open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента

N 70/99 від 27.01.99 )
Про Положення про Агентство координації

міжнародної технічної допомоги

Затвердити Положення про Агентство координації міжнародної
технічної допомоги (додається).

Президент України Л.КУЧМА
м.Київ, 26 червня 1995 року

N 488/95

ЗАТВЕРДЖЕНО

Указом Президента України

від 26 червня 1995 року N 488/95
ПОЛОЖЕННЯ

про Агентство координації міжнародної технічної

допомоги

1. Агентство координації міжнародної технічної допомоги (далі
- Агентство) є центральним органом державної виконавчої влади,
підвідомчим Кабінету Міністрів України. Агентство реалізує державну політику у сфері міжнародної
технічної допомоги, спрямовує її на соціально-економічний розвиток
України та забезпечує координацію діяльності міністерств, інших
центральних органів державної виконавчої влади, місцевих органів
державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій. 2. Агентство у своїй діяльності керується Конституцією
( 888-09 ) та законами України, постановами Верховної Ради
України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами,
постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,
міжнародними договорами України, а також цим Положенням. У межах
своїх повноважень Агентство організовує виконання актів
законодавства України та міжнародних договорів України і здійснює
систематичний контроль за їх реалізацією. Агентство узагальнює практику застосування законодавства з
питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо
вдосконалення законодавства та в установленому порядку вносить їх
на розгляд Президентові України, Кабінету Міністрів України. 3. Основними завданнями Агентства є: здійснення державної політики у сфері залучення міжнародної
технічної допомоги і спрямування її на соціально-економічний
розвиток України; розроблення та впровадження механізму координації міжнародної
технічної допомоги; підтримання ефективної взаємодії у сфері міжнародної
технічної допомоги з державами-партнерами, міжнародними
організаціями та кредитно-фінансовими установами, що надають
Україні або одержують від неї таку допомогу; проведення експертизи проектів технічної допомоги, їх
державної реєстрації, а також здійснення контролю за виконанням
цих проектів; підготовка проектів міжурядових угод щодо надання міжнародної
технічної допомоги та представництво Уряду України у відповідних
міжнародних організаціях; формування разом з відповідними органами державної виконавчої
влади ефективної системи співробітництва з міжнародними
організаціями, урядовими та неурядовими організаціями іноземних
держав, кредитно-фінансовими установами та їх представництвами в
Україні. 4. Агентство відповідно до покладених на нього завдань: бере участь у розробленні стратегії соціально-економічного
розвитку України; готує пропозиції щодо вдосконалення економічних регуляторів
розвитку народного господарства, структурної перебудови економіки,
забезпечення ринкової збалансованості, соціального захисту
населення, екологічної безпеки; організовує роботу та узагальнює пропозиції міністерств,
інших центральних органів державної виконавчої влади, місцевих
органів державної виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування щодо формування стратегічних (пріоритетних)
напрямів міжнародної технічної допомоги Україні та подає їх на
затвердження Кабінету Міністрів України; готує та подає в установленому порядку пропозиції та
обгрунтування до проектів державного бюджету та державної програми
економічного і соціального розвитку України з питань, віднесених
до компетенції Агентства; розробляє та впроваджує механізм реалізації державної
політики у сфері міжнародної технічної допомоги; координує роботу міністерств, інших центральних органів
державної виконавчої влади, місцевих органів державної виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і
організацій щодо надання, одержання та використання міжнародної
технічної допомоги, у межах своїх повноважень контролює додержання
ними законодавства України та зобов'язань, що випливають з
міжнародних договорів України; аналізує виконання українськими та іноземними учасниками
зобов'язань за міжнародними договорами України щодо міжнародної
технічної допомоги; розробляє заходи щодо створення сприятливих умов для
ефективного використання міжнародної технічної допомоги, вивчає
можливості та готує пропозиції щодо участі України в наданні
міжнародної технічної допомоги іншим державам; розробляє методологію формування запитів потенційних
реципієнтів (міністерств, інших центральних органів державної
виконавчої влади, місцевих органів державної виконавчої влади та
органів місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій) на одержання міжнародної технічної допомоги, здійснює
збирання таких запитів, їх експертизу на відповідність визначеним
пріоритетам соціально-економічного розвитку України та
стратегічним напрямам залучення міжнародної технічної допомоги,
формує та здійснює облік запитів, які визнані такими, що
відповідають зазначеним пріоритетам та напрямам; проводить роботу з пошуку донорів (міжнародних організацій,
урядових і неурядових організацій, юридичних та фізичних
осіб іноземних держав), ознайомлює їх із запитами українських
реципієнтів та виявляє можливості донорів щодо надання міжнародної
технічної допомоги Україні; веде попередні переговори щодо залучення, використання та
надання міжнародної технічної допомоги, її можливих форм і
обсягів, готує проекти міжнародних договорів України з цих питань
та подає в установленому порядку пропозиції щодо укладання таких
договорів; здійснює експертизу і забезпечує погодження технічних завдань
проектів і програм щодо надання, одержання та використання
міжнародної технічної допомоги, що укладаються в рамках та на
виконання відповідних міжнародних договорів України; здійснює облік міжнародних договорів України з питань
міжнародної технічної допомоги, державну реєстрацію договорів з
цих питань, які законодавство України не відносить до категорії
міжнародних договорів України, а також програм і проектів
міжнародної технічної допомоги, проводить акредитацію іноземного
персоналу і організацій, що забезпечують їх реалізацію, видає
свідоцтва, інші документи, що підтверджують пільги, привілеї та
імунітети, визначені законодавством та міжнародними договорами
України щодо таких персоналу і організацій, податкові, митні та
інші пільги щодо обладнання, матеріалів та іншого майна, що
надходить як міжнародна технічна допомога; надає разом із заінтересованими міністерствами, відомствами
України та представництвами іноземних держав протокольне
забезпечення делегаціям і представникам, що перебувають в Україні
у справах надання міжнародної технічної допомоги; забезпечує фінансування української частини проектів та
програм міжнародної технічної допомоги, адміністративних,
операційних та експлуатаційних витрат, пов'язаних із наданням
міжнародної технічної допомоги Україні, або технічне сприяння
наданню Україною такої допомоги; представляє Україну при визначенні порядку організації та
проведенні тендерів з відбору виконавців проектів та програм
міжнародної технічної допомоги; здійснює облік юридичних та фізичних осіб - виконавців
проектів та програм міжнародної технічної допомоги та видає
відповідні свідоцтва; визначає відповідність заходів, що здійснюються виконавцями,
проектам і програмам міжнародної технічної допомоги, проводить
експертний аналіз ефективності її використання; надає консультації українським та іноземним учасникам
міжнародної технічної допомоги, здійснює оперативний обмін
інформацією з донорами і реципієнтами; створює систему інформаційного супроводу проектів і програм
міжнародної технічної допомоги, разом з відповідними органами
державної виконавчої влади здійснює облік інформації стосовно
джерел такої допомоги, використовує зібрану інформацію для
економічної оцінки проектів і програм міжнародної технічної
допомоги, надання довідок, ведення звітності, видання бюлетенів та
інших матеріалів, що висвітлюють діяльність Агентства, можливості
та результати міжнародної технічної допомоги; готує разом з іншими заінтересованими органами та
організаціями проекти договорів з питань співробітництва з
міжнародними організаціями, урядовими та неурядовими організаціями
іноземних держав, бере участь в узгодженні текстів таких
договорів; бере участь у формуванні та реалізації державної політики
України щодо співробітництва з ООН, Європейським Союзом, ГАТТ/СОТ
та іншими міжнародними організаціями; здійснює представництво України у відповідних міжнародних
організаціях, забезпечує виконання зобов'язань, що випливають з
такого представництва; бере участь у роботі міжнародних організацій, проектах та
програмах міжнародної технічної допомоги, здійснюваних такими
організаціями, у тому числі з питань формування та здійснення
внесків України до таких програм; укладає в межах своїх повноважень міжнародні договори,
договори, які законодавство України не відносить до категорії
міжнародних договорів України, та забезпечує виконання таких
договорів; координує діяльність міністерств, інших центральних органів
державної виконавчої влади, місцевих органів державної виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій щодо підготовки, перепідготовки та підвищення
кваліфікації кадрів за рахунок міжнародної технічної допомоги,
формує відповідні навчальні групи; здійснює формування, фінансування, керівництво та координацію
діяльності представництв Агентства в Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві і Севастополі, представництв при
міжнародних організаціях, у складі дипломатичних представництв
України за кордоном; здійснює у межах, визначених законодавством України,
управління майном підприємств, установ та організацій, що
перебуває у загальнодержавній власності й належить до сфери
управління Агентства; виконує інші функції. 5. Агентство має право: залучати спеціалістів міністерств, інших центральних органів
державної виконавчої влади, місцевих органів державної виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань,
що належать до його компетенції; створювати спеціальні фонди (сприяння співробітництву,
розвитку регіонів, компенсаційний та інші); відповідно до міжнародних договорів України створювати разом
з донорами і реципієнтами групи з питань координації та
супроводження програм і проектів міжнародної технічної допомоги; одержувати в установленому законодавством порядку від
центральних органів державної виконавчої влади, місцевих органів
державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
інформацію, документи і матеріали, а від Міністерства статистики
України - безплатно статистичні дані, необхідні для виконання
покладених на нього завдань; скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції; створювати за погодженням з відповідними міністерствами та
відомствами міжвідомчі комісії, експертні та консультаційні ради,
робочі групи, брати участь у роботі урядових комісій; представляти Уряд України за його дорученням у міжнародних
організаціях та під час укладання міжнародних договорів України,
укладати міжнародні договори України міжвідомчого характеру,
вносити в установленому порядку пропозиції про денонсацію
міжнародних договорів України, здійснювати денонсацію міжнародних
договорів України міжвідомчого характеру; встановлювати зносини з дипломатичними представництвами,
органами і установами іноземних держав та міжнародних організацій
з питань, що належать до його компетенції; залучати на контрактній основі вітчизняних та іноземних
учених, фахівців і експертів для консультацій та вивчення проблем,
пов'язаних з діяльністю Агентства; зупиняти реалізацію програм та проектів міжнародної технічної
допомоги у разі виявлення порушень законодавства України та
міжнародних договорів України, істотних відхилень у реалізації
програм та проектів від їх змісту, виявлення випадків зловживань
технічною допомогою тощо до усунення виявлених порушень або
вирішення питання про припинення реалізації цих проектів та
програм. 6. Агентство у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими центральними органами державної виконавчої
влади, органами Автономної Республіки Крим, місцевими органами
державної виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, а
також з міжнародними організаціями, відповідними органами та
організаціями інших держав та їх представництвами. 7. Агентство у межах своїх повноважень на основі й на
виконання законодавства та міжнародних договорів України видає
накази, організовує і контролює їх виконання. Рішення Агентства з питань координації міжнародної технічної
допомоги, видані у межах його повноважень, є обов'язковими для
виконання іншими центральними органами державної виконавчої влади,
місцевими органами державної виконавчої влади та органами
місцевого самоврядування, підприємствами, установами,
організаціями незалежно від форм власності та громадянами. Агентство в разі потреби видає разом з іншими центральними
органами державної виконавчої влади та місцевими органами
державної виконавчої влади і органами місцевого самоврядування
спільні акти. 8. Агентство має статус міністерства, його очолює Голова,
якого призначає Президент України. Голова Агентства має заступників, яких призначає Президент
України. Розподіл обов'язків між заступниками проводить Голова
Агентства. Голова Агентства несе персональну відповідальність за
виконання покладених на Агентство завдань і здійснення ним своїх
функцій, визначає ступінь відповідальності заступників Голови,
керівників підрозділів Агентства. 9. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Агентства, обговорення найважливіших напрямів його
діяльності в Агентстві утворюється колегія у складі Голови,
заступників Голови за посадою, а також інших керівних працівників
Агентства. До складу колегії можуть входити керівники інших центральних
органів державної виконавчої влади. Членів колегії затверджує Кабінет Міністрів України. Рішення колегії проводяться в життя наказами Агентства. 10. Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій
щодо головних напрямів розвитку науки і техніки, обговорення
найважливіших програм та інших питань в Агентстві може
утворюватися науково-технічна (наукова) рада з учених і
висококваліфікованих фахівців. Склад науково-технічної (наукової) ради і положення про неї
затверджує Голова Агентства. В Агентстві можуть створюватися й інші дорадчі та
консультаційні органи. Склад цих органів і положення про них
затверджує Голова Агентства. 11. Граничну чисельність і фонд оплати праці працівників
центрального апарату Агентства затверджує Кабінет Міністрів
України. Структуру центрального апарату Агентства затверджує
віце-Прем'єр-міністр України. Штатний розпис центрального апарату і положення про його
структурні підрозділи затверджує Голова Агентства. 12. Агентство є юридичною особою, фінансується за рахунок
бюджетних асигнувань і позабюджетних коштів, має самостійний
баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки в установах
банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм
найменуванням.

Глава Адміністрації Президента України Д.ТАБАЧНИК

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: