open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 111 від 09.01.2001 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

18 січня 2001 р.

за N 37/5228

Про затвердження Положення про Контрольно-ревізійні

управління в Автономній Республіці Крим, областях,

містах Києві і Севастополі

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами ГоловКРУ

N 74 ( z0750-01 ) від 16.08.2001

N 320 ( z1575-04 ) від 29.11.2004 )

На виконання Указу Президента України від 28.11.2000
N 1265/2000 ( 1265/2000 ) "Про Положення про Головне
контрольно-ревізійне управління України" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Положення про Контрольно-ревізійні управління в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі
(додається). 2. Начальникам контрольно-ревізійних управлінь в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі забезпечити
виконання вимог цього Положення. 3. Скасувати накази ГоловКРУ України від 21.07.99 N 69 "Про
затвердження Типового положення про контрольно-ревізійне
управління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і
Севастополі", від 27.07.99 N 70 "Про затвердження Положення про
контрольно-ревізійне управління в Київській області" та від
05.08.99 N 73 "Про затвердження положень про контрольно-ревізійні
управління". 4. Управлінню правової роботи після державної реєстрації
довести цей наказ до відома контрольно-ревізійних управлінь в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. 5. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Голови ГоловКРУ України Стефанюка І.Б.
Голова М.М.Каленський
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ ГоловКРУ України

09.01.2001 N 111
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

18 січня 2001 р.

за N 37/5228
ПОЛОЖЕННЯ

про Контрольно-ревізійні управління

в Автономній Республіці Крим,

областях, містах Києві і Севастополі
1. Загальні положення
1.1. Контрольно-ревізійні управління в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві і Севастополі (надалі - Управління) є
органами виконавчої влади, входять до складу державної
контрольно-ревізійної служби в Україні (надалі - ДКРС) і
підпорядковуються Головному контрольно-ревізійному управлінню
(надалі - ГоловКРУ) України. 1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента
України, Кабінету Міністрів України, директивними наказами
Міністра фінансів України, ГоловКРУ України та цим Положенням, а
також іншими нормативно-правовими актами. 1.3. До складу Управління входять контрольно-ревізійні
підрозділи (відділи, групи) в районах, містах, районах у містах, у
тому числі міжрайонні контрольно-ревізійні відділи, створені в
межах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і
Севастополя. Відповідно до Закону України "Про державну
контрольно-ревізійну службу в Україні" ( 2939-12 ) (надалі -
Закон) ГоловКРУ України в окремих випадках має право вирішувати
питання про надання статусу юридичної особи окремим
контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах,
містах і районах у містах, у тому числі міжрайонним
контрольно-ревізійним відділам. 1.4. Управління координує свою діяльність з місцевими
державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування,
фінансовими органами, державною податковою службою, іншими
контрольними органами, органами прокуратури, внутрішніх справ,
служби безпеки. 1.5. Управління є юридичною особою, має самостійний кошторис,
розрахунковий та спеціальний рахунки в банках, печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, інші
печатки та штампи, відповідні бланки.
2. Основні завдання та функції Управління
2.1. Основним завданням Управління є забезпечення в
установленому порядку реалізації державної політики у сфері
державного фінансового контролю за використанням відповідно до
законодавства міністерствами, іншими центральними і місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
іншими бюджетними установами, а також підприємствами, установами й
організаціями, незалежно від форм власності, відомчої належності
та підпорядкованості, які отримують кошти з бюджетів та державних
цільових фондів, коштів і матеріальних цінностей, їх збереженням,
веденням і достовірністю бухгалтерського обліку та фінансової
звітності; розроблення пропозицій щодо усунення виявлених
недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому. 2.2. Управління, відповідно до завдань, покладених на ДКРС,
виконує такі функції: 2.2.1. Організовує роботу підпорядкованих
контрольно-ревізійних відділів (груп) щодо виконання ними основних
завдань, поставлених чинним законодавством перед органами ДКРС,
узагальнює результати документальних ревізій та перевірок і у
випадках, передбачених законодавством, повідомляє про них
відповідні органи. Здійснює методичне керівництво і контроль за діяльністю
підпорядкованих контрольно-ревізійних підрозділів, узагальнює
досвід проведення ревізій та перевірок і поширює його серед
контрольно-ревізійних підрозділів, розробляє пропозиції щодо
вдосконалення такого контролю. 2.2.2. Організовує і здійснює державний фінансовий контроль: проводить ревізії та перевірки фінансової діяльності щодо
використання коштів, матеріальних цінностей та їх збереження,
стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової
звітності; проводить перевірки використання бюджетних коштів, отриманих
на виконання державних програм, перевірки фінансово-господарської
діяльності стосовно витрачання бюджетних позик, позик і кредитів,
гарантованих коштами бюджетів, цільового використання дотацій та
субсидій, інших бюджетних асигнувань, коштів державних цільових
фондів, належного виконання державних контрактів, проавансованих
за рахунок бюджетних коштів, а також у передбачених законодавством
випадках використання коштів, що залишаються в розпорядженні
господарюючого суб'єкта у зв'язку з наданими пільгами за платежами
до бюджетів. 2.2.3. Проводить ревізії та перевірки правильності витрачання
державних коштів на утримання місцевих органів виконавчої влади,
установ і організацій, що діють за кордоном і фінансуються за
рахунок державного бюджету. 2.2.4. Проводить відповідно до законодавства ревізії та
перевірки використання і збереження державного та комунального
майна, в тому числі майна, переданого в користування. 2.2.5. Вживає в установленому порядку заходів для усунення
виявлених під час ревізій та перевірок порушень законодавства: передає матеріали ревізій та перевірок органам, які згідно із
законодавством виконують контрольні функції, якщо за виявленими
фактами порушень прийняття рішення про застосування санкцій не
належить до компетенції органів державної контрольно-ревізійної
служби; здійснює аналіз стану додержання фінансової дисципліни і
повідомляє про його результати відповідним центральним і місцевим
органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування,
правоохоронним органам; готує і подає до відповідних органів пропозиції щодо усунення
причин і умов, які призвели до недостач державних коштів та
матеріальних цінностей, неефективного і не за призначенням
витрачання державних фінансових ресурсів, та запобігання їм у
подальшому. 2.2.6. Пред'являє керівникам та іншим посадовим особам
підприємств, установ і організацій, які ревізуються або
перевіряються, вимоги щодо усунення виявлених у ході ревізій і
перевірок порушень і недоліків. Здійснює контроль за їх усуненням і в разі потреби вживає
додаткових заходів для їх усунення. 2.2.7. Розглядає справи про застосування до об'єктів контролю
фінансових санкцій та про адміністративні правопорушення. 2.2.8. У межах, визначених законодавством України, перевіряє
і координує роботу контрольно-ревізійних підрозділів міністерств
та інших центральних органів виконавчої влади. 2.2.9. Здійснює заходи щодо добору, розстановки, виховання,
професійної підготовки і перепідготовки кадрів. 2.2.10. Надає організаційно-методичну допомогу
контрольно-ревізійним службам місцевих органів виконавчої влади,
органам місцевого і регіонального самоврядування та іншим
державним органам за їх зверненнями (направлення працівників
Управління для участі у нарадах і семінарах, на перевірки в складі
комісій облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконкомів
місцевих рад у межах повноважень і компетенції ДКРС). 2.2.11. Здійснює заходи щодо комп'ютеризації та створення
інформаційно-аналітичної системи ДКРС у контрольно-ревізійних
підрозділах на місцях. 2.2.12. Розглядає листи, заяви і скарги громадян,
підприємств, установ та організацій про факти порушення
законодавства з фінансових питань, вживає згідно із законодавством
відповідних заходів за результатами їх розгляду. 2.2.13. Забезпечує ведення та складання звітності про
контрольно-ревізійну роботу, її достовірність. 2.2.14. Інформує громадськість через засоби масової
інформації про заходи щодо здійснення контролю за додержанням
фінансової дисципліни. 2.2.15. Організовує у межах своїх повноважень роботу щодо
забезпечення охорони державної таємниці в підрозділах Управління. 2.3. Управління, у разі необхідності, видає разом з місцевими
органами виконавчої влади, органами місцевого і регіонального
самоврядування спільні акти. Рішення Управління з питань
контрольно-ревізійної діяльності, видані у випадках, передбачених
законодавством та у межах його повноважень, є обов'язковими для
виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
і регіонального самоврядування, а також підприємствами, установами
і організаціями незалежно від форми власності. 2.4. Управління не має права втручатися в господарську
діяльність підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів
господарювання за винятком випадків, передбачених законодавством
України.
3. Права Управління
3.1. Управління, відповідно до покладених на нього завдань, а
також через підпорядковані йому контрольно-ревізійні підрозділи,
має право: 3.1.1. Проводити в порядку, визначеному законодавством,
ревізії та перевірки фінансових і бухгалтерських документів,
звітів, кошторисів, розрахунків та інших документів, що
підтверджують надходження і витрачання коштів, матеріальних
цінностей, у передбачених законодавством випадках - документів, що
підтверджують цільове використання коштів, які залишилися в
розпорядженні господарюючих суб'єктів у зв'язку з наданими
пільгами за платежами до бюджетів. 3.1.2. Проводити відповідно до законодавства ревізії та
перевірки за дорученням Президента України, Кабінету Міністрів
України, правоохоронних органів. 3.1.3. Безперешкодного доступу працівників на склади, у
сховища, виробничі та інші приміщення для їх обстеження та
з'ясування питань, пов'язаних з ревізією або перевіркою. 3.1.4. Припиняти відповідно до законодавства операції на
розрахункових та інших рахунках в установах банків та інших
фінансових установах. 3.1.5. Вимагати від керівників об'єктів, що ревізуються або
перевіряються, проведення, в тому числі у присутності працівників
органів ДКРС, інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних
цінностей, грошових коштів і розрахунків, фінансових зобов'язань,
відповідно до закону опечатувати каси та касові приміщення,
склади, архіви, вилучати необхідні документи. 3.1.6. Залучати на договірних засадах кваліфікованих фахівців
міністерств, інших органів виконавчої влади, державних цільових
фондів, підприємств, установ і організацій для проведення
контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших
робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів,
контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції,
інших перевірок. 3.1.7. Одержувати від Національного банку України та його
установ, комерційних банків, органів Державного казначейства
України та інших фінансових установ необхідні відомості, копії
документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на
рахунках об'єктів, що ревізуються або перевіряються, а від інших
підприємств і організацій - довідки і копії документів про
операції та розрахунки з установами, організаціями,
підприємствами, що ревізуються або перевіряються. 3.1.8. Проводити в установленому порядку на підприємствах, в
установах та організаціях, які здійснювали операції та розрахунки
з об'єктом, що ревізується або перевіряється, зустрічні перевірки
здійснених між ними операцій та розрахунків. 3.1.9. Звертатися в разі необхідності до інших органів
державного контролю з питань проведення спільних перевірок у межах
повноважень, визначених законодавством. 3.1.10. Одержувати від посадових і матеріально відповідальних
осіб підприємств, установ та організацій, що ревізуються або
перевіряються, письмові пояснення з питань, які виникають під час
проведення ревізій та перевірок. 3.1.11. Пред'являти у межах своєї компетенції керівникам та
іншим посадовим особам об'єктів, що ревізуються або перевіряються,
обов'язкові для виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень. 3.1.12. Накладати відповідно до законодавства на керівників
та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій
адміністративні стягнення. 3.1.13. Застосовувати відповідно до законодавства до
підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів
господарювання фінансові санкції. 3.1.14. Порушувати перед керівниками відповідних органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій питання про притягнення до встановленої
законом відповідальності винних у порушеннях осіб. 3.1.15. Робити запити та одержувати від місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування в повному
обсязі інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання
покладених на Управління завдань і повноважень. 3.1.16. Порушувати перед відповідними органами питання про
припинення бюджетного фінансування і кредитування
підприємств, установ та організацій у зв'язку з виявленими фактами
використання бюджетних коштів з порушенням чинного законодавства;
про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням
законодавства, та стягувати в дохід держави кошти, отримані за
незаконними угодами, без установлених законом підстав та з
порушенням законодавства.
4. Керівництво Управління
4.1. Управління очолює начальник, який призначається
на посаду Головою ГоловКРУ України за погодженням з Радою
міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською
чи Севастопольською міськими державними адміністраціями. 4.1.1. На посаду начальника Управління призначається особа,
яка має вищу освіту фінансового або економічного спрямування
за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста
та стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої
категорії не менше 3 років або стаж роботи на керівних посадах
у державній службі не менше 4 років чи в інших сферах економіки
не менше 5 років і має досвід роботи щодо управління персоналом.
4.2. Начальник Управління має заступників (у тому числі
першого заступника), яких за його поданням призначає Голова
ГоловКРУ України. Розподіл обов'язків між заступниками начальника
проводиться начальником Управління.
4.3. За відсутності начальника Управління його функції
виконує перший заступник, а в разі неможливості виконання ним
обов'язків - один з його заступників.
4.4. Начальник Управління або його заступники за результатами
ревізій та перевірок у випадках, передбачених законами, приймають
рішення про застосування фінансових санкцій та накладення
адміністративних стягнень.
4.5. Начальник Управління у межах своєї компетенції здійснює
організаційні та консультативні функції, а саме: 4.5.1. Здійснює керівництво роботою Управління. 4.5.2. Забезпечує виконання покладених на Управління завдань
щодо реалізації державної політики у сфері державного фінансового
контролю та стратегії діяльності органів державної
контрольно-ревізійної служби. 4.5.3. Несе персональну відповідальність за виконання
покладених на Управління завдань і здійснення ним своїх функцій. 4.5.4. Забезпечує подання до ГоловКРУ України звітності
про діяльність Управління. 4.5.5. Забезпечує організацію планування та здійснення
Управлінням контрольно-ревізійної роботи, бере участь у розробці
проектів програм, комплексних заходів, аналітичних матеріалів,
пропозицій, прогнозів розвитку сфери державного фінансового
контролю на відповідній території. 4.5.6. Розподіляє обов'язки між заступниками начальника
Управління, контролює їх роботу. 4.5.7. Визначає ступінь відповідальності заступників
начальника Управління, керівників структурних підрозділів
та працівників Управління. 4.5.8. Затверджує наказами положення про підрозділи апарату
Управління та підпорядковані територіальні контрольно-ревізійні
підрозділи, які не мають статусу юридичної особи. 4.5.9. Погоджує положення про підпорядковані територіальні
контрольно-ревізійні підрозділи зі статусом юридичної особи. 4.5.10. Затверджує посадові інструкції працівників, посади
яких віднесено до номенклатури Управління. 4.5.11. Затверджує граничну чисельність, штатний розпис
та фонд оплати праці підпорядкованих територіальних
контрольно-ревізійних підрозділів. 4.5.12. У межах своєї компетенції розпоряджається коштами,
які спрямовуються на утримання та забезпечення діяльності
Управління. 4.5.13. Здійснює організаційні заходи щодо координації
контрольно-ревізійної роботи та взаємодії Управління
з підрозділами ГоловКРУ України, іншими регіональними КРУ,
місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, правоохоронними органами. 4.5.14. Забезпечує у межах повноважень, визначених
законодавством, координацію роботи Управління з територіальними
підрозділами внутрішнього фінансового контролю; погоджує
призначення на посаду та звільнення з посади керівників цих
підрозділів. 4.5.15. Бере участь у розробці проектів нормативно-правових
актів з питань державного фінансового контролю. 4.5.16. Розглядає звернення громадян, органів виконавчої
влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань,
підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити
народних депутатів і депутатів місцевого рівня з питань,
що належать до компетенції Управління, уживає за результатами
розгляду необхідних заходів. 4.5.17. Проводить особисте приймання громадян. 4.5.18. Готує та вносить пропозиції щодо призначення
на посади та звільнення з посад, які віднесені до номенклатури
ГоловКРУ України, керівних працівників Управління або пропозиції
щодо погодження цих питань. 4.5.19. У встановленому порядку призначає працівників апарату
Управління та підпорядкованих територіальних контрольно-ревізійних
підрозділів на посади, які віднесено до номенклатури Управління. 4.5.20. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує
та контролює їх виконання. 4.5.21. Звертається до Голови ГоловКРУ України з поданням
про застосування дисциплінарних стягнень, інших заходів
дисциплінарного впливу до заступників начальника Управління,
а також про притягнення їх до матеріальної відповідальності. 4.5.22. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни
у структурних підрозділах Управління, видає накази про заохочення
та про притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників
підпорядкованих контрольно-ревізійних підрозділів і працівників
апарату Управління, а також відповідно до напряму основної
діяльності Управління організовує та контролює їх виконання. 4.5.23. Забезпечує систематичне підвищення кваліфікації
працівників Управління. У відповідності до законодавства
забезпечує дотримання державної, службової та комерційної таємниці
у напрямах діяльності Управління, ведення діловодства, збереження
документів. 4.5.24. Забезпечує дотримання працівниками Управління правил
внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань
державної служби та боротьби з корупцією.
4.6. Начальник Управління має право: 4.6.1. Представляти інтереси Управління у відносинах
з органами виконавчої влади, правоохоронними органами, органами
місцевого самоврядування, підприємствами, установами
та організаціями, а також у судах та господарських судах з питань,
що належать до компетенції Управління. 4.6.2. Підписувати посвідчення на проведення в порядку,
визначеному законодавством, контрольних заходів, у тому числі
зустрічних перевірок. 4.6.3. Безпосередньо брати участь у перевірках підприємств,
установ та організацій згідно з чинним законодавством. 4.6.4. У разі необхідності направляти відповідним
контрольно-ревізійним управлінням запити на проведення зустрічних
перевірок в інших регіонах України. 4.6.5. Уносити пропозиції до ГоловКРУ України
про вдосконалення роботи органів ДКРС та державної служби
в цілому. 4.6.6. Вести листування з органами виконавчої влади, іншими
фінансовими і контролюючими органами, підприємствами, установами
та організаціями з питань, що належать до компетенції Управління,
одержувати від них необхідну інформацію та матеріали. 4.6.7. Брати участь у нарадах, семінарах, інших заходах
з питань, що належать до компетенції Управління. 4.6.8. Взаємодіяти із засобами масової інформації з питань,
що належать до компетенції Управління.
4.7. Для погодженого вирішення питань, що належать
до компетенції Управління, обговорення найважливіших напрямів його
діяльності в Управлінні утворюється колегія у складі начальника
Управління (голова колегії), його заступників (за посадою),
а також інших керівних працівників Управління та підпорядкованих
контрольно-ревізійних підрозділів. Члени колегії затверджуються
та звільняються від обов'язків Головою ГоловКРУ України
за поданням начальника Управління. Рішення колегії проводяться
в життя наказами начальника Управління. Розділ 4 в редакції Наказу ГоловКРУ N 320 ( z1575-04 ) від
29.11.2004 )
5. Правовий захист посадових осіб Управління
5.1. Посадові особи Управління є представниками органів
виконавчої влади. Законні вимоги посадових осіб Управління є обов'язковими для
виконання посадовими особами об'єктів, що ревізуються або
перевіряються. 5.2. Втручання в діяльність посадових осіб Управління тягне
за собою відповідальність, передбачену законодавством. 5.3. Посадова особа Управління при виконанні своїх службових
обов'язків перебуває під захистом закону. Усі посадові особи
Управління підлягають державному обов'язковому страхуванню за
рахунок коштів державного бюджету на випадок загибелі або смерті
на суму десятирічного грошового утримання за останньою посадою, а
в разі поранення, контузії, травм чи каліцтва, захворювання чи
інвалідності, що сталися у зв'язку з виконанням службових
обов'язків, у розмірі від шестимісячного до п'ятирічного грошового
утримання за останньою посадою залежно від ступеня втрати
працездатності.
6. Фінансування та матеріально-технічне

забезпечення Управління
6.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення
Управління здійснюється за рахунок асигнувань державного бюджету. 6.2. Гранична чисельність, структура, штатний розпис і фонд
оплати праці Управління затверджуються ГоловКРУ України.
Перший заступник Голови
ГоловКРУ України І.Б.Стефанюк

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: