open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

ЛИСТ

05.02.2013  № 13.1-29/82


Українській нотаріальній палаті
вул. Голосіївська, 7, корп. 2, офіс 9/1,
м. Київ, 03039

Щодо результатів розгляду звернення

Міністерством юстиції України розглянуто звернення Української нотаріальної палати щодо порядку оплати за здійснення нотаріусами пошуку відомостей у державних та єдиних реєстрах, способів оплати пошуку нотаріусами інформації у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі - Реєстр) та переліку документів, які мають передаватися до територіальних органів Державної реєстраційної служби, і повідомляється таке.

1. Оплата послуг за одержання інформації з єдиних та державних реєстрів одним суб'єктом надання послуги для одного споживача цієї послуги може здійснюватися одним платіжним документом за всіма діями з вказівкою відповідних кодів у призначенні платежу.

Що стосується перерахування коштів нотаріусами за користування єдиними та державними реєстрами з використанням засобів електронного зв'язку з банківськими установами (система "Клієнт-банк"), повідомляємо, що на сьогодні в Департаменті планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Міністерства юстиції України на розгляді знаходяться пропозиції деяких банків щодо організації здійснення безготівкових розрахунків за послуги безпосередньо в суб'єкта надання послуг.

2. Пунктом першим наказу Міністерства юстиції України "Про встановлення розміру плати за пошук нотаріусами відомостей у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно" від 29 грудня 2012 року № 1994/5 установлено розмір плати за здійснення під час вчинення нотаріальної дії одного пошуку нотаріусами відомостей про зареєстровані речові права, їх обтяження на об'єкт нерухомого майна у Реєстрі, що складає 68 гривень 00 копійок.

У програмному забезпеченні Реєстру передбачено можливість нотаріусів здійснювати в ньому пошук інформації у декілька способів:

- безоплатно нотаріус має технічну можливість здійснення необмеженої кількості пошуків за різними параметрами (за суб'єктом, об'єктом, ідентифікаційними номерами тощо);

- платно (в іншому підменю реєстру) для формування витягів, які нотаріус повинен згідно з вимогами чинного законодавства зберігати у відповідній справі.

3. Реєстраційна справа є невід'ємною складовою частиною Реєстру та включає документи, в яких містяться відомості про нерухоме майно, право власності на нього, інші речові права та їх обтяження (стаття 10 та 14 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень").

Пунктом 22 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 № 703, визначено перелік документів, які передаються нотаріусом органові державної реєстраційної служби для доручення їх до реєстраційної справи.

До документів, які надаються нотаріусом для формування реєстраційної справи, належать:

1) заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень;

2) копії поданих заявником для проведення державної реєстрації прав документів (копії правоустановлюючого документа, паспорта громадянина, картки платника податків або довідки про присвоєння ідентифікаційного коду тощо);

3) документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (платіжний документ про сплату 120 грн., які спрямовуються на відповідний рахунок до Державної казначейської служби);

4) документ про сплату державного мита (платіжний документ про сплату 119 грн., які спрямовуються до державного бюджету);

5) інші документи, що видані, оформлені або отримані ним під час проведення державної реєстрації прав (картка прийому заяви; рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень; витяг з Державного реєстру прав; інформація про пошук заяв у базі даних про реєстрацію заяв та запитів; інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна тощо).

Після прийняття рішення про державну реєстрацію нотаріус у день прийняття такого рішення передає відповідні документи для формування реєстраційної справи органові державної реєстрації прав за місцем розташування нерухомого майна у порядку, встановленому Мін'юстом, для долучення їх до реєстраційної справи.

Документи у сфері державної реєстрації прав передаються нотаріусом органу державної реєстрації за місцем розташування нерухомого майна нарочно з описом вкладення або шляхом надіслання рекомендованого листа з описом вкладення. Опис вкладення має містити повний перелік документів, які передаються, із зазначенням кількості аркушів кожного окремого документа, прізвища, імені та по батькові державного реєстратора, який передає зазначені документи, та повної назви відповідного органу державної реєстрації прав, найменування нотаріальної контори або назви нотаріального округу.

Директор Департаменту
нотаріату, банкрутства
та функціонування
центрального
засвідчувального органу









К.І. Чижмарь

{Надруковано: Мала енциклопедія нотаріуса, 2013, лютий, № 1}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOC
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: