{Рішення втратило чинність на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 993 від 27.09.2021}
Про внесення зміни до пункту 2 розділу ІІ Положення про порядок здійснення та розрахунку витрат Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на утримання та продаж заставленого майна
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 12 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» з метою реалізації вимог абзацу другого частини третьої статті 52 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб ВИРІШИЛА:
1. Внести зміну до пункту 2 розділу ІІ Положення про порядок здійснення та розрахунку витрат Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на утримання та продаж заставленого майна, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 11 лютого 2016 року № 138, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 04 березня 2016 року за № 353/28483, доповнивши абзац третій підпункту 4 після слів «що ліквідується» словами «, а також сума сплаченого авансового внеску при пред’явленні виконавчого документу щодо відповідного майна за вирахуванням поверненої невикористаної суми такого авансового внеску».
2. Відділу стратегії та нормативно-методологічного забезпечення разом з юридичним департаментом забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Відділу зв’язків з громадськістю та фінансової просвіти забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
5. Контроль за виконанням цього рішення залишити за директором-розпорядником.