open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 1894 від 11.09.2000 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

28 вересня 2000 р.

за N 664/4885

Про затвердження Положення про порядок

приватизації об'єктів незавершеного

будівництва

Відповідно до Указу Президента України від 28.05.99 N 591/99
( 591/99 ) "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного
будівництва" та Державної програми приватизації на 2000-2002 роки
( 1723-14 ) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про порядок приватизації об'єктів
незавершеного будівництва (додається).
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного
майна України від 06.01.99 N 17 ( z0099-99 ) "Про затвердження
Положення про порядок приватизації об'єктів незавершеного
будівництва".
3. Департаменту індивідуального продажу забезпечити в
установленому порядку реєстрацію Положення в Міністерстві юстиції
України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Фонду Кальніченка Л.Ф.
Голова Фонду О.Бондар
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Фонду державного

майна України

11.09.2000 N 1894
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

28 вересня 2000 р.

за N 664/4885
ПОЛОЖЕННЯ

про порядок приватизації об'єктів незавершеного

будівництва
1. Загальні положення
1.1. Це Положення регламентує порядок приватизації об'єктів
незавершеного будівництва, що перебувають у державній власності,
які будувались за рахунок державного, республіканського
(Автономної Республіки Крим) та місцевих бюджетів, бюджетних
позичок, а також коштів державних підприємств та їх об'єднань і не
можуть бути добудовані через відсутність джерел фінансування. 1.2. Положення розроблено відповідно до Державної програми
приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженої Законом України від
18 травня 2000 р. N 1723-III ( 1723-14 ) "Про Державну програму
приватизації"; Законів "Про приватизацію державного майна"
( 2163-12 ), "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)" ( 2171-12 ); Указу Президента України від
28.05.99 N 591/99 ( 591/99 ) "Про особливості приватизації
об'єктів незавершеного будівництва"; Методики оцінки вартості
майна під час приватизації, затвердженої постановою Кабінету
Міністрів України від 22.07.98 N 1114 ( 1114-98-п ), зі змінами та
доповненнями до неї; Положення про порядок створення відкритих
акціонерних товариств на базі майна об'єктів незавершеного
будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 29.02.96 N 270 ( 270-96-п ).
2. Порядок включення об'єктів незавершеного будівництва

до переліку об'єктів, що підлягають приватизації
2.1. Ініціаторами включення об'єктів до переліку об'єктів
незавершеного будівництва державної форми власності, що
пропонуються до приватизації, можуть бути, крім органів
приватизації, органи, що вповноважені управляти державним майном,
або покупці, як це передбачено п.3 статті 7 Закону України "Про
приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)"
( 2171-12 ). 2.2. Органи, що вповноважені управляти державним майном, Рада
міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні
адміністрації щоквартально складають переліки об'єктів
незавершеного будівництва, що підлягають приватизації, та
передають їх відповідним державним органам приватизації для
прийняття рішення щодо приватизації. 2.3. Державні органи приватизації після аналізу цих переліків
направляють їх до Фонду державного майна України. При цьому надаються такі матеріали: лист-пропозиція щодо приватизації відповідних об'єктів
незавершеного будівництва; погодження органів, що вповноважені управляти державним
майном; довідка органу статистики про форму власності об'єкта
(будови); інформація про об'єкт незавершеного будівництва за формою, що
додається; довідка про наявність та перелік проектно-кошторисної та
технічної документації щодо об'єкта незавершеного будівництва; документ про відведення земельної ділянки під об'єкт
незавершеного будівництва, а в разі відсутності документа про
відведення - пояснення про його причини. 2.4. Для включення до переліку об'єктів незавершеного
будівництва, які не увійшли до статутних фондів відкритих
акціонерних товариств, але перебувають на їх балансі, державні
органи приватизації, у тому числі структурні підрозділи ФДМУ,
направляють до Фонду державного майна України (департаменту
індивідуального продажу): лист-пропозицію щодо приватизації відповідних об'єктів
незавершеного будівництва; витяг з плану приватизації підприємства, до статутного фонду
якого не ввійшов об'єкт незавершеного будівництва, підписаний
керівником державного органу приватизації та посвідчений печаткою,
або ксерокопію плану приватизації (з розшифруванням даних про
об'єкти, які не ввійшли до статутного фонду), посвідчену державним
органом приватизації. Якщо в плані приватизації цілісного
майнового комплексу об'єкт незавершеного будівництва віднесено до
графи "Житловий фонд" або у графі "Особливий режим приватизації"
передбачено добудову об'єкта акціонерним товариством і
приватизацію згідно з законодавчими актами України про
приватизацію житла, до вищевказаних документів додаються лист
акціонерного товариства щодо відсутності коштів для добудови
об'єкта, а також лист органів місцевого самоврядування про відмову
прийняти об'єкт в комунальну власність з метою подальшої добудови; інформацію про об'єкт незавершеного будівництва. 2.5. Документи, вказані у пунктах 2.3 та 2.4 цього Положення,
надсилаються до Фонду державного майна України з супроводжувальним
листом, надрукованим на бланку відповідного органу приватизації. 2.6. Якщо з ініціативою про включення об'єктів незавершеного
будівництва до переліку виступають покупці, то останні подають до
державного органу приватизації заяву про включення об'єкта
незавершеного будівництва до переліку відповідно до п.4 статті 7
Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)" ( 2171-12 ). Заява складається за формою, визначеною наказом Фонду
державного майна України від 11.07.2000 N 1431 ( z0449-00 ) "Про
затвердження форми заяви про включення об'єкта до переліку
об'єктів, що підлягають приватизації", зареєстрованим
Міністерством юстиції України 27.07.2000 за N 449/4700. Розмір плати за подання заяви не повинен перевищувати
половини розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян. 2.7. Відповідно до статті 7 Закону України "Про приватизацію
невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" ( 2171-12 )
Фонд державного майна України затверджує за поданням органів
приватизації Переліки об'єктів незавершеного будівництва, що
підлягають приватизації, які перебувають у державній власності
(надалі - Переліки), та розсилає відповідним органам приватизації. 2.8. Фонд державного майна України у місячний термін
повідомляє про включення об'єктів до Переліку органи, у сфері
управління яких ці об'єкти перебувають. 2.9. З моменту прийняття рішення про включення об'єкта
незавершеного будівництва до Переліку, згідно з пунктом 6 статті 7
Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)" ( 2171-12 ) щодо цього об'єкта припиняється
чинність частин третьої, п'ятої, шостої статті 10, частин першої,
третьої статті 12, частини другої статті 24, частини третьої
статті 25 Закону України "Про підприємства в Україні" ( 887-12 ) у
частині купівлі, продажу, передачі, обміну, здачі в оренду,
надання безоплатно, списання майна, викупу.
3. Порядок підготовки об'єктів незавершеного

будівництва до приватизації
3.1. Державні органи приватизації після отримання від Фонду
державного майна України Переліків об'єктів незавершеного
будівництва, що підлягають приватизації, видають наказ про
приватизацію об'єктів незавершеного будівництва (рішення про
приватизацію). 3.2. Органи приватизації мають право в разі потреби за згодою
органів, що вповноважені управляти державним майном, здійснювати
реструктуризацію об'єктів незавершеного будівництва. 3.3. Роботи з підготовки об'єктів незавершеного будівництва
до приватизації складаються з таких етапів: визначення способу приватизації; визначення вартості об'єкта незавершеного будівництва; підготовка інформації про об'єкт незавершеного будівництва,
що приватизується, до опублікування у інформаційних бюлетенях
державного органу приватизації та місцевій пресі. 3.4. Державний орган приватизації у 5-денний термін після
видання наказу про приватизацію об'єкта незавершеного будівництва
направляє листи з повідомленням відповідним організаціям та
підприємствам (замовнику, забудовнику, генпідряднику), які
залучаються до проведення робіт з підготовки об'єкта незавершеного
будівництва до приватизації, передбачених п.56 Методики оцінки
вартості майна під час приватизації, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 22.07.98 N 1114 ( 1114-98-п ), зі
змінами та доповненнями до неї (надалі - Методика). 3.5. Спосіб приватизації об'єктів незавершеного будівництва
визначається відповідним державним органом приватизації. У виняткових випадках (якщо приватизуються недобудовані
спеціалізовані господарські об'єкти, зокрема електростанції,
великі промислові підприємства) спосіб приватизації визначає орган
приватизації за погодженням з органом, який здійснює управління
відповідним об'єктом незавершеного будівництва, або підприємством,
установою, організацією, на балансі якої перебуває зазначений
об'єкт. 3.6. Об'єкти незавершеного будівництва приватизуються шляхом: продажу на аукціоні, за конкурсом - за наявності двох і
більше покупців; продажу за наявності одного покупця - безпосередньо цьому
покупцеві при забезпеченні ним умов, на яких продається об'єкт; внесення об'єкта незавершеного будівництва до статутного
фонду господарського товариства як внеску держави з наступною
приватизацією в порядку, встановленому установчими документами
товариства та законодавством України, після завершення будівництва
відповідного об'єкта; продажу під розбирання. 3.7. Покупцями об'єктів незавершеного будівництва можуть
бути: громадяни України, громадяни іноземних держав, особи без
громадянства; юридичні особи, зареєстровані на території України, у
статутному фонді яких державна частка не перевищує 25 відсотків; іноземні юридичні особи. 3.8. Якщо потрібно після приватизації об'єкта зберегти його
первісне призначення, добудувати об'єкт в обумовлений термін,
створити найбільшу кількість нових робочих місць, вибрати
найкращий з точки зору держави чи місцевих органів виконавчої
влади варіант застосування об'єкта або якщо необхідно повернути
заборгованість, яка виникла в процесі підготовки об'єкта
незавершеного будівництва до приватизації у підприємства
(організації), на балансі якого перебуває об'єкт незавершеного
будівництва, за його будівництво та збереження - перед
підрядниками, постачальниками, іншими юридичними особами
(пайовиками), органами державної податкової інспекції, державними
фондами, іншими кредиторами, то за рішенням державного органу
приватизації доцільно здійснити приватизацію такого об'єкта шляхом
продажу за конкурсом. 3.9. Вартість об'єкта незавершеного будівництва для продажу
на аукціоні, за конкурсом або через викуп визначається на підставі
даних балансу без урахування суми індексації вартості об'єкта
незавершеного будівництва, обчисленої за індексами, встановленими
Державним комітетом статистики України. Вартість об'єкта незавершеного будівництва для передачі його
до статутного фонду господарського товариства як внеску держави з
наступною приватизацією може визначатися експертним шляхом. Ціна продажу об'єкта незавершеного будівництва в разі його
продажу під розбирання за рішенням органу приватизації може
визначатися експертним шляхом. 3.10. Оцінка об'єкта незавершеного будівництва здійснюється
відповідно до Методики ( 1114-98-п ). 3.11. Сума кредиторської заборгованості за рішенням
державного органу приватизації та за згодою кредитора вилучається
із початкової ціни продажу об'єкта незавершеного будівництва за
конкурсом. При цьому повернення покупцем суми заборгованості
кредитору заноситься до умов конкурсу. Потреба в таких діях
пов'язана з цільовим призначенням коштів від продажу об'єкта
незавершеного будівництва, які, відповідно до Державної програми
приватизації ( 1723-14 ), отримає державне підприємство, на
балансі якого перебуває об'єкт незавершеного будівництва. 3.12. Сума дебіторської заборгованості за рішенням державного
органу приватизації може бути включена до вартості об'єкта
незавершеного будівництва та початкової ціни продажу об'єкта на
аукціоні, за конкурсом. У цьому випадку в договорі купівлі-продажу
об'єкта потрібно обумовити право отримання покупцем суми
дебіторської заборгованості. 3.13. Обов'язковими умовами приватизації об'єктів
незавершеного будівництва, крім продажу під розбирання, є: установлення терміну завершення будівництва об'єкта
незавершеного будівництва; заборона продажу об'єкта незавершеного будівництва та
земельної ділянки, на якій розташований цей об'єкт, до моменту
завершення будівництва та введення об'єкта в експлуатацію. У разі
неможливості завершення будівництва в установлені строки за
наявності відповідних обгрунтувань строки завершення будівництва
можуть змінюватися за рішенням органу приватизації та органу
місцевого самоврядування з укладенням додаткового договору.
4. Порядок продажу об'єктів незавершеного будівництва

на аукціоні, за конкурсом та шляхом викупу
4.1. Продаж об'єктів на аукціоні - спосіб приватизації, за
яким власником об'єкта стає покупець, що запропонував у ході
аукціону найвищу ціну. Порядок проведення аукціону визначено у статті 17 Закону
України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
приватизацію)" ( 2171-12 ) та в розділі 3 Положення про
застосування способів приватизації майна державних підприємств,
затвердженого наказом Фонду державного майна України від 04.02.93
N 56 ( z0034-93 ) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 29.04.93 за N 34 (зі змінами та доповненнями). Під час проведення аукціону з продажу ведеться протокол, який
повинен відповідати вимогам п.6 статті 17 Закону України "Про
приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)"
( 2171-12 ). Протокол у триденний термін надається органу приватизації для
затвердження відповідним наказом.
4.2. Продаж об'єктів за конкурсом - спосіб приватизації, за
яким власником об'єкта стає покупець, що запропонував найкращі
умови подальшої експлуатації об'єкта (некомерційний конкурс) або,
за рівних фіксованих умов, - найвищу ціну (комерційний конкурс). 4.2.1. Підготовка та проведення конкурсу з продажу об'єкта
незавершеного будівництва здійснюється відповідно до статей 18-21
Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств
(малу приватизацію)" ( 2171-12 ) та розділу 4 Положення про
застосування способів приватизації майна державних підприємств,
затвердженого наказом Фонду державного майна України від 04.02.93
N 56 ( z0034-93 ) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 29.04.93 за N 34 (зі змінами та доповненнями). 4.2.2. Відбір покупців за конкурсом здійснює створена органом
приватизації конкурсна комісія у складі спеціалістів, експертів,
представника відповідної місцевої Ради, представника підприємства,
на балансі якого перебуває об'єкт незавершеного будівництва, та
представника відповідного міністерства (іншого центрального органу
виконавчої влади), у сфері управління якого перебуває об'єкт
незавершеного будівництва. Кількість членів комісії може становити
від 5 до 9 чоловік. Голова комісії призначається відповідним
органом приватизації. Делегування представників до складу комісії
є обов'язковим для керівництва державних організацій та установ. 4.2.3. Склад конкурсної комісії затверджується державним
органом приватизації. 4.2.4. Конкурсна комісія визначає: умови проведення конкурсу, які затверджуються наказом органу
приватизації; попереднього та остаточного переможця конкурсу. 4.2.5. До умов конкурсу, крім умов, указаних у пункті 3.12,
можуть бути включені зобов'язання покупця щодо: здійснення програми добудови об'єкта; збереження первісного призначення об'єкта; збереження та створення протягом визначеного терміну нових
робочих місць; початкової ціни продажу об'єкта та дотримання строків оплати; вжиття заходів із захисту навколишнього природного
середовища, дотримання екологічних норм чи досягнення найкращих
екологічних наслідків експлуатації об'єкта; терміну сплати покупцем кредиторської заборгованості за
фінансування будівництва та збереження об'єкта незавершеного
будівництва. 4.2.6 На всіх стадіях роботи конкурсної комісії складаються
протоколи, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної
комісії (але не менше ніж 2/3 складу комісії) та у 3-денний термін
надаються державному органу приватизації для затвердження.
4.3. У разі відсутності заяв на приватизацію об'єкта
незавершеного будівництва протягом 30 календарних днів від дня
опублікування переліку об'єктів, що пропонуються для продажу,
державний орган приватизації приймає рішення про повторний продаж
об'єкта на аукціоні, за конкурсом. При цьому можуть бути змінені
умови продажу, включаючи зменшення початкової ціни не більш як на
30 відсотків. Органи приватизації мають право прийняти рішення про
проведення аукціону за методом зниження ціни лота до придбання
об'єкта. 4.4. Якщо на участь в аукціоні, конкурсі подав заяву один
покупець, орган приватизації може прийняти рішення про
приватизацію об'єкта шляхом викупу цим покупцем. 4.5. Будівельні матеріали, які знаходяться на будівельному
майданчику об'єкта незавершеного будівництва, або невстановлене
устаткування, придбане для функціонування об'єкта після завершення
будівництва, можуть бути продані на аукціоні, за конкурсом, шляхом
викупу як разом з об'єктом незавершеного будівництва, так і
окремо. Початкова ціна продажу будівельних матеріалів та устаткування
визначається згідно з Методикою ( 1114-98-п ). Якщо в процесі підготовки до продажу будівельних матеріалів
та устаткування надійшла заява від одного покупця, такі будівельні
матеріали, устаткування можуть бути продані цьому покупцеві за
початковою ціною. У тому разі, коли після повторного оголошення про продаж
будівельних матеріалів, устаткування від покупців не надійшло
жодної заявки, питання про подальше використання таких будівельних
матеріалів, устаткування розглядається органом, який здійснює
управління відповідним об'єктом незавершеного будівництва.
4.6. У разі відсутності заяв на приватизацію об'єкта
незавершеного будівництва, який пропонується для продажу на
аукціоні, за конкурсом або продажу іншими способами, орган
приватизації може прийняти рішення про продаж на аукціоні, за
конкурсом під розбирання. Продаж об'єктів незавершеного
будівництва під розбирання може бути визначений органом
приватизації як самостійний спосіб приватизації без попередніх
пропозицій для продажу іншими способами. 4.6.1. До умов конкурсу під розбирання можуть бути віднесені
зобов'язання покупця щодо: терміну розбирання об'єкта; додержання умов здачі земельної ділянки місцевим органам
виконавчої влади. 4.6.2. Покупець, який придбав об'єкт незавершеного
будівництва під розбирання, за бажанням може придбати земельну
ділянку, на якій розташований об'єкт, тільки під забудову.
5. Порядок надання розстрочки платежу покупцям

об'єктів незавершеного будівництва
5.1. Покупцям об'єктів незавершеного будівництва після сплати
ними 50 відсотків (для об'єктів незавершеного будівництва
житлового призначення - 30 відсотків) вартості цих об'єктів може
надаватися розстрочка платежу на термін до п'яти років (для
об'єктів незавершеного будівництва житлового призначення - до 10
років). 5.2. Розрахунки за придбаний покупцем об'єкт з розстрочкою
платежу здійснюється відповідно до договору купівлі-продажу в
такому порядку: 50 відсотків вартості об'єкта сплачується покупцем протягом
30 днів з моменту підписання договору купівлі-продажу (для
об'єктів незавершеного будівництва житлового призначення -
30 відсотків); решта коштів сплачується з розстрочкою платежу до 5 років
(для об'єктів незавершеного будівництва житлового призначення - до
10 років), рахуючи від дати підписання договору купівлі-продажу
об'єкта. 5.3. Кошти вносяться покупцем кожні три місяці рівними долями
розстроченої суми не пізніше п'ятнадцяти календарних днів після
закінчення чергового періоду нарахування. 5.4. При сплаті кожного чергового внеску його сума
збільшується пропорційно індексам інфляції, які визначаються
Державним комітетом статистики України щомісяця. Якщо у будь-якому
місяці індекс інфляції складає менше 100% (дефляція), при
розрахунках треба враховувати його у цьому місяці на рівні 100%. 5.5. За своєчасність сплати коштів відповідає покупець. 5.6. У разі прострочення покупцем платежів він несе
відповідальність на умовах, передбачених договором
купівлі-продажу. 5.7. Якщо покупець не сплатить протягом 30 днів з дня
підписання договору купівлі-продажу 50 відсотків (для об'єктів
незавершеного будівництва житлового фонду - 30 відсотків) вартості
об'єкта, він втрачає право на розстрочку платежу, при цьому за
рішенням органів приватизації строк сплати може бути продовжено ще
на 30 днів, протягом яких покупець зобов'язаний сплатити повну
суму за об'єкт. 5.8. Платежі, а також суми від застосування штрафних санкцій
перераховуються покупцями до відповідного позабюджетного фонду
приватизації. 5.9. Контроль за правильністю обчислення та вчасною сплатою
покупцями коштів покладається на органи приватизації.
6. Порядок оформлення документів, що засвідчують право

власності на приватизовані об'єкти незавершеного

будівництва
6.1. Оформлення договору купівлі-продажу об'єкта
незавершеного будівництва здійснюється відповідно до статей 22 та
23 Закону України "Про приватизацію невеликих державних
підприємств (малу приватизацію)" ( 2171-12 ). 6.2. Договір купівлі-продажу об'єкта укладається відповідно
до типових договорів, затверджених наказом Фонду державного майна
України від 18.11.96 N 1398 ( z0766-96 ) "Про затвердження типових
договорів купівлі-продажу", зареєстрованим Міністерством юстиції
України від 30.12.96 за N 766/1791. 6.3. Умови розрахунків за проданий об'єкт незавершеного
будівництва відображаються в договорі купівлі-продажу. 6.4. Представник органу приватизації і власник
приватизованого об'єкта незавершеного будівництва у п'ятиденний
строк після сплати повної вартості придбаного об'єкта
незавершеного будівництва, а у випадку надання покупцю розстрочки
платежу - 50 відсотків (для об'єктів незавершеного будівництва
житлового призначення - 30 відсотків) вартості об'єкта підписують
акт приймання-передачі об'єкта. До акта приймання-передачі додаються: акт приймання-передачі проектно-кошторисної та виконавчої
документації на об'єкт незавершеного будівництва; акт приймання-передачі технічної документації устаткування та
обладнання, що приватизується разом з об'єктом незавершеного
будівництва; інвентаризаційний опис придбаних для об'єкта незавершеного
будівництва матеріалів, виробів, конструкцій, завезених на
будівельний майданчик і не використаних для будівництва; інвентаризаційний опис придбаного для об'єкта незавершеного
будівництва устаткування, не переданого до монтажу або такого, що
не потребує монтажу. 6.5. У тижневий термін після підписання акта
приймання-передачі об'єкта незавершеного будівництва орган
приватизації письмово повідомляє про продаж об'єкта підприємство,
на балансі якого цей об'єкт обліковується. Таке повідомлення є
підставою для внесення відповідних змін до балансу підприємства. 6.6. Кошти, одержані від приватизації об'єктів незавершеного
будівництва, розподіляються відповідно до пунктів 83, 84, 85
Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки ( 1723-14 )
(далі - Програма) в залежності від джерел фінансування будівництва
об'єктів. 6.6.1. Перерахування коштів, передбачених абзацом 4 пункту 84
Програми ( 1723-14 ), здійснюється підприємствам, які на час
приватизації об'єктів незавершеного будівництва мають статус
державних. 6.6.2. Кошти, визначені пунктом 84 Програми ( 1723-14 ), якщо
об'єкт незавершеного будівництва перебував на балансі недержавного
підприємства, розподіляються таким чином: до Державного бюджету
України - 80 відсотків; на відшкодування витрат, пов'язаних з
приватизацією, - 20 відсотків. 6.6.3. Якщо акціонерне товариство, на балансі якого перебуває
об'єкт незавершеного будівництва, продовжувало будівництво цього
об'єкта за власні кошти (на підставі умов, передбачених планом
приватизації, або за згодою органу управління державним майном),
кошти, отримані від приватизації зазначеного об'єкта,
перераховуються з позабюджетного Державного фонду приватизації
акціонерному товариству пропорційно його вкладу в будівництво.
Решта коштів розподіляється відповідно до пункту 84 Програми
( 1723-14 ). 6.6.4. Факт фінансування об'єкта незавершеного будівництва за
рахунок власних коштів державного підприємства та акціонерного
товариства має бути підтверджений аудиторською перевіркою
бухгалтерської інформації. 6.6.5. У випадку надання покупцям об'єктів незавершеного
будівництва розстрочки платежу перерахування коштів державним
підприємствам здійснюється у 3-денний термін після надходження від
покупця чергового платежу. 6.7. Не пізніш як у тижневий термін після укладення договору
купівлі-продажу виконавцем заповнюється форма статистичної
звітності про приватизацію об'єкта незавершеного будівництва
(форма N 1-приватизація ( z0589-00 ). Копія форми статистичної
звітності подається до Департаменту інформатики. 6.8. Матеріали з проведення приватизації об'єкта
незавершеного будівництва виконавець передає до архіву.
7. Порядок внесення об'єкта незавершеного будівництва

до статутного фонду господарського товариства
7.1. Передача об'єкта незавершеного будівництва до статутного
фонду господарського товариства оформлюється наказом державного
органу приватизації, в якому вказуються: вартість об'єкта
незавершеного будівництва, що передається як державна частка
(відповідно до акта оцінки об'єкта незавершеного будівництва);
назва господарського товариства, до статутного фонду якого
передається майно об'єкта; термін підготовки проекту змін
установчих документів господарського товариства і яким
призначається представник державного органу приватизації,
відповідальний за підготовку вищезазначених змін до статутних
документів. 7.2. Передача майна об'єкта незавершеного будівництва до
статутного фонду господарського товариства здійснюється за актом
приймання-передачі, що складається державним органом приватизації
та господарським товариством, якому передається об'єкт. 7.3. Створення відкритого акціонерного товариства на базі
майна об'єкта незавершеного будівництва з метою добудови та
подальшої експлуатації здійснюється за рішенням державного органу
приватизації, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 29.02.96 N 270 ( 270-96-п ) "Про затвердження Положення про
порядок створення відкритих акціонерних товариств на базі майна
об'єктів незавершеного будівництва", з урахуванням вимог Закону
України "Про господарські товариства" ( 1576-12 ). Ініціаторами створення такого відкритого акціонерного
товариства можуть бути державні органи приватизації, потенційні
інвестори чи забудовники за погодженням з органом, уповноваженим
управляти відповідним майном.
8. Порядок виключення об'єктів незавершеного

будівництва з Переліку
8.1. Об'єкти незавершеного будівництва виключаються з
Переліку наказами Фонду державного майна України. 8.2. Пропозиція про виключення об'єкта незавершеного
будівництва з Переліку надається державним органом приватизації. 8.3. Об'єкт незавершеного будівництва може бути виключений із
переліку об'єктів, що підлягають приватизації, з таких причин: 8.3.1. Виникнення можливості добудувати об'єкт. При цьому
потрібно надати документи, які підтверджують виділення коштів на
завершення будівництва, з указанням терміну введення об'єкта в
дію, а саме: у разі добудови об'єкта за власні кошти підприємства - витяг
із плану соціального розвитку підприємства з указанням суми, що
направляється на добудову об'єкта, та підтвердження міністерством
або іншим органом виконавчої влади, до сфери управління якого
входить об'єкт незавершеного будівництва, фінансової можливості
підприємства самостійно добудувати об'єкт; у разі виділення для добудови об'єкта централізованих
бюджетних коштів - обгрунтування міністерства або іншого органу
виконавчої влади, до сфери управління якого входить об'єкт
незавершеного будівництва, щодо лімітів капіталовкладень,
погоджених з Міністерством економіки України. 8.3.2. Місце розташування об'єкта незавершеного будівництва
не дозволяє територіально виділити його в окремий об'єкт або це
неможливо з технологічних причин. При цьому надається план
території підприємства та обгрунтування недоцільності виділення
об'єкта зі складу діючого підприємства, підтверджені міністерством
або іншим органом виконавчої влади, до сфери управління якого
входить об'єкт незавершеного будівництва. 8.3.3. Об'єкт добудовано і введено в експлуатацію. У цьому
разі потрібно повідомити реквізити акта про прийняття об'єкта
державною комісією. 8.3.4. Об'єкт приватизовано у складі цілісного майнового
комплексу. При цьому повідомляються реквізити наказу про
затвердження плану розміщення акцій АТ (плану приватизації). 8.3.5. Якщо згідно з Порядком списання витрат по об'єктах
незавершеного будівництва, затвердженим наказом Мінстату України,
Мінекономіки України, Мінфіну України, Держкоммістобудування
України від 28.09.95 N 243/150/156/195 ( z0357-95 ) та
зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.10.95 за
N 357/893, регіональним відділенням ФДМУ погоджено рішення щодо
ліквідації об'єкта незавершеного будівництва та списання витрат
щодо нього, прийняте керівником підприємства (якщо фінансування
будівництва здійснювалося за рахунок коштів підприємства) чи
органом виконавчої влади, до сфери управління якого входить
підприємство (якщо будівництво здійснювалося за рахунок бюджетних
коштів). При цьому надається копія вищезазначеного рішення та
лист-погодження регіонального відділення ФДМУ. 8.4. Зазначені документи надсилаються до Фонду державного
майна України із супроводжувальним листом, надрукованим на бланку
відповідного державного органу приватизації. 8.5. Якщо об'єкт пройшов усі стадії (етапи) приватизації,
передбачені законодавством України та цим Положенням для об'єктів
незавершеного будівництва, і не користується попитом у покупців,
то державний орган приватизації може прийняти рішення про його
виключення з Переліку та повернення відповідному міністерству або
іншому органу виконавчої влади, у сфері управління якого він
перебував, для прийняття рішення про його використання.
Заступник директора Департаменту
індивідуального продажу В.Кальніченко
Додаток

до п.2.3 Положення про

порядок приватизації

об'єктів незавершеного

будівництва
Міністерство або інший орган виконавчої влади ____________________
МДО, концерн, асоціація та інше
господарське об'єднання __________________________________________
Підприємство, організація ________________________________________
Місцезнаходження підприємства, організації _______________________
ПЕРЕЛІК

незавершених об'єктів культурно-побутового,

адміністративного, виробничого призначення

державної власності
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Назва будови |Проектна|Генпід- |Генпро- |Характер |Вартість |Обсяг кап. |Початок |Дата |Строки |Рівень |Площа | |(об'єкта), її |потуж- |рядник |ектуваль-|будівництва |будівництва |вкладень, |будівництва|консервації |будівництва|будівельної |земельної | |місцезнаходжен- |ність | |ник |(нове |без |що освоєні |(рік, |або |за нормою |готовності |ділянки | |ня. | | | |будівництво, |урахування |на ____ р. |місяць) |припинення |або за |(%) |під | |Замовник | | | |розширення, |індексу |за даними | |будівництва |проектом | |забудову | | | | | |реконструкція)|інфляції за |балансу | | |(місяців) | |(га) | | | | | | |станом на |(тис. грн.) | | | | | | | | | | | |_____ р. | | | | | | | | | | | | |(тис. грн.) | | | | | | | |----------------+--------+--------+---------+--------------+------------+------------+-----------+------------+-----------+------------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |----------------+--------+--------+---------+--------------+------------+------------+-----------+------------+-----------+------------+----------| | | | | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник _____________________________
М.п.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: