open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 20 серпня 1993 р. N 661

Київ
Про затвердження Положення про

моніторинг земель

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Положення про моніторинг земель, що додається.
2. Установити, що роботи з ведення моніторингу земель
здійснюються за рахунок державного бюджету в межах асигнувань на
проведення земельної реформи та частини коштів від плати за землю,
що надходять до місцевих бюджетів.
Прем'єр-міністр України Л.КУЧМА
Перший заступник Міністра

Кабінету Міністрів України В.НЕСМІХ

Кабінету Міністрів України В.НЕСМІХ

ЗАТВЕРДЖЕНЕ

постановою Кабінету Міністрів України

від 20 серпня 1993 р. N 661

ПОЛОЖЕННЯ

про моніторинг земель

1. Відповідно до Земельного кодексу України ( 561-12 )
моніторинг земель являє собою систему спостереження за станом
земельного фонду, в тому числі земель, розташованих у зонах
радіоактивного забруднення, з метою своєчасного виявлення його
змін, їх оцінки, відвернення й ліквідації наслідків негативних
процесів. Об'єктом моніторингу земель є весь земельний фонд незалежно
від форм власності на землю.
2. Залежно від охоплених територій здійснюється такий
моніторинг земель: глобальний - пов'язаний з міжнародними науково-технічними
програмами; національний - охоплює всю територію України; регіональний - на територіях, що характеризуються єдністю
фізико-географічних, екологічних та економічних умов; локальний - на територіях нижче регіонального рівня,до
територій окремих земельних ділянок і елементарних структур
ландшафтно-екологічних комплексів.
3. Моніторинг земель складається із систематичних
спостережень за станом земель (зйомки, обстеження і вишукування),
виявлення змін, а також оцінки: стану використання угідь, полів, ділянок; процесів, пов'язаних із змінами родючості грунтів (розвиток
водної і вітрової ерозії, втрата гумусу, погіршення структури
грунту, заболочення і засолення), заростання сільськогосподарських
угідь, забруднення земель пестицидами, важкими металами,
радіонуклідами та іншими токсичними речовинами; стану берегових ліній річок, морів, озер, заток,водосховищ,
лиманів, гідротехнічних споруд; процесів, пов'язаних з утворенням ярів, зсувів, сельовими
потоками, землетрусами, карстовими, кріогенними та іншими явищами; стану земель населених пунктів, територій, зайнятих
нафтогазодобувними об'єктами, очисними спорудами, гноєсховищами,
складами паливно-мастильних матеріалів, добрив, стоянками
автотранспорту, захороненням токсичних промислових відходів і
радіоактивних матеріалів, а також іншими промисловими об'єктами. Спостереження за станом земель залежно від терміну та
періодичності їх проведення поділяються на: базові (вихідні, що фіксують стан об'єкта спостережень на
момент початку ведення моніторингу земель); періодичні (через рік і більше); оперативні (фіксують поточні зміни).
4. Стан земельного фонду оцінюється шляхом аналізу ряду
послідовних спостережень і порівнянь одержаних показників.
5. Інформаційне забезпечення моніторингу земель складається з
даних, які мають необхідну повноту для об'єктивної оцінки
ситуації, її моделювання та прогнозування.
6. Здійснення моніторингу земель забезпечує Держкомзем за
участю Мінприроди, Мінсільгосппроду, Української академії аграрних
наук, Національного космічного агентства та інших заінтересованих
міністерств і відомств.
7. Основою технічного забезпечення моніторингу є
автоматизована інформаційна система.
8. Інформація, одержана під час спостережень за станом
земельного фонду, узагальнюється по районах, містах, областях,
Республіці Крим, а також по окремих природних комплексах і
передається в пункти збору автоматизованої інформаційної системи
обласних, Київського й Севастопольського міських управлінь
земельних ресурсів і Комітету по земельних ресурсах і земельній
реформі Республіки Крим. За результатами оцінки стану земельного фонду складаються
доповіді, прогнози та рекомендації, що подаються до місцевих
органів державної виконавчої влади, органів місцевого й
регіонального самоврядування та Держкомзему для вжиття заходів до
відвернення і ліквідації наслідків негативних процесів.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: