open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 4 квітня 2007 р. N 614

Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ

N 224 ( 224-2008-п ) від 19.03.2008 }
Про затвердження Положення

про Державне агентство земельних ресурсів України

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про Державне агентство земельних
ресурсів України, що додається.
2. У Положенні про Міністерство охорони навколишнього
природного середовища України, затвердженому постановою Кабінету
Міністрів України від 2 листопада 2006 р. N 1524 ( 1524-2006-п )
(Офіційний вісник України, 2006 р., N 44, ст. 2949), доповнити:
абзац другий пункту 1 після слів "природних ресурсів,"
словами "здійснення державного контролю за використанням та
охороною земель,";
абзац четвертий пункту 3 після слів "природних ресурсів,"
словами "зокрема за використанням та охороною земель,".

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 40

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 4 квітня 2007 р. N 614
ПОЛОЖЕННЯ

про Державне агентство земельних ресурсів України

1. Державне агентство земельних ресурсів України
(Держземагентство) є центральним органом виконавчої влади,
діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів
України через Міністра охорони навколишнього природного
середовища.
Агентство забезпечує реалізацію державної політики та
управління у сфері регулювання земельних відносин, використання,
охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного
земельного кадастру, а також міжгалузеву координацію та державне
регулювання у сфері встановлення меж області, району, міста,
району в місті, села і селища.
2. Держземагентство у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, постановами Верховної Ради
України та указами Президента України, прийнятими відповідно до
Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актами Кабінету
Міністрів України, наказами Мінприроди, а також цим Положенням.
Агентство організовує в межах своїх повноважень виконання
актів законодавства, узагальнює практику застосування таких актів
з питань, що належать до його компетенції, розробляє та подає
Міністру охорони навколишнього природного середовища пропозиції
щодо проведення земельної реформи і вдосконалення законодавства.
3. Основними завданнями Держземагентства є:
підготовка та внесення Міністрові охорони навколишнього
природного середовища пропозицій щодо формування державної
політики у сфері регулювання земельних відносин, використання,
охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного
земельного кадастру, встановлення меж області, району, міста,
району в місті, села і селища та забезпечення її реалізації,
проведення земельної реформи;
координація роботи з проведення земельної реформи;
організація і забезпечення ведення державного земельного
кадастру, підготовка земельно-кадастрової документації;
здійснення землеустрою і проведення моніторингу земель;
розроблення та участь у виконанні державних, галузевих і
регіональних програм з питань регулювання земельних відносин,
встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і
селища, раціонального використання, охорони та проведення
моніторингу земель, відтворення родючості ґрунтів, ведення
державного земельного кадастру, територіального планування;
проведення державної експертизи програм і проектів з питань
землеустрою, ведення державного земельного кадастру, охорони
земель, реформування земельних відносин, а також
техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів.
4. Держземагентство відповідно до покладених на нього
завдань:
1) розробляє та подає для затвердження Міністрові охорони
навколишнього природного середовища план заходів щодо реалізації
основних напрямів та стратегічних цілей діяльності Агентства;
2) виконує відповідно до актів Кабінету Міністрів України, що
випливають з Програми діяльності Кабінету Міністрів України, а
також інших завдань, покладених на Кабінет Міністрів України,
доручення Міністра охорони навколишнього природного середовища;
3) вносить в установленому порядку пропозиції щодо
розпорядження землями державної та комунальної власності,
встановлення меж області, району, міста, району в місті, села і
селища, регулювання земельних відносин, створення та ведення
державного земельного кадастру, проведення моніторингу земель;
4) розробляє державні програми з питань розвитку земельних
відносин, раціонального використання, охорони та проведення
моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, а
також здійснює нормативно-методичне забезпечення їх виконання;
5) здійснює відповідно до законодавства державне регулювання
у сфері оцінки земель, організовує та забезпечує виконання
відповідних робіт, видає витяги з технічної документації про
нормативну грошову оцінку земельних ділянок, організовує
професійну підготовку оцінювачів з експертної грошової оцінки
земельних ділянок, веде Державний реєстр оцінювачів з експертної
грошової оцінки земельних ділянок, яким видано кваліфікаційне
свідоцтво, готує пропозиції щодо вдосконалення методики та порядку
виконання робіт з грошової оцінки земель;
6) забезпечує підготовку та здійснення організаційних,
економічних, екологічних та інших заходів, спрямованих на
раціональне використання земель, їх захист від шкідливого
антропогенного впливу, а також на відтворення і підвищення
родючості, продуктивності та корисних властивостей ґрунтів,
дотримання режиму використання земель природоохоронного,
оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення,
інших територій та об'єктів екомережі, організовує здійснення
заходів щодо відтворення корисних властивостей земельних ділянок;
7) забезпечує підготовку і здійснення організаційних,
економічних та інших заходів у сфері встановлення меж області,
району, міста, району в місті, села і селища;
8) бере участь у підготовці та здійсненні заходів щодо
розвитку ринку земель, іпотеки земельних ділянок та вдосконалення
системи оподаткування земель;
9) готує разом з іншими центральними органами виконавчої
влади та подає Міністрові охорони навколишнього природного
середовища пропозиції щодо вдосконалення правового режиму
використання земель;
10) готує в межах своїх повноважень і подає Міністрові
охорони навколишнього природного середовища пропозиції щодо
формування інвестиційної політики виходячи з пріоритетів
структурного реформування економіки;
11) розглядає нормативно-технічні документи з питань
розроблення землевпорядної документації, ціноутворення в галузі
проектування, будівництва та експлуатації протиерозійних об'єктів
і споруд та в межах своєї компетенції бере участь у їх
затвердженні;
12) організовує та здійснює в установленому порядку надання
платних послуг згідно з переліком, що затверджується Кабінетом
Міністрів України;
13) організовує в установленому порядку виконання
землевпорядних робіт і проведення державної інвентаризації земель;
14) забезпечує науково-експертне, аналітичне, інформаційне та
методичне здійснення землевпорядних, землеоціночних робіт щодо
проведення земельних торгів;
15) проводить відповідно до законодавства моніторинг земель;
16) забезпечує регулювання земельних відносин, створення та
ведення державного земельного кадастру;
17) виступає в установленому порядку замовником
науково-дослідних, проектно-розвідувальних і будівельних
протиерозійних робіт, що виконуються в межах заходів з охорони
земель, реформування земельних відносин, землеустрою, ведення
державного земельного кадастру, проведення моніторингу земель;
18) здійснює відповідно до закону державне регулювання у
сфері встановлення меж області, району, міста, району в місті,
села і селища, планування територій та розмежування земель
державної і комунальної власності;
19) створює інформаційну базу даних з питань реформування
земельних відносин, землеустрою, охорони та проведення моніторингу
земель, ведення державного земельного кадастру, оціночної
діяльності і земельних торгів;
20) використовує в установленому законодавством порядку
бюджетні кошти для виконання програм освоєння нових технологій,
провадження іншої науково-технічної діяльності у сфері
раціонального використання та охорони земель;
21) проводить державну експертизу програм і проектів з питань
землеустрою, ведення державного земельного кадастру, охорони
земель, реформування земельних відносин, а також
техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів;
22) організовує, зокрема за участю іноземних наукових установ
та організацій, наукові дослідження з питань землеустрою і ведення
державного земельного кадастру;
23) бере участь відповідно до законодавства у підготовці
міжнародних договорів, вносить пропозиції щодо їх укладення та
денонсації, укладає в межах своїх повноважень такі договори та
забезпечує виконання зобов'язань України за міжнародними
договорами у сфері регулювання земельних відносин, використання і
охорони земель;
24) здійснює заходи щодо галузевого співробітництва та
інтеграції України до Європейського Союзу, забезпечує в межах
своїх повноважень виконання Українською Стороною зобов'язань за
Угодою про партнерство і співробітництво між Україною і
Європейськими співтовариствами та їх державами - членами
( 998_012 ), а також адаптацію українського законодавства до
законодавства Європейського Союзу;
25) розробляє і здійснює заходи щодо вдосконалення порядку
ведення обліку та підготовки звітності у сфері регулювання
земельних відносин, використання та охорони земель, формування
екомережі;
26) здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади
щодо виконання землевпорядних робіт;
27) сприяє проведенню земельних торгів, забезпечує визначення
стартової ціни земельної ділянки, що перебуває у державній та
комунальній власності;
28) здійснює в межах своїх повноважень контроль за
додержанням встановленого законодавством порядку визначення
розміру та відшкодування витрат сільськогосподарського та
лісогосподарського виробництва;
29) вносить до органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування пропозиції щодо використання коштів, які надходять
у порядку відшкодування витрат сільськогосподарського та
лісогосподарського виробництва;
30) проводить у випадках, передбачених законодавством,
ліцензування певних видів господарської діяльності та здійснює
контроль за додержанням суб'єктами господарювання ліцензійних
умов;
31) спрямовує і координує діяльність науково-дослідних
установ, здійснює відповідно до законодавства функції з управління
об'єктами державної власності, що належать до сфери його
управління;
32) розробляє та затверджує за погодженням з відповідними
органами виконавчої влади фінансово-економічні нормативи виконання
землевпорядних робіт, землеоціночних робіт, надання послуг у сфері
збирання і використання земельної кадастрової інформації та
контролює в межах своїх повноважень додержання таких нормативів;
33) забезпечує виконання завдань мобілізаційної підготовки та
мобілізаційної готовності держави в межах повноважень, визначених
законодавством;
34) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної
політики щодо кадрової роботи та державної служби, функціонування
галузевої системи підготовки, перепідготовки і підвищення
кваліфікації працівників єдиної системи державних органів
земельних ресурсів, а також підприємств, установ та організацій,
що належать до сфери його управління;
35) організовує планово-фінансову роботу в системі Агентства,
затверджує кошториси та фінансові плани підприємств, установ та
організацій, які належать до сфери його управління, забезпечує
фінансування територіальних органів земельних ресурсів, здійснює
внутрішній контроль за використанням фінансових і матеріальних
ресурсів, забезпечує формування та вдосконалення системи обліку;
36) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної
політики у сфері охорони державної таємниці, контроль за
збереженням інформації, що становить державну таємницю, в єдиній
системі державних органів земельних ресурсів, на підприємствах, в
установах та організаціях, що належать до сфери його управління;
37) організовує розгляд звернень громадян з питань, що
належать до його компетенції, забезпечує в межах своїх повноважень
виявлення та усунення причин виникнення скарг громадян;
38) здійснює в установленому законодавством порядку методичне
забезпечення місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування з питань регулювання земельних відносин;
39) порушує в установленому законодавством порядку клопотання
про зупинення дії або скасування актів місцевих держадміністрацій,
органів і посадових осіб місцевого самоврядування з питань, що
належать до його компетенції, а також про притягнення до
відповідальності осіб, винних у порушенні земельного
законодавства;
40) бере в межах своїх повноважень участь у розробленні
проектів Державного бюджету та Державної програми економічного і
соціального розвитку України, Програми діяльності Кабінету
Міністрів України, подає Міністрові охорони навколишнього
природного середовища відповідні пропозиції;
41) здійснює згідно із законодавством інші функції для
виконання покладених на нього завдань.
5. Держземагентство має право:
одержувати в установленому законодавством порядку від
центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування інформацію, документи і матеріали,
необхідні для виконання покладених на нього завдань;
залучати спеціалістів центральних і місцевих органів
виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за
погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до
його компетенції;
скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції;
утворювати за погодженням з іншими центральними органами
виконавчої влади міжвідомчі комісії, експертні та консультативні
ради і робочі групи;
представляти Кабінет Міністрів України за його дорученням у
міжнародних організаціях та під час укладення міжнародних
договорів;
за погодженням з Міністром охорони навколишнього природного
середовища утворювати, реорганізовувати або ліквідовувати в
установленому порядку територіальні органи;
засновувати відповідно до законодавства друковані засоби
масової інформації та провадити видавничу діяльність з метою
висвітлення питань реалізації державної політики у сфері
регулювання земельних відносин, використання, охорони та
проведення моніторингу земель, ведення державного земельного
кадастру;
за погодженням з Міністром охорони навколишнього природного
середовища видавати разом з іншими центральними і місцевими
органами виконавчої влади спільні акти.
6. Держземагентство під час виконання покладених на нього
завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами
виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а також з
відповідними органами іноземних держав.
7. Держземагентство здійснює свої повноваження безпосередньо
та через утворені в установленому порядку територіальні органи в
Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі і
затверджує за погодженням з Міністром охорони навколишнього
природного середовища положення про них.
8. Держземагентство в межах своїх повноважень на основі та на
виконання актів законодавства видає накази, організовує та
контролює їх виконання.
Нормативно-правові акти Агентства підлягають погодженню
Міністром охорони навколишнього природного середовища та
реєстрації в установленому законодавством порядку.
У випадках, передбачених законодавством, рішення Агентства є
обов'язкові для виконання центральними і місцевими органами
виконавчої влади та органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності і
громадянами.
9. Держземагентство очолює Голова, якого призначає на посаду
і звільняє з посади Кабінет Міністрів України за поданням
Прем'єр-міністра України відповідно до пропозиції Міністра охорони
навколишнього природного середовища.
Голова має заступників, яких призначає на посаду і звільняє з
посади Кабінет Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра
України відповідно до пропозиції Міністра охорони навколишнього
природного середовища.
10. Голова Держземагентства:
здійснює керівництво Агентством та несе персональну
відповідальність перед Кабінетом Міністрів України та Міністром
охорони навколишнього природного середовища за виконання
покладених на Агентство завдань;
здійснює за погодженням з Міністром охорони навколишнього
природного середовища розподіл обов'язків між своїми заступниками;
затверджує положення про структурні підрозділи центрального
апарату Агентства та його територіальних органів;
погоджує проекти законів, актів Президента України та
Кабінету Міністрів України з питань, що належать до його
компетенції;
приймає за погодженням з Міністром охорони навколишнього
природного середовища рішення про створення, реорганізацію,
ліквідацію підприємств, установ та організацій, що належать до
сфери управління Агентства;
затверджує структуру і граничну чисельність працівників
територіальних органів Агентства в Автономній Республіці Крим,
областях, мм. Києві та Севастополі в межах граничної чисельності
працівників Агентства, а також їх штатний розпис і кошторис;
призначає на посаду та звільняє з посади в установленому
порядку керівників і заступників керівників територіальних органів
Агентства;
призначає на посаду та звільняє з посади працівників
центрального апарату Агентства, в тому числі керівників
самостійних структурних підрозділів за погодженням з Міністром
охорони навколишнього природного середовища;
укладає та розриває відповідно до законодавства контракти з
керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до
сфери управління Агентства;
затверджує кошторис витрат для утримання установ, які
фінансуються з державного бюджету;
приймає в установленому порядку рішення про розподіл
бюджетних коштів;
здійснює відповідно до законодавства інші повноваження.
11. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Держземагентства, обговорення найважливіших напрямів
його діяльності та розвитку земельних ресурсів утворюється колегія
у складі Голови Агентства (голова колегії), його заступників,
посадової особи Мінприроди, визначеної Міністром охорони
навколишнього природного середовища, керівних працівників
Агентства, керівників підприємств, установ та організацій, що
належать до сфери його управління, а також представників органів
виконавчої влади і місцевого самоврядування, установ, громадських
організацій, науковців та інших осіб (за згодою).
Склад колегії затверджує Голова Агентства.
Організаційною формою роботи колегії є засідання.
Періодичність проведення засідань колегії визначає Голова
Агентства.
Рішення колегії вводяться в дію наказами Агентства.
12. Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій
щодо визначення основних напрямів розвитку земельних відносин,
обговорення найважливіших програм та інших питань Держземагентство
і його територіальні органи можуть утворювати науково-технічну
раду та інші дорадчі і консультативні органи.
Склад дорадчих і консультативних органів та положення про них
затверджує Голова Агентства.
13. Граничну чисельність працівників Держземагентства
затверджує Кабінет Міністрів України.
Структуру Агентства затверджує Міністр охорони навколишнього
природного середовища.
Штатний розпис і кошторис Агентства затверджує Голова.
14. Держземагентство є юридичною особою, має самостійний
баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із
зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: