КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 17 вересня 2002 р. N 1393
Київ
Про затвердження Статуту Державної компаніїз утилізації відходів як вторинної сировини
та складу її наглядової ради
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1844 ( 1844-2003-п ) від 26.11.2003
N 1475 ( 1475-2006-п ) від 25.10.2006 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Статут Державної компанії з утилізації відходів як
вторинної сировини та склад її наглядової ради (додаються).
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2002 р. N 1393
СТАТУТДержавної компанії з утилізації
відходів як вторинної сировини
1. Найменування та місцезнаходження Компанії
1.1. Офіційне найменування Компанії:
українською мовою: повне - Державна компанія з утилізації
відходів як вторинної сировини; скорочене - Укрекокомресурси;
російською мовою: повне - Государственная компания по
утилизации отходов как вторичного сырья; скорочене -
Укрэкокомресурсы;
англійською мовою: повне - State Company for Utilization of
the Waste Products as the Secondary Row Materials; скорочене -
Ukrekokomresursy.
1.2. Місцезнаходження Компанії:
Україна, 01021, м. Київ - 21, Кловський узвіз, 4.
2. Мета і предмет діяльності Компанії
2.1. Компанія утворена з метою провадження в Україні
екологічної діяльності і подання допомоги підприємствам,
установам, організаціям усіх форм власності у сфері збирання,
сортування, транспортування, переробки та утилізації відходів як
вторинної сировини, у тому числі у сфері поводження з відходами
споживання, запобігання накопиченню відходів, а також провадження
господарської діяльності у цій сфері, створення і поліпшення умов
запровадження систем збирання, переробки та утилізації відходів як
вторинної сировини, зменшення негативного впливу їх на довкілля.
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1844
( 1844-2003-п ) від 26.11.2003 )
2.2. Предметом діяльності Компанії є:
створення і забезпечення належного функціонування систем
збирання, сортування, транспортування, переробки та утилізації
відходів як вторинної сировини, її постійне вдосконалення;
подання методичної, консультативної, науково-технічної
допомоги підприємствам, установам, організаціям, які займаються
збиранням, сортуванням, транспортуванням, переробкою та
утилізацією відходів як вторинної сировини, мобілізація
фінансових, матеріальних і науково-виробничих ресурсів для
інвестування у цій сфері;
сприяння розробленню і впровадженню сучасних технологій та
обладнання, створенню потужностей для переробки та утилізації
відходів як вторинної сировини з метою розв'язання економічних,
екологічних і соціальних проблем;
сприяння встановленню зовнішньоекономічних зв'язків
підприємств у сфері переробки та утилізації відходів;
організація і сприяння проведенню в Україні робіт, пов'язаних
з розвитком виробництва тари (упаковки), створенням нових видів
тари (упаковки), матеріалів, а також обладнання і технологічних
ліній, необхідних для їх виготовлення та утилізації;
участь у забезпеченні реалізації державної політики:
у сфері збирання, переробки та утилізації відходів як
вторинної сировини;
у сфері інвестиційної діяльності шляхом організації
фінансової та матеріально-технічної підтримки впровадження
науково-технічних розробок, нових технологій та обладнання у сфері
збирання, сортування, переробки та утилізації відходів;
сприяння проведенню технічного переоснащення і реконструкції
підприємств у ході реалізації інвестиційних проектів, спрямованих
на впровадження нових технологій у сфері поводження з відходами як
вторинною сировиною;
надання у лізинг обладнання та технічних засобів;
участь у розробленні та погодженні проектів законодавчих і
нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами як
вторинною сировиною;
здійснення контролю за визначенням обсягів утилізації
відходів тари (упаковки) відповідно до встановлених мінімальних
норм та фактичними обсягами утилізації;
участь у розробленні та здійсненні комплексу заходів щодо
залучення інвестицій, у тому числі іноземних, для розвитку
заготівлі і переробки відходів як вторинної сировини.
2.3. Компанія відповідно до покладених на неї завдань:
самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію та
основні напрями свого розвитку з урахуванням науково-технічних
прогнозів, пріоритетів, кон'юнктури ринку продукції, товарів,
робіт, послуг та економічної ситуації;
організовує навчання, підвищення кваліфікації спеціалістів у
сфері поводження з відходами як вторинною сировиною та організації
виробництва тари і пакувальних матеріалів у вітчизняних та
зарубіжних навчальних закладах, установах тощо та видає відповідні
документи;
здійснює будівництво, реконструкцію, а також забезпечує
своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше
введення в експлуатацію придбаного обладнання;
провадить оперативну діяльність, пов'язану з
матеріально-технічним забезпеченням потужностей із збирання,
переробки та утилізації відходів як вторинної сировини;
придбаває необхідні матеріальні ресурси у підприємств,
установ та організацій незалежно від форми власності, а також у
фізичних осіб;
здійснює виробництво та поставку продукції (товарів) і
надання послуг;
створює безпечні умови для високопродуктивної роботи своїх
працівників, забезпечує дотримання законодавства про працю, правил
та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
здійснює заходи з метою посилення матеріальної
заінтересованості працівників як у результатах особистої праці,
так і в загальних підсумках роботи Компанії, забезпечує економне і
раціональне використання коштів фонду споживання і своєчасні
розрахунки з працівниками;
виконує норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного
середовища, раціонального використання і відтворення природних
ресурсів та забезпечення екалогічної безпеки;
бере участь у проведенні недержавної екологічної експертизи
науково-дослідних і технологічних розробок та проектно-кошторисної
документації на будівництво і реконструкцію підприємств,
полігонів, комплексів, установок, споруд, інших спеціально
відведених місць чи об'єктів у частині дотримання вимог
законодавства та нормативних документів під час переробки та
утилізації відходів як вторинної сировини;
здійснює відповідно до законодавства співробітництво з
міжнародними фінансовими та іншими організаціями, іноземними
суб'єктами господарювання з питань, пов'язаних з розвитком
виробництва тари (упаковки), збиранням, переробкою та утилізацією
тари (упаковки), інших відходів як вторинної сировини, та
провадить зовнішньоекономічну діяльність;
укладає із заготівельними та іншими підприємствами договори
на закупівлю, сортування, переробку, утилізацію і поставку
відходів як вторинної сировини та здійснює контроль за їх
виконанням, провадить посередницьку діяльність, займається оптовою
і роздрібною торгівлею;
залучає для виконання конкретних робіт та надання послуг на
договірних засадах громадян, фахівців науково-дослідних установ,
вищих навчальних закладів, підприємств, установ, організацій тощо;
здійснює експортно-імпортні операції щодо закупівлі і
поставки вторинної сировини, технологій та обладнання для
виробництва та утилізації тари (упаковки), інших твердих побутових
відходів та сприяє у цьому підприємствам, установам, організаціям;
організовує власне виробництво обладнання для виготовлення
тари (упаковки) та утилізації її відходів;
взаємодіє з органами виконавчої влади з питань, що належать
до її компетенції;
організовує розроблення інвестиційних пропозицій та проектів,
бере участь у розробленні та проведенні експертизи інвестиційних
проектів і програм у сфері поводження з відходами як вторинною
сировиною;
сприяє реалізації інвестиційних проектів шляхом здійснення
інвестиційних вкладень, надання позики, лізингу виконавцям і
замовникам цих проектів та організації спільної з ними діяльності;
створює інформаційно-аналітичну систему та банки даних у
сфері поводження з відходами як вторинною сировиною;
здійснює реалізацію вторинної сировини, неліквідних
матеріалів, відходів виробництва і споживання, іншої продукції
(товарів);
може у разі потреби провадити діяльність, що підлягає
ліцензуванню;
відповідно до мети і завдань, визначених цим Статутом,
провадить інші види діяльності, що не суперечать законодавству.
3. Юридичний статус Компанії
3.1. Компанія є юридичною особою відповідно до законодавства.
Права і обов'язки юридичної особи Компанія набуває з дня її
державної реєстрації.
Компанія є державним підприємством, підпорядкованим
Кабінетові Міністрів України.
