open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

Департамент банківського нагляду
Р О З'Я С Н Е Н Н Я
N 10-406/768 від 28.03.96

м.Київ
vd960328 vn10-406/768

Комерційним банкам, їх філіям

Регіональним управлінням

Національного банку України

Асоціації комерційних банків

Про необхідність узагальнення інформації

банками-юридичними особами

У зв'язку із надходженням до департаменту банківського
нагляду Національного банку України великої кількості документів
від банківських установ комерційних банків (філій, регіональних
дирекцій, відділень тощо), які не є юридичними особами, що
ускладнює їх обробку та зведення, роз'яснюємо, що інформація за
завданнями та дорученнями департаменту подається департаменту
банківського нагляду Національного банку України тільки
банками-юридичними особами, які повинні на місці узагальнювати
інформацію, що надходить від їхніх установ. Незалежно від цього банки і банківські установи на рівні
області подають інформацію регіональним управлінням Національного
банку України за місцем розташування. В окремих випадках регіональні управління складають та
подають департаменту банківського нагляду пояснювальні записки на
основі інформації, що надійшла від банківських установ,
розташованих на їхній території. Інформація передається електронною поштою з чітким
визначенням адресата за індексами управлінь та номером електронної
пошти відповідно до таких вказівок: 1) електронна скринька 101BANR@U0H2 - управління реєстрації
банків - питання реєстрації банківських установ, зміни назв, зміни
посадових осіб банку; 2) електронна скринька 102BANA@U0H2 - управління методології
і координації банківського нагляду та аудиту - питання методології
банківського нагляду, плани перевірок діяльності комерційних
банків; 3) електронна скринька 103CNOR@U0H2 - управління аналізу
діяльності банків та контролю економічних нормативів - питання
виконання економічних нормативів, аналізу стану кредитного
портфеля; 4) електронна скринька 104BANI@U0H2 - управління
інспектування комерційних банків - питання стосовно результатів
перевірок комерційних банків (акти, довідки); 5) електронна скринька 10BANN@U0H2 - департамент банківського
нагляду - питання, вирішення яких перебувають у межах компетенції
директора департаменту банківського нагляду. Листи банківських установ (не юридичних осіб) з інших питань
- надання роз'яснень нормативного чи юридичного характеру, інші
запити тощо розглядатися не будуть і повертаються Правлінню
комерційного банку для узагальнення та підготовки роз'яснень або
при необхідності запиту Національному банку України. Вважаємо за необхідне вдруге звернути увагу на необхідність
чіткого дотримання вимог інструкції N 12010/182-6911 від 16.11.93
при відправленні департаменту банківського нагляду кореспонденції
електронною поштою. При цьому формати інформації повинні
відповідати вимогам вищевказаної інструкції (відповідно до листа
за N 12010/182-6911 від 16.11.93 р.) у форматі А4 (для текстових
файлів, не більше 70 знаків у рядку), або А3 (для таблиць, не
більше 140 знаків у рядку). У текстах не допускається друкування великими літерами,
підкреслювання, курсив, різного рода виділення тощо. Слід зазначити, що програмне забезпечення департаменту
банківського нагляду відповідає ідентифікаційним файлам
інструкції, яка узгоджена з управлінням телекомунікаційних систем
Національного банку України.
Начальник Департаменту
банківського нагляду А.І.Степаненко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: