open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 11 липня 2007 р. N 927

Київ
Про затвердження Державної цільової

програми сільськогосподарської дорадчої

діяльності на період до 2009 року

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Державну цільову програму сільськогосподарської
дорадчої діяльності на період до 2009 року (далі - Програма), що
додається.
2. Міністерству економіки включати щороку за поданням
Міністерства аграрної політики визначені Програмою завдання і
заходи та показники до розділів проекту Державної програми
економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству фінансів під час складання проекту Державного
бюджету України на відповідний рік враховувати обсяги бюджетних
коштів, необхідних для виконання завдань і заходів Програми, з
урахуванням можливостей державного бюджету.
4. Міністерству аграрної політики забезпечити залучення
відповідно до законодавства суб'єктів дорадчої діяльності до
виконання завдань і заходів, визначених Програмою.
5. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним,
Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям
надсилати до 1 березня року, що настає за звітним періодом,
Міністерству аграрної політики інформацію про стан виконання
Програми для її узагальнення та подання до 15 квітня Кабінетові
Міністрів України.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 22

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 липня 2007 р. N 927
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

сільськогосподарської дорадчої діяльності

на період до 2009 року

Загальна частина
За період проведення аграрної реформи відбулося істотне
розукрупнення суб'єктів господарювання на селі. Загальна кількість
таких суб'єктів зросла від 13,4 тис. у 1990 році до 57,9 тис. у
2006 році, або в 4,3 раза. Питома вага фермерських господарств
становить 74,1 відсотка. На початок 2007 року 6,8 млн. громадянам
видано сертифікати на право володіння земельними частками (паями)
загальною площею 26,7 млн. гектарів, з яких 17,7 млн., або
66,3 відсотка, передано в оренду. За даними вибіркового обстеження
Держкомстату, проведеного у 2006 році, 2,2 млн. особистих
селянських господарств (близько 40 відсотків) мають більш як
2 гектари землі, 4,5 млн. (83 відсотки) утримують худобу, птицю
або бджіл. У минулому році господарствами населення вироблено
61 відсоток валової продукції сільського господарства. Проте
ефективність їх діяльності з кожним роком знижується, а у разі
посилення конкуренції вони змушені будуть згорнути своє
виробництво.
Докорінно змінилися соціально-трудові відносини на селі, що
спричинило зниження рівня життя сільського населення. Кількість
найманих працівників у аграрних підприємствах скоротилася до
1 млн. осіб, або майже в 5 разів. На початок 2007 року кожна друга
особа з 781 тис. безробітних, які перебували на обліку в державній
службі зайнятості, проживала в сільській місцевості. Майже в
половині сільських населених пунктів України немає жодного
суб'єкта господарювання. Частка оплати праці в структурі сукупних
ресурсів сільських домогосподарств становить менше третини.
Водночас доходи від підприємницької діяльності та самозайнятості
населення становлять менш як 5 відсотків.
Погіршуються якісні показники трудових ресурсів у сільському
господарстві, зокрема у 2006 році неповну та базову вищу освіту
мали 14,2 відсотка, а повну вищу освіту 8,4 відсотка облікової
кількості штатних працівників, що значно менше порівняно із
середніми показниками у національній економіці. У минулому році
тільки 1 відсоток працівників, зайнятих у галузі сільського
господарства, пройшли перепідготовку і 1,5 відсотка - підвищили
свою кваліфікацію.
Виникнення проблем у суб'єктів господарювання, які провадять
діяльність у сільській місцевості, та сільського населення
зумовлене такими факторами:
недостатня ефективність існуючої системи підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації селян, керівників і
спеціалістів сільського господарства;
невідповідність отриманих знань вимогам щодо ефективного
ведення сільськогосподарського виробництва та обмежені можливості
щодо їх постійного оновлення;
відсутність практичного досвіду роботи і навичок з пошуку та
використання конкурентних переваг на ринку сільськогосподарської
продукції;
недостатня диверсифікація джерел доходів сільських
домогосподарств, відсутність у частини сільського населення
мотивації до продуктивної праці і підвищення рівня свого
добробуту;
нерозвинутість інфраструктури аграрного ринку та припинення
функціонування об'єктів соціальної сфери у сільській місцевості;
повільне впровадження прикладних наукових розробок у
сільськогосподарське виробництво;
ускладнення вимог до оформлення документів, необхідних для
участі в цільових державних програмах щодо підтримки розвитку
галузей сільського господарства та сільської місцевості;
відсутність оперативних каналів доступної інформації з питань
державної аграрної політики та підтримки галузей сільського
господарства, результатів моніторингу внутрішнього і зовнішнього
ринку сільськогосподарської продукції, а також фінансових і
матеріально-технічних засобів для її виробництва.
Проблема, що склалася з наданням суб'єктам господарювання на
селі інформаційно-дорадчих послуг, потребує невідкладного її
розв'язання. Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми
наведені у Паспорті Програми (додаток 1).
Мета Програми
Метою Програми є формування в Україні ефективної та доступної
мережі сільськогосподарських дорадчих служб для задоволення потреб
сільськогосподарських товаровиробників та сільського населення у
розширенні професійних знань і вдосконаленні практичних навичок,
підвищенні ефективності господарювання та розвитку сільської
місцевості.
Шляхи і способи розв'язання проблем
Проблеми діяльності суб'єктів господарювання у сільській
місцевості та сільського населення передбачається розв'язати
шляхом:
1) сприяння підвищенню рівня ефективності господарювання у
сільському господарстві через:
навчання і надання дорадчої допомоги сільськогосподарським
товаровиробникам та сільському населенню з питань врегулювання
відносин власності на землю і майно та ефективного їх
використання;
інформування про новітні досягнення аграрної науки і техніки,
впровадження у виробництво сучасних технологій, поширення
передового досвіду господарювання, дотримання стандартів якості та
безпеки сільськогосподарської продукції;
сприяння диверсифікації сільськогосподарського виробництва;
сприяння освоєнню методів виробництва нових видів
сільськогосподарської продукції;
залучення до розв'язання зазначених проблем вищих аграрних
навчальних закладів III-IV рівня акредитації, які здійснюють
підготовку кадрів для сільського господарства, суб'єктів наукової
і науково-технічної діяльності у сфері сільського господарства;
роз'яснення питань, пов'язаних з реалізацією державної
аграрної політики;
2) сприяння розвитку інфраструктури аграрного ринку, зокрема:
організації мережі збуту сільськогосподарської продукції від
виробника до споживача шляхом надання дорадчих послуг із створення
сільських агромагазинів, сільськогосподарських
заготівельно-збутових кооперативів, кредитних спілок, агроторгових
домів тощо;
налагодженню взаємовигідних партнерських відносин між
сільськогосподарськими товаровиробниками та іншими суб'єктами
аграрного ринку;
3) поширення інформації про:
ціни і кон'юнктуру ринків, переваги та загрози їх розширення
(при вступі України до СОТ, ЄС, інших міжнародних організацій і
регіональних угруповань);
збут сільськогосподарської продукції і придбання ресурсів для
її виробництва;
порядок участі у державних і галузевих програмах підтримки
розвитку сільського господарства та сільських територій;
4) розвитку сільської місцевості та розв'язання соціальних
проблем сільського населення, зокрема:
сприяння самоорганізації сільських громад і проведенню зборів
для розв'язання соціальних, побутових та екологічних проблем,
надання консультаційної допомоги під час розроблення та виконання
програм соціально-економічного та культурного розвитку сільських
територіальних громад, районів, областей;
надання дорадчих послуг з питань створення
інформаційно-навчальних центрів, клубів, груп за інтересами для
різних категорій сільського населення;
надання дорадчих послуг з питань зайнятості та самозайнятості
сільського населення, створення підприємств з надання
соціально-побутових послуг сільському населенню, навчання та
профорієнтації сільської молоді;
підготовка та проведення науково-практичних конференцій з
актуальних питань розвитку аграрного та несільськогосподарського
виробництва, сільських територій.
Надання сільському населенню дорадчих послуг може
здійснюватися за такими варіантами:
повна оплата споживачами дорадчих послуг їх вартості. Цей
варіант через низьку платоспроможність суб'єктів господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості,
та сільського населення значно звужує спектр послуг, які можуть
надаватися. Такий підхід уповільнить розвиток національної мережі
сільськогосподарських дорадчих служб, не дасть змоги досягти
визначеної Програмою мети;
надання суб'єктам господарювання, які провадять діяльність у
сільській місцевості, та сільському населенню соціально
спрямованих дорадчих послуг, що мають найбільший соціальний ефект,
за рахунок коштів державного бюджету, а інших послуг - за рахунок
замовників.
З урахуванням соціально-економічної ситуації, що склалася у
сільській місцевості, найбільш прийнятним є останній варіант
надання дорадчих послуг.
Кошти державного бюджету, що передбачаються для надання
соціально спрямованих дорадчих послуг суб'єктам господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості, та сільському
населенню, використовуються у порядку, визначеному Кабінетом
Міністрів України.
Завдання і заходи, спрямовані на розв'язання проблем і
досягнення мети Програми, визначені у додатку 2.
Організація виконання Програми
Мінагрополітики в межах своїх повноважень забезпечує
виконання Програми, координує дії виконавців.
Програма виконується двома етапами:
перший (2007 рік) - сприяння формуванню
інформаційно-технічної бази сільськогосподарських дорадчих служб
для надання соціально спрямованих дорадчих послуг суб'єктам
господарювання, що провадять діяльність у сільській місцевості, та
сільському населенню;
другий (2008-2009 роки) - розвиток системи поширення
сільськогосподарськими дорадчими службами знань з питань
сільського господарства, сучасних технологій та інформації про
кон'юнктуру аграрного ринку, а також надання соціально спрямованих
дорадчих послуг.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть можливість створити умови для
адаптації діяльності суб'єктів господарювання, які провадять
діяльність у сільській місцевості, до вимог ринкової економіки,
підвищити рівень якості життя сільського населення та комплексного
розвитку сільської місцевості, а саме:
забезпечити конкурентоспроможність суб'єктів господарювання,
які провадять діяльність у сільській місцевості, та збільшення
обсягів залучення інвестицій у розвиток сільського господарства і
сільської місцевості;
сприяти залученню у виробництво товарної
сільськогосподарської продукції особистих селянських господарств,
перетворенню їх у сучасні фермерські господарства, участі у
виконанні державних і місцевих програм підтримки
сільськогосподарського виробництва, агротехнологічного і
сервісного забезпечення, а також формуванню
постачальницько-збутових обслуговуючих кооперативів;
створити передумови для розвитку людського потенціалу,
розширення сфери зайнятості сільського населення, наближення рівня
оплати праці в сільському господарстві до середнього показника в
національній економіці та заохочення молоді до роботи і постійного
проживання у сільській місцевості;
створити умови для ефективного впливу аграрної освіти, науки
і дорадництва на сільськогосподарське виробництво з метою переходу
галузі на інноваційну модель розвитку;
сприяти розвитку сільських територіальних громад,
інфраструктури сільських населених пунктів та формуванню
середнього класу в сільській місцевості;
забезпечити проведення постійного діалогу між місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і
суб'єктами господарювання, що провадять діяльність у сільській
місцевості, та сільським населенням з питань реалізації аграрної
політики;
зменшити навантаження на соціальні фонди, сприяти збільшенню
надходжень до місцевих бюджетів для розв'язання проблем сільських
територій.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється у межах коштів, які щороку
передбачаються у державному і місцевих бюджетах для здійснення
заходів, визначених Програмою.
Орієнтовний обсяг коштів державного бюджету, передбачених для
виконання Програми, становить 31,51 млн. гривень. Контроль за їх
використанням здійснюється відповідно до законодавства.

Додаток 1

до Програми
ПАСПОРТ

до Державної цільової програми

сільськогосподарської дорадчої

діяльності на період до 2009 року

1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 20 червня 2005 р. N 210 ( 210-2005-р ) "Про
схвалення Концепції Державної цільової програми
сільськогосподарської дорадчої діяльності на 2006-2009 роки"
(Офіційний вісник України, 2005 р., N 25, ст. 1447).
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2007 р. N 927.
3. Державний замовник-координатор - Мінагрополітики.
4. Державні замовники: Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
5. Керівник програми - заступник Міністра аграрної політики.
6. Виконавці заходів Програми: Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Українська академія аграрних наук, вищі аграрні
навчальні заклади, всеукраїнська громадська професійна
організація, що об'єднує суб'єктів дорадчої діяльності і має
статус саморегулівної організації, сільськогосподарські дорадчі
служби.
7. Строк виконання: 2007-2009 роки.
8. Прогнозний обсяг та джерела фінансування, млн. гривень.
------------------------------------------------------------------ |Джерела фінансування |Обсяг фінансування | У тому числі за | | | | роками | | | |--------------------| | | | 2007 | 2008 | 2009 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Державний бюджет | 31,51 |10,00 |10,50 |11,02 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Місцевий бюджет | 5,22 | 1,66 | 1,73 | 1,83 | |----------------------+--------------------+------+------+------| | Усього | 36,73 |11,66 |12,23 |12,85 | ------------------------------------------------------------------

Додаток 2

до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з провадження сільськогосподарської

дорадчої діяльності на період до 2009 року

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Прог-| У тому числі за | | завдання | показника |----------------------------| заходу | розпорядок |фінансу- |ноз- | за роками | | | | усьо- | за роками | | бюджетних | вання | ний |------------------| | | | го |--------------------| | коштів | |обсяг|2007 |2008 | 2009 | | | | | 2007 | 2008 | 2009 | | | |фіна-| | | | | | | | | | | | | |нсо- | | | | | | | | | | | | | | вих | | | | | | | | | | | | | |ресу-| | | | | | | | | | | | | |рсів | | | | | | | | | | | | | | для | | | | | | | | | | | | | |вико-| | | | | | | | | | | | | |нання| | | | | | | | | | | | | |зав- | | | | | | | | | | | | | |дань,| | | | | | | | | | | | | |млн. | | | | | | | | | | | | | |гри- | | | | | | | | | | | | | |вень | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 1. Підвищення | кількість | 385| 122| 128| 135| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 1,26| 0,4| 0,42| 0,44| | рівня | навчальних | | | | | проведення | ки | бюджет | | | | | | професійних | курсів та | | | | |навчальних курсів та|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | знань і | семінарів | | | | | семінарів для |Рада міністрів| місцеві | 0,34| 0,11| 0,11| 0,12| | вдосконалення | | | | | | суб'єктів | Автономної | бюджети | | | | | | практичних | | | | | | господарювання, що | Республіки | | | | | | | навичок | | | | | |провадять діяльність|Крим, обласні | | | | | | | прибуткового | | | | | | у сільській | та | | | | | | | ведення | | | | | |місцевості, з питань|Севастопольсь-| | | | | | |сільськогоспо- | | | | | |прибуткового ведення| ка міська | | | | | | | дарського | | | | | | господарства, |облдержадміні-| | | | | | | виробництва | | | | | | застосування | страції | | | | | | | | | | | | | інноваційних | | | | | | | | | | | | | | технологій, | | | | | | | | | | | | | | дотримання | | | | | | | | | | | | | |стандартів якості і | | | | | | | | | | | | | | безпеки | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кої продукції | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 1,6| 0,51| 0,53| 0,56| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 281| 89| 93| 98| 2) сприяння |Мінагрополіти-|державний| 0,47| 0,15| 0,16| 0,16| | |демонстрацій- | | | | | проведенню | ки | бюджет | | | | | | |них семінарів, | | | | | демонстраційних |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | відеофільмів | | | | | семінарів, |Рада міністрів| місцеві | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | | | | | | відеофільмів про | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | форми і методи | Республіки | | | | | | | | | | | | | господарювання, |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | сучасні технології | та | | | | | | | | | | | | | вирощування |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |перспективних сортів| ка міська | | | | | | | | | | | | | і гібридів рослин, |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |порід тварин та інші| страції | | | | | | | | | | | | |досягнення аграрної | | | | | | | | | | | | | | науки і техніки | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,72| 0,23| 0,24| 0,25| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 32156| 10200| 10710| 11246| 3) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 2,37| 0,75| 0,79| 0,83| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | | послуг суб'єктам |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | господарювання, що |Рада міністрів| місцеві | 0,78| 0,25| 0,26| 0,27| | | | | | | |провадять діяльність| Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | у сільській | Республіки | | | | | | | | | | | | | місцевості, та |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільському населенню| та | | | | | | | | | | | | | з питань: |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | підвищення | ка | | | | | | | | | | | | |ефективності роботи |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |підприємств галузей | страції | | | | | | | | | | | | | агропромислового | | | | | | | | | | | | | | виробництва; | | | | | | | | | | | | | |прибуткового ведення| | | | | | | | | | | | | | господарства і | | | | | | | | | | | | | | диверсифікації | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кого виробництва; | | | | | | | | | | | | | | врегулювання | | | | | | | | | | | | | | відносин власності | | | | | | | | | | | | | |на землю і майно, а | | | | | | | | | | | | | |також ефективного їх| | | | | | | | | | | | | | використання у | | | | | | | | | | | | | | процесі | | | | | | | | | | | | | | господарської | | | | | | | | | | | | | | діяльності; | | | | | | | | | | | | | | управління, | | | | | | | | | | | | | | маркетингу, | | | | | | | | | | | | | | бухгалтерського і | | | | | | | | | | | | | | статистичного | | | | | | | | | | | | | | обліку, | | | | | | | | | | | | | | оподаткування, | | | | | | | | | | | | | |страхування у галузі| | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства; | | | | | | | | | | | | | | здійснення | | | | | | | | | | | | | | фінансових і | | | | | | | | | | | | | |товарних інтервенцій| | | | | | | | | | | | | | на ринках об'єктів | | | | | | | | | | | | | |державного цінового | | | | | | | | | | | | | | регулювання, обігу | | | | | | | | | | | | | | складських | | | | | | | | | | | | | |документів на зерно,| | | | | | | | | | | | | | участі у біржових | | | | | | | | | | | | | | торгах | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | кою продукцією; | | | | | | | | | | | | | | запровадження | | | | | | | | | | | | | | міжнародних | | | | | | | | | | | | | |стандартів якості та| | | | | | | | | | | | | | безпеки продуктів | | | | | | | | | | | | | | харчування, | | | | | | | | | | | | | |застосування добрив,| | | | | | | | | | | | | | засобів захисту | | | | | | | | | | | | | | рослин, раціонів | | | | | | | | | | | | | | годівлі тварин і | | | | | | | | | | | | | | птиці, проведення | | | | | | | | | | | | | | профілактичних | | | | | | | | | | | | | | санітарно- | | | | | | | | | | | | | | ветеринарних | | | | | | | | | | | | | | заходів; | | | | | | | | | | | | | |виконання державних | | | | | | | | | | | | | | і місцевих програм | | | | | | | | | | | | | | соціального і | | | | | | | | | | | | | | економічного | | | | | | | | | | | | | | розвитку, програм | | | | | | | | | | | | | | підтримки окремих | | | | | | | | | | | | | | галузей сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства та | | | | | | | | | | | | | | розвитку сільських | | | | | | | | | | | | | | територій; | | | | | | | | | | | | | | організації | | | | | | | | | | | | | |громадських пасовищ | | | | | | | | | | | | | | і догляду за ними | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 3,15| 1| 1,05| 1,1| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 227| 72| 76| 79| 4) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,63| 0,2| 0,21| 0,22| | | навчальних та | | | | | поширення | ки | бюджет | | | | | | | демонстра- | | | | |інформації, практики|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | ційних | | | | | з питань можливих |Рада міністрів| місцеві | 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | семінарів, | | | | |конкурентних переваг| Автономної | бюджети | | | | | | | відеофільмів, | | | | | суб'єктів | Республіки | | | | | | | | друкованих | | | | | господарювання, що |Крим, обласні | | | | | | | | інформаційних | | | | |провадять діяльність| та | | | | | | | | видань, | | | | | у сільській |Севастопольсь-| | | | | | | | веб-сайтів | | | | | місцевості, та | ка міська | | | | | | | | | | | | |сільського населення|облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | при відтворенні | страції | | | | | | | | | | | | |родючості і захисту | | | | | | | | | | | | | | ґрунтів, веденні | | | | | | | | | | | | | | органічного | | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства, | | | | | | | | | | | | | | відтворенні і | | | | | | | | | | | | | |збереженні природних| | | | | | | | | | | | | | агроландшафтів | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,82| 0,26| 0,27| 0,29| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | Кількість | 3783| 1200| 1260| 1323| 5) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,44| 0,14| 0,15| 0,15| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | | послуг суб'єктам |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | господарювання, що |Рада міністрів| місцеві | 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| | | | | | | |провадять діяльність| Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | у сільській | Республіки | | | | | | | | | | | | | місцевості, і |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільському населенню| та | | | | | | | | | | | | | з оформлення |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | документів на | ка міська | | | | | | | | | | | | |отримання державної |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |підтримки, залучення| страції | | | | | | | | | | | | | кредитних, | | | | | | | | | | | | | | інвестиційних та | | | | | | | | | | | | | |інших видів ресурсів| | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,54| 0,17| 0,18| 0,19| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 1 | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | | | 6,83| 2,17| 2,27| 2,38| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | |державний| 5,17| 1,64| 1,73| 1,8| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 1,65| 0,53| 0,54| 0,58| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 2. Сприяння | кількість | 3216| 1020| 1071| 1125| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,32| 0,1| 0,11| 0,11| | розвитку і | інформаційних | | | | |поширення інформації| ки | бюджет | | | | | | стабільному | бюлетенів, | | | | | про маркетинг |--------------+---------+-----+-----+-----+------| |функціонуванню | друкованих | | | | |сільськогосподарсь- |Рада міністрів| місцеві | 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| |інфраструктури | інформаційних | | | | | кої продукції, а | Автономної | бюджети | | | | | |аграрного ринку| видань, | | | | | також результати | Республіки | | | | | | | | веб-сайтів | | | | |державного цінового |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | моніторингу | та | | | | | | | | | | | | | аграрного та |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |продовольчого ринку | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,41| 0,13| 0,14| 0,14| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 95| 30| 32| 33|2) сприяння розвитку|Мінагрополіти-|державний| 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | навчальних та | | | | | взаємовигідних | ки | бюджет | | | | | | | демонстрацій- | | | | | відносин між |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | них семінарів | | | | | сільськогосподар- |Рада міністрів| місцеві | 0,06| 0,02| 0,02| 0,02| | | | | | | | ськими | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | товаровиробниками, | Республіки | | | | | | | | | | | | | заготівельними, |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | переробними, | та | | | | | | | | | | | | | торговельними |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | підприємствами, | ка міська | | | | | | | | | | | | | іншими суб'єктами |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | аграрного та | страції | | | | | | | | | | | | |продовольчого ринку,| | | | | | | | | | | | | | зокрема шляхом | | | | | | | | | | | | | | створення належних | | | | | | | | | | | | | |умов для діяльності | | | | | | | | | | | | | | самоврядних | | | | | | | | | | | | | | галузевих і | | | | | | | | | | | | | | міжгалузевих | | | | | | | | | | | | | | організацій | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 25176| 7986| 8385| 8805| 3) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 1,16| 0,38| 0,39| 0,39| | |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | | | | | | |послуг з формування |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | мережі збуту |Рада міністрів| місцеві | 0,32| 0,1| 0,11| 0,11| | | | | | | |сільськогосподарсь- | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | кої продукції на | Республіки | | | | | | | | | | | | | кооперативних |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | засадах, розвитку | та | | | | | | | | | | | | | аукціонів живої |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | худоби та птиці, | ка міська | | | | | | | | | | | | | оптових |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | плодоовочевих | страції | | | | | | | | | | | | | ринків, кредитних | | | | | | | | | | | | | |спілок, регіональних| | | | | | | | | | | | | | кооперативних | | | | | | | | | | | | | | банків, страхових | | | | | | | | | | | | | |компаній, виставок, | | | | | | | | | | | | | | ярмарків | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 1,48| 0,48| 0,5| 0,5| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 2 | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | | | 2,14| 0,69| 0,72| 0,73| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | |державний| 1,66| 0,54| 0,56| 0,57| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 0,47| 0,15| 0,16| 0,17| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 3. Інформа- | кількість | 227| 72| 76| 79| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 1,61| 0,53| 0,54| 0,54| | ційно- | навчальних та | | | | |організації надання | ки | бюджет | | | | | | дорадче |демонстраційних| | | | | дорадчих послуг, |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | забезпечення | семінарів, | | | | |поширення інформації|Рада міністрів| місцеві | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | інноваційної | друкованих | | | | | серед суб'єктів | Автономної | бюджети | | | | | | моделі | інформаційних | | | | | господарювання про | Республіки | | | | | | | відтворення | видань, | | | | |інноваційні методи, |Крим, обласні | | | | | | |сільськогоспо- | веб-сайтів | | | | | спрямовані на | та | | | | | | | дарського | | | | | | використання |Севастопольсь-| | | | | | | виробництва | | | | | | ресурсо- і | ка міська | | | | | | | | | | | | | енергозберігаючих |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | технологій, | страції | | | | | | | | | | | | | альтернативне | | | | | | | | | | | | | | використання | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | ких угідь | | | | | | | | | | | | | | та продукції | | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | господарства | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 1,86| 0,61| 0,62| 0,63| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 3| 1| 1| 1| 2) організація |Мінагрополіти-|державний| 0,5| 0,16| 0,17| 0,18| | | науково- | | | | | підготовки та | ки | бюджет | | | | | | | практичних | | | | | проведення |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | конференцій | | | | | науково-практичних |Рада міністрів| місцеві | 0,06| 0,02| 0,02| 0,02| | | | | | | | конференцій з | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | актуальних питань | Республіки | | | | | | | | | | | | | розвитку |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | та | | | | | | | | | | | | | кого виробництва і |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |сільської місцевості| ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,57| 0,18| 0,19| 0,2| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | загальний | 6305| 2000| 2100| 2205| 3) сприяння |Мінагрополіти-|державний| 2,52| 0,8| 0,84| 0,88| | | наклад книг | | | | |підготовці, виданню | ки | бюджет | | | | | | |---------------+-------+------+------+------| та розповсюдженню |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість |1576250|500000|525000|551250| книг, брошур, |Рада міністрів| місцеві | 0,35| 0,11| 0,12| 0,12| | | буклетів, | | | | | буклетів, | Автономної | бюджети | | | | | | | брошур, | | | | | інформаційних | Республіки | | | | | | | | інформаційних | | | | |листків, публікацій |Крим, обласні | | | | | | | | листків | | | | | у спеціалізованих | та | | | | | | | | | | | | | виданнях, |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | |відеоматеріалів для | ка міська | | | | | | | | | | | | | забезпечення |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | суб'єктів | страції | | | | | | | | | | | | | господарювання, | | | | | | | | | | | | | | сільського | | | | | | | | | | | | | | населення, | | | | | | | | | | | | | | дорадників та | | | | | | | | | | | | | |експертів-дорадників| | | | | | | | | | | | | | необхідною | | | | | | | | | | | | | | інформацією | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 2,87| 0,91| 0,96| 1| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 1813| 575| 604| 634| 4) розроблення |Мінагрополіти-|державний| 0,2| 0,07| 0,07| 0,07| | | публікацій у | | | | | рекомендацій з | ки | бюджет | | | | | | |спеціалізованих| | | | | дорадчого |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | виданнях, | | | | | супроводження |Рада міністрів| місцеві | 0,03| 0,01| 0,01| 0,01| | | | | | | | процесів | Автономної | бюджети | | | | | | | кількість | 126| 40| 42| 44| інноваційного | Республіки | | | | | | | | відеофільмів | | | | | відтворення | Крим, | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | обласні та | | | | | | | | кількість | 236| 75| 79| 83| кого виробництва |Севастопольсь-| | | | | | | | рекомендацій, | | | | | | ка міська | | | | | | | | затверджених | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | наказами | | | | | | страції | | | | | | | | Мінагро- | | | | | | | | | | | | | | політики | | | | | | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,24| 0,08| 0,08| 0,08| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 473| 150| 158| 165| 5) розроблення |Мінагрополіти-|державний| 0,22| 0,07| 0,07| 0,08| | | рекомендацій | | | | | рекомендацій для | ки | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------| суб'єктів |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | у тому числі | 47| 15| 16| 17| господарювання з |Рада міністрів| місцеві | 0,03| 0,01| 0,01| 0,01| | | затверджених | | | | | питань розвитку | Автономної | бюджети | | | | | | | наказами | | | | | виробництва та | Республіки | | | | | | | | Мінагро- | | | | | використання |Крим, обласні | | | | | | | | політики | | | | | дизельного | та | | | | | | | | | | | | | біопалива, |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | біоетанолу, інших | ка міська | | | | | | | | | | | | |альтернативних видів|облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | палива та | страції | | | | | | | | | | | | |відновлюваних джерел| | | | | | | | | | | | | | енергії | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 3 | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | | | 5,79| 1,86| 1,93| 2| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | |державний| 5,06| 1,63| 1,69| 1,75| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 0,73| 0,23| 0,24| 0,25| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 4. Сприяння | кількість | 6936| 2200| 2310| 2426| 1) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,54| 0,17| 0,18| 0,19| | розв'язанню |дорадчих послуг| | | | | надання дорадчих | ки | бюджет | | | | | | проблем | | | | | | послуг з питань |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | сільського | | | | | | самоорганізації |Рада міністрів| місцеві | 0,16| 0,05| 0,05| 0,06| | населення та | | | | | | сільських | Автономної | бюджети | | | | | | комплексному | | | | | | територіальних | Республіки | | | | | | | розвитку | | | | | |громад, розроблення |Крим, обласні | | | | | | | сільської | | | | | |програм комплексного| та | | | | | | | місцевості | | | | | | розвитку сільської |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | місцевості, | ка міська | | | | | | | | | | | | | проведення |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | моніторингу їх | страції | | | | | | | | | | | | | виконання | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,69| 0,22| 0,23| 0,24| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 211| 67| 70| 74|2) підвищення рівня |Мінагрополіти-|державний| 0,63| 0,2| 0,21| 0,22| | | навчальних та | | | | | знань та | ки | бюджет | | | | | | | демонстрацій- | | | | | вдосконалення |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | них семінарів | | | | |практичних навичок з|Рада міністрів| місцеві | 0,16| 0,05| 0,05| 0,06| | | | | | | | облаштування та | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | забезпечення | Республіки | | | | | | | | | | | | | надійності |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | функціонування | та | | | | | | | | | | | | |інженерно-технічних |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | комунікацій | ка міська | | | | | | | | | | | | |сільських населених |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | |пунктів, благоустрою| страції | | | | | | | | | | | | | сіл, охорони | | | | | | | | | | | | | | довкілля, | | | | | | | | | | | | | | соціально- | | | | | | | | | | | | | | культурного | | | | | | | | | | | | | | обслуговування | | | | | | | | | | | | | | населення шляхом | | | | | | | | | | | | | | розширення мережі | | | | | | | | | | | | | | сервісних | | | | | | | | | | | | | |підприємств, зокрема| | | | | | | | | | | | | | шляхом створення | | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | ких кооперативів | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,79| 0,25| 0,26| 0,28| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 1135| 360| 378| 397| 3) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,57| 0,18| 0,19| 0,2| | | навчальних | | | | | проведення | ки | бюджет | | | | | | | семінарів | | | | |навчальних семінарів|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | з питань несільсь- |Рада міністрів| місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | | | | | | когосподарського | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | підприємництва, | Республіки | | | | | | | | | | | | | створення нових |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | робочих місць та | та | | | | | | | | | | | | |розвитку ринку праці|Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | в сільській | ка міська | | | | | | | | | | | | | місцевості |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,69| 0,22| 0,23| 0,24| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 29003| 9200| 9660| 10143| 4) сприяння |Мінагрополіти-|державний| 0,54| 0,17| 0,18| 0,19| | |дорадчих послуг| | | | |сільським громадам у| ки | бюджет | | | | | | | | | | | | реалізації |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | |соціальних проектів,|Рада міністрів| місцеві | 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| | | | | | | | участі в процесах | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | підготовки, | Республіки | | | | | | | | | | | | | прийняття та |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | виконання рішень | та | | | | | | | | | | | | | місцевих органів |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | виконавчої влади і | ка міська | | | | | | | | | | | | | органів місцевого |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | самоврядування | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,63| 0,2| 0,21| 0,22| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 29003| 9200| 9660| 10143| 5) забезпечення | Мінагро- |державний| 2,99| 0,95| 1| 1,05| | | дорадчих | | | | | надання дорадчих | політики | бюджет | | | | | | | послуг | | | | | послуг: | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | із захисту прав та | Рада | місцеві | 0,57| 0,18| 0,19| 0,2| | | | | | | | законних інтересів | міністрів | бюджети | | | | | | | | | | | | сільського | Автономної | | | | | | | | | | | | | населення, | Республіки | | | | | | | | | | | | | зокрема з питань | Крим, обласні| | | | | | | | | | | | |додержання державних| та Севасто- | | | | | | | | | | | | | соціальних | польська | | | | | | | | | | | | | стандартів і | міська | | | | | | | | | | | | |соціальних гарантій;| облдерж- | | | | | | | | | | | | | | адміністрації| | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | із створення | | | | | | | | | | | | | | сільським | | | | | | | | | | | | | | населенням, що | | | | | | | | | | | | | | працює на умовах | | | | | | | | | | | | | | самозайнятості, | | | | | | | | | | | | | | малих підприємств | | | | | | | | | | | | | | у сфері | | | | | | | | | | | | | | соціально- | | | | | | | | | | | | | | побутових | | | | | | | | | | | | | | послуг, сільського | | | | | | | | | | | | | | зеленого туризму, | | | | | | | | | | | | | | народних промислів | | | | | | | | | | | | | | та інших видів | | | | | | | | | | | | | | несільськогоспода- | | | | | | | | | | | | | | рської діяльності; | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | |з питань підготовки | | | | | | | | | | | | | | та виконання | | | | | | | | | | | | | | місцевими | | | | | | | | | | | | | |органами виконавчої | | | | | | | | | | | | | | влади і органами | | | | | | | | | | | | | | місцевого | | | | | | | | | | | | | | самоврядування | | | | | | | | | | | | | | програм | | | | | | | | | | | | | | комплексного | | | | | | | | | | | | | | розвитку | | | | | | | | | | | | | |сільської місцевості| | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 3,56| 1,13| 1,19| 1,25| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 1103| 350| 368| 386| 6) організація | Мінагро- |державний| 0,28| 0,09| 0,09| 0,1| | | навчальних | | | | | роботи | політики | бюджет | | | | | | | семінарів, | | | | | з надання |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | дорадчих | | | | | консультаційної | Рада | місцеві | 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | послуг | | | | | допомоги у | міністрів | бюджети | | | | | | | | | | | | створенні | Автономної | | | | | | | | | | | | | інформаційно- | Республіки | | | | | | | | | | | | | навчальних | Крим, обласні| | | | | | | | | | | | | центрів, клубів, | та Севасто- | | | | | || | | | | | |груп за інтересами, | польська | | | | | | | | | | | | | у тому числі для | міська | | | | | | | | | | | | | жінок (з | облдерж- | | | | | | | | | | | | | ведення бізнесу, | адміністрації| | | | | | | | | | | | | домашнього | | | | | | | | | | | | | | господарства, | | | | | | | | | | | | | | народних | | | | | | | | | | | | | |ремесел, кулінарії, | | | | | | | | | | | | | | комп'ютеризації, | | | | | | | | | | | | | | догляду за дітьми | | | | | | | | | | | | | | тощо), дітей і | | | | | | | | | | | | | | молоді, осіб з | | | | | | | | | | | | | | обмеженими | | | | | | | | | | | | | | фізичними | | | | | | | | | | | | | | можливостями | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,47| 0,15| 0,16| 0,17| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 4 | | | | | | | | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | | | 6,84| 2,17| 2,28| 2,39| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | |державний| 5,55| 1,76| 1,85| 1,94| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 1,29| 0,41| 0,43| 0,45| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| |5. Організація | кількість | 85| 27| 28| 30| 1) організація |Мінагрополіти-|державний| 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | професійної | навчальних | | | | |навчання дорадників | ки | бюджет | | | | | |перепідготовки | програм, | | | | | та | | | | | | | | і підвищення | навчальних | | | | |експертів-дорадників| | | | | | | | кваліфікації | курсів, | | | | | з числа | | | | | | | | дорадників та | семінарів | | | | | спеціалістів, які | | | | | | | | експертів- | | | | | | мають повну вищу | | | | | | | | дорадників | | | | | |освіту і практичний | | | | | | | | | | | | | | досвід роботи у | | | | | | | | | | | | | | сільському | | | | | | | | | | | | | | господарстві чи | | | | | | | | | | | | | | працюють у | | | | | | | | | | | | | |науково-дослідних і | | | | | | | | | | | | | | вищих аграрних | | | | | | | | | | | | | |навчальних закладах,| | | | | | | | | | | | | | за програмами | | | | | | | | | | | | | |дорадчої діяльності;| | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 337| 107| 112| 118| 2) забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | дорадників та | | | | | підвищення | ки | бюджет | | | | | | | експертів- | | | | | кваліфікації |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | дорадників, | | | | | дорадників та |Рада міністрів| місцеві | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | викладачів | | | | |експертів-дорадників| Автономної | бюджети | | | | | | |вищих аграрних | | | | | за напрямами, | Республіки | | | | | | | | навчальних | | | | | зазначеними у |Крим, обласні | | | | | | | | закладів, що | | | | | кваліфікаційному | та | | | | | | | | отримали | | | | | свідоцтві |Севастопольсь-| | | | | | | | свідоцтва про | | | | | | ка міська | | | | | | | | підвищення | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | кваліфікації | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,38| 0,12| 0,13| 0,13| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 5 | | | | | | | | 0,5| 0,16| 0,17| 0,18| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | |державний| 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | 6. Прикладні | кількість | 3| 1| 1| 1| забезпечення |Мінагрополіти-|державний| 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | наукові | наукових | | | | | розроблення: | ки | бюджет | | | | | | дослідження | розробок, | | | | | |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | науково- | | | | |теоретичних основ і |Рада міністрів| місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | методичних | | | | | напрямів розвитку | Автономної | бюджети | | | | | | | рекомендацій | | | | |сільськогосподарсь- | Республіки | | | | | | | | | | | | | кої дорадчої |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | діяльності та | та | | | | | | | | | | | | | вдосконалення |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | економічного | ка міська | | | | | | | | | | | | | механізму |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | функціонування | страції | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | | | | | | | | | | | | | | ких дорадчих служб;| | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 3| 1| 1| 1| науково-методичних |Мінагрополіти-|державний| 0,09| 0,03| 0,03| 0,03| | | науково- | | | | | рекомендацій і | ки | бюджет | | | | | | | методичних | | | | |навчальних програм з|--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | рекомендацій | | | | | питань професійної |Рада міністрів| місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | | | | | | підготовки | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | дорадників та | Республіки | | | | | | | | | | | | | експертів- |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | дорадників, | та | | | | | | | | | | | | | підвищення їх |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | кваліфікації; | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,22| 0,07| 0,07| 0,08| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 6| 2| 2| 2| інформаційних |Мінагрополіти-|державний| 0,19| 0,06| 0,06| 0,07| | | наукових | | | | |систем, у тому числі| ки | бюджет | | | | | | | розробок | | | | | з використанням |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | |інтернет-технологій,|Рада міністрів| місцеві | 0,16| 0,05| 0,05| 0,06| | | | | | | | та забезпечення їх | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | запровадження у | Республіки | | | | | | | | | | | | | сфері |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | та | | | | | | | | | | | | | кої дорадчої |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | діяльності; | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,35| 0,11| 0,12| 0,12| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 6| 2| 2| 2| практичних |Мінагрополіти-|державний| 0,25| 0,08| 0,08| 0,09| | | практичних | | | | | рекомендацій щодо | ки | бюджет | | | | | | | рекомендацій | | | | | запровадження та |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | функціонування |Рада міністрів| місцеві | 0,16| 0,05| 0,05| 0,06| | | | | | | | механізму надання | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | |сільськогосподарсь- | Республіки | | | | | | | | | | | | |ких дорадчих послуг |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | за кошти суб'єктів | та | | | | | | | | | | | | | господарювання |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,41| 0,13| 0,14| 0,14| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | |Рада міністрів| місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | | | | | | | Автономної | бюджети | | | | | | | | | | | | | Республіки | | | | | | | | | | | | | |Крим, обласні | | | | | | | | | | | | | | та | | | | | | | | | | | | | |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 0,5| 0,12| 0,16| 0,21| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 6 | | | | | | | | 1,73| 0,51| 0,57| 0,64| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | |державний| 1,03| 0,29| 0,34| 0,4| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 0,69| 0,22| 0,23| 0,24| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| |7. Інформа- | кількість | 25/200| 5/50| 10/70| 10/80| 1) сприяння |Мінагрополіти-|державний| 7,74| 2,46| 2,57| 2,71| | ційно- |дорадчих служб | | | | | забезпеченню | ки | бюджет | | | | | | технічне | (обласні/ | | | | | інформаційно- |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | забезпечення | районні) | | | | | технічної бази |Рада міністрів| місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | мережі | | | | | | мережі | Автономної | бюджети | | | | | |сільськогоспо- | | | | | |сільськогосподарсь- | Республіки | | | | | | | дарських | | | | | | ких дорадчих служб |Крим, обласні | | | | | | |дорадчих служб | | | | | | | та | | | | | | | | | | | | | |Севастопольсь-| | | | | | | | | | | | | | ка міська | | | | | | | | | | | | | |облдержадміні-| | | | | | | | | | | | | | страції | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 7,87| 2,5| 2,61| 2,75| |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | кількість | 63| 20| 21| 22| 2) запровадження |Мінагрополіти-|державний| 5,04| 1,6| 1,68| 1,76| | | друкованих | | | | |механізму поширення | ки | бюджет | | | | | | | інформаційних | | | | |знань та інформації |--------------+---------+-----+-----+-----+------| | |видань (умовних| | | | | з питань аграрної |Рада міністрів| місцеві | | | | | | | друкованих | | | | | економіки, | Автономної | бюджети | | | | | | | аркушів), | | | | | технологій, | Республіки | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------| управління, |Крим, обласні | | | | | | | |відеофільмів і | 15/315| 5/100| 5/105| 5/110| маркетингу, | та Севасто- | | | | | | | | радіопередач, | | | | | бухгалтерського і | польська | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------| статистичного | облдерж- | | | | | | | | веб-сторінок | 26| 11| 7| 8| обліку, податків, |адміністрації | | | | | | | | | | | | | правозабезпечення, | | | | | | | | | | | | | | екології | | | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | Разом | | 5,04| 1,6| 1,68| 1,76| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Разом за завданням 7 | | | | | | | |12,91| 4,1| 4,29| 4,52| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | |державний|12,78| 4,06| 4,25| 4,47| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 0,13| 0,04| 0,04| 0,04| | | | | | | | | | бюджети | | | | | |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | Усього за програмою | | | | | | | |36,73|11,66|12,23| 12,85| |-------------------------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | у тому числі | | | | | | | |державний|31,51| 10| 10,5| 11,02| | | | | | | | | | бюджет | | | | | |---------------+---------------+-------+------+------+------+--------------------+--------------+---------+-----+-----+-----+------| | | | | | | | | | місцеві | 5,22| 1,66|1,73 | 1,83| | | | | | | | | | бюджети | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3

до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової програми

сільськогосподарської дорадчої діяльності

на період до 2009 року

--------------------------------------------------------------------------- | Найменування | Найменування |Одиниця | Значення показника | | завдання | показника | виміру |---------------------------| | | | |усього | у тому числі за | | | | | |роками (порівняно з| | | | | |базовим 2006 роком)| | | | | |-------------------| | | | | | 2007 | 2008 |2009 | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| | 1. Підвищення | підвищення |відсоток| 20 | 3 | 7 | 10 | |рівня професійних| рентабельності | | | | | | | знань і |сільськогосподар- | | | | | | | вдосконалення |ських підприємств,| | | | | | | практичних | фермерських та | | | | | | | навичок | особистих | | | | | | | прибуткового | селянських | | | | | | | ведення |господарств, яким | | | | | | |сільськогосподар-| надано дорадчі | | | | | | | ського | послуги | | | | | | | виробництва |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | збільшення | -"- | 15 | 3 | 5 | 7 | | | виробництва | | | | | | | |валової продукції | | | | | | | | сільського | | | | | | | | господарства у | | | | | | | | фермерських та | | | | | | | | особистих | | | | | | | | селянських | | | | | | | | господарствах, | | | | | | | | яким надано | | | | | | | | дорадчі послуги | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | підвищення рівня | -"- | 19 | 2 | 7 | 10 | | | оплати праці | | | | | | | | працівників у | | | | | | | | сільськогоспо- | | | | | | | | дарських | | | | | | | | підприємствах, | | | | | | | | фермерських та | | | | | | | | особистих | | | | | | | | селянських | | | | | | | | господарствах, | | | | | | | | яким надано | | | | | | | | дорадчі послуги | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | збільшення |відсоток| 10 | | 3 | 7 | | | обсягів | | | | | | | | виробництва | | | | | | | |екологічно чистої | | | | | | | | продукції в | | | | | | | | сільськогоспо- | | | | | | | | дарських | | | | | | | | підприємствах, | | | | | | | | фермерських та | | | | | | | | особистих | | | | | | | | селянських | | | | | | | | господарствах, | | | | | | | | яким надано | | | | | | | | дорадчі послуги | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | охоплення | особа | 26070 | 2360 |10260 |13450| | | навчанням і | | | | | | | | дорадчими | | | | | | | | послугами з | | | | | | | | прибуткового | | | | | | | | ведення | | | | | | | |сільськогосподар- | | | | | | | |ського виробництва| | | | | | | | спеціалістів і | | | | | | | | керівників | | | | | | | | підприємств, | | | | | | | |членів фермерських| | | | | | | | та особистих | | | | | | | | селянських | | | | | | | | господарств | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| | 2. Сприяння | надання дорадчих |відсоток| 15 | 2 | 3 | 10 | | розвитку і | послуг з | | | | | | | стабільному | удосконалення | | | | | | | функціонуванню | роботи | | | | | | | інфраструктури |постачальницько- | | | | | | |аграрного ринку | збутових | | | | | | | | кооперативів, | | | | | | | |кредитних спілок, | | | | | | | | гуртових ринків | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | створення нових | -"- | 20 | | 10 | 10 | | | робочих місць на | | | | | | | | умовах | | | | | | | | самозайнятості | | | | | | | | сільського | | | | | | | | населення | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| |3. Інформаційно- | надання дорадчих | | 180 | 50 | 60 | 70 | | дорадче | послуг з: | | | | | | | забезпечення | розроблення | | | | | | | інноваційних | програм інно- | | | | | | |моделей відтво- | ваційного | | | | | | |рення сільсько- | розвитку агро- | | | | | | | господарського | промислових | | | | | | | виробництва | формувань; | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | |формування планів | | 900 | 250 | 250 | 400 | | | розвитку | | | | | | | |сільськогосподар- | | | | | | | |ських підприємств,| | | | | | | | фермерських та | | | | | | | | особистих | | | | | | | | селянських | | | | | | | | господарств; | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | розроблення | | 95 | 25 | 30 | 40 | | | інноваційно- | | | | | | | | інвестиційних та | | | | | | | | технологічних | | | | | | | | проектів для | | | | | | | | сільськогоспо- | | | | | | | | дарських | | | | | | | | товаровиробників | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | створення | | 95 | 25 | 30 | 40 | | | демонстраційних | | | | | | | | полів, ферм, | | | | | | | | навчальних | | | | | | | | полігонів | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| | 4. Сприяння | збільшення дохо- |відсоток| 30 | 5 | 10 | 15 | | розв'язанню | дів особистих | | | | | | | проблем сіль- | селянських гос- | | | | | | | ського населення| подарств | | | | | | | та комплексному |------------------+--------+-------+------+------+-----| | розвитку | створення малих |відсоток| 28 | 3 | 10 | 15 | | сільської | підприємств | | | | | | | місцевості | відсоток | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | надання | | 900 | 250 | 300 | 350 | | | дорадчих послуг | | | | | | | | з розроблення | | | | | | | | програм комплек- | | | | | | | | сного розвитку | | | | | | | | сільської | | | | | | | | місцевості | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | |сприяння створенню| | 1200 | 200 | 400 | 600 | | | громадських | | | | | | | | самоврядних | | | | | | | | об'єднань | | | | | | | |сільських жителів | | | | | | | | (органів | | | | | | | | самоврядування | | | | | | | |сільських кутків, | | | | | | | |вулиць, гуртків за| | | | | | | | інтересами, | | | | | | | |третейських судів | | | | | | | | тощо) | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | підвищення рівня |відсоток| 30 | 5 | 10 | 15 | | | обізнаності | | | | | | | | сільського | | | | | | | |населення з питань| | | | | | | | ведення | | | | | | | | органічного | | | | | | | | сільського | | | | | | | | господарства | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| | 5. Організація | введення | | 50 | 10 | 20 | 20 | | професійної | магістерської | | | | | | | підготовки і | програми | | | | | | | підвищення |"Сільськогосподар-| | | | | | | кваліфікації |ське дорадництво" | | | | | | | дорадників та | і курсів для | | | | | | | експертів- | бакалаврів усіх | | | | | | | дорадників | спеціальностей | | | | | | | | вищих аграрних | | | | | | | | навчальних | | | | | | | | закладів | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| | 6. Прикладні |збільшення обсягів| -"- | 20 | 5 | 5 | 10 | | наукові |валової продукції | | | | | | | дослідження | за рахунок | | | | | | | | впровадження | | | | | | | | інноваційних | | | | | | | | технологій | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | збільшення | -"- | 15 | 5 | 5 | 5 | | | надходжень | | | | | | | | дохідної частини | | | | | | | |місцевих бюджетів | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | збереження | -"- | 10 | 2 | 4 | 4 | | |родючості грунтів | | | | | | | | шляхом | | | | | | | | впровадження | | | | | | | | науково- | | | | | | | | обгрунтованих | | | | | | | | сівозмін та | | | | | | | | здійснення | | | | | | | | агротехнічних | | | | | | | | заходів у | | | | | | | | землеробстві | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | зменшення |відсоток| 10 | 3 | 3 | 4 | | |шкідливого впливу | | | | | | | |на довкілля шляхом| | | | | | | | науково | | | | | | | | обґрунтованого | | | | | | | | застосування | | | | | | | |мінеральних добрив| | | | | | | | та агрохімікатів | | | | | | |-----------------+------------------+--------+-------+------+------+-----| |7. Інформаційно- | забезпечення |обласна/|25/200 | 5/50 |10/70 |10/80| | технічне | формування |районна | | | | | | забезпечення | інформаційно- |дорадчі | | | | | | мережі | технічної бази | служби | | | | | |сільськогосподар-| сільськогоспо- | | | | | | | ських дорадчих | дарських | | | | | | | служб | дорадчих служб | | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | |створення робочих | особа, |100/400|50/250|25/70 |25/80| | | місць у дорадчих |дорадник| | | | | | | службах |в облас-| | | | | | | | ній/ | | | | | | | |районній| | | | | | | |дорадчих| | | | | | | |службах | | | | | | |------------------+--------+-------+------+------+-----| | | створення | | 26 | 11 | 7 | 8 | | | веб-сторінки | | | | | | | | суб'єктів | | | | | | | |сільськогосподар- | | | | | | | | ської дорадчої | | | | | | | | діяльності | | | | | | ---------------------------------------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: