open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
У Х В А Л А

КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про відмову у відкритті конституційного провадження

у справі за конституційним поданням 45 народних

депутатів України щодо відповідності Конституції

України (конституційності) Указу Президента України

"Про вдосконалення державного управління

інформаційною сферою" від 16 вересня 1998 року

м. Київ Справа N 2-57/2000
29 листопада 2000 року
N 60-у/2000

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного
Суду України:
Євграфова Павла Борисовича - головуючий, Вознюка Володимира Денисовича, Козюбри Миколи Івановича, Костицького Михайла Васильовича, Мартиненка Петра Федоровича, Мироненка Олександра Миколайовича, Німченка Василя Івановича, Розенка Віталія Івановича, Тимченка Івана Артемовича - суддя-доповідач, Чубар Людмили Пантеліївни, Шаповала Володимира Миколайовича, Яценка Станіслава Сергійовича,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у
справі за конституційним поданням 45 народних депутатів України
щодо відповідності Конституції України ( 254к/96-ВР )
(конституційності) Указу Президента України "Про вдосконалення
державного управління інформаційною сферою" від 16 вересня
1998 року N 1033/98 ( 1033/98 ).
Заслухавши суддю-доповідача Тимченка І.А. та дослідивши
матеріали справи, Конституційний Суд України
у с т а н о в и в:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - 45 народних
депутатів України - звернувся до Конституційного Суду України з
клопотанням розглянути на пленарному засіданні Конституційного
Суду України питання щодо відповідності Конституції України
( 254к/96-ВР ) (конституційності) Указу Президента України "Про
вдосконалення державного управління інформаційною сферою" від
16 вересня 1998 року N 1033/98 ( 1033/98 ) ("Офіційний вісник
України", 1998, N 38, ст. 1388).
У конституційному поданні народних депутатів України
стверджується, що основний зміст Указу Президента України "Про
вдосконалення державного управління інформаційною сферою"
( 1033/98 ) зводиться до створення на базі державних організацій і
підприємств нових господарських структур - Державної акціонерної
компанії "Українське телебачення і радіомовлення", Державної
акціонерної компанії "Українське видавничо-поліграфічне
об'єднання", Державного агентства інформатизації України. На думку
суб'єкта права на конституційне подання, подібні реорганізації в
державному управлінні інформаційною сферою на підставі Указу
( 1033/98 ) Президента України є неконституційними.
У клопотанні стверджується, що зазначений Указ ( 1033/98 )
Президента України суперечить статтям 6, 92 Конституції України
( 254к/96-ВР ), ряду положень законів України в інформаційній
сфері, а саме: Законів України "Про телебачення і радіомовлення"
( 3759-12 ), "Про інформацію" ( 2657-12 ), "Про друковані засоби
масової інформації (пресу) в Україні" ( 2782-12 ), "Про
інформаційні агентства" ( 74/95-ВР ), "Про видавничу справу"
( 318/97-ВР ), "Про Національну програму інформатизації"
( 74/98-ВР ) тощо.
2. Колегія суддів Конституційного Суду України з
конституційних подань та звернень своєю Ухвалою від 16 жовтня
2000 року відмовила у відкритті конституційного провадження на
підставі пункту 3 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд
України" ( 422/96-ВР ).
Колегія суддів виходила з того, що 3 червня 1999 року
Президент України видав Указ "Про Положення про Державний комітет
зв'язку та інформатизації України" N 601/99 ( 601/99 ), згідно з
яким втратили чинність: стаття 1 та абзац другий статті 3 Указу
Президента України "Про вдосконалення державного управління
інформаційною сферою" від 16 вересня 1998 року N 1033/98
( 1033/98 ). А Указом Президента України "Про визнання такими, що
втратили чинність, статей 2 і 3 Указу Президента України від
16 вересня 1998 року N 1033" від 9 березня 2000 року N 400/2000
( 400/2000 ) статті 2, 3 Указу Президента України "Про
вдосконалення державного управління інформаційною сферою" від 16
вересня 1998 року N 1033/98 ( 1033/98 ) визнані такими, що
втратили чинність у частині створення Державної акціонерної
компанії "Українське телебачення і радіомовлення". Таким чином,
правові основи для оспорювання положень зазначеного Указу
( 1033/98 ) щодо їх конституційності відпали, а тому немає підстав
для відкриття конституційного провадження у даній справі.
Виходячи з викладеного та керуючись статтею 150 Конституції
України ( 254к/96-ВР ), статтями 45, 50, 93 Закону України "Про
Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ), Конституційний Суд
України
у х в а л и в:
1. Відмовити у відкритті конституційного провадження у справі
за конституційним поданням 45 народних депутатів України щодо
відповідності Конституції України ( 254к/96-ВР )
(конституційності) Указу Президента України "Про вдосконалення
державного управління інформаційною сферою" від 16 вересня
1998 року N 1033/98 ( 1033/98 ) на підставі пункту 3 статті 45
Закону України "Про Конституційний Суд України" ( 422/96-ВР ) -
непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у
конституційному поданні.
2. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною і не може
бути оскарженою.

КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ

{ Текст взято з сайту Конституційного Суду України }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: