КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 30 листопада 2004 р. N 1604
Київ
Про затвердження Програми комплексногосоціально-економічного розвитку
м. Одеси на 2005-2015 роки
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Програму комплексного соціально-економічного
розвитку м. Одеси на 2005-2015 роки (далі - Програма), що
додається.
2. Міністерству фінансів, Міністерству економіки та з питань
європейської інтеграції разом з іншими центральними органами
виконавчої влади та Одеською обласною державною адміністрацією
передбачати у проектах Державного бюджету України та Державної
програми економічного та соціального розвитку України кошти на
виконання Програми виходячи з реальних можливостей.
3. Центральним органам виконавчої влади, відповідальним за
виконання Програми, Одеській обласній державній адміністрації
подавати щороку до 10 лютого Міністерству економіки та з питань
європейської інтеграції звіт про стан виконання Програми.
Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції
подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України
узагальнену інформацію про стан виконання Програми.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 39
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2004 р. N 1604
ПРОГРАМАкомплексного соціально-економічного розвитку
м. Одеси на 2005-2015 роки
Загальні положення
Одеса - сучасний промисловий, науковий, торговельний,
транспортний, туристичний і культурний центр півдня України та
всього європейсько-азіатського Причорномор'я, а також великий
центр рекреаційного господарства з населенням понад 1 млн.
чоловік. Приморське і прикордонне економіко-географічне положення
створює місту і всьому регіону широкі можливості для розвитку
міжнародного співробітництва і зовнішньоекономічної діяльності.
Щороку до м. Одеси приїжджає на відпочинок понад 1 млн.
чоловік (переважно неорганізованих відпочиваючих).
У 48 пансіонатах і здравницях у 2003 році поліпшили своє здоров'я
84 тис. чоловік, з них третина - іноземці.
Небезпечні геологічні процеси, зокрема зсуви і обвали на
схилах морського узбережжя, провали над підземними виробками
(катакомбами), підтоплення більш як 2/3 міської території,
призвели до того, що близько 750 будівель у місті перебуває в
аварійному стані.
Загальна протяжність виробок (катакомб) завглибшки
25-30 метрів становить майже 100 кілометрів, з яких 15 відсотків
потребує першочергового укріплення.
У небезпечній зоні знаходиться понад 1500 будівель, що
перебувають на державному обліку як пам'ятки культурної спадщини,
частину яких передбачається включити до Списку всесвітньої
спадщини ЮНЕСКО.
Міське житлово-комунальне господарство залишається технічно
відсталим, багато проблем у якому останнім часом особливо
загострилося.
На виправлення ситуації спрямовується Програма реформування і
розвитку житлово-комунального господарства, мета якої - підвищення
ефективності та надійності функціонування систем життєзабезпечення
населення, поліпшення якості житлово-комунальних послуг,
забезпечення їх доступності для громадян з низьким рівнем доходів.
Житловий фонд м. Одеси складається з 21 396 будинків
загальною площею 18,2 млн. кв. метрів, 54 відсотків з яких
збудовано наприкінці XIX - на початку XX століття, а ще
30 відсотків припадає на період 60 - 70-х років.
У вкрай незадовільному стані перебуває ліфтове господарство.
Потребують заміни і модернізації 30 відсотків ліфтів, які
відпрацювали установлені експлуатаційні строки.
Невирішеними залишаються питання, пов'язані з фінансуванням
утримання, оновлення, розвитку та модернізації діючих потужностей,
насамперед водопостачання і водовідведення, санітарного очищення
та переробки сміття.
Теплові мережі перебувають в аварійному стані. Так, строк
експлуатації міських котелень перевищив 35 років, унаслідок чого
коефіцієнт їх корисної дії становить менше ніж 45 відсотків.
Зношення на 70-75 відсотків теплової мережі центральної частини
міста, протяжність якої перевищує 11 кілометрів, призводить до
значних втрат тепла і негативно позначається на
фінансово-господарських результатах діяльності теплопостачальних
підприємств.
Реконструкція паливно-енергетичного комплексу є важливою
передумовою сталого соціально-економічного розвитку міста.
Загальна протяжність вулиць становить 826 кілометрів, у тому
числі магістральних - 263,6 кілометра. У зв'язку із збільшенням
потоку транспортних засобів, особливо вантажних (тільки за останні
3-4 роки вантажні перевезення зросли у 10 разів), та нестачею
коштів на капітальний ремонт різко погіршився стан доріг.
Реконструкції і ремонту потребують 60 відсотків шляхів сполучення.
Потреби населення у перевезеннях задовольняє мережа маршрутів
загальною протяжністю 3457,4 кілометра. Для її обслуговування
задіяно понад 20 тис. транспортних засобів, у тому числі понад
300 - міського електротранспорту. Проте питання щодо оновлення
засобів міського електротранспорту, фізичний знос яких становить
85 відсотків, не вирішуються.
Раціональне використання земельних ресурсів практично
неможливо забезпечити без здійснення грошової оцінки землі.
Заклади освіти, охорони здоров'я, культури, що перебувають у
комунальній власності міста, потребують капітального ремонту і
реконструкції.
Потребують відновлення також об'єкти ландшафтно-рекреаційного
комплексу.
Першочергового значення набули соціальні проблеми, зокрема
забезпечення зайнятості населення, відновлення культурної
спадщини, активізація туристичної діяльності, раціонального
використання та збереження природних ресурсів, поліпшення
екологічної ситуації.
Мета і завдання Програми
Метою Програми є створення умов для забезпечення сталого
розвитку міста, підвищення ефективності використання його
внутрішнього природно-ресурсного потенціалу, якості життя
населення, розв'язання соціально-економічних проблем.
Основні завдання Програми:
розвиток соціальної інфраструктури, житлово-комунального і
дорожнього господарства, транспортного комплексу, а також
житлового будівництва в місті;
запобігання проявам небезпечних екзогенних геологічних
процесів у межах міста та ліквідація їх наслідків;
збереження і реставрація об'єктів культурної спадщини;
створення сприятливих умов для розвитку матеріально-технічної
бази санаторно-курортного, туристичного та готельного комплексів;
підвищення рівня зайнятості населення і забезпечення розвитку
ринку праці;
залучення недержавних вітчизняних та іноземних інвестицій.
Пріоритетні напрямисоціально-економічного розвитку
Пріоритетними напрямами соціально-економічного розвитку
м. Одеси є:
реконструкція і завершення будівництва об'єктів і мереж
електро- та водопостачання і водовідведення, берегоукріплення;
реконструкція та будівництво об'єктів теплопостачання,
теплових мереж;
модернізація міського електротранспорту;
реконструкція існуючих і будівництво нових автомобільних
доріг, внутрішньоквартальних проїздів;
збільшення обсягів будівництва житла, в тому числі доступного
для більшості громадян міста;
будівництво, ремонт і реставрація об'єктів
соціально-культурної інфраструктури;
проведення робіт, пов'язаних із створенням умов для розвитку
внутрішнього та міжнародного туризму, у тому числі автомобільного,
екологічного (зеленого) тощо;
ремонт і реставрація пам'яток культурної спадщини, об'єктів
ландшафтно-рекреаційного комплексу;
будівництво споруд, призначених для захисту від надзвичайних
ситуацій природного і техногенного характеру.
Етапи виконання Програми
Програма виконується поетапно.
На першому етапі - 2005-2010 роки - забезпечується розвиток
соціальної інфраструктури, житлово-комунального і дорожнього
господарства, транспортного комплексу, житлового будівництва,
матеріально-технічної бази та інфраструктури рекреаційної галузі,
розширення будівництва нових об'єктів, поліпшення
соціально-економічного стану міста.
На другому етапі - 2011-2015 роки - продовжується проведення
берегоукріплювальних та протизсувних робіт, забезпечується
подальший розвиток транспортної інфраструктури міста, збільшення
кількості курортно-туристичних закладів, готелів, завершення
реалізації визначених Програмою заходів.
Ресурсне забезпечення
Заходи, визначені у додатку до Програми, передбачається
здійснювати за рахунок коштів державного, обласного та міського
бюджетів, інвестицій та інших джерел, не заборонених
законодавством.
Контроль за виконанням Програми
Контроль за виконанням Програми покладається на Одеську
облдержадміністрацію, Мінекономіки та інші заінтересовані
центральні органи виконавчої влади.
Результати виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
розв'язання найбільш гострих соціально-економічних проблем
міста, поліпшення його інвестиційної привабливості, відновлення
соціальної інфраструктури;
залучення додаткових інвестицій в обсязі не менш як 1,5 млрд.
доларів США;
створення щороку не менш як 25 тис. додаткових робочих місць;
досягнення повної продуктивної зайнятості населення;
формування у місті сучасного високоефективного
конкурентоспроможного санаторно-курортного, туристичного та
готельного комплексів загальнодержавного і міжнародного значення
шляхом зміцнення його матеріально-технічної бази, створення умов
для якісного відпочинку туристів та лікування майже 200 тис. осіб;
збільшення в 1,6 раза надходжень до державного, обласного та
міського бюджетів;
поліпшення соціально-економічного стану міста, зростання
добробуту громадян, якості їх життя.
Додатокщодо забезпечення комплексного соціально-економічного
розвитку м. Одеси на 2005-2015 роки
--------------------------------------------------------------------------------------------------- Найменування заходу|Відповідальні| Строк | Орієнтовний | У тому числі за рахунок |за виконання |виконання,| обсяг |---------------------------------------- | | роки |фінансування,|державного|обласного|бюджету | інших | | |тис. гривень | бюджету | бюджету |м. Одеси| джерел --------------------------------------------------------------------------------------------------- Землевпорядні та містобудівні роботи
1. Розроблення виконавчий 2005-2006 4 000 4 000 генерального плану комітет
міста міської ради 2005 2 000 2 000
2006 2 000 2 000
2. Проведення виконавчий 2005-2007 1 250 50 1 200 землевпорядних комітет
робіт, міської ради, 2005 400 400 інвентаризація Держкомзем
земель і 2006 450 50 400 виконання робіт з
розмежування земель 2007 400 400 державної та
комунальної
власності
___________________
Разом 5 250 50 5 200
Берегоукріплювальні і протизсувні роботи
3. Проведення Одеська 2006-2015 15 500 10 000 5 500 капітального облдержадмі-
ремонту і ністрація, 2006 1 300 1 000 300 реконструкції Мінприроди,
берегозахисних виконавчий 2007 1 500 1 000 500 протизсувних комітет
споруд від мису міської ради 2008 1 500 1 000 500 Ланжерон до мису
Великий Фонтан 2009 1 500 1 000 500 першої та другої
черги протяжністю 2010 1 600 1 000 600 11,5 кілометра2011 1 600 1 000 600
2012 1 600 1 000 600
2013 1 600 1 000 600
2014 1 600 1 000 600
2015 1 700 1 000 700
4. Проектування та -"- 2006-2010 28 500 20 000 8 500 будівництво третьої
черги 2006 4 000 4 000 берегозахисних
протизсувних 2007 5 000 4 000 1 000 споруд від мису
Великий Фонтан до 2008 6 000 4 000 2 000 смт Чорноморське
протяжністю 2009 6 500 4 000 2 500 5,5 кілометра2010 7 000 4 000 3 000
5. Проектування та виконавчий 2006-2009 4 600 4 000 600 будівництво комітет
дренажних систем міської ради, 2006 1 000 1 000 водозниження Держжитло-
підтоплених комунгосп, 2007 1 200 1 000 200 територій в Держводгосп
мікрорайоні 2008 1 200 1 000 200 Курсаки, поблизу
Шкодової гори 2009 1 200 1 000 200
6. Ліквідація виконавчий 2006-2015 19 200 10 000 9 200 підземних комітет
виробок (катакомб) міської ради, 2006 1 790 950 840 протяжністю Держбуд,
15 кілометрів та Держжитло- 2007 1 790 950 840 укріплення комунгосп
фундаментів під 2008 1 790 950 840 житловими
багатоквартирними 2009 1 790 950 840 будинками в
історичній частині 2010 1 790 950 840 міста2011 1 950 950 1 000
2012 1 950 950 1 000
2013 1 950 950 1 000
2014 2 000 1 000 1 000
2015 2 400 1 400 1 000
___________________
Разом 67 800 44 000 23 800
Запобігання виникненню техногенних катастроф
7. Рекультивація виконавчий 2006 62 800 3 000 1 000 58 800 полігону твердих комітет
побутових відходів міської ради,
"Дальницькі Мінприроди
кар'єри" та
будівництво
сміттєпереробного
заводу
8. Проведення робіт виконавчий 2005-2006 64 700 55 000 5 000 4 700 із запобігання комітет
руйнуванню дамби міської ради 2005 35 000 35 000 Хаджибейського
лиману 2006 29 700 20 000 5 000 4 700
___________________
Разом 127 500 58 000 5 000 5 700 58 800
Теплозабезпечення
9. Розроблення -"- 2005-2007 1 061 000 1 061 000 проектно-
кошторисної 2005 260 000 260 000 документації та
будівництво 2006 274 000 274 000 теплоелектро-
централі по 2007 527 000 527 000 вул. Церковній, 29
10. Реконструкція виконавчий 2006-2015 38 000 18 000 20 000 мереж опалення комітет
житлових будинків у міської ради, 2006 2 850 1 000 1 850 мікрорайонах Держжитло-
Котовському, комунгосп 2007 2 850 1 000 1 850 Таїрова,
Південно-Західному 2008 3 850 2 000 1 850 та Центральному2009 3 850 2 000 1 850
2010 3 850 2 000 1 850
2011 3 350 2 000 1 350
2012 4 350 2 000 2 350
2013 4 350 2 000 2 350
2014 4 350 2 000 2 350
2015 4 350 2 000 2 350
___________________
Разом 1 099 000 18 000 20 000 1 061 000
Водопостачання та водовідведення
11. Реконструкція -"- 2005-2010 424 800 16 000 408 800 аварійних ділянок
водопровідних мереж 2005 68 000 68 000 протяжністю
магістральних 2006 72 400 4 400 68 000 водоводів 12 і
розподільних 2007 70 400 2 400 68 000 мереж 80
кілометрів, 2008 70 400 2 400 68 000 реконструкція
зливової 2009 71 400 3 400 68 000 каналізації2010 72 200 3 400 68 800
12. Будівництво виконавчий 2006-2009 22 000 18 000 4 000 каналізаційного комітет
колектора глибокого міської ради, 2006 5 000 4 000 1 000 залягання на Держжитло-
ділянці від 10-ї до комунгосп 2007 5 000 4 000 1 000 14-ї станції
Великий Фонтан та 2008 6 000 5 000 1 000 по вул. Довгій2009 6 000 5 000 1 000
___________________
Разом 446 800 34 000 4 000 408 800
Будівництво і реконструкція автомобільних доріг
13. Будівництво та виконавчий 2006-2015 495 000 40 000 5 000 150 000 300 000 капітальний ремонт комітет
автомобільних доріг міської ради, 2006 58 500 11 000 1 000 16 500 30 000 у місті Укравтодор2007 58 500 11 000 1 000 16 500 30 000
2008 53 500 6 000 1 000 16 500 30 000
2009 53 500 6 000 1 000 16 500 30 000
2010 53 500 6 000 1 000 16 500 30 000
2011 46 500 16 500 30 000
2012 46 500 16 500 30 000
2013 41 500 11 500 30 000
2014 41 500 11 500 30 000
2015 41 500 11 500 30 000
___________________
Разом 495 000 40 000 5 000 150 000 300 000
Енергозабезпечення
14. Реконструкція виконавчий 2006-2008 29 500 9 500 20 000 системи зовнішнього комітет
освітлення міста міської ради 2006 6 900 3 500 3 400
2007 11 400 3 000 8 400
2008 11 200 3 000 8 200
___________________
Разом 29 500 9 500 20 000
Розвиток транспортної інфраструктури
15. Розроблення виконавчий 2005-2010 46 000 27 900 4 000 14 100 проектно- комітет
кошторисної міської ради, 2005 3 500 2 000 500 1 000 документації і Держжитло-
будівництво першої комунгосп 2006 6 500 5 000 500 1 000 черги швидкісної
трамвайної лінії 2007 5 900 2 900 500 2 500 завдовжки
18 кілометрів від 2008 8 100 5 000 500 2 600 вул. Паустовського
до Пересипських 2009 11 000 7 000 1 000 3 000 мостів2010 11 000 6 000 1 000 4 000
16. Модернізація та виконавчий 2005-2015 187 500 49 500 48 000 90 000 оновлення рухомого комітет
складу міського міської ради, 2005 10 000 2 000 8 000 електротранспорту Держжитло-комунгосп 2006 16 600 4 600 4 000 8 000
2007 16 600 4 600 4 000 8 000
2008 17 600 4 600 5 000 8 000
2009 19 600 4 600 5 000 10 000
2010 19 600 4 600 5 000 10 000
2011 19 600 4 600 5 000 10 000
2012 19 600 4 600 5 000 10 000
2013 19 600 4 600 5 000 10 000
2014 15 100 5 100 5 000 5 000
2015 13 600 5 600 5 000 3 000
___________________
Разом 233 500 77 400 48 000 94 000 14 100
Збереження та реконструкція історичноїзабудови центру міста
17. Реконструкція і виконавчий 2005-2007 65 000 63 000 2 000 реставрація комітет
пам'ятки міської ради, 2005 18 300 18 300 містобудування Держбуд
XIX століття - 2006 23 700 22 700 1 000 міської клінічної
інфекційної лікарні 2007 23 000 22 000 1 000 на вул. Пастера,
5/7
18. Реконструкція і виконавчий 2005 5 500 5 000 500 реставрація будинку комітет
Старої біржі на міської ради,
пл. Думській, 1 Держбуд
19. Реконструкція і -"- 2005-2006 11 500 11 100 400 реставрація
будівель 2005 9 600 9 500 100 Воронцовського
палацу у пров. 2006 1 900 1 600 300 Воронцовському, 2
20. Реконструкція і -"- 2005-2006 4 700 4 200 500 реставрація
ансамблю 2005 2 200 2 200 Приморського
бульвару 2006 2 500 2 000 500
21. Реконструкція -"- 2006-2008 20 000 9 000 2 000 9 000 Потьомкінських
сходів та підпорних 2006 2 000 2 000 стін Приморського
бульвару 2007 8 000 3 000 1 000 4 000
2008 10 000 4 000 1 000 5 000
22. Реконструкція і -"- 2006-2015 21 000 15 200 5 800 реставрація
житлових будинків 2006 3 300 2 300 1 000 історичної забудови
центру міста 2007 3 300 2 300 1 000
2008 3 300 2 300 1 000
2009 3 300 2 300 1 000
2010 1 300 1 000 300
2011 1 300 1 000 300
2012 1 300 1 000 300
2013 1 300 1 000 300
2014 1 300 1 000 300
2015 1 300 1 000 300
___________________
Разом 127 700 107 500 11 200 9 000
Соціально-культурна сфера
23. Спорудження виконавчий 2006-2015 1 584 300 29 300 55 000 1 500 000 житлових будинків комітет
(з розрахунку 300 - міської ради 2006 158 800 3 300 5 500 150 000 350 тис. кв. метрів
на рік) 2007 158 800 3 300 5 500 150 000
2008 158 800 3 300 5 500 150 000
2009 158 800 3 300 5 500 150 000
2010 158 800 3 300 5 500 150 000
2011 158 800 3 300 5 500 150 000
2012 157 800 2 300 5 500 150 000
2013 157 800 2 300 5 500 150 000
2014 157 800 2 300 5 500 150 000
2015 158 100 2 600 5 500 150 000
24. Будівництво виконавчий 2005 26 500 26 000 500 середньої комітет
загальноосвітньої міської ради,
школи по МОН
вул. Вавілова, 5,
із сучасною
технічною та
навчально-
методичною базою
25. Реконструкція виконавчий 2005-2006 26 000 24 000 2 000 міської дитячої комітет
лікарні N 2 по міської ради, 2005 17 000 16 000 1 000 вул. Дача МОЗ
Ковалевського, 81 2006 9 000 8 000 1 000(друга черга)
26. Реконструкція -"- 2005 10 500 10 000 500 міської лікарні N 9
імені професора
О.І. Мінакова по
вул. Пастера, 9
27. Реконструкція -"- 2005 5 500 5 000 500 міської
туберкульозної
лікарні N 1
28. Будівництво -"- 2005-2008 95 000 64 000 31 000 міської лікарні
швидкої медичної 2005 5 000 5 000 допомоги2006 30 000 20 000 10 000
2007 25 000 14 000 11 000
2008 35 000 25 000 10 000
29. Реконструкція виконавчий 2005-2006 5 000 5 000 Центру ВІЛ/СНІДу комітетміської ради, 2005 2 000 2 000 МОЗ
2006 3 000 3 000
30. Будівництво виконавчий 2005-2008 131 000 1 000 130 000 муніципального комітет
концертно- міської ради 2005 20 500 500 20 000 спортивного
комплексу на 2006 35 200 200 35 000 5 тис. місць2007 35 200 200 35 000
2008 40 100 100 40 000
___________________
Разом 1 883 800 158 300 5 000 90 500 1 630 000
Ландшафтно-рекреаційна сфера
31. Реконструкція -"- 2006 4 500 3 000 1 500 Одеського
зоологічного парку
32. Розроблення виконавчий 2006 900 700 200 проекту комітет
реконструкції міської ради,
курорту "Куяльник" МОЗ
для надання статусу
курорту державного
значення
33. Будівництво виконавчий 2006-2015 250 500 500 250 000 50 готелів комітет
туристичного та міської ради 2006 25 100 100 25 000 бізнес-класу2007 25 200 200 25 000
2008 25 200 200 25 000
2009 25 000 25 000
2010 25 000 25 000
2011 25 000 25 000
2012 25 000 25 000
2013 25 000 25 000
2014 25 000 25 000
2015 25 000 25 000
34. Популяризація у Держтурадмі- 2005-2015 3 650 550 3 100 вітчизняних і ністрація,
зарубіжних засобах виконавчий 2005 250 50 200 масової інформації комітет
привабливості міської ради 2006 250 50 200 Одеського курортно-
туристичного 2007 250 50 200 комплексу2008 350 50 300
2009 350 50 300
2010 350 50 300
2011 350 50 300
2012 350 50 300
2013 350 50 300
2014 350 50 300
2015 450 50 400
35. Забезпечення Держтурадмі- 2005-2015 5 450 550 4 900 створення єдиної ністрація,
інформаційної МОЗ, 2005 450 50 400 курортно- виконавчий
туристичної мережі, комітет 2006 450 50 400 її інтеграції в міської ради
мережу України 2007 450 50 400 та інших держав2008 550 50 500
2009 550 50 500
2010 550 50 500
2011 550 50 500
2012 550 50 500
2013 550 50 500
2014 550 50 500
2015 250 50 200
36. Участь у Держтурадмі- 2005-2015 4 100 1 000 3 100 міжнародній і ністрація,
регіональній Мінекономіки, 2005 200 200 виставкових виконавчий
кампаніях в Україні комітет 2006 300 100 200 та закордоном міської ради2007 300 100 200
2008 400 100 300
2009 400 100 300
2010 400 100 300
2011 400 100 300
2012 400 100 300
2013 400 100 300
2014 400 100 300
2015 500 100 400
___________________
Разом 269 100 3 700 4 300 261 100
Спеціальна (вільна) економічна зона "Порто-франко"
37. Активізація виконавчий 2005-2011 110 177 110 177 роботи з виконання комітет
плану розвитку міської ради 2005 15 694 15 694 спеціальної
(вільної) 2006 15 960 15 960 економічної
зони "Порто- 2007 15 162 15 162 франко" на період
до 2011 року 2008 15 428 15 428
2009 15 960 15 960
2010 16 013 16 013
2011 15 960 15 960
___________________
Разом 220 354 110 177 110 177
Усього 4 895 127 550 450 63 000 428 700 3 852 977
У тому числі за роками 2005 518 094 136 000 2 000 14 600 365 494
2006 862 650 129 100 13 000 61 990 658 560
2007 1 002 202 80 450 5 000 59 290 857 462
2008 470 268 69 550 6 000 57 590 337 128
2009 380 700 40 550 6 000 41 090 293 060
2010 372 953 32 250 6 000 39 790 294 913
2011 275 360 12 850 5 000 35 450 222 060
2012 259 400 11 850 5 000 36 450 206 100
2013 254 400 11 850 5 000 31 450 206 100
2014 249 950 12 400 5 000 26 450 206 100
2015 249 150 13 600 5 000 24 550 206 000
Джерело:Офіційний портал ВРУ