open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2011 N 1076/5
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

12 квітня 2011 р.

за N 474/19212

Про підвищення ефективності роботи

відділів державної реєстрації

актів цивільного стану

Відповідно до статей 5, 20 Закону України "Про державну
реєстрацію актів цивільного стану" ( 2398-17 ), пункту 4 Положення
про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 14.11.2006 N 1577 ( 1577-2006-п ),
та з метою належної організації діяльності відділів державної
реєстрації актів цивільного стану, підвищення ефективності їх
роботи Н А К А З У Ю:
1. Начальнику Головного управління юстиції Міністерства
юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальникам головних
управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі,
начальникам Центрального відділу державної реєстрації шлюбу міста
Києва з державним Центром розвитку сім'ї та Лівобережного відділу
державної реєстрації шлюбу міста Києва з державним Центром
розвитку сім'ї:
1.1. Забезпечити перегляд графіків роботи відділів державної
реєстрації актів цивільного стану та графіків прийому громадян у
відділах державної реєстрації актів цивільного стану, виходячи з
таких вимог: установлення вихідних днів для відділів державної реєстрації
актів цивільного стану - неділя та понеділок (для відділів
державної реєстрації актів цивільного стану районних,
міськрайонних управлінь юстиції у разі проведення індивідуальних
обрядів державної реєстрації шлюбу, народжень виключно виконавчими
органами сільських, селищних та міських (крім міст обласного
значення) рад - субота, неділя); здійснення прийому громадян у відділах державної реєстрації
актів цивільного стану протягом кожного робочого дня з усіх
питань, що належать до їх компетенції; установлення одного санітарного дня на місяць для обробки
приміщення архівосховища відділу державної реєстрації актів
цивільного стану; установлення одного з робочих днів тижня для надання
працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану
безоплатно консультацій з питань, включених до пункту 10 Переліку
платних послуг, які можуть надаватися відділами державної
реєстрації актів цивільного стану, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 N 1168 ( 1168-2010-п )
(далі - Перелік); здійснення державної реєстрації смерті, в тому числі в
неробочі, святкові та вихідні дні. Графіки роботи відділів
державної реєстрації актів цивільного стану в неробочі, святкові
та вихідні дні розробляються з урахуванням забезпечення строків
державної реєстрації смерті, встановлених статтею 17 Закону
України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану"
( 2398-17 ).
1.2. Установити тривалість роботи працівників відділів
державної реєстрації актів цивільного стану з архівними
документами не більше 8 годин на тиждень.
1.3. З метою забезпечення належної організації роботи
працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану з
архівними документами вирішити питання щодо введення додаткових
штатних одиниць технічних працівників за рахунок коштів
спеціального фонду, отриманих за надання платних послуг відповідно
до Переліку ( 1168-2010-п ), та в межах фонду заробітної плати,
затвердженого в кошторисах установ за спеціальним фондом.
1.4. Інформувати населення, місцеві органи виконавчої влади
та органи місцевого самоврядування, а також засоби масової
інформації про затверджені графіки роботи відділів державної
реєстрації актів цивільного стану та прийому громадян у відділах
державної реєстрації актів цивільного стану.
1.5. Забезпечити постійне проведення працівниками відділів
державної реєстрації актів цивільного стану роз'яснювальної роботи
серед різних верств населення з питань діяльності органів
державної реєстрації актів цивільного стану шляхом оприлюднення
виступів, публікацій, коментарів у засобах масової інформації,
зокрема в студіях радіомовлення, на телебаченні, створенням
"гарячих ліній" тощо.
1.6. Забезпечити виконання вимог цього наказу та про
проведену роботу інформувати Міністерство юстиції до 01.06.2011.
2. Департаменту у справах цивільного стану громадян
(Кунда В.В.)
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до
Указу Президента України від 03.10.92 N 493 ( 493/92 ) "Про
державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших
органів виконавчої влади" (зі змінами).
2.2. Довести наказ до відома начальника Головного управління
юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим,
начальників головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та
Севастополі, начальників Центрального відділу державної реєстрації
шлюбу міста Києва з державним Центром розвитку сім'ї та
Лівобережного відділу державної реєстрації шлюбу міста Києва з
державним Центром розвитку сім'ї.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Міністра Панченко А.М.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.
Міністр Олександр Лавринович

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: