Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627
Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630 (із змінами), пункту 20 плану заходів з виконання рекомендацій, викладених у заключних зауваженнях, наданих Комітетом ООН з прав осіб з інвалідністю, до першої доповіді України про виконання Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1073-р, та з метою забезпечення доступності освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами НАКАЗУЮ:
1. Внести до типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627 (далі - Типова освітня програма), такі зміни:
1) доповнити Типову освітню програму таблицею 19.1 "Навчальний план для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступенів, розладами спектра аутизму (тяжкого ступеня)", що додається;
2) у абзаці 4 загальних положень Типової освітньої програми "(таблиці 1 - 19)" замінити на "(таблиці 1 - 19.1)".
2. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.А.) зробити відмітку у справах архіву.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Хобзея П.К.
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеня; інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступенів
Освітні галузі | Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень у класах | ||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Разом | ||
Мови і літератури | Читання та письмо | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 |
Суспільствознавство | Я у Світі | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Соціально-побутове орієнтування | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 30 | |
Математика | Елементарні математичні уявлення | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Природознавство | Природознавство | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 |
Мистецтво | Мистецтво | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Технології | Предметно-практичне навчання | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 10 | 35 |
Основи інформатики | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Здоров'я і фізична культура | Адаптивна фізична культура | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Разом |
| 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 27 | 137 |
Корекційно-розвиткові заняття | Психомоторний та сенсорний розвиток | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 12 |
Альтернативна комунікація | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Ритміка | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Логопедичні заняття | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 6 | |
Додаткові години на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації | 3 | 6 | 8 | 10 | 10 | 5 | 42 | |
Гранично допустиме навантаження | 25 | 28 | 30 | 32 | 32 | 32 | 179 |
{Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://www.mon.gov.ua}