open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

26.09.2014  № 1595/5


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 вересня 2014 р.
за № 1173/25950

Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3021/5

{Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства юстиції № 3021/5 від 15.09.2011, до якого вносились зміни}

Відповідно до Закону України “Про державну службу”, пунктів 3, 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства НАКАЗУЮ:

1. У заголовку та тексті наказу Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3021/5 “Про затвердження Порядку розгляду питань, пов’язаних з погодженням кандидатур для зайняття посад начальників відділів (завідувачів секторів) головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 вересня 2011 року за № 1111/19849, слова “начальників відділів (завідувачів секторів)” замінити словами “начальників управлінь (відділів, завідувачів секторів)”.

2. У Порядку розгляду питань, пов’язаних з погодженням кандидатур для зайняття посад начальників відділів (завідувачів секторів) головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, що забезпечують реалізацію повноважень у сфері банкрутства, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 15 вересня 2011 року № 3021/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України  20 вересня 2011 року за № 1111/19849, внести такі зміни:

1) абзац четвертий пункту 3 викласти у такій редакції:

“для начальника управління (відділу) - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста за напрямами “Право”, “Менеджмент організацій і адміністрування”, “Фінанси і кредит”, “Бухгалтерський облік”, “Міжнародна економіка”, “Економіка підприємства”, “Оподаткування” або за іншим напрямом юридичного чи економічного спрямування. Стаж роботи за фахом на державній службі на посадах головного спеціаліста не менше трьох років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше п’яти років;”;

2) у пункті 5 слова “Відділ координації роботи територіальних органів Управління з питань банкрутства” замінити словами “Структурний підрозділ”;

3) у заголовку та у тексті Порядку:

слова “начальник відділу (завідувач сектору)” в усіх відмінках і числах замінити словами “начальник управління, відділу, завідувач сектору” у відповідному відмінку і числі;

слова “Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу” замінити словами “Департаменту з питань банкрутства”.

3. Департаменту з питань банкрутства (Трегуб Г.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (зі змінами).

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Бондарчука І.В.

Міністр

Павло Петренко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: