврядування факультету за поданням структурних підрозділів, в
яких вони працюють. Вчена рада факультету: - визначає загальні напрями діяльності факультету; - обирає на посади таємним голосуванням асистентів,
викладачів, старших викладачів, доцентів, декана; - ухвалює навчальні програми та навчальні плани; - вирішує питання організації навчально-виховного процесу на
факультеті; - ухвалює фінансові план і звіт факультету; - заслуховує щорічний звіт декана, звіти завідуючих кафедр
згідно з Положенням про факультет; - вирішує інші питання відповідно до своїх повноважень; Рішення вченої ради факультету вводяться в дію рішенням
декана факультету. Рішення вченої ради факультету можуть бути
скасовані Вченою радою Університету. 4.5.3. Ректорат. Створюється для оперативного вирішення поточних питань
навчальної, наукової, фінансово-господарської та іншої діяльності
Університету, що потребують колегіального обговорення. До його складу, який затверджується ректором, входять ректор,
проректори та інші посадові особи Університету. Засідання
ректорату проводяться за потребою або в терміни, які визначаються
ректором. На них можуть бути запрошені декани факультетів,
головний бухгалтер, керівники структурних підрозділів та інші
працівники Університету. 4.5.4. Деканати. Створюються для оперативного вирішення поточних питань
навчальної, наукової, фінансово-господарської та іншої діяльності
факультетів, що потребують колегіального обговорення. До складу деканату входять декан, його заступники. Засідання
деканату проводяться за потребою або в терміни, які визначаються
деканом факультету. На них можуть бути запрошені завідувачі
кафедр, інші працівники факультету. 4.5.5. Приймальна комісія. Створюється для організації і проведення прийому студентів до
Університету на підставі чинного законодавства, головним завданням
якої є формування контингенту студентів усіх форм навчання із
числа найбільш підготовленої і здібної молоді. До складу приймальної комісії Університету , яка
затверджується наказом ректора, входять: - ректор - голова приймальної комісії; - проректор з навчальної роботи - заступник голови; - відповідальний секретар та його заступники; - декани (заступники деканів) факультетів; - провідні професори та доценти; - представники управління охорони здоров'я Луганської
обласної держадміністрації та обласної профспілки медичних
працівників. Положення про робочі органи затверджуються наказом ректора.
5. Органи громадського самоврядування
5.1. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування
Університету є Конференція трудового колективу. Склад Конференції трудового колективу обирається відкритим
голосуванням на зборах трудових колективів факультетів та
структурних підрозділів Університету. У складі Конференції
трудового колективу представлені всі групи працівників
Університету. Загальна кількість делегатів конференції та чисельність
делегатів кожного структурного підрозділу Університету
визначається таким чином: один делегат від п'яти працівників
професорсько-викладацького та наукового персоналу; один делегат
від двадцяти працівників інших структурних підрозділів. Не менше
75 відсотків загальної кількості делегатів Конференції становлять
науково-педагогічні працівники Університету. Конференція трудового колективу вважається правомочною, якщо
на ній присутні не менше двох третин від загальної кількості
обраних делегатів. Делегати на конференцію обираються на загальних зборах
трудових колективів структурних підрозділів Університету. Строк
повноважень делегатів конференції Університету становить три роки. Конференція скликається не рідше, як один раз на рік. Організацію і проведення конференції здійснює керівництво
Університету спільно з профспілковим комітетом Університету. З питань прийняття рішення про відкликання ректора
Університету з посади рішення конференції приймаються більшістю у
2/3 голосів делегатів, які беруть участь у засіданні конференції.
3 решти питань рішення приймаються простою більшістю голосів
делегатів, які беруть участь у засіданні конференції.
5.2. Конференція університету: - за поданням Вченої ради університету приймає Статут, а
також вносить зміни до нього; - обирає претендента на посаду ректора університету шляхом
таємного голосування і подає свої пропозиції МОЗ України; - щороку заслуховує звіт ректора університету та оцінює його
діяльність; - обирає комісію з трудових спорів відповідно до кодексу
законів про працю України ( 322-08 ); - за мотивованим поданням Вченої ради університету розглядає
питання про дострокове припинення повноважень ректора
університету; - затверджує правила внутрішнього розпорядку університету; - затверджує положення про органи студентського
самоврядування; - розглядає проект колективного договору і після затвердження
надає повноваження профспілковому комітету чи іншому
уповноваженому трудовим колективом органу працівників університету
підписувати договір з ректором Університету від імені колективу
університету; - розглядає інші питання діяльності Університету.
5.3. Органом громадського самоврядування факультету є збори
трудового колективу факультету. В зборах трудового колективу
факультету повинні бути представлені всі групи працівників
факультету. Не менш як 75 відсотків загальної чисельності
делегатів повинні становити педагогічні або науково-педагогічні
працівники факультету. Делегати на збори трудового колективу
факультету обираються на загальних зборах трудових колективів
кафедр факультету. Збори трудового колективу факультету скликається не рідше ніж
один раз на рік і вважається правочинними, якщо в ній беруть
участь не менше 2/3 загальної кількості обраних делегатів.
5.4. Збори трудового колективу факультету: - дають оцінку діяльності декана факультету; - затверджують річний звіт про діяльність факультету; - вносять пропозиції ректору про відкликання з посади декана
факультету; - обирають виборних представників до вченої ради факультету; - обирають делегатів на Конференцію трудового колективу
Університету; - обирають делегатів до Вченої ради Університету; - вирішує інші питання діяльності факультету.
5.5. В Університеті створюються і діють органи студентського
самоврядування у формі старостатів, студентської ради. Рішення органів студентського самоврядування мають дорадчий
характер.
5.6. Вищим органом студентського самоврядування в
університеті є конференція студентів Університету. На конференцію
обирається один делегат від 10 студентів. Конференція студентів: - ухвалює Положення про студентське самоврядування; - обирає виконавчі органи студентської ради, та заслуховує їх
звіти; - визначає структуру, повноваження та порядок обрання
виконавчих органів студентського самоврядування, термін їх
повноважень. Виконавчим органом студентського самоврядування Університету
є студентська рада, яка вирішує питання, що належать до її
компетенції. У своїй діяльності студентська рада керується законодавством,
рішеннями спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої
влади у галузі освіти і науки та Міністерства охорони здоров'я
України, Статутом університету. Перелік питань, що належать до
компетенції студентської ради погоджується з ректором
університету. Студентська рада університету користується всебічною
підтримкою і допомогою з боку ректора у вирішенні питань
забезпечення приміщеннями, обладнанням, документацією, коштами. Студентське самоврядування в Університеті здійснюється на
рівні студентської групи, потоку, курсу, факультету, гуртожитку.
5.7. Основними завданнями органів студентського
самоврядування є:

- забезпечення і захист прав та інтересів студентів, зокрема
стосовно організації навчального процесу;самоврядування є:

- забезпечення і захист прав та інтересів студентів, зокрема
стосовно організації навчального процесу; - забезпечення виконання студентами своїх обов'язків; - сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності
студентів; - сприяння створенню відповідних умов для проживання і
відпочинку студентів; - сприяння діяльності студентських гуртків, товариств,
об'єднань, клубів за інтересами; - організація співробітництва зі студентами інших вищих
навчальних закладів і молодіжними організаціями; - сприяння працевлаштуванню випускників; - участь у вирішенні питань міжнародного обміну студентами; - сприяння проведенню серед студентів соціологічних
досліджень.
6. Майно та кошти Університету
6.1. Майно Університету є державною власністю і закріплено за
ним на правах оперативного управління. Здійснюючи право
оперативного управління Університет володіє та користується
зазначеним майном згідно чинного законодавства і даного Статуту.
6.2. Майно, що перебуває у державній власності та передане в
оперативне управління Університету, не підлягає вилученню або
передачі будь-яким підприємствам, установам, організаціям, крім
випадків та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
6.3. Майно Університету, що забезпечує його статутну
діяльність, не може бути предметом застави.
6.4. Фінансування Університету здійснюється за рахунок коштів
державного бюджету.
6.5. В Університеті створюються: - загальний фонд на підготовку фахівців в межах державного
замовлення та проведення науково-дослідних робіт; - спеціальний фонд, який формується за рахунок: - коштів, одержаних на підготовку, перепідготовку, підвищення
кваліфікації фахівців, надання додаткових освітніх послуг згідно з
укладеними договорами з юридичними та фізичними особами; - доходів від здачі в оренду приміщень, обладнання; - благодійних внесків юридичних та фізичних осіб, у тому
числі з інших держав; - надходжень за виконання господарської договірної тематики
за договорами з підприємствами, установами, організаціями і
фізичними особами; - інших доходів згідно з чинним законодавством.
6.6. Університет самостійно розпоряджується доходами від
надання дозволених законодавством платних послуг. Університету належать: - грошові кошти, майно, інші об'єкти власності, передані йому
фізичними та (або) юридичними особами у формі дарунку,
пожертвування або за заповітом; - доходи від власної діяльності та придбані на ці доходи
об'єкти власності.
6.7. Університет, у межах визначеними законами, та відповідно
до Статуту має право: - отримувати кошти і матеріальні цінності (будинки, споруди,
обладнання, транспортні засоби тощо) від органів державної влади,
підприємств, установ, організацій (в тому числі благодійних) та
фізичних осіб; - проводити зовнішньоекономічну діяльність в межах чинного
законодавства; - створювати власні або використовувати за договором інші
матеріально-технічні бази для проведення навчально-виробничої
практики осіб, які навчаються в Університеті, а також для власної
господарської діяльності; - розвивати власну соціально-побутову базу, мережу
спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних та культурних
закладів; - здійснювати капітальне будівництво, реконструкцію,
капітальний і поточний ремонти основних фондів на умовах підряду
або господарським способом; - спрямовувати кошти на будівництво або благоустрій
соціально-побутових об'єктів, а також на соціальну підтримку
педагогічних, науково-педагогічних та інших категорій працівників
Університету, та осіб, які в ньому навчаються; - відкривати реєстраційні рахунки в органах Державного
казначейства України та рахунки в іноземній валюті в установах
банку відповідно до законодавства про банківську діяльність.
6.8. МОЗ України здійснює контроль за ефективністю
використання державного майна Університетом.
6.9. Відчуження майна, що закріплене за Університетом,
здійснюється в установленим законом порядку.
6.10. Збитки, завдані Університету внаслідок порушення його
майнових прав громадянами, юридичними особами і державними
органами відшкодовуються йому за рішенням суду або господарського
суду.
6.11. Фінансування Університету проводиться на нормативній
основі за рахунок коштів державного бюджету, а також додаткових
джерел фінансування: - кошти, одержані за навчання, підготовку, підвищення
кваліфікації та перепідготовку кадрів відповідно до укладених
договорів; - плата за надання додаткових освітніх послуг; - кошти, одержані за науково-дослідні роботи (послуги) та
інші роботи, виконані Університетом на замовлення підприємств,
установ, організацій та громадян; - доходи від надання в оренду приміщень, споруд, обладнання; - дотації місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування; - добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані
від підприємств, установ, організацій, окремих громадян.
6.12. Кошти, отримані Університетом як плата за навчання,
підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації кадрів або за
надання додаткових освітніх послуг, а також матеріальні та
нематеріальні активи, що надходять безкоштовно у вигляді
безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань
юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, не
оподатковуються і не можуть бути вилучені в доход держави або
місцевих бюджетів. Зазначені кошти знаходяться у розпорядженні
Університету за умови, якщо вони спрямовуються на його статутну
діяльність.
6.13. Умови оплати праці працівників Університету розроблені
відповідно до чинного законодавства України, за схемами посадових
окладів і тарифними ставками, що встановлюються Кабінетом
Міністрів України.
6.14. Умови і показники преміювання працівників Університету
визначається окремим Положенням, яке затверджує ректор
Університету.
7. Порядок звітності, контролю за здійсненням

фінансово-господарської діяльності
7.1. Університет, відповідно до Бюджетного кодексу України
( 2542-14 ), Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову
звітність в Україні" ( 996-14 ), Указу Президента України "Про
державне казначейство України" ( 335/95 ) та інших
нормативно-правових актів складає затверджені форми місячної,
квартальної та річної звітності та подає їх до МОЗ України,
органів Державного казначейства України, Державної податкової
служби, Державного комітету статистики, Пенсійного фонду України,
Фонду соціального страхування.
7.2. Університет самостійно здійснює оперативний і
бухгалтерський облік своєї роботи, веде статистичну звітність,
подає відомості на вимогу органів, яким законодавство України
надали право контролю за відповідними напрямами діяльності
Університету. Аудит фінансової діяльності Університету здійснюється згідно
з чинним законодавством України.
7.3. Відносини Університету з іншими установами,
організаціями, підприємствами і громадянами в усіх сферах
діяльності здійснюються на основі договорів.
7.4. Ректор та головний бухгалтер Університет несуть
персональну відповідальність за достовірність бухгалтерської та
статистичної звітності.
8. Концепція освітньої діяльності
8.1. Освітня діяльність Університету ґрунтується на
концептуальних засадах національної Доктрини розвитку освіти
( 347/2002 ), Закону України "Про освіту" ( 1060-12 ), Закону
України "Про вищу освіту" ( 2984-14 ), Державній національній
програмі "Освіта" ("Україна XXI століття") ( 896-93-п ).
8.2. Мета освітньої діяльності: - відтворення інтелектуального потенціалу держави; - забезпечення галузі медицини та фармації кваліфікованими
фахівцями; - формування моральних принципів та норм поводження
особистості.
8.3. Освітня діяльність базується на принципах: - багатопрофільності; - якості освітніх послуг, якості змісту освіти, якості
результатів освіти, якості технологій навчання; - ступеневості підготовки фахівців; - становлення демократичної системи навчання; - задоволення освітніх потреб студентів відповідно до їх
інтересів, здібностей та потреб суспільства; - використання державних стандартів вищої освіти як
обов'язкового мінімуму змісту освіти і змісту навчання; - відповідності рівня освіти та освітньо-кваліфікаційного
рівня підготовки випускників вимогам суспільного поділу праці; - випереджального інноваційного розвитку освіти; - мобільності підготовки фахівців щодо задоволення вимог
ринку праці; - особистісній орієнтації освіти; - інтеграції до європейського та світового освітніх
просторів; - формування національних і загальнолюдських цінностей; - моніторингу якості освіти, забезпечення його прозорості,
сприяння розвитку громадського контролю.
8.4. Цільові програми освітньої діяльності та засоби
реалізації: 8.4.1. Кадрове забезпечення медичної галузі через: - формування якісного контингенту студентів, - адекватність змісту освіти вимогам ринку праці, - формування змісту освіти та змісту навчання на основі
суб'єктно-діяльного підходу за принципами цілеспрямованості,
прогностичності та діагностичності; - формування вузівської компоненти державних стандартів вищої
освіти з урахуванням традицій наукових шкіл Університету, потреб
галузі та запитів студентів; - формування номенклатури напрямів і спеціальностей адекватно
змінам ринкових умов; - вивчення попиту на окремі спеціальності на ринку праці і
сприяння працевлаштуванню випускників; - конкурентоспроможність випускників на ринку праці; - оновлення змісту освіти та організація навчально-виховного
процесу відповідно до демократичних цінностей, сучасних
науково-технічних досягнень; - підвищення якості освіти, оновлення форм організації
навчально-виховного процесу; - науково-методичне забезпечення навчального процесу як
інформаційної моделі педагогічної системи; - спеціалізацію, перепідготовку, стажування фахівців; - розробку ефективних освітніх технологій; - створення умов для розвитку обдарованої молоді; Виконання державного замовлення та угод на підготовку
фахівців відповідної кваліфікації. 8.4.2. Національне виховання через: - забезпечення культурного і духовного розвитку особистості,
виховання в дусі патріотизму і поваги до конституції України
( 254к/96-ВР ); - прищеплення студентам демократичного світогляду, дотримання
громадянських прав і свобод, поваги до традицій, культури,
віросповідання та мов спілкування народів світу; - формування в молоді сучасного світогляду, розвиток творчих
здібностей та навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти
і самореалізації особистості; - стимулювання в молоді прагнення до здорового образу життя; - розвиток гуманістичної освіти, що ґрунтується на
культурно-історичних цінностях народу, його традиціях і
духовності; - ствердження національної ідеї, що сприяє національній само
ідентифікації, розвитку культури, оволодіння цінностями світової
культури, загальнолюдськими надбаннями; - формування в молоді потреби і вміння жити в громадянському
суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної,
художньо-естетичної, трудової, екологічної культури; - формування національних світоглядних позицій, ідей,
поглядів і переконань на основі цінностей вітчизняної та світової
культури; - прищеплення здатності до самостійного мислення, суспільного
вибору і діяльності, спрямованої на процвітання України; - створення системи безперервної мовної освіти, що забезпечує
обов'язкове оволодіння громадянами України державною мовою і
можливість опанувати рідну (національну) мову і практично володіти
хоча б однією іноземною мовою; - сприяння розвитку високої мовної культури громадян,
вихованню поваги до державної мови та мов національних меншин
України, толерантності у ставленні до носіїв різних мов і культур; - реалізацію мовної стратегії шляхом комплексного і
послідовного впровадження просвітницьких, науково-методичних,
роз'яснювальних заходів; - формування нових життєвих орієнтирів особистості; - сприяння формуванню нової ціннісної системи суспільства -
відкритої, варіативної, духовно та культурно наповненої,
толерантної, здатної забезпечити становлення громадянина і
патріота, консолідувати суспільство на засадах пріоритету прав
особистості, зменшення соціальної нерівності; - формування відповідальності за власний добробут, стан
суспільства. 8.4.3. Забезпечення рівного доступу до здобуття вищої освіти
через: - запровадження ефективної системи інформування громадськості
щодо можливості здобуття вищої освіти; - створення умов для здобуття безоплатної вищої освіти на
конкурсних засадах; - удосконалення правових шляхів здобуття вищої освіти за
рахунок бюджетів усіх рівнів та коштів юридичних і фізичних осіб; - розширення можливостей здобуття вищої освіти за рахунок
цільового пільгового кредитування; - створення умов для здобуття вищої освіти дітьми-сиротами,
дітьми, позбавленими батьківського піклування, та
дітьми-інвалідами; - інтеграцію з іншими вищими навчальними закладами різних
рівнів акредитації; - запровадження гнучких освітніх програм та інформаційних
технологій навчання; - додержання засад демократичності, прозорості та гласності у
формуванні контингенту студентів, у тому числі шляхом об'єктивного
тестування. 8.4.4. Створення системи безперервної освіти через: - забезпечення послідовності та наступності змісту до
дипломної та післядипломної освіти; - формування потреби та здатності особистості до самоосвіти; - оптимізацію системи післядипломної освіти на основі
відповідних державних стандартів; - створення інтегрованих навчальних планів і програм
післядипломної освіти; - формування та розвиток навчальних науково-виробничих
комплексів ступеневої підготовки фахівців; - розроблення індивідуальних модульних навчальних програм
різних рівнів складності залежно від конкретних потреб. 8.4.5. Підготовка студентства до життєдіяльності в
інформаційному суспільстві через: - інформатизацію системи освіти, спрямованої на задоволення
освітніх інформаційно-комунікаційних потреб учасників
навчально-виховного процесу; - запровадження нових форм навчання із застосуванням у
навчальному процесі та бібліотечній справі
інформаційно-комунікаційних технологій поряд з традиційними
засобами; - створення електронних підручників; - застосування сучасних засобів навчання; - використання інформаційно-комунікаційних засобів та
глобальних інформаційно-освітніх мереж. 8.4.6. Поєднання освіти і науки через: - фундаменталізацію освіти, інтенсифікацію наукових
досліджень; - розвиток освіти на основі новітніх наукових і технологічних
досягнень; - випереджальний розвиток освіти; - інноваційну освітню діяльність; - правовий захист освітніх інновацій та результатів
науково-педагогічної діяльності як інтелектуальної власності; - запровадження наукової експертизи компонентів державних
стандартів освіти, підручників, інноваційних систем навчання та
виховання; - залучення до наукової діяльності обдарованої студентської
молоді, педагогічних працівників; - поглиблення співпраці та кооперації з іншими навчальними
закладами і науковими установами; - залучення до навчально-виховного процесу провідних вчених
інших навчальних закладів; - запровадження цільових програм, що сприяють інтеграції
освіти і науки; - забезпечення якості освіти відповідно до новітніх досягнень
науки, культури і соціальної практики; - взаємозв'язок освіти і науки, педагогічної теорії та
практики. 8.4.7. Міжнародне співробітництво та використання зарубіжного
досвіду через: - проведення спільних наукових досліджень, співробітництво з
міжнародними фондами, - проведення міжнародних наукових конференцій, семінарів,
симпозіумів; - сприяння участі педагогічних та науково-педагогічних
працівників у відповідних заходах за кордоном; - освітні та наукові обміни, стажування і навчання за
кордоном студентів, педагогічних і науково-педагогічних
працівників; - аналіз, відбір, видання та розповсюдження кращих зразків
зарубіжної наукової і навчальної літератури. 8.4.8. Кадрове забезпечення навчального процесу через: - відповідність кадрового забезпечення вимогам атестації та
акредитацій спеціальностей; - стажування та підвищення кваліфікації науково-педагогічних
працівників; - створення умов для професійної діяльності педагогічних та
науково-педагогічних працівників; - забезпечення економічних і соціальних гарантій для
професійної самореалізації педагогічних та науково-педагогічних
працівників, підвищення соціального статусу відповідно до їх ролі
в суспільстві.
8.5. Концепція освітньої діяльності доповнюється та
деталізується концепціями освітньої діяльності факультетів,
кафедр, інших підрозділів Університету.
9. Порядок запровадження Статуту та внесення змін
9.1. Зміни та доповнення до Статуту Університету вносяться за
поданням Вченої ради конференцією трудового колективу
Університету.
9.2. Цей Статут набирає чинності з моменту його реєстрації
відповідно до чинного законодавства України.
10. Порядок реорганізації і ліквідації Університету
10.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, поєднання, поділ,
виділення, перетворення) Університету здійснюється згідно з чинним
законодавством України.
10.2. Ліквідація Університету здійснюється ліквідаційною
комісією, яка утворюється МОЗ України та Університетом. Порядок і
строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій
кредиторам визначає МОЗ України.
10.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї
переходять повноваження щодо управління Університетом.
Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Університету і
подає його МОЗ України. Кредитори та інші юридичні особи, які
перебувають у договірних відносинах з Університетом, що
ліквідується, повідомляються про його ліквідацію у письмовій
формі.
10.4. Під час ліквідації та реорганізації Університету,
вивільнюваним працівникам гарантується додержання їх прав та
інтересів відповідно до трудового законодавства України.
Ректор університету
професор В.К.Івченко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: