open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 13 квітня 2011 р. N 561

Київ
Про затвердження Державної цільової

соціальної програми підвищення якості шкільної

природничо-математичної освіти

на період до 2015 року
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

N 970 ( 970-2012-п ) від 24.10.2012

N 538 ( 538-2013-п ) від 07.08.2013 }

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму підвищення
якості шкільної природничо-математичної освіти на період до
2015 року (далі - Програма), що додається.

{ Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ N 970
( 970-2012-п ) від 24.10.2012 }

3. Рекомендувати Раді міністрів Автономної Республіки Крим,
обласним, Київській та Севастопольській міським державним
адміністраціям, органам місцевого самоврядування розглянути
питання щодо розроблення регіональних програм підвищення якості
шкільної природничо-математичної освіти.
4. Міністерству освіти і науки, іншим органам виконавчої
влади передбачати під час складання проекту Державного бюджету
України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання
Програми. Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 538
( 538-2013-п ) від 07.08.2013 }
5. Центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів
Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку
до 15 лютого Міністерству освіти і науки інформацію про стан
виконання Програми для її узагальнення та подання до 15 березня
Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Кабінетові
Міністрів України. Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 538
( 538-2013-п ) від 07.08.2013 }

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 13 квітня 2011 р. N 561
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА

підвищення якості шкільної

природничо-математичної освіти на період до 2015 року

Мета Програми
Метою Програми є розроблення механізму стійкого інноваційного
розвитку природничо-математичної освіти та його застосування у
шкільній практиці.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі два способи розв'язання проблеми.
Перший спосіб розроблення механізму стійкого інноваційного
розвитку природничо-математичної освіти передбачає вирішення
порушених питань на рівні місцевих органів управління освітою без
відповідної підтримки з боку держави, що не дасть змоги розв'язати
проблему комплексно.
Другий, оптимальний варіант передбачає розроблення комплексу
взаємозв'язаних завдань і заходів з відповідним фінансуванням,
виконання яких сприятиме послідовному та системному вирішенню
питань щодо забезпечення стійкого інноваційного розвитку
природничо-математичної освіти і підвищенню її якості.
Проблему передбачається розв'язати шляхом:
оновлення змісту освіти у старшій школі з урахуванням рівня
вивчення та забезпечення збалансованості співвідношення
природничо-математичної, суспільно-гуманітарної та
оздоровчо-технологічної складових загальної середньої освіти;
удосконалення навчальної, налагодження видавництва
методичної, науково-популярної, довідкової літератури та створення
інформаційно-методичних комплексів з природничо-математичних
предметів (електронні посібники, віртуальні лабораторії,
електронні бази даних, освітні портали тощо), а також забезпечення
умов їх використання у школі;
проведення моніторингу якості природничо-математичної освіти
на різних рівнях шкільної освіти, забезпечення участі України у
відповідних міжнародних освітніх порівняльних дослідженнях;
налагодження виробництва вітчизняного навчального обладнання
і дидактичних засобів навчання;
модернізації системи психолого-педагогічної, методичної,
практичної підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних
предметів та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
застосування підходу до навчально-виховного процесу, який
передбачає розвиток особистості, спрямований на активне та
конструктивне входження у сучасні суспільні процеси і досягнення
високого рівня самореалізації;
підготовки вчителів природничо-математичних предметів та
впровадження у навчальний процес сучасних
інформаційно-комунікативних технологій.
Вирішення зазначених питань на державному рівні дасть змогу
забезпечити єдині підходи та вимоги до рівня надання освітніх
послуг природничо-математичного напряму та забезпечить рівні умови
здобуття освіти для всіх учнів.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені в
додатку 1.
Завдання і заходи
Основними завданнями Програми є:
удосконалення нормативно-правової бази;
модернізація матеріально-технічної та методичної бази
загальноосвітніх навчальних закладів з природничо-математичних
предметів;
перепідготовка, підвищення кваліфікації педагогічних та
науково-педагогічних працівників;
підвищення якості природничо-математичної освіти;
проведення моніторингу якості природничо-математичної освіти.
Програму передбачається виконати протягом п'яти років.
Завдання і заходи з виконання Програми наведені в додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу до кінця 2015 року:
розробити з метою удосконалення нормативно-правової бази 15
нормативно-правових актів;
оснастити 661 навчальний кабінет хімії, біології, фізики,
географії, математики сучасним обладнанням (апаратура, прилади,
пристрої, пристосування тощо), що сприятиме зміцненню
матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів;
оновити фонд шкільних бібліотек 40945 найменуваннями сучасної
навчально-методичної літератури, навчальної, науково-популярної,
довідкової літератури з хімії, біології, фізики, географії та
математики, що сприятиме поліпшенню навчально-методичного
забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів;
забезпечити загальноосвітні навчальні заклади фаховими
періодичними виданнями (28156 найменувань), що сприятиме зміцненню
науково-методичної бази загальноосвітніх навчальних закладів;
створити 1470 класів (груп) профільного навчання з
природничо-математичних предметів.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить
250,04 млн. гривень, у тому числі 40 млн. - за рахунок державного
бюджету, 78,88 млн. - за рахунок місцевих бюджетів і
121,16 млн. гривень - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється під час складання
проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на
відповідний рік у межах видатків, що передбачені головному
розпорядникові бюджетних коштів, відповідальному за виконання
завдань і заходів Програми.

Додаток 1

до Програми
ПАСПОРТ

Державної цільової соціальної програми

підвищення якості шкільної природничо-математичної

освіти на період до 2015 року

1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 27 серпня 2010 р. N 1720 ( 1720-2010-р )
(Офіційний вісник України, 2010 р., N 66, ст. 2376).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. N 561.
3. Державний замовник - МОН.
4. Керівник Програми - Міністр освіти і науки.
5. Виконавці заходів Програми - МОН, Держкомтелерадіо,
Національна академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
6. Строк виконання Програми - 2011-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
млн. гривень ----------------------------------------------------------------- Джерела | Обсяг | У тому числі за роками | фінансування | фінансування |--------------------------------| | |2011 |2012 |2013 |2014 |2015 | ---------------+---------------+------+-----+------+-----+------| Державний | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | бюджет | | | | | | | ---------------+---------------+------+-----+------+-----+------| Місцеві | 78,88 |15,73 |15,8 |15,79 |15,8 |15,76 | джерела | | | | | | | ---------------+---------------+------+-----+------+-----+------| Інші джерела | 121,16 |1,16 | 30 | 30 | 30 | 30 | ---------------+---------------+------+-----+------+-----+------| Усього | 250,04 |26,89 |55,8 |55,79 |55,8 |55,76 | -----------------------------------------------------------------
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 538
( 538-2013-п ) від 07.08.2013 }

Додаток 2

до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової соціальної програми

підвищення якості шкільної природничо-математичної

освіти на період до 2015 року

(млн. гривень) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Прогнозований| у тому числі за роками | завдання | показника |-------------------------------------| заходу | розпорядник |фінансування| обсяг |----------------------------------| | |усього | за роками | |бюджетних коштів |(державний, |фінансування |2011 |2012 |2013 |2014 |2015 | | | |-----------------------------| | | місцевий |для виконання| | | | | | | | |2011 |2012 |2013 |2014 |2015 | | | бюджет, | завдання | | | | | | | | | | | | | | | | інші) | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| 1. Удосконалення|кількість | 5 | 5 | | | | |1) розроблення |МОН, | | | | | | | | нормативно- |нормативно- | | | | | | |нових навчальних|Національна | | | | | | | | правової бази |правових актів | | | | | | |планів |академія | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічних наук | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | - " - | 1 | 1 | | | | |2) розроблення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | |нових програм | | | | | | | | | | | | | | | | |базової і | | | | | | | | | | | | | | | | |профільної | | | | | | | | | | | | | | | | |загальної | | | | | | | | | | | | | | | | |середньої | | | | | | | | | | | | | | | | |освіти | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | - " - | 1 | 1 | | | | |3) розроблення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | |положення про | | | | | | | | | | | | | | | | |навчальні | | | | | | | | | | | | | | | | |кабінети з | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичної | | | | | | | | | | | | | | | | |підготовки | | | | | | | | | | | | | | | | |загальноосвітніх| | | | | | | | | | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | | | | | | | | | |закладів | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| |кількість | 5 | 5 | | | | |4) оновлення |МОН | | | | | | | | |найменувань | | | | | | |переліків | | | | | | | | | | | | | | | | |засобів навчання| | | | | | | | | | | | | | | | |та шкільного | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнання для | | | | | | | | | | | | | | | | |профільного | | | | | | | | | | | | | | | | |навчання з | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичних | | | | | | | | | | | | | | | | |предметів | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| |кількість | 1 | 1 | | | | |5) розроблення |МОН, | | | | | | | | |нормативно- | | | | | | |вимог безпеки |Національна | | | | | | | | |правових актів | | | | | | |під час |академія | | | | | | | | | | | | | | | |проведення |педагогічних наук | | | | | | | | | | | | | | | |навчання з | | | | | | | | | | | | | | | | |біології, хімії,| | | | | | | | | | | | | | | | |фізики, | | | | | | | | | | | | | | | | |географії та | | | | | | | | | | | | | | | | |математики | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Разом за | | 13 | | | | | | | | | | | | | | | завданням 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| 2. Модернізація |кількість | 661 |133 |133 |132 |132 |131 |1) оснащення |МОН |державний | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | матеріально- |комплектів | | | | | | |сучасним | |бюджет | | | | | | | технічної та | | | | | | | |обладнанням | | | | | | | | | методичної бази | | | | | | | |(апаратура, | | | | | | | | | загальноосвітніх| | | | | | | |прилади, | | | | | | | | | навчальних | | | | | | | |пристрої, | |------------+-------------+------+------+------+------+------| закладів | | | | | | | |пристосування | |інші | 120 | | 30 | 30 | 30 | 30 | | | | | | | | |тощо) навчальних| |джерела | | | | | | | | | | | | | | |кабінетів хімії,| | | | | | | | | | | | | | | | |біології, | | | | | | | | | | | | | | | | |фізики, | | | | | | | | | | | | | | | | |географії та | | | | | | | | | | | | | | | | |математики | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | |2) розроблення |МОН, | | | | | | | | | | | | | | | |навчально- |Національна | | | | | | | | | | | | | | | |методичних |академія | | | | | | | | | | | | | | | |комплектів для |педагогічних наук | | | | | | | | | | | | | | | |профільного | | | | | | | | | | | | | | | | |навчання з | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичних | | | | | | | | | | | | | | | | |предметів | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| |кількість | 10 | | 10 | | | |3) створення | - " - | | | | | | | | |найменувань | | | | | | |електронних | | | | | | | | | | | | | | | | |засобів | | | | | | | | | | | | | | | | |навчального | | | | | | | | | | | | | | | | |призначення з | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичних | | | | | | | | | | | | | | | | |предметів | | | | | | | | | | | | | | | | |(електронні | | | | | | | | | | | | | | | | |посібники, | | | | | | | | | | | | | | | | |віртуальні | | | | | | | | | | | | | | | | |лабораторії, | | | | | | | | | | | | | | | | |електронні бази | | | | | | | | | | | | | | | | |даних, освітні | | | | | | | | | | | | | | | | |портали тощо) | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | - " - | 28156 |5630 |5633 |5631 |5631 |5631 |4) забезпечення |Рада міністрів |місцевий | 30,94 |6,43 |6,14 |6,12 |6,12 |6,13 | | | | | | | | |загальноосвітніх|Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | |навчальних |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | |закладів |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | |фаховими |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | |періодичними |міські | | | | | | | | | | | | | | | |виданнями |держадміністрації | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | 40945 |8060 |5920 |7925 |9760 |9280 |5) оновлення | - " - | - " - | 25,71 | 5,1 |3,72 |4,95 |6,14 | 5,8 | | | | | | | | |фонду шкільних | | | | | | | | | | | | | | | | |бібліотек | | | | | | | | | | | | | | | | |сучасною | | | | | | | | | | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | | | | | | | | | |методичною | | | | | | | | | | | | | | | | |літературою, | | | | | | | | | | | | | | | | |сучасною | | | | | | | | | | | | | | | | |навчальною, | | | | | | | | | | | | | | | | |науково- | | | | | | | | | | | | | | | | |популярною та | | | | | | | | | | | | | | | | |довідковою | | | | | | | | | | | | | | | | |літературою | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| |кількість | | | | | | |6) створення |Держкомтелерадіо, | | | | | | | | |навчально- | | | | | | |радіо- та |МОН | | | | | | | | |пізнавальних | | | | | | |телевізійних | | | | | | | | | |передач для | | | | | | |освітніх | | | | | | | | | |учнів | | | | | | |програм | | | | | | | | | | |-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | |7) вивчення |МОН, | | | | | | | | | | | | | | | |питання щодо |Національна | | | | | | | | | | | | | | | |налагодження |академія | | | | | | | | | | | | | | | |виробництва |педагогічних наук | | | | | | | | | | | | | | | |вітчизняного | | | | | | | | | | | | | | | | |навчального | | | | | | | | | | | | | | | | |обладнання для | | | | | | | | | | | | | | | | |предметів | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичного | | | | | | | | | | | | | | | | |напряму | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Разом за | | | | | | | | | | | 226,65 |21,53 |49,86 |51,07 |52,26 |51,93 | завданням 2 | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| у тому числі | | | | | | | | |МОН |державний | 40 | | 10 | 10 | 10 | 10 | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | | |------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | | |інші | 120 | | 30 | 30 | 30 | 30 | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | | | | | | | | | |------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | |Рада міністрів |місцевий | 56,65 |11,53 |9,86 |11,07 |12,26 |11,93 | | | | | | | | | |Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | | |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| 3. Перепідготов-|кількість | 49 | 20 | 13 | 9 | 3 | 4 |1) створення у | - " - |місцевий | 11,49 |4,21 | 3,3 |2,07 |0,84 |1,07 | ка, підвищення |освітніх | | | | | | |закладах | |бюджет | | | | | | | кваліфікації |порталів | | | | | | |післядипломної | | | | | | | | | педагогічних та | | | | | | | |освіти освітніх | | | | | | | | | науково- | | | | | | | |порталів для | | | | | | | | | педагогічних | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | | працівників | | | | | | | |працівників | | | | | | | | | | |-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | 270 | 39 | 51 | 72 | 47 | 61 |2) удосконалення| - " - | | | | | | | | | | | | | | | |навчальних | | | | | | | | | | | | | | | | |планів і програм| | | | | | | | | | | | | | | | |підготовки та | | | | | | | | | | | | | | | | |підвищення | | | | | | | | | | | | | | | | |кваліфікації | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | | | | | | | | | |працівників | | | | | | | | | | | | | | | | |фахового та | | | | | | | | | | | | | | | | |психолого- | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічного | | | | | | | | | | | | | | | | |напряму | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | 2604 |501 |515 |517 |530 |541 |3) проведення | - " - | - " - | 10,74 | |2,63 |2,66 |2,69 |2,76 | | | | | | | | |заходів | | | | | | | | | | | | | | | | |(семінарів, | | | | | | | | | | | | | | | | |тренінгів, | | | | | | | | | | | | | | | | |практикумів, | | | | | | | | | | | | | | | | |засідань за | | | | | | | | | | | | | | | | |круглим столом, | | | | | | | | | | | | | | | | |конференцій) | | | | | | | | | | | | | | | | |для забезпечення| | | | | | | | | | | | | | | | |неперервної | | | | | | | | | | | | | | | | |післядипломної | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічної | | | | | | | | | | | | | | | | |освіти | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | |4) розроблення | - " - | | | | | | | | | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | | | | | | | | | |методичних | | | | | | | | | | | | | | | | |комплектів, | | | | | | | | | | | | | | | | |електронних | | | | | | | | | | | | | | | | |навчально- | | | | | | | | | | | | | | | | |методичних | | | | | | | | | | | | | | | | |матеріалів для | | | | | | | | | | | | | | | | |курсів | | | | | | | | | | | | | | | | |підвищення | | | | | | | | | | | | | | | | |кваліфікації | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | | | | | | | | | |працівників | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | |5) удосконалення|МОН | | | | | | | | | | | | | | | |галузевих | | | | | | | | | | | | | | | | |стандартів | | | | | | | | | | | | | | | | |підготовки | | | | | | | | | | | | | | | | |педагогічних | | | | | | | | | | | | | | | | |працівників | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичного | | | | | | | | | | | | | | | | |напряму | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Разом за | | | | | | | | | | | 22,23 |4,21 |5,94 |4,72 |3,54 |3,83 | завданням 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| у тому числі | | | | | | | | | - " - |державний | | | | | | | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | |Рада міністрів |місцевий | 78,88 |4,21 |5,94 |4,72 |3,54 |3,83 | | | | | | | | | |Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | | |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| 4. Підвищення |кількість | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |1) організація |МОН, | | | | | | | | якості |загальноосвітніх| | | | | | |проведення |Національна | | | | | | | | природничо- |навчальних | | | | | | |всеукраїнських |академія | | | | | | | | математичної |закладів | | | | | | |семінарів з |педагогічних наук | | | | | | | | освіти | | | | | | | |профільного | | | | | | | | | | | | | | | | |навчання та | | | | | | | | | | | | | | | | |впровадження у | | | | | | | | | | | | | | | | |навчальний | | | | | | | | | | | | | | | | |процес | | | | | | | | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | | | | | | | | | |комунікативних | | | | | | | | | | | | | | | | |технологій | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| |кількість класів| 1470 |244 |267 |290 |313 |356 |2) створення |Рада міністрів | | | | | | | | |(груп) | | | | | | |класів (груп) |Автономної | | | | | | | | | | | | | | | |профільного |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | |навчання з |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | |математичних |міські | | | | | | | | | | | | | | | |предметів |держадміністрації | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | 3) проведення |МОН, | | | | | | | | | | | | | | | |олімпіад, |Національна | | | | | | | | | | | | | | | |турнірів, |академія | | | | | | | | | | | | | | | |конкурсів, |педагогічних наук | | | | | | | | | | | | | | | |фестивалів тощо | | | | | | | | | | | | | | | | |з природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичних | | | | | | | | | | | | | | | | |предметів з | | | | | | | | | | | | | | | | |метою заохочення| | | | | | | | | | | | | | | | |до їх вивчення | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | 301 | 58 | 58 | 60 | 60 | 65 | |Рада міністрів | | | | | | | | | | | | | | | | |Автономної | | | | | | | | | | | | | | | | |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | | |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Разом за | | | | | | | | | | | | | | | | | завданням 4 | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| 5. Проведення |кількість | 2 | 2 | | | | |1) забезпечення |МОН |інші | 1,16 |1,16 | | | | | моніторингу |досліджень | | | | | | |участі України у| |джерела | | | | | | | якості | | | | | | | |міжнародних | | | | | | | | | природничо- | | | | | | | |освітніх | | | | | | | | | математичної | | | | | | | |порівняльних | | | | | | | | | підготовки | | | | | | | |дослідженнях | | | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | |2) проведення |Рада міністрів | | | | | | | | | | | | | | | |аналізу стану |Автономної | | | | | | | | | | | | | | | |викладання та |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | |оцінювання |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | |якості знань з |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | |природничо- |міські | | | | | | | | | | | | | | | |математичних |держадміністрації | | | | | | | | | | | | | | | |предметів за | | | | | | | | | | | | | | | | |результатами | | | | | | | | | | | | | | | | |зовнішнього | | | | | | | | | | | | | | | | |незалежного | | | | | | | | | | | | | | | | |оцінювання | | | | | | | | | | | | | | | | |(міжнародного, | | | | | | | | | | | | | | | | |всеукраїнського,| | | | | | | | | | | | | | | | |регіонального) | | | | | | | | | | | | | | | | |і моніторингових| | | | | | | | | | | | | | | | |досліджень | | | | | | | | | | | | | | | | |якості | | | | | | | | | | | | | | | | |природничо- | | | | | | | | | | | | | | | | |математичної | | | | | | | | | | | | | | | | |освіти | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Разом за | | | | | | | | | | | 1,16 |1,16 | | | | | завданням 5 | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| у тому числі | | | | | | | | |МОН |інші | 1,16 |1,16 | | | | | | | | | | | | | | |джерела | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | |Рада міністрів |місцевий | | | | | | | | | | | | | | | |Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | | |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| Усього за | | | | | | | | | | | 250,04 |26,89 |55,8 |55,79 |55,8 |55,76 | Програмою | | | | | | | | | | | | | | | | | ----------------+----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| у тому числі | | | | | | | | |МОН |державний | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | | | | | | | | | | |бюджет | | | | | | | |----------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----+----------------+------------------+------------+-------------+------+------+------+------+------| | | | | | | | | |Рада міністрів |місцевий | 78,88 |15,73 |15,80 |15,79 |15,8 |15,76 | | | | | | | | | |Автономної |бюджет | | | | | | | | | | | | | | | |Республіки Крим, | | | | | | | | | | | | | | | | |обласні, Київська | | | | | | | | | | | | | | | | |та Севастопольська| | | | | | | | | | | | | | | | |міські | | | | | | | | | | | | | | | | |держадміністрації | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 538
( 538-2013-п ) від 07.08.2013 }

Додаток 3

до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової соціальної програми

підвищення якості шкільної природничо-математичної

освіти на період до 2015 року

--------------------------------------------------------------------- Найменування |Найменування| Значення за показниками | завдання | показників |-------------------------------------| | виконання |Усього | у тому числі за роками | | завдання | |-----------------------------| | | |2011 |2012 |2013 |2014 |2015 | -------------------------------------------------------------------| науковий | -------------------------------------------------------------------| 1. Удосконалення|кількість | 14 | 13 | 1 | | | | нормативно- |одиниць | | | | | | | правової бази | | | | | | | | ----------------+------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----| 2. Модернізація | | | | | | | | матеріально- | | | | | | | | технічної та | | | | | | | | методичної бази | | | | | | | | загальноосвітніх| | | | | | | | навчальних | | | | | | | | закладів, а | | | | | | | | саме: | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------| економічний | -------------------------------------------------------------------| 1) оснащення | - " - | 661 |133 |133 |132 |132 |131 | сучасним | | | | | | | | обладнанням | | | | | | | | (апаратура, | | | | | | | | прилади, | | | | | | | | пристрої, | | | | | | | | пристосування | | | | | | | | тощо) навчальних| | | | | | | | кабінетів хімії,| | | | | | | | біології, | | | | | | | | фізики, | | | | | | | | географії та | | | | | | | | математики | | | | | | | | ----------------+------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----| 2) оновлення |кількість |40945 |8060 |5920 |7925 |9760 |9280 | фонду шкільних |найменувань | | | | | | | бібліотек | | | | | | | | сучасною | | | | | | | | навчально- | | | | | | | | методичною | | | | | | | | літературою, | | | | | | | | сучасною | | | | | | | | навчальною, | | | | | | | | науково- | | | | | | | | популярною та | | | | | | | | довідковою | | | | | | | | літературою | | | | | | | | ----------------+------------+-------+-----+-----+-----+-----+-----| 3) забезпечення | - " - |28156 |5630 |5633 |5631 |5631 |5631 | загальноосвітніх| | | | | | | | навчальних | | | | | | | | закладів | | | | | | | | фаховими | | | | | | | | періодичними | | | | | | | | виданнями | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------| соціальний | -------------------------------------------------------------------| 3. Підвищення |кількість | 1470 |244 |267 |290 |313 |356 | якості |класів | | | | | | | природничо- | | | | | | | | математичної | | | | | | | | освіти | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: