open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ

ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
18.10.2007 N 705

Про затвердження Регламенту Міністерства

з питань надзвичайних ситуацій та у справах

захисту населення від наслідків

Чорнобильської катастрофи

На виконання вимог пункту 2 постанови Кабінету Міністрів
України від 19 вересня 2007 року N 1143 ( 1143-2007-п ) "Про
затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої
влади" та з метою реалізації державної політики у сфері
діяльності, визначеній Положенням про Міністерство України з
питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від
наслідків Чорнобильської катастрофи, затвердженим постановою
Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року N 1539
( 1539-2006-п ), Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Регламент Міністерства з питань надзвичайних
ситуацій та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від
25.06.2003 N 208 "Про затвердження Регламенту роботи МНС України".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Н.Шуфрич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МНС

18.10.2007 N 705

РЕГЛАМЕНТ

Міністерства з питань надзвичайних ситуацій

та у справах захисту населення від наслідків

Чорнобильської катастрофи

I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності
Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС),
пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. МНС спрямовує свою діяльність на виконання Конституції
( 254к/96-ВР ) і законів України, актів Президента України і
постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до
Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України,
Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів
законодавства.
3. МНС у межах своїх повноважень на основі та на виконання
актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх
виконання, а в разі потреби видає разом з іншими центральними та
місцевими органами виконавчої влади спільні акти. У випадках, передбачених законодавством, рішення МНС,
прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання
центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади
Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми
власності і громадянами.
4. МНС під час виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої
влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами
місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших
держав.
5. Діяльність МНС є відкритою та прозорою, що забезпечується
шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у
засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню
репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Міністерства. Інформація про діяльність центрального органу виконавчої
влади надається громадянам, представникам засобів масової
інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи МНС
Планування роботи
Планування роботи
6. МНС розробляє та затверджує річний план заходів з
виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
7. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати
напрямкам робіт, визначеним бюджетними програмами, а результативні
показники річного плану - результативним показникам відповідних
бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються: перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані; відповідальні за виконання завдань (робіт); строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та
підготовки звітності; результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Департаментом
організаційно-контрольної роботи. Урядові органи державного управління, департаменти та інші
самостійні структурні підрозділи центрального апарату МНС подають
до Департаменту організаційно-контрольної роботи пропозиції,
попередньо погоджені із першим заступником, заступниками Міністра
(відповідно до розподілу обов'язків): до плану роботи Міністерства на рік - до 15 жовтня
попереднього року; до календарного плану основних заходів - до 20 числа
останнього місяця кварталу. Проект календарного плану основних заходів на наступний
квартал подається на затвердження Міністрові до 25 числа
останнього місяця попереднього кварталу.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за
рішенням Міністра робоча група з представників структурних
підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади,
науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття закону про Державний бюджет України на
відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк
коригується і затверджується наказом МНС та розміщується на
веб-сайті Міністерства.
12. Урядові органи державного управління, департаменти та
інші самостійні структурні підрозділи центрального апарату МНС
проводять свою діяльність згідно з квартальними планами (з
розбивкою по структурних підрозділах), що розробляються на
підставі річного плану та календарного плану основних заходів
Міністерства на квартал і затверджуються Міністром або його
заступником (відповідно до розподілу обов'язків) до 30 числа
останнього місяця попереднього кварталу. Планування роботи органів державного пожежного нагляду
здійснюється відповідно до вимог наказу МНС від 06.02.2006 N 59
( z0480-06 ) "Про затвердження Інструкції з організації роботи
органів державного пожежного нагляду" (зареєстрованого в Мін'юсті
26.04.2006 за N 480/12354).
13. Моніторинг виконання річного плану та календарних планів
основних заходів Міністерства на квартал проводиться щокварталу
Департаментом організаційно-контрольної роботи. Інформацію про виконання річного та календарних планів
основних заходів Міністерства на квартал урядові органи державного
управління, департаменти та інші самостійні структурні підрозділи
центрального апарату Міністерства подають до Департаменту
організаційно-контрольної роботи до 30 числа останнього місяця
звітного кварталу.
14. По закінченні строку дії річного плану МНС готує звіт про
його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському
обговоренню.
Визначення повноважень керівництва

та інших працівників апарату МНС
15. Повноваження Міністра визначаються законом.
16. Розподіл обов'язків між заступниками Міністра здійснює
Міністр відповідно до законодавства. Розподіл обов'язків затверджується наказом МНС, в якому
визначаються: перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що
випливають з покладених на МНС завдань та функцій; перелік структурних підрозділів, а також територіальних
органів, діяльність яких спрямовується, координується та
контролюється відповідним заступником.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється
керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником
Міністра (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується
наказом МНС.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються
положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників
структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що
затверджуються заступником Міністра (відповідно до розподілу
обов'язків).
Консультативні, дорадчі

та інші допоміжні органи
19. МНС для здійснення своїх повноважень може утворювати
постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні
органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Міністр.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать
до компетенції МНС, та обговорення найважливіших напрямків його
діяльності утворюється Колегія як консультативно-дорадчий орган,
порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про
колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної
адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 2 жовтня 2003 року N 1569 ( 1569-2003-п ), Положенням про
Колегію МНС, затвердженим наказом МНС від 21.05.2007 N 345
( v0345666-07 ).
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих
та інших допоміжних органів і положення про них затверджує
Міністр.
Управління персоналом

та проходження державної служби
22. Організація кадрової роботи в МНС здійснюється згідно з
окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому
визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та
підвищення кваліфікації працівників.
23. Прийняття на державну службу в МНС здійснюється шляхом
конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною
законодавством. Прийняття працівників на роботу до МНС на посади, що не
віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення
їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
24. Тривалість робочого часу державних службовців
визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням
особливостей, визначених Законом України "Про державну службу"
( 3723-12 ).
25. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань
і доручень керівництва МНС встановлюється в разі потреби
чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком,
затвердженим заступником Міністра). Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів
за межами приміщень МНС з метою вирішення службових питань
погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники
структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у
робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам
Міністра, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами,
або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У МНС формується кадровий резерв, який підлягає щорічному
перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву
особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх
кваліфікації. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і
ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або
державних службовців, які претендують на зайняття більш високих
посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на
відповідних посадах у структурних підрозділах.
27. З метою підвищення ефективності роботи державних
службовців та відповідальності за доручену справу проводиться один
раз на три роки атестація державних службовців, порядок проведення
якої визначається Положенням про проведення атестації державних
службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від
28 грудня 2000 року N 1922 ( 1922-2000-п ). У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання
державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків
відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки
виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і
завдань ( z1063-03 ), затвердженого Головдержслужбою. Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги
керівництвом та кадровою службою МНС під час проведення ротації
кадрів на окремих посадах.
28. МНС розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження
державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення
працівників апарату Міністерства та територіальних органів,
підприємств, установ та організацій, що належать до його сфери
управління.
III. Нормотворча діяльність
29. Нормотворча діяльність МНС проводиться на основі та на
виконання Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актів
Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих
відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету
Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України,
інших актів законодавства, а також з ініціативи Міністерства.
30. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів
України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку,
встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року N 950
( 950-2007-п ), іншими актами законодавства.
31. Розроблення проекту нормативно-правового акта в МНС
покладається на структурний підрозділ відповідно до його
компетенції.
32. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може
утворюватися наказом МНС робоча група.
33. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта: проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового
регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки
проекту; визначається предмет правового регулювання, механізм
вирішення питання, що потребує врегулювання; перевіряється його відповідність актам законодавства вищої
юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та
забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis
cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання
належить до сфери, правовідносини в якій регулюються
законодавством ЄС; забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими
центральними і місцевими органами виконавчої влади та у разі
потреби вносяться необхідні поправки; вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема
організовується та проводиться за участю заінтересованих органів
виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне
обговорення шляхів вирішення спірних питань.
34. Проект нормативно-правового акта перед поданням на
розгляд Міністрові обов'язково узгоджується з усіма
заінтересованими структурними підрозділами, Управлінням правового
забезпечення та заступником Міністра (відповідно до розподілу
обов'язків).
35. Нормативно-правові акти МНС, що стосуються прав, свобод
та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер,
підлягають в установленому порядку реєстрації в Мін'юсті.
IV. Організація роботи з документами
36. Організація роботи з документами здійснюється відповідно
до Інструкції з діловодства у МНС України, затвердженої наказом
МНС від 04.01.98 N 4, та розробленої відповідно до Примірної
інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних
органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки
Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року N 1153
( 1153-97-п ).
37. Порядок організації роботи з документами, які містять
конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається
законодавством.
38. Контроль за організацією діловодства в МНС здійснює
Міністр.
39. До основних видів роботи з документами належать: реєстрація вхідної кореспонденції; робота з документами у структурних підрозділах; підготовка документів для доповіді керівництву; підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів
та актів організаційно-розпорядчого характеру; організація виконання рішень Кабінету Міністрів України; підготовка та оформлення документів до засідань колегії; оформлення копій та додатків до документів; реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції; організація та здійснення контролю за виконанням документів; складення номенклатури та формування справ; підготовка справ до архівного зберігання та користування
архівною документацією; ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і
штампів МНС.
40. Системи електронного документообігу та обробки інформації
повинні відповідати вимогам державних стандартів і Інструкції з
діловодства МНС та Примірної інструкції з діловодства у
міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді
міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої
влади ( 1153-97-п ).
V. Контроль за виконанням актів і доручень
41. З метою забезпечення своєчасного та належного виконання
документів у Міністерстві здійснюється контроль відповідно до
Інструкції з діловодства у МНС України, затвердженої наказом МНС
від 04.01.98 N 4 (із змінами та доповненнями) та розробленої
відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах,
інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів
Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади,
затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня
1997 року N 1153 ( 1153-97-п ), наказу МНС від 01.06.2007 N 397
"Про додаткові заходи щодо вдосконалення організації контролю за
виконанням актів та доручень у системі МНС".
42. Контролю підлягають зареєстровані документи, в яких
встановлено завдання. Контроль Міністра за виконанням власних рішень і доручень до
законів України, постанов та листів Верховної Ради України,
запитів і звернень народних депутатів України, звернень і рішень
комітетів Верховної Ради України, актів та доручень Президента
України, Кабінету Міністрів України, актів МНС, листів інших
центральних органів виконавчої влади, звернень центральних і
місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадських
приймалень Верховної Ради України, Президента України і Кабінету
Міністрів України з питань розгляду звернень громадян здійснюється
через контрольний відділ Департаменту організаційно-контрольної
роботи.
43. Заступники Міністра здійснюють контроль у межах своєї
компетенції за виконанням завдань, реалізація яких передбачена
законами України, постановами та листами Верховної Ради України,
запитами і зверненнями народних депутатів України, зверненнями і
рішеннями комітетів Верховної Ради України, актами та дорученнями
Президента України, Кабінету Міністрів України, актами МНС та
дорученнями Міністра, листами інших центральних органів виконавчої
влади, зверненнями центральних і місцевих органів виконавчої
влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій та громадських приймалень Верховної Ради України,
Президента України і Кабінету Міністрів України з питань розгляду
звернень громадян через відповідних працівників відділу
попереднього розгляду документів та аналітичного забезпечення
керівництва Департаменту організаційно-контрольної роботи
(помічників заступників Міністра), та перевіряють стан їх
виконання.
44. Керівники урядових органів державного управління,
департаментів та інших самостійних структурних підрозділів
центрального апарату Міністерства, головних управлінь (управлінь)
МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та
Севастополі здійснюють контроль, у межах своєї компетенції, за
виконанням власних рішень та доручень керівництва Міністерства,
реалізація яких передбачена законами України, постановами та
листами Верховної Ради України, запитами і зверненнями народних
депутатів України, зверненнями і рішеннями комітетів Верховної
Ради України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету
Міністрів України, актами МНС, листами інших центральних органів
виконавчої влади, зверненнями центральних і місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ, організацій та громадських приймалень Верховної Ради
України, Президента України і Кабінету Міністрів України з питань
розгляду звернень громадян особисто та через працівників, на яких,
крім основних посадових обов'язків, покладено організацію
діловодства та здійснення контролю.
45. Керівники структурних підрозділів у складі урядових
органів державного управління, департаментів та інших самостійних
структурних підрозділів центрального апарату Міністерства
здійснюють контроль за виконанням власних рішень та доручень
керівництва Міністерства особисто та через працівників, на яких,
крім основних посадових обов'язків, покладено організацію
діловодства та здійснення контролю.
46. Організація контролю за виконанням документів у
Міністерстві включає такі види робіт: постановку документів (доручень) на контроль, ведення реєстру
контрольних документів; перевірку своєчасного доведення документів до виконання; узагальнення результатів контролю за виконанням документів; інформування керівника про хід та підсумки виконання
документів; повідомлення про хід і підсумки виконання документів на
апаратних нарадах під головуванням Міністра, засіданнях Колегії
МНС; зняття документів з контролю; занесення інформації про виконання до реєстру контрольних
документів; підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з
питань виконання документів; постійний аналіз та періодичне (щотижневе) інформування
Міністра про стан виконання контрольних документів; проведення випереджувального моніторингу стану виконання
контрольних документів; розробка проектів нормативно-правових документів, актів
Кабінету Міністрів України та МНС, підготовка доручень Міністра з
питань виконання контрольних документів. Контроль за виконанням документів здійснюється за допомогою
автоматизованої системи контролю та організації діловодства
(АСКОД-II).
VI. Порядок проведення нарад
Апаратні наради
Апаратні наради
47. Апаратні наради проводяться щотижня.
48. Міністр або, у разі його відсутності, перший заступник
(заступник) Міністра проводить апаратні наради для розгляду та
вирішення питань, що належать до повноважень МНС.
49. Порядок денний апаратної наради формується на підставі
пропозицій заступників Міністра та керівників структурних
підрозділів.
50. Проект порядку денного апаратної наради погоджується з
Міністром і доводиться до відома його заступників за два дні до її
проведення.
51. Рішення, прийняті на апаратних нарадах, оформлюються не
пізніше ніж у дводенний строк протоколами. Протоколи підписуються головуючим і доводяться до відома
учасників апаратної наради.
52. Організацію проведення апаратних нарад здійснює
Департамент організаційно-контрольної роботи.
Оперативні наради
53. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих
питань, що належать до повноважень МНС, Міністр або його перший
заступник (заступник) проводять оперативні наради.
54. Порядок денний та матеріали до нього подаються учасникам
оперативної наради завчасно, а з додаткових (позапланових)
питань - у день її проведення.
55. Рішення, прийняті на оперативній нараді, оформляються у
дводенний строк протоколом. Протокол наради підписує головуючий.
56. Організація проведення оперативної наради покладається на
структурний підрозділ, до компетенції якого належать питання, що
розглядатимуться.
Міжвідомчі наради
57. Для вирішення питань міжвідомчого характеру в МНС можуть
проводитися міжвідомчі наради із залученням представників інших
органів виконавчої влади.
58. Порядок денний та матеріали до нього надсилаються
учасникам міжвідомчої наради за два дні до початку її проведення.
59. Організація міжвідомчих нарад покладається на заступника
Міністра та структурний підрозділ, до компетенції якого належать
питання, що розглядатимуться.
60. Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах,
здійснює Департамент організаційно-контрольної роботи.
VII. Взаємодія МНС з іншими центральними

і місцевими органами виконавчої влади

та органами місцевого самоврядування
61. Під час здійснення своїх повноважень МНС взаємодіє з
Верховною Радою України та її органами, Президентом України та
його Секретаріатом, Кабінетом Міністрів України та його
Секретаріатом, центральними і місцевими органами виконавчої влади
та органами місцевого самоврядування.
62. МНС, взаємодіючи з Верховною Радою України: забезпечує представлення у Верховній Раді України внесеного
Кабінетом Міністрів України законопроекту та його супроводження на
всіх стадіях розгляду; визначає посадову особу, яка представлятиме позицію Кабінету
Міністрів України під час розгляду законопроекту, внесеного на
розгляд Верховної Ради України народними депутатами України; готує висновки до законопроектів, внесених на розгляд
Верховної Ради України народними депутатами України; розглядає депутатські звернення і запити, звернення та
рекомендації комітетів Верховної Ради України; готує матеріали до проведення години запитань до Уряду та до
парламентських слухань, слухань у комітетах Верховної Ради
України.
63. Для забезпечення взаємодії з Верховною Радою України в
МНС з числа заступників Міністра визначається заступник Міністра,
який також спрямовує діяльність Відділу взаємодії з Верховною
Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України.
64. МНС взаємодіє із Секретаріатом Кабінету Міністрів України
з питань, що виникають у відносинах з Кабінетом Міністрів України,
проводить консультації стосовно процедури підготовки проектів
актів законодавства та інших документів, які подаються на розгляд
Кабінету Міністрів України, організації контролю за виконанням
рішень Кабінету Міністрів України, а також з інших питань.
65. МНС забезпечує постійну та ефективну співпрацю з іншими
органами виконавчої влади.
66. МНС розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та
документи, що надходять від центральних та місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, забезпечує
своєчасне узгодження проектів нормативно-правових актів, що
подаються на розгляд Кабінету Міністрів України.
VIII. Взаємодія із засобами масової

інформації та громадськістю
67. З метою забезпечення участі громадськості у процесі
підготовки проектів рішень та моніторингу громадської думки під
час їх виконання при МНС діє громадська рада відповідно до
Типового положення про громадську раду при центральному, місцевому
органі виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 15 жовтня 2004 року N 1378 ( 1378-2004-п )
"Деякі питання щодо забезпечення участі громадськості у формуванні
та реалізації державної політики".
68. МНС створює необхідні умови для роботи громадської ради
та проведення її засідань.
69. Рішення громадської ради мають рекомендаційний характер і
є обов'язкові для розгляду Міністерством.
70. З метою організації ефективної взаємодії між МНС,
засобами масової інформації та об'єднаннями громадян Міністерство
забезпечує: проведення в установленому порядку консультацій з
громадськістю; організацію вивчення громадської думки стосовно проблем,
пріоритетів та перспектив розвитку у відповідній сфері; проведення моніторингу громадської думки під час підготовки
та виконання рішень центрального органу виконавчої влади; інформування громадськості про діяльність МНС шляхом
проведення прес-конференцій, брифінгів, Інтернет-конференцій,
прямих телефонних ліній, розміщення в засобах масової інформації
статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки теле- і радіопередач,
виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної
продукції про діяльність МНС; проведення моніторингу повідомлень у засобах масової
інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні
зауваження; організацію та проведення роз'яснень цілей, змісту і порядку
реалізації державної політики у відповідній сфері. Забезпечення взаємодії із засобами масової інформації та
громадськістю покладається на Управління
інформаційно-роз'яснювальної роботи та зв'язків із ЗМІ.
71. Пропозиції (звернення) об'єднань громадян розглядаються у
місячний строк Міністром або визначеною ним посадовою особою. Про
результати розгляду автор пропозицій (звернень) повідомляєтеся
листом за підписом зазначених осіб.
IX. Організація роботи із зверненнями громадян
72. Розгляд звернень громадян, організація їх особистого
прийому здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення
громадян" ( 393/96-ВР ) та інших актів законодавства. За зверненнями громадян ведеться в установленому порядку
окреме діловодство.
73. Розгляд звернень громадян покладається на сектор з питань
звернень громадян Департаменту організаційно-контрольної роботи,
який забезпечує кваліфікований та своєчасний розгляд звернень
громадян, що надійшли на адресу МНС; ведення окремого діловодства
за зверненнями громадян; здійснення контролю за дотриманням
порядку і строків розгляду та вирішення питань, порушених у
зверненнях громадян; проведення систематичного аналізу та
узагальнення звернень громадян з метою виявлення суспільно
значущих проблем, які потребують невідкладного розв'язання,
інформування про це керівництва Міністерства та Кабінету Міністрів
України; внесення пропозицій і вжиття заходів до поліпшення
організації роботи із зверненнями громадян, вирішення порушених у
них питань та вдосконалення законодавства у відповідній сфері.
74. Особистий прийом громадян регулярно проводять Міністр,
його заступники, керівники структурних підрозділів та інші
посадові особи МНС згідно з графіком, затвердженим наказом МНС,
який доводиться до відома громадян.
75. У разі відсутності посадової особи, яка проводить
особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком, прийом
здійснює посадова особа, на яку покладено виконання її обов'язків.
Директор Департаменту
організаційно-контрольної
роботи І.В.Пачків

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: