open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 2 серпня 1996 р. N 912

Київ
Про затвердження Типового положення

про кадрову службу органу виконавчої влади

З метою створення правових і організаційних засад для
ефективної діяльності кадрової служби, пов'язаної із забезпеченням
реалізації кадрової політики в органах виконавчої влади, Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Типове положення про кадрову службу органу
виконавчої влади (додається). 2. Органам виконавчої влади з урахуванням покладених на них
завдань, функціональних особливостей та особливостей кадрової
роботи у відповідній галузі розробити та затвердити у тримісячний
термін Положення про кадрову службу.

Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.49
ЗАТВЕРДЖЕНЕ

постановою Кабінету Міністрів України

від 2 серпня 1996 р. N 912
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про кадрову службу органу виконавчої влади

1. У міністерстві, іншому центральному, а також місцевому
органі виконавчої влади залежно від обсягу, характеру та
складності кадрової роботи утворюється, як правило, структурний
підрозділ - управління, відділ, сектор, служба кадрів або
вводиться посада спеціаліста з цих питань (далі - кадрова служба). В обласних та Київській міській державних адміністраціях у
складі секретаріату утворюється відділ кадрової роботи та з питань
державної служби, у Севастопольській міській державній
адміністрації у складі секретаріату утворюється відділ кадрів та з
питань державної служби (далі - кадрова служба). В районних,
районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях у
складі секретаріату утворюється служба кадрів та з питань нагород
(далі - кадрова служба).
2. У своїй діяльності кадрова служба керується Конституцією
України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної
Ради України, указами і розпорядженнями Президента України,
декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів
України, цим Положенням та іншими нормативними актами. У питаннях
організації і застосування методики проведення кадрової роботи та
державної служби кадрова служба керується також відповідними
рекомендаціями Головдержслужби, Мінпраці, Мінюсту та
Мінсоцзахисту.
3. Основним завданням кадрової служби є організація і
здійснення кадрової роботи, в основу якої покладено принципи
демократичного добору і просування по службі за діловими якостями
та професійною компетентністю, постійне навчання працівників,
заохочення їх до службової кар'єри, реалізація єдиної державної
політики з питань державної служби.
4. Кадрова служба органу виконавчої влади: 1) забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової
роботи та державної служби в апараті органу виконавчої влади, на
підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери
управління органу виконавчої влади (далі - підпорядковані
установи), і разом з відповідними структурними підрозділами
узагальнює практику роботи з кадрами, вносить керівнику органу
пропозиції щодо її вдосконалення; 2) разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої
влади та підпорядкованими установами розробляє річні плани роботи
з кадрами, визначає щорічну та перспективну (на 5 років) потребу в
кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і
підвищення кваліфікації державних службовців та керівників
підпорядкованих установ, забезпечує укладання відповідних угод із
закладами освіти; 3) здійснює організаційне забезпечення роботи галузевої
(регіональної) ради по роботі з кадрами; 4) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує
державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний
склад державних службовців, а також керівників підпорядкованих
установ; 5) проводить роботу з резервом кадрів апарату органу
виконавчої влади, а також здійснює організаційно-методичне
керівництво формуванням кадрового резерву і контролює виконання
особистих річних планів його підготовки, аналізує та узагальнює
практику формування кадрового резерву в структурних підрозділах
органу виконавчої влади та підпорядкованих йому установах, вносить
керівнику органу пропозиції щодо її вдосконалення; 6) здійснює організаційно-методичне керівництво галузевими
закладами освіти, готує методичні матеріали з питань кадрової
роботи та державної служби; 7) вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття
посад в апараті органу виконавчої влади, попереджує їх про
встановлені законодавством обмеження у прийнятті на державну
службу, контролює добір та розстановку кадрів в органі виконавчої
влади відповідно до вимог законодавства; 8) приймає від претендентів на посади державних службовців
відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії,
здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору; 9) розглядає та вносить керівнику органу пропозиції щодо
проведення стажування кадрів на посадах державних службовців,
готує разом з відповідними підрозділами документи для організації
стажування, здійснює контроль за його проведенням; 10) готує матеріали про призначення на посади та звільнення з
посад працівників органів виконавчої влади та керівників
підпорядкованих установ; 11) оформляє документи про прийняття Присяги та присвоєння
рангів державним службовцям, вносить про це записи до трудових
книжок; 12) обчислює стаж роботи та державної служби, здійснює
контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням
відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних
відпусток працівників апарату; 13) розглядає матеріали та готує документи для заохочення та
нагородження працівників, веде відповідний облік; 14) у межах своєї компетенції здійснює заходи для
забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов'язані з
проведенням службового розслідування та застосуванням заходів
дисциплінарного впливу; 15) своєчасно готує документи щодо продовження терміну
перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам; 16) здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і
зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток)
працівників; 17) оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця
роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової
непрацездатності; 18) готує документи для відрядження працівників за кордон,
забезпечує збереження дипломатичних та службових паспортів; 19) у межах своєї компетенції бере участь у розробленні
структури апарату органу виконавчої влади та штатного розпису,
контролює розроблення посадових інструкцій у структурних
підрозділах органу виконавчої влади та в підпорядкованих йому
установах; 20) здійснює організаційне забезпечення роботи атестаційної
комісії та контролює проведення атестації в підпорядкованих
установах; 21) забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення
кваліфікації кадрів, а також разом з іншими структурними
підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання
працівників апарату; 22) разом з іншими структурними підрозділами здійснює
контроль в апараті органу виконавчої влади та підпорядкованих йому
установах за дотриманням Закону України "Про державну службу"
( 3723-12 ) та інших актів законодавства з питань кадрової роботи
та державної служби; 23) здійснює облік військовозобов'язаних і призовників та
бронювання військовозобов'язаних в апараті органу виконавчої
влади, забезпечує контроль за станом військового обліку
військовозобов'язаних і призовників в підпорядкованих установах,
закладах освіти; 24) проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням
законодавства про працю та державну службу.
5. Кадрова служба має право: 1) перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього
трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та державну
службу в апараті органу виконавчої влади та в підпорядкованих йому
установах; 2) одержувати у встановленому порядку від посадових осіб
органу виконавчої влади та підпорядкованих йому установ документи,
необхідні для виконання покладених на кадрову службу функцій; 3) брати участь у нарадах та інших заходах з питань кадрової
роботи, що проводяться в органі виконавчої влади та
підпорядкованих йому установах, скликати наради з питань, що
належать до компетенції кадрової служби; 4) вносити керівнику органу виконавчої влади пропозиції з
питань удосконалення кадрової роботи, підвищення ефективності
державної служби.
6. Покладення на кадрову службу обов'язків, не передбачених
цим Положенням, і таких, що не стосуються питань кадрової роботи
та державної служби, не допускається.
7. Кадрова служба підпорядковується керівнику органу
виконавчої влади або за рішенням керівника - одному з його
заступників.
8. Структура кадрової служби, чисельність її працівників та
Положення про кадрову службу затверджуються в установленому
порядку керівником органу виконавчої влади.
9. На посаду керівника кадрової служби та його заступника
призначаються особи з вищою освітою і досвідом роботи з кадрами.
На посади спеціалістів кадрової служби призначаються особи з вищою
освітою або особи, які навчаються на останніх курсах вищих
закладів освіти.
10. Кадрова служба має свою печатку.
11. Орган виконавчої влади створює умови для нормальної
роботи і підвищення кваліфікації працівників кадрової служби,
забезпечує їх приміщенням, телефонним зв'язком, засобами
оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів,
а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими
матеріалами з питань кадрової роботи та державної служби.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: