МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.11.2008 N 1434
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
15 грудня 2008 р.
за N 1196/15887
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державноїавіаційної служби
N 700 ( z0991-21 ) від 30.04.2021 }
Про затвердження Змін до Правил сертифікаціїсуб'єктів, що надають послуги
з аеронавігаційного обслуговування
Відповідно до вимог Повітряного кодексу України ( 3167-12 ),
а також Положення про Державну авіаційну адміністрацію,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006
N 1526 ( 1526-2006-п ), та з метою забезпечення умов і оптимізації
термінів для ефективної підготовки та проведення сертифікаційного
процесу Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Зміни до Правил сертифікації суб'єктів, що
надають послуги з аеронавігаційного обслуговування, затверджених
наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 22.01.2007
N 42 ( z0104-07 ), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України
07.02.2007 за N 104/13371, що додаються.
2. Державній авіаційній адміністрації:
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію
до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести цей наказ до відома керівників підприємств,
діяльність яких пов'язана з наданням аеронавігаційного
обслуговування.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра - голову Державної авіаційної адміністрації Давидова О.М.
Міністр Й.Вінський
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
26.11.2008 N 1434
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
15 грудня 2008 р.
до Правил сертифікації суб'єктів, що надають
послуги з аеронавігаційного обслуговування
( z0104-07 )
1. Абзац другий підпункту 2.3.1 пункту 2.3 виключити.
2. Додаток 1 до Правил сертифікації суб'єктів, що надають
послуги з аеронавігаційного обслуговування ( z0104-07 ), викласти
в такій редакції:
"Додаток 1до пункту 2.2 Правил
сертифікації суб'єктів,
що надають послуги
з аеронавігаційного
аеронавігаційного обслуговування, які надаються
юридичними особами та підлягають сертифікації
------------------------------------------------------------------ | Обслуго- | Тип | Вид обслуговування | Підвид | | вування |обслуговування | | обслуго- | | | | | вування | |-------------+---------------+---------------------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |-------------+---------------+---------------------+------------| |Обслуго- | Диспетчерське | Районне | - | |вування |обслуговування | диспетчерське | | |повітряного | повітряного |обслуговування | | |руху (ATS) | руху (ATC) |---------------------+------------| | | | Диспетчерське | - | | | |обслуговування | | | | | підходу | | | | |---------------------+------------| | | | Аеродромне | - | | | | диспетчерське | | | | |обслуговування | | | |---------------+---------------------+------------| | | Польотно- | Польотно- | - | | | інформаційне | інформаційне | | | |обслуговування |обслуговування | | | | (FIS) | з | | | | |радіомовленням | | | | | на високих | | | | | частотах | | | | |---------------------+------------| | | | Польотно- | - | | | | інформаційне | | | | |обслуговування | | | | | з | | | | |радіомовленням | | | | |на дуже високих | | | | | частотах | | | | |---------------------+------------| | | | Голосове | - | | | | автоматичне | | | | | термінальне | | | | | інформаційне | | | | |обслуговування | | | | |---------------------+------------| | | | Автоматичне | - | | | | термінальне | | | | | інформаційне | | | | |обслуговування | | | | | по каналу | | | | |передачі даних | | | | |---------------------+------------| | | |Обслуговування | - | | | | VOLMET та/або | | | | | D-VOLMET | | | |---------------+---------------------+------------| | | Аварійне | - | - | | |обслуговування | | | | | (AL) | | | | |---------------+---------------------+------------| | |Консультативне | - | - | | |обслуговування | | | | |---------------+---------------------+------------| | | Аеродромне | - | - | | | польотно- | | | | | інформаційне | | | | |обслуговування | | | | | (AFIS) | | | | |(комбінація AL | | | | | і FIS на | | | | | аеродромі без | | | | | ATC) | | | |-------------+---------------+---------------------+------------| |Зв'язок, | Зв'язок | Авіаційний зв'язок |Для | |навігація, | (С) | "земля - повітря" |польотно- | |спостереження| | |інформацій- | |(CNS) | | |ного | | | | |обслуго- | | | | |вування | | | | |------------| | | | |Для | | | | |районного | | | | |диспетчерсь-| | | | |кого | | | | |обслуго- | | | | |вування | | | | |------------| | | | |Для | | | | |диспетчерсь-| | | | |кого | | | | |обслуго- | | | | |вування | | | | |підходу | | | | |------------| | | | |Для | | | | |аеродромного| | | | |диспетчер- | | | | |ського | | | | |обслуго- | | | | |вування | | | |---------------------+------------| | | |Авіаційний зв'язок | - | | | |"земля - повітря" | | | | |---------------------+------------| | | | Авіаційний | - | | | | супутниковий | | | | |електрозв'язок | | | |---------------+---------------------+------------| | | Навігація | Забезпечення | - | | | (N) |сигналів NDB у | | | | | повітряному | | | | | просторі | | | | |---------------------+------------| | | | Забезпечення | - | | | |сигналів VOR у | | | | | повітряному | | | | | просторі | | |-------------+---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | - | | | |сигналів DME у | | | | | повітряному | | | | | просторі | | |-------------+---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення |Категорія I | | | | сигналів |------------| | | | радіомаячних |Категорія II| | | | систем посадки |------------| | | | (ILS) у |Категорія | | | | повітряному |III | | | | просторі |------------| | | | |Категорія | | | | |III А | | | | |------------| | | | |Категорія | | | | |III В | | | | |------------| | | | |Категорія | | | | |III С | | |---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | | | | | пеленгаційної | | | | | інформації | | | |---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | - | | | | даних від | | | | | наземної |------------| | | | системи | | | | |функціонального | | | | | доповнення | | | | | (GBAS) та/або | | | | | регіональної | | | | | системи | | | | |функціонального | | | | | доповнення | | | | | (GRAS) GNSS | | |-------------+---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | - | | | | сигналів від | | | | | маркерних | | | | | радіомаяків у | | | | | повітряному | | | | | просторі | | |-------------+---------------+---------------------+------------| | | Спостереження | Забезпечення | - | | | (S) | даних від | | | | | первинного | | | | | оглядового | | | | | радіолокатора | | | | | (PSR) | | | |---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | Режим А/С| | | | даних від | | | | | вторинного | | | | | оглядового | | | | | радіолокатора | | | | | (SSR) | | | |---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | - | | | | даних від | | | | | посадкового | | | | | радіолокатора | | | | | (PAR) | | |-------------+---------------+---------------------+------------| | | | Забезпечення | | | | | даних від | | | | | радіолокатора | | | | | контролю | | | | | наземного руху | | | | | (SMR) | | |-------------+---------------+---------------------+------------| |Обслуго- |Обслуговування | Надання |- | |вування | аеро- |аеронавігаційної | | |аеронаві- | навігаційною | інформації | | |гаційною | інформацією | користувачам | | |інформацією | | повітряного | | |(AIS) | | простору | | | | | згідно з | | | | | нормативно- | | | | | правовими | | | | | актами | | ------------------------------------------------------------------"
Заступник голови Державної
авіаційної адміністрації А.А.Колісник
Джерело:Офіційний портал ВРУ