open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров’я України
12.02.2013 № 109

Форма № 37/1 (річна)

ЗВІТНІСТЬ
про кількість одержаних технічних та інших засобів інвалідами, дітьми-інвалідами, які перебувають на обліку, та тих, що зняті з обліку, за 20 _______ рік

Директор Департаменту
реформ та розвитку
медичної допомоги





М. Хобзей




ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров’я України
12.02.2013 № 109


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 квітня 2013 р.
за № 644/23176

ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності № 37/1 «Звітність про кількість одержаних технічних та інших засобів інвалідами, дітьми-інвалідами, які перебувають на обліку, та тих, що зняті з обліку, за 20 _______ рік»

I. Загальні положення

1.1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми звітності № 37/1 «Звітність про кількість одержаних технічних та інших засобів інвалідами, дітьми-інвалідами, які перебувають на обліку, та тих, що зняті з обліку, за 20 рік» (далі - форма № 37/1).

1.2. Форма № 37/1 складається один раз на рік Міністерством охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - структурний підрозділ з питань охорони здоров’я) і подається до 15 березня Міністерству охорони здоров’я України.

1.3. Міністерство охорони здоров’я України подає звіт за формою № 37/1 по Україні до 15 квітня Державній службі статистики України.

II. Порядок заповнення форми № 37/1

2.1. Форма № 37/1 містить інформацію про кількість одержаних технічних та інших засобів інвалідами, дітьми-інвалідами, які перебувають на обліку, та тих, що зняті з обліку, за звітний рік.

2.2. Форму  № 37/1 заповнюють посадові особи структурних підрозділів з питань охорони здоров’я.

2.3. В адресній частині форми № 37/1 вказуються найменування  структурного підрозділу з питань охорони здоров’я та його місцезнаходження.

2.4. Форма № 37/1 заповнюється на підставі форм первинної облікової документації: форми № 164-3/о «Журнал реєстрації заяв інвалідів, дітей-інвалідів про взяття їх на облік для отримання і заміни технічних та інших засобів» (далі - форма № 164-3/о); форми № 169-1/о «Відомості для забезпечення інваліда, дитини-інваліда технічними та іншими засобами» (далі - форма № 169-1/о) та форми № 169/о «Картка забезпечення технічними та іншими засобами», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12 лютого 2013 року № 109.

2.5. При заповненні бланка форми № 37/1 у графах 1, 2 зазначаються порядковий номер та найменування технічних та інших засобів.

2.6. У графі 3 вказується залишок технічних та інших засобів на початок звітного року в одиницях згідно з даними бухгалтерського обліку закладів охорони здоров’я.

2.7. У графах 4, 5 записується кількість інвалідів та дітей-інвалідів, які перебувають на обліку, згідно з формою № 164-3/о.

2.8. У графах 6, 7 зазначається кількість інвалідів та дітей-інвалідів, які зняті з обліку, згідно з формою № 164-3/о.

2.9. У графі 8 вказується кількість технічних та інших засобів, одержаних структурним підрозділом з питань охорони здоров’я з початку звітного року, в одиницях згідно з даними бухгалтерського обліку закладів охорони здоров’я.

2.10. У графу 9 вписується вартість одержаних технічних та інших засобів у гривнях згідно з формою № 169-1/о.

2.11. У графі 10 зазначається загальна кількість виданих технічних та інших засобів в одиницях згідно з формою № 169-1/о.

2.12. У графу 11 вноситься залишок технічних та інших засобів на кінець звітного року в одиницях.

2.13. Дані графи 11 дорівнюють сумі граф 3 та 8 за мінусом даних графи 10 у кожному з рядків.

2.14. Дані рядка 33 «Усього» за всіма графами дорівнюють сумі рядків 1 - 32.

2.15. У формі № 37/1 заповнюються розбірливо усі рядки та графи в абсолютних цифрах, при відсутності даних ставиться відповідний знак (-).

2.16. Після заповнення форми № 37/1 зазначаються дата заповнення (число, місяць, рік), прізвища, імена, по батькові особи-виконавця та керівника, їх підписи, номер телефону, факсу, електронна адреса та проставляється печатка.

Директор Департаменту
реформ та розвитку
медичної допомоги





М. Хобзей

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: