open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 березня 2011 р. № 236
Київ

Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 781 від 20.06.2011
№ 1244 від 05.12.2011
№ 279 від 19.03.2012
№ 916 від 18.12.2013
№ 681 від 31.10.2014
№ 344 від 01.06.2016
№ 266 від 12.04.2017}

Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості, що додається.

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 70





ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 березня 2011 р. № 236

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної та торфодобувної промисловості

{У тексті Порядку слова “Міністерство енергетики та вугільної промисловості” в усіх відмінках замінено словом “Міненерговугілля” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті на відповідний рік за програмою “Реструктуризація вугільної та торфодобувної промисловості”, у тому числі погашення заборгованості за спожиту у минулих періодах електричну енергію (далі - бюджетні кошти).

{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 781 від 20.06.2011, № 279 від 19.03.2012, № 916 від 18.12.2013}

2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Міненерговугілля.

Одержувачами бюджетних коштів є державні вугледобувні підприємства, на яких здійснюються заходи з підготовки їх або їх відокремлених підрозділів до ліквідації, підприємства, на які покладено функції замовника з виконання робіт і здійснення заходів з ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств, забезпечення гідроекологічної безпеки діючих підприємств і прилеглих до них територій, а також державне підприємство "Укршахтгідрозахист" (далі - підприємства реструктуризації).

{Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 266 від 12.04.2017}

3. Бюджетні кошти використовуються з метою підвищення ефективності функціонування вугільної промисловості шляхом виконання робіт і здійснення заходів з підготовки до ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств і заходів з ліквідації (юридичної, фізичної) таких підприємств, забезпечення утримання водовідливних комплексів у безпечному стані.

4. Бюджетні кошти спрямовуються на:

підготовку вугледобувних підприємств або їх відокремлених підрозділів до ліквідації (скорочення чисельності працівників, у тому числі до кількості працівників, необхідних для роботи відокремленого підрозділу в режимі водовідливу; погашення заборгованості з виплати заробітної плати та соціальних виплат з відшкодування шкоди, заподіяної здоров’ю працівників під час виконання трудових обов’язків; оплату спожитої державними вугледобувними підприємствами, які перебувають на стадії підготовки до ліквідації, електричної енергії; розроблення проекту ліквідації та проведення державної експертизи). Заходи з підготовки відокремленого підрозділу до ліквідації здійснюються не більше двох років. Під час визначення обсягу бюджетних коштів, що спрямовуються на здійснення заходів з підготовки вугледобувного підприємства до ліквідації, враховуються обсяги власних коштів, які підприємство отримує в поточному періоді від провадження своєї діяльності;

{Абзац другий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 344 від 01.06.2016; в редакції Постанови КМ № 266 від 12.04.2017}

ліквідацію вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств (фізична ліквідація зазначених підприємств, охорона навколишнього природного середовища, забезпечення гідроекологічної безпеки діючих підприємств і прилеглих територій; подолання негативних соціально-економічних наслідків ліквідації відповідно до затверджених в установленому порядку проектів їх ліквідації);

утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено;

{Абзац четвертий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}

виконання бюджетних зобов’язань минулих років, взятих на облік в органах Казначейства;

{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 781 від 20.06.2011; в редакції Постанов КМ № 1244 від 05.12.2011, № 279 від 19.03.2012}

{Абзац шостий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}

{Абзац сьомий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}

централізовані заходи з погашення у 2013 році заборгованості за спожиту у минулих періодах електричну енергію;

{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 916 від 18.12.2013}

погашення заборгованості за спожиту електричну енергію;

{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 681 від 31.10.2014}

погашення у 2017 році заборгованості з єдиного соціального внеску та з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за віком на пільгових умовах за минулі періоди державним підприємством “Укршахтгідрозахист”.

{Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 266 від 12.04.2017}

5. Головним розпорядником визначається обсяг бюджетних коштів, що спрямовуються підприємствам реструктуризації:

1) для виконання робіт і здійснення заходів з ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств, - на підставі поданих підприємствами-замовниками матеріалів у розрізі підприємств, що ліквідуються, а також кошторису витрат і переліку робіт, передбачених проектами ліквідації зазначених підприємств, та титулів будов (об'єктів), затверджених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17), з урахуванням потреби у першочерговому виконанні ліквідаційних робіт;

2) для підготовки вугледобувних підприємств та їх відокремлених підрозділів до ліквідації, - на підставі поданих ними матеріалів і кошторису витрат із застосуванням галузевих нормативів і з урахуванням потреби у здійсненні заходів з підготовки підприємств та їх відокремлених підрозділів до ліквідації (затверджується головним розпорядником бюджетних коштів);

{Підпункт 2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 266 від 12.04.2017}

3) для утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено, - відповідно до кошторису витрат із застосуванням зазначених у них показників.

{Підпункт 3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}

6. Перелік робіт (послуг) і витрат за проектами ліквідації вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств погоджується Міненерговугіллям з Мінекономрозвитку та Мінфіном. Зазначений перелік містить такі відомості:

{Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}

назва проекту ліквідації та напрями використання коштів за проектом (фізична ліквідація, витрати на охорону навколишнього природного середовища, витрати, пов'язані з подоланням наслідків ліквідації, утримання служби замовника, проектні роботи, подолання соціально-економічних наслідків ліквідації);

{Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 781 від 20.06.2011, № 344 від 01.06.2016}

дата початку виконання та закінчення робіт, передбачених проектом ліквідації;

загальна кошторисна вартість проекту ліквідації, у тому числі вартість робіт (послуг) і витрати за кошторисами до проекту;

залишкова вартість проекту ліквідації станом на 1 січня відповідного року, в тому числі вартість робіт (послуг) і витрати за напрямами використання коштів за проектом;

витрати, вартість робіт (послуг) за кошторисами до проекту, що підлягають виконанню (наданню) у відповідному році, і обсяг їх бюджетного фінансування.

Перелік витрат з утримання водовідливних комплексів, будівництво і реконструкція яких передбачені проектами ліквідації шахт, за умови, що забезпечення їх подальшого функціонування до вартості таких проектів не включено і здійснюється за рахунок бюджетних коштів, затверджується Міненерговугіллям.

{Абзац сьомий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 279 від 19.03.2012}

{Пункт 7 виключено на підставі Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}

7. З метою погашення заборгованості, визначеної абзацом восьмим пункту 4 цього Порядку, за рахунок бюджетних коштів підприємства реструктуризації та енергопостачальні компанії складають і підписують акти звіряння заборгованості із зазначенням обсягу у розрізі років та подають їх Міненерговугіллю.

{Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 681 від 31.10.2014}

Розрахунки з погашення зазначеної заборгованості проводяться на підставі протоколу про їх організацію (далі - протокол) та актів звіряння заборгованості із зазначенням обсягу у розрізі років. Примірний протокол про організацію розрахунків за спожиту електроенергію наведений у додатку.

Державне підприємство “Енергоринок” подає протоколи Міненерговугіллю, яке складає зведений реєстр протоколів та подає його Казначейству, уповноваженому банкові, що обслуговує енергопостачальні компанії та державне підприємство “Енергоринок”, для проведення розрахунків протягом трьох банківських днів.

Кошти в сумі 240000 тис. гривень, передбачені в загальному фонді Державного бюджету України на 2013 рік, перераховуються:

Казначейством - на рахунок Міненерговугілля;

Міненерговугіллям - на рахунки підприємств реструктуризації, відкриті в органах Казначейства;

підприємствами реструктуризації - на відкриті в уповноваженому банку поточні рахунки із спеціальним режимом використання енергопостачальних компаній;

енергопостачальними компаніями - на відкритий в уповноваженому банку поточний рахунок із спеціальним режимом використання державного підприємства “Енергоринок” з подальшим їх спрямуванням на погашення заборгованості перед державним підприємством “НАЕК “Енергоатом”.

Державне підприємство “НАЕК “Енергоатом” спрямовує отримані кошти в сумі 240000 тис. гривень до загального фонду державного бюджету у рахунок погашення заборгованості з податку на прибуток.

{Порядок доповнено пунктом 7 згідно з Постановою КМ № 916 від 18.12.2013}

71. З метою погашення заборгованості, визначеної абзацом дев’ятим пункту 4 цього Порядку, за рахунок бюджетних коштів підприємства реструктуризації та енергопостачальні компанії складають і підписують акти звіряння заборгованості із зазначенням обсягу в розрізі років та подають їх Міненерговугіллю.

Кошти, передбачені для погашення заборгованості за спожиту електричну енергію, перераховуються:

Казначейством - на рахунок Міненерговугілля;

Міненерговугіллям - на рахунки підприємств реструктуризації, відкриті в органах Казначейства;

підприємствами реструктуризації - на відкриті в уповноваженому банку поточні рахунки із спеціальним режимом використання енергопостачальних компаній;

енергопостачальними компаніями - на відкритий в уповноваженому банку поточний рахунок із спеціальним режимом використання державного підприємства “Енергоринок” з подальшим їх спрямуванням на погашення заборгованості перед енергогенеруючими компаніями теплових електростанцій для проведення розрахунків з державним підприємством “Вугілля України” за вугільну продукцію з метою подальшого спрямування таких коштів на оплату вугільної продукції для потреб теплових електростанцій, крім тих, що розташовані в районах проведення антитерористичної операції.

Алгоритм розподілу коштів, які надходять під час проведення розрахунків за спожиту електричну енергію, установлюється НКРЕКП за поданням Міненерговугілля.

{Порядок доповнено пунктом 71 згідно з Постановою КМ № 681 від 31.10.2014}

8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому законодавством.

{Пункт 8 в редакції Постанови КМ № 279 від 19.03.2012}

9. Міненерговугілля до 25 числа наступного місяця подає Мінфіну звіт про використання бюджетних коштів за формою, встановленою Мінфіном.

10. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.


Додаток
до Порядку

ПРИМІРНИЙ ПРОТОКОЛ № ______
про організацію розрахунків за спожиту електричну енергію

{Порядок доповнено додатком згідно з Постановою КМ № 916 від 18.12.2013}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: