{Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду № 26-1 від 03.11.2017}
Про внесення зміни до постанови правління Пенсійного фонду України “Про Порядок обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах”
Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Внести зміну до підпункту 2 пункту 2 додатка до постанови правління Пенсійного фонду України від 25 березня 2004 року № 4–1 “Про Порядок обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах”, зареєстованої в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2004 року за № 427/9026, виклавши його у такій редакції:
“2) Посвідчення надруковано на захищеному папері з включеннями у вигляді точок, які світяться під дією ультрафіолетового проміння жовтим та синім кольорами”.
2. Пенсійні посвідчення, видані до набрання чинності цією постановою, дійсні до закінчення терміну їх дії або до заміни їх в установленому порядку на нові.
3. Юридичному управлінню Пенсійного фонду України (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В.Г.