3.2. Компанія провадить свою діяльність відповідно до
Конституції ( 254к/96-ВР ), законів України, інших
нормативно-правових актів та цього Статуту.
3.3. Компанія може на добровільних засадах брати участь в
асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об'єднаннях, якщо це
не суперечить антимонопольному законодавству та іншим
нормативно-правовим актам.
3.4. Компанія має самостійний баланс, розрахунковий
(поточний), валютний та інші рахунки в установах банків, круглу
печатку із зображенням Державного Герба України, а також штампи та
бланки із своїм найменуванням. Компанія може мати товарний знак,
який реєструється відповідно до законодавства.
3.5. Компанія має територіальні структурні підрозділи в
Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі,
які діють на підставі положень, що затверджуються президентом
Компанії.
3.6. Компанія несе відповідальність за своїми зобов'язаннями
в межах належного їй майна згідно із законодавством.
Компанія не несе відповідальності за зобов'язаннями держави.
3.7. Компанія має право укладати угоди, набувати майнові та
особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і
відповідачем у суді.
3.8. Компанія має право:
залучати кредитні, позичкові, бюджетні кошти на провадження
діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів
утворення відходів, їх збиранням, транспортуванням, зберіганням,
переробкою, утилізацією;
отримувати в установленому законодавством порядку від
центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування інформацію, документи, матеріали, а від органів
державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання
покладених на неї завдань;
бути розпорядником коштів і використовувати їх для
відшкодування затрат заготівельним та переробним організаціям і
підприємствам різних форм власності, впровадження нових технологій
та обладнання, технологічного переоснащення і створення нових
виробничих потужностей для заготівлі та переробки відходів як
вторинної сировини, а також для адміністративно-господарських
потреб (утримання апарату Компанії і її територіальних структурних
підрозділів, преміювання працівників та здійснення інших витрат),
пов'язаних з діяльністю Компанії;
виступати замовником і виконавцем робіт, пов'язаних з
виконанням покладених на Компанію обов'язків та реалізацією
інвестиційних проектів;
організовувати та проводити конкурси на виконання
інвестиційних проектів, спрямованих на розвиток систем збирання,
сортування, транспортування, переробки та утилізації використаної
тари (упаковки);
вносити Кабінетові Міністрів України, центральним органам
виконавчої влади пропозиції щодо підвищення ефективності роботи у
сфері поводження з відходами як вторинною сировиною;
здійснювати реінвестиції з метою збільшення підприємствами
обсягів заготівлі вторинної сировини та випуску готової продукції;
провадити інноваційну діяльність;
здійснювати будівництво складських приміщень для зберігання
матеріально-технічних ресурсів;
формувати фірмову торговельну мережу, пов'язану з виконанням
функцій Компанії;
випускати цінні папери та реалізувати їх юридичним і фізичним
особам відповідно до законодавства;
придбавати цінні папери юридичних осіб України та інших
держав відповідно до законодавства;
проводити рекламні кампанії та організовувати виставкову
діяльність;
створювати відповідно до законодавства філії, представництва
та інші відокремлені підрозділи;
провадити інші види діяльності, не заборонені законодавством.
4. Майно Компанії
4.1. Майно Компанії складається з основних фондів та
оборотних коштів, а також інших цінностей, вартість яких
відображається у її балансі.
4.2. Майно Компанії є державною власністю і закріплюється за
нею на праві повного господарського відання. Компанія володіє,
користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд,
вчиняючи щодо нього будь-які дії, що не суперечать законодавству
та цьому Статуту.
4.3. Кошти Компанії зберігаються на рахунках в установах
банків і використовуються за призначенням згідно із законодавством
та цим Статутом.
4.4. Джерелами формування майна Компанії є:
майно, передане засновником до її статутного фонду;
доходи, що формуються за рахунок оплати підприємствами,
установами, організаціями та іншими суб'єктами підприємницької
діяльності послуг щодо збирання, сортування, транспортування,
переробки та утилізації відходів як вторинної сировини згідно із
затвердженими в установленому порядку тарифами, а також коштів,
отриманих від інвестиційних вкладів, лізингових платежів і від
спільної з виконавцями інвестиційних проектів діяльності;
доходи, отримані від реалізації продукції, виконання робіт,
надання послуг, а також від провадження інших видів
фінансово-господарської діяльності;
доходи від цінних паперів;
кредити;
капітальні вкладення, дотації та інші надходження коштів з
державного бюджету;
благодійні внески, пожертвування підприємств, установ,
організацій і громадян;
амортизаційні відрахування;
майно, придбане в інших підприємств, установ та організацій;
інше майно, набуте на підставах, не заборонених
законодавством.
4.5. Відчуження засобів виробництва державної власності,
закріплених за Компанією, здійснюється в установленому порядку.
4.6. Компанія має право здійснювати в установленому порядку
продаж і передачу іншим підприємствам, установам та організаціям,
обмін, здавання в оренду, надання безоплатно в тимчасове
користування належних їй будинків, споруд, устаткування,
транспортних засобів, інвентарю, сировини та інших матеріальних
цінностей, а також списання їх з балансу.
Передача майна до статутних фондів інших підприємств
проводиться відповідно до законодавства.
4.7. Компанія здійснює володіння, користування, розпорядження
землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї
діяльності і вимог законодавства.
4.8. Збитки, завдані Компанії внаслідок порушення її майнових
та немайнових прав громадянами, юридичними особами і державними
органами, відшкодовуються за рішенням суду в установленому
порядку.
5. Управління Компанією
5.1. Управління поточною діяльністю Компанії здійснює
президент Компанії, який призначається Кабінетом Міністрів України
за поданням наглядової ради.
Президент Компанії:
здійснює загальне керівництво Компанією;
несе повну відповідальність за стан справ та діяльність
Компанії;
діє без доручення від імені Компанії, представляє її в
установах та організаціях;
розпоряджається коштами та майном Компанії відповідно до
законодавства;
укладає договори, видає доручення, відкриває в установах
банків розрахунковий та інші рахунки;
призначає на посаду та звільняє з посади віце-президентів,
керівників та спеціалістів апарату і керівників та головних
(старших) бухгалтерів територіальних структурних підрозділів
Компанії;
несе відповідальність за формування та виконання фінансових
планів;
проводить розподіл функціональних обов'язків між
віце-президентами, керівниками структурних підрозділів Компанії,
затверджує організаційну структуру, штатний розклад та чисельність
Компанії і її територіальних структурних підрозділів, положення
про структурні підрозділи апарату та територіальні структурні
підрозділи Компанії; ( Абзац десятий пункту 5.1 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 1844 ( 1844-2003-п ) від
26.11.2003 )
установлює розпорядок робочого дня, визначає форми і систему
оплати праці, конкретні розміри тарифних ставок, відрядних
розцінок, посадових окладів; здійснює матеріальне заохочення
(преміювання) працівників Компанії;
створює безпечні умови роботи для працівників Компанії.
Президент Компанії у межах своїх повноважень видає накази,
організовує і контролює їх виконання.
5.2. Президент Компанії має чотирьох заступників
(віце-президенти).
5.3. Контролюючим органом Компанії є наглядова рада, яка
проводить аналіз її діяльності, здійснює нагляд за виконанням
статутних завдань, затверджує річні звіти, рішення Компанії про
утворення, реорганізацію і ліквідацію філій, представництв,
територіальних структурних та інших відокремлених підрозділів,
розробляє пропозиції щодо визначення основних напрямів діяльності.
( Абзац перший пункту 5.3 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 1844 ( 1844-2003-п ) від 26.11.2003 )
Склад наглядової ради затверджується Кабінетом Міністрів
України.
Наглядова рада діє на підставі положення, яке затверджується
головою наглядової ради.
Члени наглядової ради працюють у раді на громадських засадах.
5.4. Трудовий колектив Компанії утворюють усі працівники, які
беруть участь у діяльності Компанії на основі трудового договору
(контракту, угоди).
5.5. Повноваження трудового колективу Компанії реалізуються
відповідно до законодавства.
5.6. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються
діяльності Компанії, затверджуються президентом Компанії, а у
випадках, передбачених законодавством, відображаються у
колективному договорі.
Колективним договором також регулюються питання охорони
праці, виробничі та трудові відносини з адміністрацією Компанії.
5.7. Право укладення колективного договору надається
президенту Компанії, а від імені трудового колективу -
уповноваженому ним органу.
6. Технічна рада Компанії
6.1. Для вирішення найважливіших питань інвестиційної
політики, визначення головних принципів діяльності Компанії і
загальної стратегії розвитку систем збирання, сортування,
транспортування, переробки та утилізації використаної тари
(упаковки), інших видів відходів як вторинної сировини, здійснення
контролю за використанням коштів та реалізацією на конкурсних
засадах інвестиційних проектів президентом утворюється технічна
рада Компанії.
6.2. Технічна рада є постійно діючим дорадчим органом
Компанії.
Положення про технічну раду та її склад затверджуються
президентом Компанії.
6.3. У своїй діяльності технічна рада керується
законодавством та цим Статутом.
6.4. Основними завданнями технічної ради є:
вирішення найважливіших питань інвестиційної діяльності
Компанії, пов'язаних із впровадженням систем збирання, сортування,
транспортування, переробки та утилізації відходів як вторинної
сировини;
розгляд та подання пропозицій щодо фінансування інвестиційних
проектів;
подання пропозицій щодо доцільності реалізації внесених на
розгляд проектів з розроблення та впровадження сучасних
технологій, обладнання, створення нових та реконструкції і
розширення існуючих потужностей для переробки та утилізації
відходів як вторинної сировини з урахуванням необхідності
розв'язання економічних, екологічних та соціальних проблем;
подання пропозицій щодо доцільності реалізації спільних
проектів.
6.5. Технічну раду очолює голова, яким за посадою є президент
Компанії.
Технічна рада провадить свою діяльність згідно з планами, що
складаються на півроку.
Організаційну роботу в період між засіданнями технічної ради
здійснює секретаріат на чолі з відповідальним секретарем технічної
ради.
6.6. До складу технічної ради входять працівники Компанії,
представники центральних органів виконавчої влади, установ,
організацій, діяльність яких пов'язана з поводженням з відходами
як вторинною сировиною.
6.7. Засідання технічної ради вважається правоможним, якщо на
ньому присутньо не менш як дві третини складу її членів.
Засідання технічної ради проводяться у разі потреби, але не
рідше одного разу на півроку.
Рішення технічної ради приймаються простою більшістю
присутніх на її засіданні членів, оформляються протоколами, які
підписуються головою технічної ради і її відповідальним
секретарем. ( Абзац третій пункту 6.7 із змінами, внесеними згідно
з Постановою КМ N 1844 ( 1844-2003-п ) від 26.11.2003 )
6.8. Заінтересовані підприємства, установи, організації,
фізичні і юридичні особи подають свої пропозиції щодо фінансування
інвестиційних проектів до секретаріату технічної ради.
6.9. Порядок конкурсного відбору інвестиційних проектів, які
фінансуються за рахунок коштів, що надходять на рахунок Компанії
від надання послуг із збирання, сортування, транспортування,
переробки та утилізації використаної тари (упаковки) затверджує її
голова.
7. Господарська діяльність Компанії
7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів
господарської діяльності Компанії є прибуток (дохід).
Компанія веде бухгалтерський та податковий облік, а також
статистичну звітність згідно із законодавством і подає їх у
встановленому порядку та обсязі органам державної статистики,
податкової служби та іншим уповноваженим органам влади.
Президент Компанії і головний бухгалтер несуть персональну
відповідальність за дотримання порядку ведення і достовірність
обліку та статистичної звітності.
7.2. Чистий прибуток Компанії, який залишається після
покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, а також витрат
на оплату праці, сплати відсотків за кредитами банків, внесення
передбачених законодавством України податків та інших платежів до
бюджету, відрахування коштів до інвестиційних фондів, залишається
у повному її розпорядженні.
7.3. Компанія утворює цільові фонди з метою покриття витрат,
пов'язаних з її діяльністю, зокрема фонд розвитку виробництва,
фонд споживання, резервний (страховий) та інші фонди.
7.3.1. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок
відрахування 45 відсотків коштів, що надходять на рахунок Компанії
від надання послуг із збирання, сортування, транспортування,
переробки та утилізації використаної тари (упаковки), а також за
рахунок інших надходжень у порядку, передбаченому законодавством.
Кошти фонду використовуються для розвитку матеріально-технічної
бази Компанії.
7.3.2. Фонд споживання створюється у розмірі, який
визначається згідно із законодавством.
Джерелом коштів на оплату праці працівників Компанії є
частина отриманих доходів, зазначених у пункті 4.4 цього Статуту.
( Абзац другий підпункту 7.3.2 пункту 7.3 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 1844 ( 1844-2003-п ) від 26.11.2003 )
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою
встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати
в Україні.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення президента
Компанії визначаються Кабінетом Міністрів України.
7.3.3. Резервний (страховий) фонд Компанії утворюється для
покриття непередбачених витрат Компанії і відшкодування можливих
збитків від проваджуваної нею діяльності у розмірі 25 відсотків
статутного фонду Компанії.
Резервний (страховий) фонд формується шляхом щорічного
відрахування 5 відсотків суми прибутку, яке проводиться до
досягнення фондом зазначеного розміру.
Рішення про використання резервного (страхового) фонду
приймається президентом Компанії за погодженням з наглядовою
радою.
7.4. Джерелом формування фінансових ресурсів Компанії є
прибуток (дохід), амортизаційні відрахування, кошти, отримані від
продажу цінних паперів, благодійні внески членів трудового
колективу, підприємств, установ, організацій і громадян, а також
інші надходження, включаючи централізовані капітальні вкладення та
кредити.
7.5. Відносини Компанії з іншими підприємствами, установами,
організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності
здійснюються на основі договорів.
7.6. Компанія самостійно провадить зовнішньоекономічну (у
тому числі зовнішньоторговельну) діяльність, яка згідно із
законодавством ґрунтується на принципах валютної самоокупності і
самофінансування. Валютна виручка зараховується на валютний
рахунок Компанії і використовується нею самостійно згідно із
законодавством.
7.7. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов
праці, життя та здоров'я, обов'язкового медичного страхування
членів трудового колективу та їх сімей вирішуються трудовим
колективом за участю президента Компанії відповідно до цього
Статуту, колективного договору та законодавчих актів.
7.8. Аудит фінансової діяльності Компанії здійснюється згідно
із законодавством.
8. Ліквідація та реорганізація Компанії
Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ,
виділення, перетворення) Компанії здійснюються за рішенням
Кабінету Міністрів України або суду згідно із законодавством.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 17 вересня 2002 р. N 1393
СКЛАДнаглядової ради Державної компанії
з утилізації відходів як вторинної сировини
ВОРОНА - заступник Міністра охорони навколишнього митро Миколайович природного середовища, голова наглядовоїради
КРАВЕЦЬ - заступник Міністра Кабінету Міністрів ндрій Віталійович України
МАХОВ - заступник Міністра будівництва, ригорій Григорович архітектури та житлово-комунальногогосподарства
МАКАЦАРІЯ - заступник Міністра фінансів ергій Мегонович
БЄЛЬЧИК - заступник Голови ГоловКРУ ергій Васильович
ПЕТРУК - начальник Управління експертизи та італій Вікторович аналізу розвитку техногенної, екологічної,ядерної безпеки та природокористування
Секретаріату Кабінету Міністрів України
ПЕНДЗИН - директор департаменту Мінекономіки лег Володимирович
ТИМОШЕНКО - директор департаменту Мінприроди юдмила Сергіївна
РОМЕНСЬКИЙ - директор департаменту Мінприроди митро Володимирович
ЯЦЕНКО - заступник директора департаменту - льга Адамівна начальник відділу Мінприроди
{ Склад із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1844
( 1844-2003-п ) від 26.11.2003, N 1475 ( 1475-2006-п ) від
25.10.2006 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