open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 12 січня 1996 р. N 57

Київ
Про затвердження Типового положення

про управління економіки обласної, Київської та

Севастопольської міської державної адміністрації

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Типове положення про управління економіки
обласної, Київської та Севастопольської міської державної
адміністрації, що додається.

Прем'єр-міністр України Є.МАРЧУК
Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.18
ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 12 січня 1996 р. N 57
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про управління економіки обласної, Київської та

Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління економіки обласної, Київської, Севастопольської
міської державної адміністрації ( далі - управління) є місцевим
органом державної виконавчої влади, що утворюється головою
обласної, Київської та Севастопольської міської державної
адміністрації і підпорядковується голові цієї адміністрації та
Мінекономіки. Управління здійснює керівництво у сфері
соціально-економічного розвитку області (міста). 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією
України ( 888-09 ), Конституційним Договором між Верховною Радою
України та Президентом України ( 1к/95-ВР ), законами України,
постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями
Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями
Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономіки, розпорядженнями
голови обласної (міської) державної адміністрації, рішеннями
відповідного представницького органу, прийнятими в межах його
компетенції, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: реалізація державної економічної політики України; сприяння комплексному соціально-економічному розвитку області
(міста), вдосконаленню розміщення продуктивних сил, розвитку
міжрегіональних та міждержавних економічних зв'язків; проведення державної політики в галузі ціноутворення. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) розробляє проекти програм соціально-економічного розвитку
відповідної території, подає їх на розгляд керівництву обласної
(міської) державної адміністрації, бере участь в організації їх
виконання; 2) розробляє прогнозні показники економічного і соціального
розвитку області (міста), які є основою для складання проектів
бюджетів цих територій; 3) готує пропозиції до проектів місцевого бюджету і подає їх
на розгляд керівництву обласної (міської) державної адміністрації; 4) розробляє і подає Мінекономіки, відповідним центральним
органам державної виконавчої влади проектні матеріали та
пропозиції до проекту Державної програми економічного і
соціального розвитку України та довготермінових прогнозів, а також
до проектів індикативних планів розвитку відповідних галузей
народного господарства; 5) бере участь у розробленні проектів державних галузевих і
регіональних програм; 6) забезпечує складання та використання у роботі необхідних
для управління соціально-економічним розвитком території балансів
фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів і витрат
населення, місцевих будівельних матеріалів, палива,
сільськогосподарської продукції тощо; 7) проводить комплексний аналіз розвитку економіки області
(міста), розробляє напрями структурно-інвестиційної політики,
визначає пріоритети соціально-економічного розвитку та готує
пропозиції керівництву обласної (міської) державної адміністрації
та Мінекономіки, спрямовані на забезпечення збалансованого
розвитку продуктивних сил і підвищення рівня життя населення; 8) бере участь у підготовці пропозицій керівництву обласної
(міської) державної адміністрації з питань ефективного
використання фінансових, кредитних і валютних ресурсів, що
утворюються на території області (міста); 9) готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної
адміністрації з питань розміщення на території області (міста)
нових, реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та
інших об'єктів незалежно від форм власності з урахуванням потреб
комплексного соціально-економічного розвитку території,
раціонального використання її ресурсного потенціалу та додержання
екологічних норм безпеки; 10) організовує розгляд та погодження поданих підприємствами,
установами і організаціями, розташованими на території області
(міста), проектів планів і заходів, що пов'язані з обслуговуванням
населення або можуть призвести до зміни екологічного,
демографічного стану, інших наслідків, готує до них висновки і
пропозиції для подання відповідним органам державної виконавчої
влади; 11) розробляє пропозиції стосовно обсягів продукції (робіт,
послуг), що підлягає поставці для державних потреб, а також
обсягів продукції (робіт, послуг), що поставляється для потреб
відповідної території; 12) бере участь у підготовці пропозицій щодо створення
спеціальних (вільних) єкономічних зон, зміни статусу та території
цих зон; 13) здійснює прогнозні розрахунки загальної суми прибутку
для визначення джерел доходної частини місцевого бюджету; 14) бере участь у підготовці пропозицій про соціальний захист
населення, в розробленні програм зайнятості та використання
трудових ресурсів; 15) готує пропозиції, спрямовані на поглиблення економічної
реформи, вживає заходів для їх реалізації; 16) сприяє розвиткові на відповідній території конкуренції,
ринкової інфраструктури та впровадженню організаційно-економічного
механізму ринкових перетворень; 17) бере участь в аналізі рівнів монополізації товарного
ринку області (міста) та у визначенні переліку
підприємств-монополістів, а також у підготовці пропозицій з питань
санації, банкрутства та реструктуризації підприємств, розташованих
на відповідній території; 18) розробляє пропозиції щодо ефективного управління майном,
що перебуває у власності області (міста), вносить керівництву
обласної (міської) державної адміністрації пропозиції щодо
передачі у власність області (міста) підприємств, установ і
організацій, які мають важливе значення для забезпечення потреб
відповідної території; 19) бере участь у розробленні програм приватизації майна
області (міста), у контролі за їх виконанням, вносить керівництву
обласної (міської) державної адміністрації пропозиції щодо
розроблення програм приватизації майна, що перебуває у
загальнодержавній власності; 20) сприяє створенню спільних підприємств, заснованих на базі
майна різних форм власності, у тому числі підприємств з іноземними
інвестиціями, розробляє заходи, спрямовані на залучення іноземних
інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного
потенціалу області (міста); 21) сприяє розвиткові підприємництва на території області
(міста), надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу
суб'єктам підприємницької діяльності, які займаються розробленням
і впровадженням інноваційних проектів, виробництвом товарів
народного споживання, будівельних матеріалів, наданням побутових,
комунальних та інших послуг населенню, підготовкою кадрів.
Розробляє разом з громадськими організаціями підприємців
регіональні програми підтримки підприємництва, сприяє їх
виконанню; 22) готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної
адміністрації про залучення на договірних засадах підприємств,
установ і організацій до участі в розвитку житлово-комунального
господарства, транспорту, зв'язку, побутового, торговельного та
інших видів обслуговування населення, а також у створенні нових
потужностей для випуску необхідної для населення області (міста)
продукції (робіт, послуг) та нарощуванні експортного потенціалу
промисловості області (міста); 23) враховує в програмах соціально-економічного розвитку
відповідної території прогнози розвитку галузей народного
господарства та соціально-культурної сфери; 24) бере участь у розробленні заходів щодо економії
паливно-енергетичних ресурсів, впровадження нетрадиційних і
відновлювальних джерел енергії, раціонального використання
вторинних ресурсів і відходів виробництва; 25) бере участь у розробленні місцевих екологічних програм,
реалізації економічного механізму природокористування,
раціонального використання природних ресурсів, охорони
навколишнього природного середовища, а також у підготовці
пропозицій стосовно розроблення регіональних і державних
екологічних програм; 26) бере участь у визначенні нормативів плати і розмірів
платежів за забруднення навколишнього природного середовища,
лімітів використання природних ресурсів, лімітів викидів і скидів
забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, лімітів
розміщення відходів; 27) сприяє розвиткові науки і техніки, реалізації
регіональних науково-технічних програм, впровадженню нових
технологій, підвищенню технічного рівня виробництва і якості
продукції, створенню територіальних інноваційних центрів,
технопарків; 28) аналізує соціально-економічну ситуацію, прогнозує
динаміку попиту населення на товари народного споживання і
послуги, сприяє формуванню і розвитку на території області
(міста) споживчого ринку товарів і послуг; 29) впроваджує програмне та методичне забезпечення
функціонування інформаційно-аналітичних систем, що характеризують
стан соціально-економічного розвитку області (міста); 30) готує пропозиції керівництву обласної (міської) державної
адміністрації про встановлення цін і тарифів, запровадження
ефективних методів регулювання цін на продукцію монопольних
утворень, здійснює моніторінг цін і тарифів на товари (роботи,
послуги) підприємств, установ і організацій області (міста); 31) вживає заходів для розширення міжрегіональних економічних
зв'язків, готує проекти відповідних угод; 32) здійснює облік і розподіл виділених обласній (міській)
державній адміністрації централізованих паливно-енергетичних
ресурсів, визначає потребу об'єктів соціально-культурного
призначення та населення області (міста) у паливі, електроенергії,
газі, інших енергоносіях; 33) бере участь у підготовці керівництву обласної (міської)
державної адміністрації пропозицій, пов'язаних із створенням
позабюджетних, цільових, резервних, валютних фондів та
розробленням положень про ці фонди; 34) здійснює методичне керівництво економічною роботою в
області (місті), координує діяльність з цих питань управлінь,
відділів, інших підрозділів обласної (міської) державної
адміністрації, економічних управлінь (відділів) районних державних
адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного підпорядкування)
з питань методики розроблення програм соціально-економічного
розвитку області (міста), забезпечує взаємодію з ними під час
складання місцевих, національних, державних регіональних,
галузевих і науково-технічних програм, а також під час
розв'язання інших проблем комплексного розвитку продуктивних сил
відповідної території; 35) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні
питань соціально-економічного розвитку території, зміцнення їхньої
матеріально-фінансової бази; 36) узагальнює практику застосування законодавства з питань,
що належать до компетенції управління, розробляє і подає на
розгляд керівництву обласної (міської) державної адміністрації
пропозиції про вдосконалення цього законодавства; 37) здійснює відповідно до законодавства інші повноваження.
5. Управління має право: залучати спеціалістів інших підрозділів обласної (міської)
державної адміністрації, підприємств, установ і організацій,
об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для
розгляду питань, що належать до його компетенції; одержувати в установленому порядку від інших підрозділів
обласної (міської) державної адміністрації, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію,
документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної
статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання
покладених на нього завдань; скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної (міської)
державної адміністрації, представницькими органами, органами
місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами,
організаціями, об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду
і звільняється з посади головою обласної (міської) державної
адміністрації за погодженням з Міністром економіки. Начальник управління має заступників, які за його поданням,
погодженим з Міністром економіки, призначаються на посаду і
звільняються з посади головою обласної (міської) державної
адміністрації.
8. Начальник управління: здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну
відповідальність за виконання покладених на управління завдань, за
законність прийнятих ним рішень, визначає ступінь відповідальності
заступників начальника управління, керівників його сруктурних
підрозділів; затверджує структуру і штатний розпис управління в межах
граничної чисельності та фонду оплати праці працівників; затверджує положення про структурні підрозділи і
функціональні обов'язки працівників управління; видає в межах своєї компетенції накази, організовує і
контролює їх виконання.
Накази начальника управління, які зачіпають права, свободи й
законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер,
підлягають державній реєстрації в управлінні юстиції в області
(місті); розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису
витрат на утримання управління; призначає на посади і звільняє з посад працівників
управління. 9. Накази начальника управління у разі порушення прав
громадян, представницьких органів, органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ і організацій можуть бути
оскаржені в судовому порядку. 10. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції управління, може утворюватися колегія у складі
начальника управління (голова колегії) та заступників начальника
управління за посадою, а також інших працівників управління. До
складу колегії можуть входити керівники інших підрозділів
обласної (міської) державної адміністрації. Склад колегії затверджується головою обласної (міської)
державної адміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника
управління. 11. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій про
вдосконалення розвитку продуктивних сил території, поліпшення
діяльності управління та вирішення інших питань при управлінні
можуть створюватися наукові ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує
начальник управління. 12. Управління утримується за рахунок коштів Державного
бюджету України. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та
видатки на утримання управління затверджує голова обласної
(міської) державної адміністрації. 13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного
Герба України і своїм найменуванням.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: